Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens. Over letselschade recentelijk ook nog de uitspraak over de inlineskatester, een bijzonder zielig verhaal, en eenvoudig terug te vinden op rechtspraak.nl .quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef Maharbal het volgende:
M'n eerste topic, ik hoop dat het goed is gedaan
M.b.t. m'n vorige post voor Terrorobbie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rechterlijke_uitspraken_(Nederland)
http://letselschademagazine.nl/
Misschien ook wel handige links
Jetblast wordt het arrest inderdaad ook genoemd! Ik moest ook gniffelen toen ik het zag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens.
Op YouTube staan er nog ook aardig wat filmpjes van. Op de UvT hebben ze er eentje van in het hoorcollege gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze pic en video dan maar als verkapte tvp![]()
Hier de video van deze nieuwe toeristische attractie op Sint Maarten![]()
http://www.break.com/user(...)ple-away-300991.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jetblast wordt het arrest inderdaad ook genoemd! Ik moest ook gniffelen toen ik het zag.
Ik kon mij plaatjes met horizontaal hangende mannetjes helemaal inbeelden
Yepz. Sinds terrorobbie niet aangaf wat hij precies bedoelde, nam ik maar aan dat hij bij het begin wou beginnen; de aansprakelijkheid.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Kelderluik, Zwiepende tak, Jetblast en dergelijke gaan vooral over vestiging van de aansprakelijkheid.
En, hoe ging encyclopedie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Oeioeioei en toen kwamen de tentamens wel heel dichtbij...![]()
Volgende week Encyclopedie en Staats- en Bestuursrecht, het is bést wel veel leerwerk
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef BLADEZZ het volgende:
Ingeschreven voor rechtsgeleerdheid aan de UU![]()
Na wat teruglezen in MyAt vond ik bovenstaande reactie van een ruim jaar geleden op een berichtje van mij in deze reeks. Ik ben blij dat ik kan zeggen dat het eerste jaar prima is verlopen, al waren er wel wat ups en downs. Heb inmiddels gekozen voor fiscaal recht, en als ik nu ook nog eens een leuk keuzevak kan vinden voor periode 3 zonder overlap met kernvak belastingrecht in timeslot C ben ik helemaal blijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en over een jaartje er weer vanaf gedonderd wegens bindend studieadvies dat bijna de helft van de studenten, die het niet voor elkaar krijgen om de helft van de punten in het eerste jaar te halen, aan z'n broek krijgt?
quote:Europ. aanbesteding
0nderaannemer X heeft in besloten bespreking 3 mogelijke samewerkingsvoorstellen gedaan aan aannemer Y met een verzoek om een reactie om onderhandeling te starten.
Aannemer Y heeft zonder dat 0nderaannemer X het weet een aanbieding gedaan aan de opdrachtgever met het minst gunstige aanbod van X, samen met een wel gunstige aanbieding van een nieuwe 0nderaannemer Z.
Opdrachtgever verleend opdracht aan Y samen met Z.
Heeft Y te goeder trouw gehandeld?
Heeft Y een onrechtmatige daad gepleeg?
Ik heb dat arrest nog niet zo lang geleden gebruikt in een procedure tegen een gemeente in verband met de precieze inhoud van een waarschuwingsbericht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
+ vork verhaal?
De gouden tip is natuurlijk niet flippen. Of flip maar een beetje en pak met hangen en wurgen die 5,6. Kun je het vak in ieder geval afstrepen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
En heeft iemand hier de gouden tip om strafprocesrecht te leren? het wordt namelijk mijn 3e keer, zit iedere keer net helaas in de 5. Mijn grote probleem zijn wel de bijzondere opsporingsbevoegdheden. Of iig zo vind ik het enorm logisch, maar op het tentamen ga ik flippen. en kies ik iedere keer de verkeerde. (vroegsporing ipv die andere en vice versa)
Ik heb hem vanochtend gehad, vind het een erg leuk vak tot nu toequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren voor het eerst Romeins Recht gehad en ik ben nu nog aan het bijkomen van de one man show van Zwalve![]()
Wel een erg leuk vak trouwens, lekker puzzeltjes doen en je lekker inleven in de romeinse tijd!![]()
Trouwens best veel stof in zo'n korte tijd voor een 5 punten vakje, maar ach, dan maar ff inhalen tijdens de kerstperiode....
Nogal wat minder waren de collegebankjes, pfff wat zijn die krap zeg, je kunt je knieën niet eens kwijt (ik had bijna trombose in de pauze) en je kunt nauwelijks een aantekeningenblok neerleggen. Maar he, no pain, no gain
Romeins rechtquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren voor het eerst Romeins Recht gehad en ik ben nu nog aan het bijkomen van de one man show van Zwalve![]()
Wel een erg leuk vak trouwens, lekker puzzeltjes doen en je lekker inleven in de romeinse tijd!![]()
Trouwens best veel stof in zo'n korte tijd voor een 5 punten vakje, maar ach, dan maar ff inhalen tijdens de kerstperiode....
Nogal wat minder waren de collegebankjes, pfff wat zijn die krap zeg, je kunt je knieën niet eens kwijt (ik had bijna trombose in de pauze) en je kunt nauwelijks een aantekeningenblok neerleggen. Maar he, no pain, no gain
Ik zat in het KOGquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend gehad, vind het een erg leuk vak tot nu toe. Komt misschien ook wel omdat ik ook examen heb gedaan in beide klassieke talen en daardoor al een beetje bekend ben met het Romeinse recht. Waar zat je, Gorleaus of KOG?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom ga ik er niet nog eens 50 euro voor neer leggen
1 spinnenpletter is genoeg
De Lorentzzaal zeker, die is idd een beetje krap. C131 daarentegen vind ik wel een relaxte zaal.quote:
Zeg maar gerust heel krap en ik ben ietsjes langer dan gemiddeld. Maar is op zich wel een sfeervolle zaal, dus ach.. hoort erbijquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
De Lorentzzaal zeker, die is idd een beetje krap. C131 daarentegen vind ik wel een relaxte zaal.
Ik zit nu twee dagen in het Gorleaus, het is daar altijd koud vind ik.
Prima! Van mij binnenkort misschien ook een dinges van andere aard, dat laat ik je nog weten als het doorgaat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Leonoor het volgende:
Pool, dat hippe vonnis dat ik je laatst mailde, vol met permanent marker, dat heb ik bedingest. Wil je t zien en er je licht over laten schijnen?![]()
Ik weet het alleen voor het notariaat; daar heb je per sé een master notarieel recht voor nodig. Je bent dan MINIMAAL 6 jaar kandidaat-notaris waarna je eventueel notaris kunt worden MITS je 1) een eigen kantoor (mag) begin(t)(nen) of 2) je inkoopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef StijnH het volgende:
Studeer momenteel Fiscaal Recht aan de uvt! Mijn vraag is hoe breed inzetbaar je bent als je bent afgestudeerd. Ben ik beperkt tot aangiftemedewerker danwel belastingadviseur bij de welbekende accountantskantoren of advocatenkantoren, of kan ik hiermee ook vooruit bij banken of bij advocatenkantoren maar dan in een andere richting (bijv. notariaat, estate planning)?
is iig veel vraag naar fiscaal juristen, en ze starten ook met een hoger salaris. Meeste hebben al een baan ruim voordat ze afstuderen. Als ik jouw was zou ik in het bestuur van de smeetskring proberen te komen, ik hoor daar de meest geweldige verhalen over, bestuur dat een weekje naar NY mag op kosten van een groot kantoor, of dat ze allemaal een ipod krijgen toegestuurd van weer een ander kantoor. Ze zijn dus erg gewild.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef StijnH het volgende:
Studeer momenteel Fiscaal Recht aan de uvt! Mijn vraag is hoe breed inzetbaar je bent als je bent afgestudeerd. Ben ik beperkt tot aangiftemedewerker danwel belastingadviseur bij de welbekende accountantskantoren of advocatenkantoren, of kan ik hiermee ook vooruit bij banken of bij advocatenkantoren maar dan in een andere richting (bijv. notariaat, estate planning)?
De beroepspraktijk heeft een hoge pet op van Tilburgse fiscalisten. Dat komt door hun zelfstandige, academische manier van denken. Met het bachelor- en masterdiploma Fiscaal Recht op zak kun je bij de Belastingdienst gaan werken, een baan krijgen in de fiscale advieswereld of bij een bank gaan werken. Ook kun je aan de slag bij het Ministerie van Financiën, bij de douane, als bedrijfsfiscalist bij grote (internationale) ondernemingen of als onderzoeker.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef StijnH het volgende:
Ik volg op dit moment ook straf(proces)recht en in de reader staat wat je moet lezen uit de 5e druk... Wij hebben die transponeringstabel voor de 6e druk maar ik geloof dat het op hetzelfde neerkomt. Heb je materieel strafrecht ook weer gedaan deze periode?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom ga ik er niet nog eens 50 euro voor neer leggen
1 spinnenpletter is genoeg
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mooiste faculteit van Nederland.
beta-studies zijn ook voor nerds en autistenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:01 schreef aardappel het volgende:
mijn ervaring is dat iedereen die natuurkunde of andere beta-studie doet, het een luizenstudie vind. De normale mensen rest vind het wel een respectabele studie
heb het er niet over of de vooroordelen waar zijn of niet, gewoon welke bestaan.quote:
Schijnt dat als je onder die koepel staat en je fluistert wat, iedereen het kan horenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Microtechs het volgende:
Inderdaad, ben ook gaan neuzen in de bieb. Lekker groot
Lekker relevant wat het vooroordeel is.... het gaat erom of je het leuk vindt en of het een uitdaging is, meer niet. En voor de rest mag iedereen lekker zijn eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:52 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zit in een identiteitscrisis. Wat is nu het vooroordeel over de studie rechten, dat het een luizenstudie is of juist een respectabele.
Ik leefde altijd in de veronderstelling dat het eerste vooroordeel het heersende was, deels terecht. Maar de laatste tijd kom ik in mijn omgeving het volstrekt tegenovergestelde vooroordeel tegen.
Ik heb het dan over een publiek dat wel een beeld heeft van het hoger onderwijs, en niet denkt dat je rechter bent na je studie
Wat is jullie ervaring ?
de grootste uitdaging uit mijn leven.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker relevant wat het vooroordeel is.... het gaat erom of je het leuk vindt en of het een uitdaging is, meer niet. En voor de rest mag iedereen lekker zijn eigen mening hebben![]()
mijn welgemeende excuses!quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had het niet tegen jou maar tegen die jongen die het Nederlands niet machtig isaardappel en hmmmz.
Doe je ook Latijnse juridische teksten lezen met 'm?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:36 schreef Orbis het volgende:
Wat blijft Zwalve een held, die man wordt met de week beter! Nu vind ik Romeins Recht sowieso erg interessant, beter dan het beyond oninspirerende Europese Recht... Maar goed, er waren het vorige blok ook mensen die Staats- en Bestuursrecht interessanter vonden dan Encyclopedie, dus het zal wel aan mij liggen.
Was het maar waar. De vakken van de Albert Heijn vullen zich niet vanzelf, en laat mijn beurt nu net op woensdagmiddag / -avond vallen. Dus dat gaat aan mij voorbij. Evenals de lezingen die bijna allemaal op maandag plaats lijken te vinden, om dezelfde reden. Ik had graag Enait zichzelf horen verdedigenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Doe je ook Latijnse juridische teksten lezen met 'm?
Ik heb ook 3x over strafprocesrecht gedaan. Eerst een 4.5, toen een 4.5 in de herkansing en het jaar erop eindelijk gehaald. Ik snapte het serieus tot op de dag VOOR het laatste tentamen niet, ondanks dat ik er een maand op had geleerd en alle colleges en hoorcolleges had bijgewoond en de hele literatuur had doorgelezen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieusik had net een hele post getyped en gewoon het scherm weggeklikt zonder in te voeren.
Naja samenvatting ervan: Mensen die Corstens moeten lezen, weten jullie toevallig of de 6e druk echt zo verschilt van de 5e? want heb weinig zin om weer geld neer te moeten leggen voor dat kut boek.
En heeft iemand hier de gouden tip om strafprocesrecht te leren? het wordt namelijk mijn 3e keer, zit iedere keer net helaas in de 5. Mijn grote probleem zijn wel de bijzondere opsporingsbevoegdheden. Of iig zo vind ik het enorm logisch, maar op het tentamen ga ik flippen. en kies ik iedere keer de verkeerde. (vroegsporing ipv die andere en vice versa)
Ik denk dat Orbis in Leiden studeert (Orbis, zet jezelf toch eens in de OP!). Daar wordt Romeins Recht gebruikt als Inleiding Inleiding Burgerlijk Recht, wat op zich logisch is.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:14 schreef Sessy het volgende:
Is Romeins recht wat nieuws of zo? Ik deed 't namelijk als mastervak bij Tellegen vorig jaar maar ik hoorde dat ze iets gingen veranderen en dat rechtsgeschiedenis 2 geschrapt werd voor romeins recht of iets dergelijks?
Verhalen over zijn vrouw moet ik nog horen, dat komt vast nog wel. En ik vind zijn anekdotes altijd wel een lekker rustpunt tussen de Romeinsrechtelijke casusquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat Orbis in Leiden studeert (Orbis, zet jezelf toch eens in de OP!). Daar wordt Romeins Recht gebruikt als Inleiding Inleiding Burgerlijk Recht, wat op zich logisch is.
Overigens vind ik Zwalve soms wat vermoeiend met zijn verhalen over de gesprekken die hij met zijn vrouw heeft en het zoeken naar slachtoffers die die eens kan afzeiken. Typisch een oudere docent die indruk probeert te maken op de verse eerstejaars. Aan de andere kant weet ie natuurlijk erg veel en zijn de colleges inhoudelijk erg interessant. Tot zover mijn review voor dit moment.![]()
Trouwens nog bedankt voor je nachtelijk arbeid over strafprocesrecht. Hoef ik een vergelijkbaar tentamen tenminste niet 3x te herren
Romeins als Inleiding burgerlijk? We hebben zowel inleiding burgerlijk als Romeins hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat Orbis in Leiden studeert (Orbis, zet jezelf toch eens in de OP!). Daar wordt Romeins Recht gebruikt als Inleiding Inleiding Burgerlijk Recht, wat op zich logisch is.
Overigens vind ik Zwalve soms wat vermoeiend met zijn verhalen over de gesprekken die hij met zijn vrouw heeft en het zoeken naar slachtoffers die die eens kan afzeiken. Typisch een oudere docent die indruk probeert te maken op de verse eerstejaars. Aan de andere kant weet ie natuurlijk erg veel en zijn de colleges inhoudelijk erg interessant. Tot zover mijn review voor dit moment.![]()
Trouwens nog bedankt voor je nachtelijk arbeid over strafprocesrecht. Hoef ik een vergelijkbaar tentamen tenminste niet 3x te herren
Goed lezen: Inleiding (Inleiding Burgerlijk Recht), het vak is dus, via het Romeinse Recht, een eerste kennismaking met de begrippen, rechten en principes die, in een iets andere vorm, ook in het NL burgerlijk recht voorkomen. Een inleiding op het vak Inleiding Burgerlijk Recht, zo zie ik het iig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Romeins als Inleiding burgerlijk? We hebben zowel inleiding burgerlijk als Romeins hoor.
Zou ook raar zijn anders.
Dan heb ik wat te snel gelezen. Gedeeltelijk waar natuurlijk, eigenlijk begin je ook al bij Encyclopedie een beetje met dit soort begrippen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed lezen: Inleiding (Inleiding Burgerlijk Recht), het vak is dus, via het Romeinse Recht, een eerste kennismaking met de begrippen, rechten en principes die, in een iets andere vorm, ook in het NL burgerlijk recht voorkomen. Een inleiding op het vak Inleiding Burgerlijk Recht, zo zie ik het iig.
Je ziet dat ook goed aan het studieboek dat er bij hoort (Prota dus), daar wordt de hele tijd geswitched van NL burgerlijk recht naar romeins recht en dat loopt steeds in elkaar over.
@Orbis: als het je interesseert wat er in Prota staat over het BW, dan lijkt me dat je Inl Burgerlijk Recht leuk gaat vinden. Heb het zelf nog niet gehad.
Heldinquote:Op donderdag 4 december 2008 02:23 schreef Sessy het volgende:
heel strafprocesrechtverhaal.
Hi Reese! Ik heb er geen gratis toegang.quote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef Reese het volgende:
Hoi,
Ik heb een brutale vraag.Heeft iemand hier toegang tot vLex.com? Ik wil graag jurisprudentie van een bepaalde zaak lezen, maar ik kom zonder inloggen niet verder dan de inleiding.
Je zou me echt onwijs van dienst zijn!
Ga ik doen, dankjewel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hi Reese! Ik heb er geen gratis toegang.
Maar ik heb wel via mijn universiteit toegang tot andere databases. Misschien wil je me de gegevens van de zaak PM-en en dan kan ik zoeken?
Ja en dat uit 't hoofd, om 3 uur 's nachts... Als dat geen bewijs is dat ik 't zelfs in mijn slaap nog kan weet ik 't ook niet meer :pquote:
Hm, klinkt lastig. Sterkte.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef Sessy het volgende:
Ja en dat uit 't hoofd, om 3 uur 's nachts... Als dat geen bewijs is dat ik 't zelfs in mijn slaap nog kan weet ik 't ook niet meer :p
Zooo gisteren bij Lendfers geweest. Da's ons aller studentendecaan, heeeeel lieve man, had zijn hulp al eerder nodig. Ik overweeg om mijn studie tijdelijk stil te zetten ivm ziekte... Dus. Mja ik zie wel. Anderzijds kan ik net zo goed toch proberen om in elk geval 2 uurtjes per dag wat te schrijven of zo en zo dit schooljaar misschien toch af te studeren. Kloteziekte ook.Mja.
Ik vond het ook een interessant vak, met name het gedeelte over IE.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Ah weer eens beetje volgen dit topic.
Ik ben op dit moment bezig met Ondernemingsrecht. Interessant vak, denk dat ik mijn master ook in die richting ga zoeken.
Van 't grote dikke blauwe boek? Die van students-only is wel aardig. Ook via bol.com te bestellen voor in totaal iets van een 10 met verzenden of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef apple2 het volgende:
hmm ik heb het zesde druk, alleen ik weet niet of het verschilt, heb je iets aan het voorwoord bij de zesde druk? voor mij is het de eerste keer strafprocesrecht en ik stress hem ook. ik ga zoveel mogelijk oefententamens maken en kijken of ik een patroon erin herken en of er soortige zelfde vragen worden gesteld. (hielp bij kernvak privaat iig wel). Yashaaaa heb je misschien een samenvatting van corstens voor mij? misschien die je van smash-it hebt gekregen? thanks!
Ja 't stomme is, als 't niet met die whiplash was, was ik allang afgestudeerd voordat ik ziek werd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat kut, Sessy, net nu je zo dichtbij bent!
Maar ik kan me voorstellen dat een Masterjaar wel even wat heftiger is dan Bachelorjaren en dat je dat niet trekt icm. ziekte. Sterkte!!
SIL-verslagen is the magic word. Zo heb ik hem met een weekje stampen gehaald...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb volgende week verbintenissenrecht, moet zeggen dat het erg veel is en ik geen college gevolgd heb... Wordt volgende week mn dagen in de UB slijten...
Ja die ben ik nu aan het doornemen samen met de Boom basics. Opzich moet dat te doen zijn als ik me er ff voor kan inzetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
SIL-verslagen is the magic word. Zo heb ik hem met een weekje stampen gehaald...
Zorg ook dat je de kern van de voorgeschreven arresten goed weet. Je verliest vreselijk veel punten als je een antwoord niet kan illustreren met jurisprudentie. Maar ik vertel je geloof ik weinig nieuws...succes!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja die ben ik nu aan het doornemen samen met de Boom basics. Opzich moet dat te doen zijn als ik me er ff voor kan inzetten.
ik heb morgen een verbintenissenrecht tentamen.. het leuke is dat ik alles mag meenemen: boeken, aantekeningen, jurisprudentiebundels, samenvattingen enz.. wat voor vragen gaan ze dan in hemelsnaam stellen?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb volgende week verbintenissenrecht, moet zeggen dat het erg veel is en ik geen college gevolgd heb... Wordt volgende week mn dagen in de UB slijten...
Extra moeilijke vragen, waarbij je weinig hoeft te kennen, maar vooral moet kunnen. Succes!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb morgen een verbintenissenrecht tentamen.. het leuke is dat ik alles mag meenemen: boeken, aantekeningen, jurisprudentiebundels, samenvattingen enz.. wat voor vragen gaan ze dan in hemelsnaam stellen?
Ik hoop dat degene dit niet tijdens het tentamen zo opgeschreven heeft:')quote:Ging om bewaarnemingskosten betaald aan een opslagbedrijf voor boten. Later blijkt dat de boot gestolen is, omdat er een gozer komt bij die opslag en die ziet zijn boot. Hij revindiceert bij de eigenaar van de opslag. Deze zegt, ajuuuuuus, ik heb een ovk van bewaarneming met iemand en geef die boot niet zomaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |