Het 'moest' naar mij en nu gaat het door naar JJquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Scorpie het volgende:
Waar moet het geld heen dan?
Mijnes komt ook echt nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een deel van de gegevens onleesbaar gemaakt, maar als het goed is kan iedereen zijn eigen gift wel terugherkennen (wel ff op klikken natuurlijk):
Tot nu toe € 280 binnengekomen (van 12 Fok!-kers en ik ben de 13e; er moet er dus nog eentje komen):
[ afbeelding ]
Zojuist vast doorgestort aan JJH: € 310,00. Mocht de 13e nog binnenkomen, dan stort ik het nog door aan pb. Komt er niets meer, dan heb ik dus bij deze de € 310 die in de pet zal volgemaakt
Maar niet dubbel vouwen ken zo'n matras nie zo goed tegenquote:[b]Op vrijdag 14 november 2008 12:10
Over het formaat van het matras: Mijn ma zei dat het matras moeizaam zou passen, maar dat lijkt mij toch niet??? Betreft een Peugeot 407SW en als die bank plat ligt enzo, dan kan je het matras toch wel zo buigen dat ie past??? Kan iemand zijn oordeel even vellen? Anders moeten we misschien even digitaal crisismanagement in de vervoerssector gaan houden...
Ik heb ooit de Sultan Furudal 1-persoons matras bij IKEA gekocht, en die kreeg je "sort of" opgerold mee. Ik was helemaal verbaasd. Doen ze ongetwijfeld machinaal, want zelf oprollen zou in geen 3 jaar lukken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Maar niet dubbel vouwen ken zo'n matras nie zo goed tegen
Mmm...ph
Hey idee wel dubbel vouwen, dan nog eens, dan randjes terug vouwen en dan heb je.... EEEN VLIEGTUIGJE![]()
![]()
![]()
kan ie zo via airmail naar PB
![]()
maar als je pocketvering hebt dan heb je toch kans dat je inwendig de pockets waat de veren in zitten al aan scheuren hebt >.,quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Tja... het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Sultan Furudal 1-persoons matras bij IKEA gekocht, en die kreeg je "sort of" opgerold mee. Ik was helemaal verbaasd. Doen ze ongetwijfeld machinaal, want zelf oprollen zou in geen 3 jaar lukken...
Heeft Ikea Haarlem een matras aangebodenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef parapono het volgende:
hallo hierrr met de pet, of kan het door ikea haarlem aangeboden matras daar niet in? Mvg parapono
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef parapono het volgende:
hallo hierrr met de pet, of kan het door ikea haarlem aangeboden matras daar niet in? Mvg parapono
Hulde, hulde, hulde aan Ikea Haarlemquote:Beste [user],
Ik heb je verzoek voor een een matras voor Papabear ontvangen van ons Support
Office, Ik heb natuurlijk ook even op Fok.nl gekeken en de verhalen gelezen.
Als 'Papabear' nog steeds een matras nodig heeft van 140 x 200 mag hij deze op komen
halen bij IKEA Haarlem. We vragen wel of hij eerst een afspraak wil maken via
telefoonnummer [nummer bij ElisaB bekend], hij kan dan vragen naar [naam bekend bij ElisaB].
Ik hoop dat we jullie en vooral Papabear geholpen hebben.
Met vriendelijke groeten,
[naam]
IKEA Haarlem
Customer Relations.
Die van mij zit er zo te zien nog niet tussen. Niet vreemd overigens, het is een giro-opdracht die pas vanochtend is verzonden, dus ik verwacht het niet eerder dan morgen overgemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een deel van de gegevens onleesbaar gemaakt, maar als het goed is kan iedereen zijn eigen gift wel terugherkennen (wel ff op klikken natuurlijk):
Tot nu toe � 280 binnengekomen (van 12 Fok!-kers en ik ben de 13e; er moet er dus nog eentje komen):
[ afbeelding ]
Zojuist vast doorgestort aan JJH: � 310,00. Mocht de 13e nog binnenkomen, dan stort ik het nog door aan pb. Komt er niets meer, dan heb ik dus bij deze de � 310 die in de pet zal volgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |