abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63129465
Ik sloot 'm.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:48:05 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63129529
neh.. John Travolta kaal is niet mijn ding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63129537
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!

Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!
Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.

Igraine, hoe is het met je gerommel?
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:48:57 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:20 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63129682
Reinhilde, klinkt gezellig

Doet me er trouwens aan denken dat ik nog Kikaberen moet bestellen, die gaan we hier van het werk weggeven als er een kindje wordt geboren. En er staan nogal wat kindjes op stapel

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:30 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129687
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!

Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.

Igraine, hoe is het met je gerommel?
klinkt als een gezellige dag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63129788
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten

KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:57:44 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129805
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten

KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:00:31 #9
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63129880
Leuk Reinhilde! Daar word je vrolijk van, zo'n dagje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63130006
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
quote:
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:08:59 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63130102
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.

Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens. Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....

Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63130106
Die Kika beren zijn leuk. Wij hebben die zwarte (boris) en die beige daarboven (beppie), maar die woont bij m'n schoonouders.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:13:21 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130231
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.

Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens
. Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....

Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
hier begint het ook ineens heel er te betrekken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:20:01 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63130415
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden

Hier (omgeving ten zuiden van Rotterdam) was het vanmiddag tegen 12 uur helemaal dicht van de zwarte wolken, harde wind, regenbuien, nu is het een helderblauwe lucht! Wie weet hoe het er over 3,5 uur bij jullie uitziet, ik duim!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:21:23 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130455
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef Saffier het volgende:
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden
heeft tobias niet toevallig ergens wat verstopt?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:23:51 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63130534
Ynske; die slaapt, straks even aan hem vragen inderdaad. De kattenbakken zijn ook schoon (staan boven) dus die kunnen het ook niet zijn.
Ylana
pi_63130564
chacama het is idd aan den overkant, http://www.sydneyterneuzen.nl of via de hyves http://sydneyterneuzen.hyves.nl
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63130807
Reinhilde, coole pa heb jij !
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:11 #19
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63130895
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
nee, meer zoals dat rode konijn van ........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:31 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130903
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef chacama het volgende:

[..]

nee, meer zoals dat rode konijn van ........
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63131315
Net een mega hoosbui, nu weer droog met zon.
17.15 begint de optocht. Ben benieuwd hoe het weer dan is. Kim heeft er zo'n zin in.
pi_63131591
ja, ik heb echt een coole vader . Ik ben ook wel een beetje verwend hoor!
Hij heeft het goed, en deelt dat graag met zijn kinderen. Hebben wij geen bezwaar tegen!
Maar het was vooral heel gezellig, quality-time met mijn papa op mijn 27e.
Hij werkt dus in Belgie, maar is 2 a 3 weken per maand op reis voor vergaderingen, summits, inspecties etc. Normaal komt hij in het weekend wel naar NL, maar dus ook niet elke week. Nu was hij achter elkaar in Norfolk (USA), Budapest en Wenen geweest, dus had hem al 4 weken niet gezien.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:11:51 #23
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63131964
Dan is het ook met recht quality-time.

Hier ook al weer een tijdje droog, maar wij hebben geen sintemaarten. Dus daar hoeft het niet droog voor te blijven. Als we nu afspreken dat het vanaf kwart over 5 hier gaat regenen en dan bij jullie allemaal droog is... is dat een idee?
pi_63132129
strak plan chaca!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63132308
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen snoepjes in huis heb voor SintMaarten.
Geen idee ook of ze daar hier in de buurt aan doen...
Misschien toch maar even wat halen zo, vind het ook zo sneu als ik ze een mandarijntje moet geven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 16:30:38 #26
13151 crew  Rewimo
pi_63132470
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef Igraine het volgende:
Die Kika beren zijn leuk. Wij hebben die zwarte (boris) en die beige daarboven (beppie), maar die woont bij m'n schoonouders.
Wij hebben een Kika, een Kiki, een Kiekje, een Kiko en een Kiku O, en een Kik (nieuwste aanwinst). Er gaat er altijd wel eentje mee op vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:34:07 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63132577
* RockabeIIa gaat es effe bijlezen....
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:35:24 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63132607
Mandarijntjes zijn heeeeeel gezond.....niets mis mee..... augurken daarintegen is weer een heel ander verhaal.
pi_63133401
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 17:04:29 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63133417
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef miss_sly het volgende:
ja hij is goed he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63133501
Ik kijk momenteel te weinig tv (viva pinata verslaafd ) dus ik kende hem nog niet. Ik vind hem leuk
pi_63133744
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 17:22:27 #33
13151 crew  Rewimo
pi_63133860
Ah, landgenoten Die is echt leuk
pi_63134089
eh.. de mandarijntjes zijn op nu. Ik typte het en ik dacht: 'hee lekker!'

augurken die heb ik niet eens in huis! Ik heb alleen nog speculaasjes.
pi_63134204
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef chacama het volgende:
Mandarijntjes zijn heeeeeel gezond.....niets mis mee..... augurken daarintegen is weer een heel ander verhaal.
Wat is er mis met augurkjes
pi_63134776
Hier wordt wel Sint-Maarten gevierd. Manlief is net weg, foto's maken voor de wijkkrant. Sara en ik zijn thuis met een grote bak snoep (bah, wij houden niet van snoep en toch kan ik er nu niet vanaf blijven ). Sara loopt niet mee, ik vind d;r nog iets te klein, en zie het zelf ook niet zitten om te lopen. Bovendien regent hiet inderdaad, blegh!

Die Adecco reclame is echt hilarisch! Ik kreeg ;m afgelopen week in de mail Echt supermooi

Fruit! Mandarijnen, pruimen, peren, mjammie, maar nu vooral mandarijnen inderdaad, die zijn zo lekker deze tijd van het jaar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:07:44 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63134968
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is er mis met augurkjes
reclame van de C1000 voor sintemaarten... kan hem helaas niet vinden
pi_63135681
Die reclame is grappig, dat HOOFD van dat jongetje bij die augurkenpot!

Kennen jullie die nieuwe reclame van bol.com al? Met al die sinterklaasliedjes? Erg leuk!

ps ik vind die kika beren ook wel erg lelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:37:06 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135730
Nick is st maarten lopen met Liam, Ezra ligt gewoon op zijn bedje, die vind ik nog ff te klein.
Ik vind het zo leuk al die kinderen aan de deur
stormy waters...
sailin'
pi_63135783
Ik heb voor zekerheid ook maar zak snoepjes gekocht, maar denk niet dat wij iemand aan de deur krijgen want wonen in flat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:44 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135814
vroegah ging ik juist de flats af dat was lekker makkelijk en snel
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:40:13 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135832
is st maarten nou echt iets van noord-holland trouwens? of ook wel andere delen van het land?
stormy waters...
sailin'
pi_63135899
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Belana het volgende:
is st maarten nou echt iets van noord-holland trouwens? of ook wel andere delen van het land?
Hier (Gelderland) ook wel hoor, niet zo hevig geloof ik maar wel meer in opkomst, ikzelf kende het iig helemaal niet toen ik nog op basisschool zat.
Maar voornamelijk de katholieke basisscholen doen het hier wel, ik zag al wel vanmiddag kinderen met zelfgemaakte lampionnetjes uit school lopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 18:45:27 #44
13151 crew  Rewimo
pi_63135969
Nee, wordt ook wel elders gevierd. Hier in DLD vieren ze het ook. Maar daar gaan de kinderen in optocht door het dorp. Vaak met een echte Sint Maarten (ziet eruit als een Romein) te paard erbij.

Christan gaat zondag meelopen in de optocht (die is hier niet per definitie op de 11e)
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:45:53 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135988
ik lees ergens dit:
quote:
Sint Maarten wordt niet in heel Nederland gevierd. Vooral in de uiterst zuidelijke en noordelijke provincies, Drenthe, Overijssel en plaatsen met een Maartenskerk is het feest een traditie
dan heb je toch heel nederland
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:46:31 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_63136008
ow dat is ook leuk rewimo
stormy waters...
sailin'
pi_63136260
die fimpjes!

Over spraakverwarring, een Duitse jongen vertelde aan mijn vriend het volgende, hij (de Duitser) zat even te spelen met de telefoon van een andere Nederlandse jongen. Hij drukt op een gegeven moment op een knopje en ineens staat er "Wissen?" Dus hij denkt: Ja, ik wil 't wel weten... drukt nog eens, staat er "Alles wissen?"
Tuurlijk! *drukt* Oepsie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 18:56:00 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63136261
in Limburg kan ik t me niet herinneren dat Sint Maarten gevierd word
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:57:36 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63136310
Hier ook Sint Maarten (Midden-Nederland). Katja en Job zijn gaan lopen en Job is net huilend teruggekomen.
Hij kan dit soort dingen helemaal niet aan . Nu staat hij bij mij aan de deur om uit te delen. Dat doet hij wel met overgave. En dan straks maar weer eens bedenken hoe ik dat oplos met de snoep. Het is toch ook wel sneu dat Katja een hele berg snoep heeft en Job niks. Hoewel Job op dit moment bij hoog en bij laag beweert dat hij helemaal niet van snoepjes houdt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63136335
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
in Limburg kan ik t me niet herinneren dat Sint Maarten gevierd word
Bij ons wel Ik heb als kind lampionnetjes gemaakt op school, ben langs de deur geweest (1x). En naar het Sintmaartensvuur van de scouting (ook 1x). Mijn ouders wonen nogal in een kinderrijke buurt, dus daar hingen ze om de 5 seconden aan de deur.

Ik heb mijn vriend vanmorgen maar gebeld om 't door te geven dat hij niet moet opendoen, we hebben niks in huis Ja cheese-onionchips. En die wil ie vast niet afstaan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 18:59:21 #51
13151 crew  Rewimo
pi_63136362
Zou Katja niet willen delen met Job?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 19:01:37 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63136445
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij ons wel Ik heb als kind lampionnetjes gemaakt op school, ben langs de deur geweest (1x). En naar het Sintmaartensvuur van de scouting (ook 1x). Mijn ouders wonen nogal in een kinderrijke buurt, dus daar hingen ze om de 5 seconden aan de deur.

Ik heb mijn vriend vanmorgen maar gebeld om 't door te geven dat hij niet moet opendoen, we hebben niks in huis Ja cheese-onionchips. En die wil ie vast niet afstaan
laat ik t zo zeggen dan, in Heerlen en Wijlre werd er niet aan gedaan
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:30 #53
37150 livelink
pi_63136526
Katja wil vast wel wat afstaan, maar dan alleen de rozijntjes en mandarijntjes, gok ik zo. Daar zal wel enige dwang van onze kant aan te pas moeten komen.

Syrena, alle lichten uitdoen is het enige wat helpt als je niks in huis hebt.
pi_63136846
J: voor het geval ze bij ons aanbellen: er liggen doosjes met rozijntjes en smarties in de bovenste la van het linker kelderkastje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:26:24 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63137229
En dan meldt J. vanavond dat er heeeel veeeel kindjes zijn langsgeweest en heeft vervolgens zelf alle smarties en rozijntjes opgegeten

Sorry, ik ben melig
Ylana
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:28:04 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63137289
* Cattie schuift een grote bak snoep op het bankje.
Er is maar 1 groepje kinderen langsgeweest, we zagen verderop in de straat nog wel andere groepjes, maar die kwamen helaas niet bij ons langs. En buiten gaan staan zwaaien staat ook weer zo wanhopig! Maar Ive heeft gelukkig dat ene groepje wel gezien. En volgend jaar gaat hij ook meelopen!
pi_63137438
Wij zijn terug en het is droog gebleven,dank chaca! Nu even foto's bekijken en uploaden:)
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:33:33 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63137506
Ik kan me dat Sint Maarten heulegaar niet herinneren uit mijn eigen jeugd..is dat pas de laatste jaren in zwang ofzo? En ben ik een ontaarde moeder dat ik er niks aan doe? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63137509
Hier wordt het niet gevierd.. Als 5 jaar lang altijd snoep in huis gehaald, maar hebben het altijd zelf mogen opeten

Tot dit jaar, geen snoep gehaald.En dus stonden er 3 hele lieve meisjes voor de deur te zingen. Gelukkig stonden er nog wat zuurtjes en dropjes, maar het was even zoeken. Maar volgend jaar weer netjes een voorraadje maken..
pi_63137648
Wij gingen vroeger niet langs de deuren maar we hadden wel een lampionnen-optocht. Was in het puntje van Zuid-Holland, tegen Zeeland aan daar. Ik weet zeker dat het altijd rond deze tijd was, maar mijn lief beweerd dat het begin januari was en dat ze dan allemaal als koning verkleed gingen... ik krijg hem niet aan zn verstand dat dat dan haast wel 3-koningen geweest moet zijn

Ohja en dat liedje dat er bij hoorde, Sint Maarten Sint Maarten de meisjes hebben staarten (ofzo? toch? of ben ik nou gek? )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:40:50 #61
3011 E.T.
pi_63137777
Voor het eerst in acht jaar had ik ook SintMaarten kinders aan de deur

3 jongens van een jaar of 7/8.. netjes een lampion (volgens mij uit het C1000 pakket) en braaf 11 november is de nacht zingen. Meteen de snoeptrommel gepakt dus Ik vroeg nog of er veel mensen waren die niet wisten wat ze er mee aan moesten, maar dat viel mee zeiden ze.

Deed me wel weer aan vroeger enzo denken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:42:17 #62
3011 E.T.
pi_63137822
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Wij gingen vroeger niet langs de deuren maar we hadden wel een lampionnen-optocht. Was in het puntje van Zuid-Holland, tegen Zeeland aan daar. Ik weet zeker dat het altijd rond deze tijd was, maar mijn lief beweerd dat het begin januari was en dat ze dan allemaal als koning verkleed gingen... ik krijg hem niet aan zn verstand dat dat dan haast wel 3-koningen geweest moet zijn

Ohja en dat liedje dat er bij hoorde, Sint Maarten Sint Maarten de meisjes hebben staarten (ofzo? toch? of ben ik nou gek? )
Koeien hebben staarten
Meisjes hebben rokjes aan
Daar komt Sintemaarten aan
pi_63137897
Jaaaaa dat was hem!!
Superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63138055
Dat liedje heeft Emma vanavond een keer of 25 gezongen De eerste keer haast onhoorbaar en bij de laatste bijna uit volle borst.
pi_63138611
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef livelink het volgende:
Katja wil vast wel wat afstaan, maar dan alleen de rozijntjes en mandarijntjes, gok ik zo. Daar zal wel enige dwang van onze kant aan te pas moeten komen.

Syrena, alle lichten uitdoen is het enige wat helpt als je niks in huis hebt.
We wonen als bovenste in een flat.
Er is trouwens nu toch niemand thuis, vriendje is naar zijn paps en mams en ik heb avonddienst.
Ik neem aan dat er na 20.30 uur toch niemand meer komt?

Ik weet niet meer hoe het vorig jaar was, denk ook niks, anders had ik het wel onthouden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:08:57 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63138707
Zo wij zijn ook weer binnen. Wat een héérlijk weer, volle maan, helder en een uitzinnige kleuter die van geen ophouden wist. Overal zelf aangebeld, zingen (steeds sneller) en netjes bedanken. Ook hele gesprekken gevoerd Ik ken dat niet van mijn oudsten dus ik heb oprecht genoten

En de oudste twee zijn zelf langs de deuren gegaan met vriendjes. Da's ook nieuw en wennen maar wel ongelofelijk leuk. wéér een nieuwe fase.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 20:14:08 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63138913
Zo wij zijn klaar en het kroost slaapt. Mijn voeten worden langzaam weer warm en mijn vingers ook
Nu even rustig foto's kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63138997
Sint Maarten is leuk! Thomas boft maar. Die kan als hij wat groter is eerst op 11/11 Sint Maarten lopen bij oma&opa en dan ergens in januari (?) Driekoningen hier thuis.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63139236
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Webkim het volgende:
Sint Maarten is leuk! Thomas boft maar. Die kan als hij wat groter is eerst op 11/11 Sint Maarten lopen bij oma&opa en dan ergens in januari (?) Driekoningen hier thuis.
Ja toch driekoningen hè?! Jij komt (dacht iik) uit dezelfde plaats als mijn lief dus dan had ik toch gelijk
Drie koningen is op 6 januari, dacht ik, of misschien dit jaar op een andere dag. Rond die tijd iig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:23:09 #70
37150 livelink
pi_63139247
Ik had 48 lollies, maar daar heb ik het niet mee gered. Ik heb nog wat reservesnoepgoed aan moeten breken. Maar sinds 20.00 is het hier weer rustig.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:25:43 #71
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63139326
Nou, dan mag de regen hier nu wel stoppen.... Toch...

Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Heerlijk om die snoetjes te zien, lijkt me.... en ik ga naar het foto-topic om te controleren
pi_63139663
Hier met de optocht meegelopen. Was leuk. Kim wilde niet de hele tijd lampion vasthouden. Ze had wel de grootste lol. Blikje met snoep gekregen op het eind. Nog bij een paar buren langs geweest en zachtjes beetje gezongen.
En daarna ging ze met mijn ouders mee, bij hun in de straat nog gezongen en best verstaanbaar hoorde ik van mn moeder. Nu hypert ze daar nog verder en blijft slapen.
Kan ik lekker uitslapen morgen!
pi_63140453
Hier geen Sintmaarten...

Ik werd vandaag gebeld dat de bestelling van de gordijnen niet goed opgenomen was.. de dame van zaterdag had geen verduisterend gordijn opgeschreven maar een gewoon simpel gordijntje... Werd vandaag gebeld dat ze een herberekeing hadden gedaan met het goede gordijn. Kreeg 32 euro terug

Minder prettig is dat de dvdspeler niet meer gemaakt kan worden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63140518
nice Vicky!

Hier nog een leuk linkje voor mensen die wel van een klein beetje kitsch in hun huis houden. Van die nep-oude meuk enzo. Ik hou er wel van. Webshop is geloof ik nog niet heel erg uitgebreid maar wel geinig om te zien.
Heeft iemand anders nog leuke webshop linkjes? Wonen/eten/kinders/kleding alles mag. Ik verveel me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63140641
Dit is wel een leuke rosa blu
pi_63140835
Oeh leuk! Bedankt!
daar gaat mn geld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 21:14:38 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63140896
Voor alle Sint Maarten mensen met foto's: Ik heb eigenhandig besloten dat dit ook wel in het feestdagentopic kon hoop dat er meer mensen volgen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63141232
Zo. De kerstkaarten zijn besteld.
En er komt nog een doek op voor ook.

We gaan de boom versieren
de kerstboom, de kerstboom
om kerstmis bij te vieren
met lichtjes en muziek.

Voorzichtig met de ballen
voorzichtig, voorzichtig,
ze breken als ze vallen
voorzichtig met de piek.

[ Bericht 50% gewijzigd door Webkim op 11-11-2008 21:59:02 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_63141434
Wat leuk Webkim
nu moet je natuurlijk wel een nieuwe doek voor kerst volgend jaar alvast enzo hè
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63141534
wat onwijs leuk Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:26:51 #81
37150 livelink
pi_63143629
Leuk! Leuk gedichtje ook. Heb je hem zelf gemaakt?
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:13:20 #82
94046 PM-girl
pi_63145070
Leuk Webkim!

Ik had speciaal lollies gekocht voor Sintmaarten, omdat er vorig jaar 2 groepjes langsgeweest zijn hier. Maar toen nodige mijn moeder ineens voor het eten uit en daar komt niemand langs om te zingen.
Dus nu heb ik lollies, veel!
*
pi_63146719
Leuk Webkim!
Hier geen SintMaartemis, vind ik ook niet zo erg ook
Saartje
  woensdag 12 november 2008 @ 07:13:14 #84
190853 RockabeIIa
pi_63149445
ben al aan het werk. Heerlijke dag zo, lekker rustig beginnen...
  woensdag 12 november 2008 @ 08:54:35 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63150260
Goeiemorgen!

Over de helft van 30. Dat ben ik. Da's al heul bijna 40 zeker.

Zal ff mijn taartjes afmaken en zien of ik een foto online krijg.
  woensdag 12 november 2008 @ 09:01:36 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_63150350
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 november 2008 @ 09:10:14 #87
3011 E.T.
pi_63150481
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

wel nee.. nog laaaaaaaang geen 40
Gewoon blijven ontkennen, dat werkt best aardig

Gefeliciteerd!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:11:00 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63150491
Gefeliciteerd, buurvrouw!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator woensdag 12 november 2008 @ 09:11:02 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63150492
40 is nog veeeeeeeeeeeer weg joh! Gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 09:13:08 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_63150524
Gefelicitaartjes!

Het is gister droog gebleven wel koud en véél wind, maar dat maakt niet zo uit, flink doorlopen, hard zingen en ondertussen vast snaaien

Hier in de buurt heb je 'de heksen' normaal staan ze in de voortuin, maar dit jaar moesten we naar binnen, de keuken in Was leuk! De hele keuken was hekserig gemaakt, de kinderen kregen er groene limonade, wat snoepdingetjes en een appel. Cas ging dit jaar voor het eerst niet huilend richting heksen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63150552
ik dacht altijd dat sintmaarten van het noorden was en carnaval van het zuiden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63150562
Gefeliciteerd buuf!
40 is nog heeel ver weg, joh en bovendien doet het echt niet pijn als het dichtbij komt
  woensdag 12 november 2008 @ 09:30:42 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150793
Volgens mij kan ik maar beter aan het werk gaan.
Ben echt al de hele ochtend chagrijnig.

Fijne dag allemaal!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:35:40 #94
190853 RockabeIIa
pi_63150904
Buur, van harte met je verjaardag!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:39:01 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150984
Buuf! Gefeliciteerd!
quote:
"Buurvrouw"

Ik zit voor het raam, ik staar naar buiten
M'n koffie is al bijna koud
De regen kletst tegen de ruiten
En ook mijn poes is ook al oud
De donk're lucht wordt steeds maar grijzer
Niemand die drinkt eens met me mee
Hier word ik ook al niet veel wijzer
Maar dan heb ik een goed idee

Buurvrouw
'k Ga naar de buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
En het maakt ook niet uit of je
Koopt kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds in de buurt

Ik sta te koken en garneren
'k Geef een dineetje die avond
Vlak voor de gasten arriveren
Gaat heel mijn schotel op de grond
Ik heb de uien in mijn haren
Uien in mijn decollete
Wie brengt mij dan weer tot bedaren
Heeft in de diepvries nog sate?

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt

De hele douche is volgelopen
Want in de afvoer zit een prop
Ik krijg de badkamer niet open
Terwijl de kraan ook niet meer stop(t)
Ik denk dit zijn mijn laatste uren
Het water staat al tot mijn oor
Maar dan ga ik bonken op de muren
Wie geeft aan mijn signaal gehoor

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds
Want buurvrouw is steeds

Brigitte Kaandorp
  woensdag 12 november 2008 @ 09:41:53 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63151054
Gefeliciteerd debuurvrouw!

woensdag 12 november 2008 @ 09:45:26 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63151133
Gefeliciteerd debuurvrouw

Bij ons wordt ook Sint Maarten gevierd maar ik ben het ook (nog steeds niet) gewend. Ik was dan ook blij dat het op school werd gevierd want langs de deuren mocht Jolie niet van mij. Bij het park van de school stond een echte Sint Maarten met een bedelaar en een paard.

En vandaag ben ik ziek, bah. En ik wil slapen maar moet wachten tot mijn collega's aanspreekbaar zijn. En ik kan helemaal niet ziek zijn deze week want ik moet elke dag 343 dingen doen. Ieks!
pi_63151314
Gefeliciteerd Buuf!

LB, beterschap

Haal je een hele bak goor snoep, komt er geen kind aan de deur.. AARRGGHHH!
Sara
Merel
Ukje
pi_63151347
LB beterschap

Ik ken het helemaal niet, dat SintMaarten. Nooit gedaan en ook waar we nu in Amsterdam wonen nog niets van gemerkt, hoewel ze dat hier kennelijk wel doen...
Ow ja, we hadden wel iemand aan de deur: mijn schoonouders kwamen eten en die begonnen ook zo een liedje te zingen toen ze aanbelden
pi_63151447
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter aan het werk gaan.
Ben echt al de hele ochtend chagrijnig.

Fijne dag allemaal!
Sara
Merel
Ukje
pi_63151557
beterschap elbee
Gefeliciteerd met je 15e verjaardag buuf
Saartje
pi_63151698
buuf gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 10:17:15 #103
13151 crew  Rewimo
pi_63151866
Gefeliciteerd, buuf

LB, beterschap!

Ik ben niet ziek maar heb ook 343 dingen te doen
pi_63151909
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!

LB, beterschap

Haal je een hele bak goor snoep, komt er geen kind aan de deur.. AARRGGHHH!
Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!

LB das best veel op een dag, sterkte!

Buuf felitjes!
pi_63152007
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef Jelief het volgende:

[..]

Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!

Ja maar, ja maar, ja maar..
Ik was bang dat ik dan alles zou opeten voor de kindjes kwamen
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 12 november 2008 @ 10:34:21 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63152352
Onze Sint Maarten was zo leuk!
Luuke zong gewoon mee en durfde zelf aan te bellen. Ik dacht dat ze het te spannend zou vinden en daardoor heel verlegen zou zijn, nou niks daarvan! Na afloop had ik warme chocolademelk en pepernoten voor de kinderen die meeliepen. Echt geslaagd!!

Buuf, gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63152642
Feli buuv! TAARRRT

Ik heb ook zo'n zin in chocolademelk en pepernoten Ik ben van plan om voor de wederhelft die taaitaainoten te bakken (om de discussie dat zijn peper- dan wel kruidnoten te vermijden ). Zelf lust ik ze niet, maar als ik ze zelf bak misschien wel.

Kreeg net ook een linkje door van 'm om met Oud en Nieuw vier dagen naar Berlijn te gaan, maar ik ben er nog niet uit of ik wel weg wil Bovendien heeft hij geldgebrek. En de link Boek Nu doet het niet, dus ik kan niet nakijken of de prijs wel klopt (er staat zo fijn "vanaf").
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 11:12:58 #108
13151 crew  Rewimo
pi_63153398
Oeh, wij gaan ook naar Berlijn rond die tijd Maar in het geval van geldgebrek zou ik er inderdaad even goed over nadenken...
pi_63153516
buurvrouw, gefeliciteerd!

SintMaarten deden wij vroeger ook altijd, in Den Haag. Maar dat was in het oude gedeelte van de Vogelwijk, ik weet niet of ze het in alle buurten doen. Hier iig niemand aan de deur gehad gister.
pi_63153536
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, wij gaan ook naar Berlijn rond die tijd Maar in het geval van geldgebrek zou ik er inderdaad even goed over nadenken...
We hebben een leaseauto inmiddels, dus dat zijn de kosten niet, het is dan puur verblijf en vier dagen eten. Maar hij heeft op dit moment echt 0 zeg maar, zelfs de huishoudelijke bijdrage van oktober kon ie niet overmaken. Duuuuuuuuuuuuus dan schieten dit soort mailtjes bij mij even verkeerd. En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen, maar we willen nog Sinterklaas vieren met zijn familie, met zijn tweetjes nog Kerstklazen én de vaste lasten van nov en dec komen er nog aan.

En ik voel me al de halve tijd z'n moeder i.p.v vriendin wat betreft commentaar dus ik ben aan het denken hoe ik dit nou weer ga aankaarten.
pi_63153575
Buuv van harte

LB beterschap.

Hier gisteravond een leuke gezellige avond met collega's en een goede vriend gehad, alleen jammer dat de safari-jus wat snel ging bij mij, en ik hem dus best wel voelde....
pi_63153808
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.

Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
pi_63153959
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.

Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
Ik heb al gemaild dat het me nu niet verstandig lijkt *understatement* maar dat ik bv. met de carnaval wél graag weg wil. Naar de sneeuw! Sleetjes en chocomelk enzo. Zalig!

Hoe is het met de wee-en? (vergeet steeds waar de puntjes moeten). Ben zeer benieuwd naar de inhoud van je buik!
pi_63154295
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:

Heb geen last van een kater gelukkig, maar een gebakken eitje kan er natuurlijk wel in
Hoe is het met jou ondertussen?
pi_63154660
Gefeliciteerd Buuf geniet van de taart!

Beterschap LB

Ik moet een nieuw paspoort halen maar ik heb geen zin
Ben het al ruim anderhalve maand voor me uit aan het schuiven en nu verloopt ie volgende week al Maar het is zoveel gedoe om bij ons immer drukke gezellige gemeentehuis iets te regelen.
Bleeeegh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63154711
ik ga zo een nieuwe poging wagen tot het maken van pepernoten.... gisteren ging het beetje mis zeg maar.....
pi_63154765
Huup, goed dat je het zegt! Ik heb hier 2 die een nieuw paspoort nodig hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 12:04:13 #118
13151 crew  Rewimo
pi_63154806
Wat ging er mis, Bar? Ik ga het ook proberen komend weekend
pi_63154892
Mja, ik denk dat ik van de nood maar een deugd maak en ergens een broodje scoor ofzo. Lunchen in de wachtzaal

Bar wat ging er mis? Foto's willen we zien!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63155073
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Wat ging er mis, Bar? Ik ga het ook proberen komend weekend
Nou je moet je voorstelllen, samen met een vriendin samen proberen pepernoten te bakken...
Dus wij op naar de winkel, ingrediënten halen....
Alleen daar zagen wij een pak van home made staan, alleen water toevoegen.
Ah ideaal dachten wij dus namen dat mee...

Alleen toen las dinnetje het beetje verkeerd en deed er veel te veel water in (10 keer zoveel) dus geen deeg maar kruidnotensoep/beslag.
Ah maar bar dacht hmmm misschien er maar een cake van bakken....
Dus beslag allemaal in een cakevorm en bakken maar....
Na een dik uur ow jaaaa we hebben nog cake....
Maar buitenkant was mooi krokant, maar de binnenkant was jawel DEEG !!!!!
pi_63155103
Ach, ik heb wel eens mn paspoort verlengt op de dag dat hij echt verliep. En natuurlijk precies een week voordat ik m nodig had. Precies optijd dus.
pi_63155677
ooooooooooooh ik zie net dat ie pas de 26e verloopt
Ik dacht de 18e

Dan heb ik dus nog heel even denk dat ik het dan morgen maar ga doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 12:51:23 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63156055
Hebben jullie dit gelezen?
Ontbijtgranen zo zoet als snoepgoed 10-11-08

Smacks, Frosted Flakes en Honingringetjes. Veel kinderen zijn de dag wel eens begonnen met een van deze producten als ontbijt. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat deze ontbijtgranen zo zoet zijn als snoepgoed.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63156408
En daar komen ze nu pas achter? Ik mocht vroeger maar 1 keer per week 'gewone'corn flakes eten omdat er veel suikerin zit. Laat staan de andere versies (ja die waren toen ook wel verkrijgbaar alleen nietzo gericht op kinderen) die mochten alleen in devakantie ofzo.
pi_63157053
Zoooo er liggen kruidnootjes in de oven te bakken

heb foto's gemaakt hoor alleen nu even opzoek naar de cardreader
pi_63157074
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef huuphuup het volgende:
ooooooooooooh ik zie net dat ie pas de 26e verloopt
Ik dacht de 18e

Dan heb ik dus nog heel even denk dat ik het dan morgen maar ga doen
Tijd zat dus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 13:31:56 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63157125
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:05 schreef Jelief het volgende:
En daar komen ze nu pas achter? Ik mocht vroeger maar 1 keer per week 'gewone'corn flakes eten omdat er veel suikerin zit. Laat staan de andere versies (ja die waren toen ook wel verkrijgbaar alleen nietzo gericht op kinderen) die mochten alleen in devakantie ofzo.
k wist dat niet, k heb die dingen nooit gegeten.
kan geen melk verdragen en dat eet dat dus niet.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63157446
Chocoladepuffs hebben het hier een tijd heel goed gedaan. Ja je moet wat als je een kind hebt dat gewoon echt niet wilt ontbijten.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:50:55 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63157770
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:
En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen
Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?
pi_63158065
Ik heb nog geen weeen, maar ik zal het bij Z&G houden, dan kan er hier gewoon door geklept worden over pepernoten!
pi_63158083
zo even een aantal foto's hoor

Voor dat ik naar de kapper ging

Nieuw kapsel maar net genomen deze foto dus nog lange niet in model

en dan nu de kruidnootjes

pi_63158252
Dat zijn hele grote noten!
pi_63158276
Maar wel enorm lekker en niet hard
pi_63158306
Bar ziet er goed uit! (x2!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 14:13:19 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63158457
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog geen weeen, maar ik zal het bij Z&G houden,
heeey spannend hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63158472
Lekker Bar! Ga ik vanmiddag ook maken denk ik Als ik de kracht kan vinden whahaha
Sara
Merel
Ukje
pi_63158479
Ziet er goed uit Bar! Lekker

Reinhilde, doe es bevallen? Ik ben nieuwsgierig naar de kleurenfoto van je mooie kamertje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63158738
Ik weet de kleur!!!!!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:22:16 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63158769
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
Maar wel enorm lekker en niet hard
En ik houd juist van die knalharde nootjes! Net weer een puntzak opgehaald bij de bakker.
pi_63159013
Ja van die kleintjes!!! Heerlijk..
pi_63159063
ik moet aan de kindertjes denken die eventueel in de zaak komen

Zooo pakken besteld, versieringen in huis, muziek in huis
Laat het maar zaterdag avond worden
  woensdag 12 november 2008 @ 14:34:01 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63159166
Ja is ook zo. En zelfgemaakte vind ik heel stoer!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:41:53 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_63159426
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:55 schreef miss_sly het volgende:
LB beterschap

Ik ken het helemaal niet, dat SintMaarten. Nooit gedaan en ook waar we nu in Amsterdam wonen nog niets van gemerkt, hoewel ze dat hier kennelijk wel doen...
Ow ja, we hadden wel iemand aan de deur: mijn schoonouders kwamen eten en die begonnen ook zo een liedje te zingen toen ze aanbelden
schijnbaar is het iets van amsterdam noord, dara deden wij het vroeger al. Over het IJ dus blijkbaar niet
stormy waters...
sailin'
pi_63159493
Ik realiseer me nu net dat ik vanaf nu de hele tijd alle dagen tot aan zaterdag dus kruidnootjes moet gaan bakken.... wat een straf

Alleen zie ik nu al beetje op tegen de kinderdrukte hoezo dubbel gevoel

Ga straks dan ook braaf afspreken dat ik stand by sta en dat ze maar moeten bellen als de drukte te druk word, en dat ik dan pas kom werken.
pi_63159968
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?
Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomen Net zoals FTW en l0l en n00b. En zulks (die ook).

Ik ga net even Googlen op een cursus schrijven (van verhalen enzo) en nu blijkt dat er 15 november eentje begint. In de bieb, zo'n drie straten van me af. Dat kan toch geen toeval zijn?! En nu wil ik snel bellen en me opgeven, maar ik kan niet op kantoor bellen want daar zit m'n collega En ik wil eerst weten of lief het ermee eens is dat ik wat zaterdagen ga opofferen, het zijn nogal stomme tijden (13-15.30).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 15:03:16 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63160012
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomen Net zoals FTW en l0l en n00b. En zulks (die ook).

Ik ga net even Googlen op een cursus schrijven (van verhalen enzo) en nu blijkt dat er 15 november eentje begint. In de bieb, zo'n drie straten van me af. Dat kan toch geen toeval zijn?! En nu wil ik snel bellen en me opgeven, maar ik kan niet op kantoor bellen want daar zit m'n collega En ik wil eerst weten of lief het ermee eens is dat ik wat zaterdagen ga opofferen, het zijn nogal stomme tijden (13-15.30).
wel leuk lijkt me om te doen, ff naar de wc lopen en daar bellen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63160162
Ok, creepy Ik open net mijn Hyves weer eens, ik heb als gadget m'n daghoroscoop erop staan. Wat staat er?
quote:
Je wilt meer te weten komen over jezelf, en je doet er alles aan. Je leest boeken of gaat zelfs een cursus volgen.
Ieks
pi_63160203
en toch Syrena toeval bestaat niet
  woensdag 12 november 2008 @ 15:18:48 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63160395
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! Gefeliciteerd!
[..]
En het allerergste is dat ik m nog kan meezingen ook

kijk, webcammetje doet het wel, dus taart!
  woensdag 12 november 2008 @ 15:20:40 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_63160445
ik zie de taart niet, maar ik bedenk er wel wat bij
stormy waters...
sailin'
pi_63160448
ik ga eens wat lasagnette maken
  woensdag 12 november 2008 @ 15:25:52 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63160581
ja jeetje, moet je maar niet werken hoor
pi_63160650
Ze zitten al vol Logisch ook. Maarrrr, er was veel belangstelling dus ze wilden er nog een cursus achteraan doen. En dan bellen ze me Ik voel dat het goed komt
  woensdag 12 november 2008 @ 15:31:09 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_63160721
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ja jeetje, moet je maar niet werken hoor
werken?
stormy waters...
sailin'
pi_63160897
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Dat zijn hele grote noten!
Kruidkoekjes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63160971
Je ziet er goed uit Bar! En je kruidnoten/koekjes ook.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 15:42:33 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63161058
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En het allerergste is dat ik m nog kan meezingen ook

kijk, webcammetje doet het wel, dus taart!
[ afbeelding ]
Gefelicitaart!
En geeft niks buuf, ik kan 'm meezingen en heb de bijbehorende button
("de buurvrouw altijd in de buurt")
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 12 november 2008 @ 15:57:24 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63161481
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Gefelicitaart!
En geeft niks buuf, ik kan 'm meezingen en heb de bijbehorende button
("de buurvrouw altijd in de buurt")
Ik denk zoek m ff erbij met een youtubeje. En nu heb ik radiografisch bestuurbare zeilboot in mijn kop.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:38:43 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63162714
Buuf gefeliciteerd

Ziet er lekker uit Bar.

Vandaag hard geklust in huis. De zolder is bijna aan kant. In plaats van elke keer een uurtje heb ik nu gezellig samen met Fleur opgeruimd en vooral veel dozen verplaatst. Die waren soms net ff iets te zwaar (dus een beetje las van mijn rug heb ik wel), maar als ik nu boven kom, dan kan ik alleen maar . Ben benieuwd of F. het er mee eens is.
pi_63162780
ik ga eens naar het werk toe, eens kijken hoe druk het worden gaat.
pi_63163352
Er staat hier 5 liter snert op het vuur. Kunnen we 2 keer van eten
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 17:11:22 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_63163632
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef chacama het volgende:
Buuf gefeliciteerd

Ziet er lekker uit Bar.

Vandaag hard geklust in huis. De zolder is bijna aan kant. In plaats van elke keer een uurtje heb ik nu gezellig samen met Fleur opgeruimd en vooral veel dozen verplaatst. Die waren soms net ff iets te zwaar (dus een beetje las van mijn rug heb ik wel), maar als ik nu boven kom, dan kan ik alleen maar . Ben benieuwd of F. het er mee eens is.
Ik heb de woonkamer gepuinruimt en ik weet nu al dat er absoluut niet blij van wordt kapotte psp 2, weg, dolby surround systeem, weg 2 van de 5 speakers zijn ooit volgepropt door Cas met ikwileigenlijknietwetenwatenwatniet, net zoals de videorecorder, kwam ik vandaag achter en de DVD-speler die heb ik nog maar even losgekoppelt op de plank laten staan. We gebruiken het zelden, maar toch... bedankt Cas
pi_63163807
Buuf van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63163808
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er staat hier 5 liter snert op het vuur. Kunnen we 2 keer van eten

Ooh heerlijk!!!!
Sara en ik zijn d'r gek op, maar mannetje niet helaas.
Sara
Merel
Ukje
pi_63164897
erwtensoep, jammie jammie !
  woensdag 12 november 2008 @ 18:15:44 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63165462
Mousy, ook zo lekker geruimd. F. was er gelukkig blij mee, hopelijk gaat jouw vent niet de container in om de spullen zoeken, heeft mijn buurman een keertje gedaan.

Erwtensoep die wordt bij ons door de slager van de supermarkt zelf gemaakt, heb ik nog niet kunnen evenaarden, dus maar weer een litertje meegenomen vanochtend met boodschappen doen.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 18:22:27 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_63165612
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:15 schreef chacama het volgende:
Mousy, ook zo lekker geruimd. F. was er gelukkig blij mee, hopelijk gaat jouw vent niet de container in om de spullen zoeken, heeft mijn buurman een keertje gedaan.
Dat doet ie dus wel als ik een opruimbui heb gehad, of ik verzamel alles in dozen in huis en die gaat ie nog eens na..

woensdag 12 november 2008 @ 18:36:02 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_63165950
Bar ziet er goed uit! zowel je haar als de kruidnootjes

en die taartjes van Buuf zien er ook goed uit
stormy waters...
sailin'
pi_63166958
Bij gebrek aan weeen ga ik zo maar een taart maken.

Nou ja, een kant en klaar kapsel versieren!
pi_63167527
Ik ben een dialecttekst aan het maken op het liedje van de Ting Tings (That's Not My Name). Het wordt nog wat ook Als het af is zing ik misschien in, ligt er aan wat vriendje nog aan mijn stem kan veranderen.

Want ik heb GEEN zangstem Of ik laat het mijn zus doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 19:37:44 #171
13151 crew  Rewimo
pi_63167796
Bar, lekkere nootjes En jij ziet er ook goed uit

Ik heb net de pizzasnijder in de kachel gegooid Die zat nog in de pizzadoos, gelukkig zag Christan het nog nèt op tijd
  woensdag 12 november 2008 @ 21:06:54 #172
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63171249
Rheinhilde, nog wakker? Hoop dat het vannacht gebeurd en dat je eerst nog even een beetje rust kunt pakken. En de taart om te vieren is dus al klaar, handig...

Syrena, waar is het voor?

Rewino, fijn dat Christan zo oplettend was, anders had je toch wel een raar gesmolten plastic luchtje in huis gehad....

Met opruimen mijn oude dwarsfluitboeken gevonden, kan ik tenminste weer mijn 'grepen' controleren en vanavond bij het leerlingenorkerst stond Sinterklaas boven aan het verlanglijstje van de 'kinderen'. Heb dus gezellig daaaag sinterklaasje gespeeld en nog wat andere nummers.... merkte alleen wel dat door al het gesjouw vanmiddag de duur dat ik de fluit horzontaal kon houden een stuk korter was, vandaag was een klarinet misschien beter geweest
  woensdag 12 november 2008 @ 21:10:26 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63171455
O, Reinhilde, leuk! Ga je een geboortetaart maken? (Da's stoer, nog even zelf door moeders in elkaar geflanst!)

Syrena, als je het zelf in gaat zingen willen wij het wel horen he?

Ik was net terug aan het lezen in zwangerschap en geboorte, toen ik net zwanger was van Lena. Het enige wat ik doe is zeuren over misselijkheid, en iedereen is ook nog 's poeslief. Echt, een schop onder m'n kont verdiende ik! (en wat vergeet je dat snel, dat ellendige!!)
  woensdag 12 november 2008 @ 21:13:12 #174
190853 RockabeIIa
pi_63171595
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een dialecttekst aan het maken op het liedje van de Ting Tings (That's Not My Name). Het wordt nog wat ook Als het af is zing ik misschien in, ligt er aan wat vriendje nog aan mijn stem kan veranderen.

Want ik heb GEEN zangstem Of ik laat het mijn zus doen
Dat vind ik zo'n leuk liedje! Als je het maar niet verpest

Bar, yum @ de pica's
  woensdag 12 november 2008 @ 21:21:20 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63171945
Ik ben iets te enthousiast geweest bij het bestellen van een kadootje voor mijn schoonouders:

Hij is echt obsceen groot! (40x60 dus, dat rode dingetje op de voorgrond is een batterij )
Echt te groot om waar dan ook op te hangen.
Dus ik neem hem wel mee naar mijn werk. Kan hij daar in mijn mini-kantoortje aan de muur.
En dan voor mijn schoonouders een andere bestellen. Ik zie alleen dat ze bij Herinneringen op Linnen niet het formaat hebben dat ik wil.
Ze hebben 20x30 en 40x60 terwijl 30x40 nou net een leuk maatje is...
Even verder zoeken naar iets anders hoor...
pi_63171998
vind die tv zelfs aan de kleine kant, BE.....
pi_63172034
BE, maar daar máken je schoonouders toch gewoon plaats voor? ik vind 'm juist leuk zo groot!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:24:15 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_63172052
30 euro bij de hema BE
stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 november 2008 @ 21:25:15 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63172088
Ja, ik vind hem ook wel mooi, zo groot, maar ik vind het zo overdreven om hem zo kado te geven.
Ze hebben plek zat trouwens, er hangt nog nergens iets aan de muur. En ze wonen er toch al ruim een jaar.

Belana, ik zag het idd bij de hema.
Hier overigens niet vooruit te trappen, die site, dus morgen maar even op mijn werk doen.
pi_63172218
is sascha het eerste kleinkind?
  woensdag 12 november 2008 @ 21:30:24 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63172298
Ja, hij is de eerste. Dus ze zullen het prachtig vinden hoor. Maar mijn gevoel van 'wat kan en wat niet' is nogal sterk.

Ik ga iig een kleinere bestellen en dan kies ik daarna wel als ik ze alletwee heb staan hier. Degene die ik dan niet weg geef gaat bij mij op kantoor aan de muur. Ik vind hem echt zo tof!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:31:13 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63172318
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
vind die tv zelfs aan de kleine kant, BE.....
Dat is F. vast met je eens.
Ik vind hem precies goed.
pi_63172348
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem echt zo tof!
ja ik ook! en gelukkig, hij komt in ieder geval goed terecht.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:33:43 #184
190853 RockabeIIa
pi_63172404
Ik vind het ook echt zo'n heel toffe foto (van een tof gastje!)
pi_63172449
oh en pas op, 30x40 is niet dezelfde verhouding als 20x30 he, dus dan gaat er een stuk van z'n boven- of onderkant af!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:35:24 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63172473
Hij is leuk BE! Wij hebben dat maatje (die grote dus) foto gegeven voor moederdag aan ouders, schoonouders en de overgrootmoeders. De enige die hem nog steeds niet heeft opgehangen is mijn schoonmoeder beetje jammer want ze deed héél enthousiast toen ze 'm kreeg

Bar, stuur je pepernoten ook op?
Goed gezien van Cristan zeg!
Reinhilde hoe is het met je taart? Of benje met heel andere belangrijke dingen bezig?
Ylana
  woensdag 12 november 2008 @ 21:36:13 #187
190853 RockabeIIa
pi_63172496
Het ikea-kastje wat half NL gebruikt als TV-meubel
  woensdag 12 november 2008 @ 21:41:12 #188
94046 PM-girl
pi_63172665
Ik zou hem op jullie slaapkamer hangen BE!

Buurvrouw, proficiat met je verjaardag!
*
  woensdag 12 november 2008 @ 21:41:30 #189
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63172673
Ik vind 'm juist superstoer ook zo groot BE. Ik snap je wel, maar toch, hij is goed! Sasha staat er prachtig op en die kleuren! Mooi!
Mijn moeder wil niet zulke grote foto's van haar kleindochters in de kamer "Want staks krijg ik meer kleinkinderen, of meer foto's en dan is het net behang!' Snap ik ook wel eigenlijk. (Nu overdrijft ze de zaak, want ze heeft het huis volhangen en staan met foto's van de dames.)
  woensdag 12 november 2008 @ 21:41:35 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63172677
Foto is gaaaaf. En het idee om cadeau te doen ook, alleen inderdaad het formaat in dit geval...ietsiepietsie aan de grote kant....

Hier thuis wil ik nog iets aan de muur achter de schoolbank van de meisjes, dat is nu een persoonlijk kunstwerk van heb beide... oftewel alle uitschieters met stift, pen, potlood, verf en krijt... niet helemaal mijn ding... Zit te denken om ze daadwerkelijk een kunstwerk te laten maken en dat te combineren met een foto van hen beide al knutselkliederend.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:44:09 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63172766
Ja? Echt die grote dus Saffier?
Mss wil ik hem stiekem wel gewoon zelf niet kwijt.

Bix, Hema doet 30X45, dat is wel weer de juiste verhouding.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:47:23 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63172894
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:

dat is dan toch de enige en beste reden die je nodig hebt om nieuwe te bestellen!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:56:03 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63173277
Ja die grote, aan iedereen En als schoonma hed gezegd dat ze 'm te groot vond had ze een andere gekregen (hadden we nl aangeboden) maar ze stond alleen maar vreselijk enthousiast te doen en daarom vind ik het dan zo flauw dat hij nu nog nergens hangt.
Stiekum? gewoon een nieuwe bestellen jij!
Ylana
pi_63173426
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
ah, de aap uit de mouw!
quote:
jaja, dat had ik inmiddels ook uitgerekend BE.
pi_63173713
Gut...Ik loop jullie ook steeds mis!
Is het de moeite om terug te lezen,of heb ik nix groots gemist?

Ik ga morgen ff de poli bellen denk ik....
Toen ik naar huis mocht werd me verteld dat ik op mn voet mocht steunen, op de kaart voor de controlefoto staat lopend...
Is steunen compleet belasten?
Volgens mij niet, maar misschien denkt die chirurg er anders over en mag ik tóch meer als ik nu doe!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63173780
Wat een ontzettend gave foto!!! En niets te groot hoor!!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:11:39 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63173985
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Is het de moeite om terug te lezen,of heb ik nix groots gemist?

Ik ga morgen ff de poli bellen denk ik....
Toen ik naar huis mocht werd me verteld dat ik op mn voet mocht steunen, op de kaart voor de controlefoto staat lopend...
Is steunen compleet belasten?
Volgens mij niet, maar misschien denkt die chirurg er anders over en mag ik tóch meer als ik nu doe!
Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?
pi_63174293
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef chacama het volgende:

[..]

Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?
Nee.. helemaal geen gips!!
En daar ben ik blij mee!!
Ik werd helemaal gek, alleen van dat ingespalkt zitten!!
Het doet op zich ook niet zo heel veel pijn... Alleen als ik beweeg en mn been naar beneden doe en het bleod gaat stromen
En het "steunen" doet dus ook pijn.... Mn "enkelknik" wil niet echt meewerken is ook snel dik...
pi_63174362
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
hehheh vind je 't gek met je zielepootje!

ik weet ook niet wat je precies mag, daar moet je inderdaad toch nog maar even met het ziekenhuis over bellen. heb je wel krukken? en hoe is 't nu met de hulp?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:19:42 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63174367
Ik zou even bellen dan idd Vamp!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:21:41 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63174456
Sjak!
deze linkse dame bedoelde ik:

Het was een lange reis terug, maar zeker de moeite waard. Was erg gezellig, maar veel te kort. Wilde nog zoveel vertellen en horen, maar moest nog zoveel doen.
Dikke !
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:23:11 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63174523
.

[ Bericht 100% gewijzigd door BE op 12-11-2008 22:23:34 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:25:22 #203
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63174633
Vamp, de pijn die je beschrijft.... lijkt me inderdaad iets om over te bellen. Steunen is met krukken, maar veel meer weet ik ook niet. En nu ga ik nog een kopje thee maken en kijken of mijn bedje lekker ligt... verse lakens en het raam open gehad... jummie.
pi_63175179
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef bixister het volgende:

[..]

hehheh vind je 't gek met je zielepootje!

ik weet ook niet wat je precies mag, daar moet je inderdaad toch nog maar even met het ziekenhuis over bellen. heb je wel krukken? en hoe is 't nu met de hulp?
Misschien dat we via de chirurg een zorgindicatie kunnen krijgen... Maar als het gewoon een kwestie isvan even door de pijn heen bijten... Dat ik 'm wel mag belasten, dan kan ik natuurlijk ook veel sneller uit de voeten!

Had een hele leive tekening vna mn kleutermonster gehad, gemaakt op school en een kaartje van zn juffies met de volgende tekst!

Ha "zielepootje"
Een ongelukje ligt op een klein trapje!
Van harte beterschap!

Ik mag die humor wel!!
pi_63175570
gelukkig maar

het klinkt mij wat onwaarschijnlijk toe dat je 'm nu al volledig zou mogen belasten, maar je kunt 't maar beter even zeker weten. vooral als er dan misschien toch een zorgindicatie uit voort kan vloeien. succes ermee!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:47:40 #206
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63175815
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef dutchie het volgende:
Sjak!
[ afbeelding ]
Het was een lange reis terug, maar zeker de moeite waard. Was erg gezellig, maar veel te kort. Wilde nog zoveel vertellen en horen, maar moest nog zoveel doen.
Dikke !
Oh, die ken ik alleen echt heel vaag van gezicht. Ik zou geen OJa roepen als iemand haar naam zou zeggen. Maar ze lijkt in ieder geval niet op Linda van Dijck, Willeke van Ammelrooij en Ma Flodder. Ik dacht de terugweg nog dat je het misschien over Brigitte Kaandorp had, maar daar lijkt ze ook niet op Nou je, ze hebben het wel gezellig op de foto!
Volgende keer gaan we gewoon weer verder
Lekker douchen!
pi_63176092
en op wie lijkt ze wel volgens dutchie? op jou, sjak?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:55:20 #208
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63176199
Deze dame kwam Dutchie de hele dag tegen in Amsterdam, en ze vroeg aan mij of ik door de volgende omschrijving kon vertellen wie dat was: Het is een dame, uit een reclame met een klein jongetje. Ze heeft rode haren en is niet knap. Oh, ze speelt ook nog op het toneel.

De namen in mijn posts waren mijn gokjes, ik had geen idee. Het lijkt me handig als Dutchie geen "omschrijver" van beroep gaat worden

Edit: even een normale zinsopbouw gebruikt...
Lekker douchen!
pi_63176239
ooh! nu begrijp ik inderdaad ook dat jullie tijd tekort kwamen.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:01 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63176360
Hebben anderen dat ook, dat ze altijd "bekende" nederlanders tegenkomen als ze Amsterdam ingaan? Ik had dat vroeger wel, maar de laatste jaren lopen ze toch niet zo vaak meer los in het wild.
Lekker douchen!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:48 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63176392
Dutch en Sjak zij heeft ook in Baantjer gespeeld als agent, daar stond ze vaak achter de 'balie'. Ik heb ook geen idee hoe ze heet maar misschien helpt dit jullie verder.
Ik ga er in bed mijn gedachten nog wel over breken
Ylana
pi_63176394
of je kijkt minder TV tegenwoordig.
pi_63176486
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef dutchie het volgende:
Sjak!
[ afbeelding ]
Dikke !
Is dat Plien van Bennekom?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 12 november 2008 @ 23:02:28 #214
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63176533
Die is't niet.
Ik moet lachen van die foto. Allemaal in de Marlies Dekkers BH.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:03:29 #215
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63176578
Of ik kom minder buiten tegenwoordig.
Lekker douchen!
pi_63176628
Webkim... Jou moest ik ff hebben!
Wil je die kolf zo snel mogelijk terug?
Dan stuur ik vriendlief ff langs om 'm af te gooien....
Zo niet kom ik 'm zelf terug brengen als ik weer "mobiel" ben.... Kenne we ff kletsen!
  woensdag 12 november 2008 @ 23:08:18 #217
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63176780
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Lishe het volgende:
Die is't niet.
Ik moet lachen van die foto. Allemaal in de Marlies Dekkers BH.
En die babyfoon in het midden van de tafel is ook erg goed!
Lekker douchen!
pi_63176799
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Saffier het volgende:
Dutch en Sjak zij heeft ook in Baantjer gespeeld als agent, daar stond ze vaak achter de 'balie'. Ik heb ook geen idee hoe ze heet maar misschien helpt dit jullie verder.
Wimie Wilhelm

(nooit van die naam gehoord overigens)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63176849
wimie! leuk voor 't namentopic.
pi_63176874
die foto is inderdaad hilarisch. de middelste dame is toch ook van Toren-C? daar moest ik toch ook wel vaak heel hard om lachen hoor!
  woensdag 12 november 2008 @ 23:11:30 #221
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63176903
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Saffier het volgende:
Ik ga er in bed mijn gedachten nog wel over breken
Ha, met die norse stem .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimie_Wilhelm
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 12 november 2008 @ 23:11:51 #222
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63176928
Te laat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63176986
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Te laat .

nanananaanaa
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 12 november 2008 @ 23:13:35 #224
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63176993
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ha, met die norse stem .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimie_Wilhelm
Oja, die stem, dat zei Dutchie ook nog. Dank jullie voor het zoeken! Zoals verwacht heb ik geen "Oja"-gevoel
Lekker douchen!
pi_63177089
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
Webkim... Jou moest ik ff hebben!
Wil je die kolf zo snel mogelijk terug?
Dan stuur ik vriendlief ff langs om 'm af te gooien....
Zo niet kom ik 'm zelf terug brengen als ik weer "mobiel" ben.... Kenne we ff kletsen!
Geen haast.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63177342
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Webkim het volgende:

[..]

Geen haast.
Kom ik 'm ( als je het goed vind) binnenkort zelf terug brengen!
( nou ja, hopelijk binnenkort dan...)
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:55:12 #227
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63178348
Omdat ik niet weet waar ik 'm moet zetten maar hier. Voor de crea Sint die iets zoekt voor een dansmeisje: een simpele tutu tutorial.
ik vind 'm zo leuk!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 13 november 2008 @ 09:47:15 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63182969
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef sjak het volgende:

[..]

Oja, die stem, dat zei Dutchie ook nog. Dank jullie voor het zoeken! Zoals verwacht heb ik geen "Oja"-gevoel
Toch niet hè? Jammer. Haar stem is zo bekend.
Met zo'n lekkere sarcastisch ondertoontje.
  donderdag 13 november 2008 @ 10:21:39 #229
190853 RockabeIIa
pi_63183752
donderdag schoonmaakdag...
pi_63184420
hier is 't had-ik-maar-tijd-voor-schoonmaken dag! ik moet nog 20 verslagen nakijken.
pi_63184883
pfff, dat is wel veel Bixis.

Hier ook geen schoonmaakdag, die bewaar ik voor zaterdag, kan F. weer zeggen dat het geen nut heeft omdat we de volgende dag Maud d'r verjaardag vieren. Ik zie de logica wel, maar kan de gasten niet in een 'vuil' huis ontvangen. Hoe doen jullie dat? Dag ervoor Franse slag en erna goed of meteen goed en daarna tot de conclusie komen dat het beter met de Franse slag had kunnen gebeuren?

Verder vandaag op de planning, laatste beetje op de zaak opruimen en dan een poging doen om de kleertjes die ik wil verkopen online te krijgen.
pi_63185906
Lastig he Chacama. Hier meestal grote schoonmaak zeg maar. Dan de dag erna puinruimen.

Vanmiddag de stad in met Kim en mn zusje. Heb er zin in!
pi_63186029
Gezellig Ingrid. En mooi weer ervoor ook... Veel plezier.
pi_63186086
Hier is het gewoon-donderdag-ellendige-k*t-dag
Wet van murphy ofzow, alles lijkt even tegen te zitten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63186235
Pfff ik ben klaar met schoonmaken, tenminse, mijn lijf vind dat ik klaar ben, mijn hoofd vindt van niet.
Alle babykleertjes zijn gestreken, alle lakentjes ook (geborduurde lakentjes, mijn vader heeft er nog onder gelegen).
Nu alles in de kasten pakken, bedje opmaken, keuken nog poetsen en dan nok ik echt.
Sara
Merel
Ukje
pi_63186266
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef texelonia het volgende:
Hier is het gewoon-donderdag-ellendige-k*t-dag
Wet van murphy ofzow, alles lijkt even tegen te zitten
Sara
Merel
Ukje
pi_63186383
tex, als het goed is gaat dan nu de wet-van-Fok! in en zal het vanaf nu beter gaan!!

Fuente, die laatste zin: Nu alles in de kasten pakken, bedje opmaken, keuken nog poetsen... nee, dat stelt tenslotte niets voor... pffff, hoezo nesteldrang
  donderdag 13 november 2008 @ 11:56:18 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63186436
Hier ook giga opruimactie. Gisteren heb ik het houtwerk en spijlen bij de trap geverft en net hebben Luuk en ik in de tuin gewerkt. Vanavond de zolder nog en morgen groooote schoonmaak.
pi_63186674
Lishe, lekker is dat dan he? Als het klaar is bedoel ik

Chacama, ja i know, maar ik zit niet rustig Oh mijn mannetje is er helemaal klaar mee. Die heeft het halve huis onder mijn dwang geschilderd hahaha
nu mag 'ie rustig aan doen hoor
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 13 november 2008 @ 12:08:54 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63186698
Wat een opruimwoede.
Ik duik straks lekker met mijn zoon en zijn klas het bos in.
pi_63186877
Dutch, wat lekker. Ben je natuurmoeder? Of heeft dat bij jullie geen speciale naam? En gaan jullie iets specifieks doen of is het gewoon lekker het bos in en ravotten?

Lishe, ook al zo goed bezig.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:20:21 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63186982
Heerlijk is dat, als het klaar is. Nu kan ik mijn ramenwisser nergens vinden dus ik loop vast.
Magoed. En als ga-zo-door wil ik vanavond perse met zn allen naar de mc donalds, of uit eten. Hehe.
Fuente, ge bent ne slavendrijver!
Dat klinkt leuk Dutch! (Het is heerlijk weer hier!)
Chaca, ik wachtte mooi tot na de verjaardag! Gewoon alleen opruimen en niet poetsen!
  donderdag 13 november 2008 @ 12:21:11 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_63187004
ow! nou wil ik burger king eten vanavond
maar daar heb ik geen geld voor
stormy waters...
sailin'
pi_63187106
Die hebben wij gelukkig niet hier in de buurt... beide niet... dus dat scheelt in het wel willen/niet kunnen en we/niet doen.

Wachten tot na de verjaardag zou ik het liefst ook doen, maar dan zit er weer dat stemmetje in mijn hoofd..
Nou, ja eigenlijk moet het gewoon gebeuren. Ik heb twee allergische familie-leden. Dus zal het huis toch zo kattenharen-vrij mogelijk op moeten leveren. Vind het anders zo sneu voor die twee gasten als ze na 15 minuten al met tranende ogen rondlopen, omdat ik alleen heb opgeruimd. Dus poetsen zal ik...

Belana, jij houdt dus aan het einde van jouw salaris ook een stuk maand over (copyright: Loesje).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 12:27:21 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63187153
t enige dat ik lekker vind bij de BK zijn de twisted fries

net me eens door een aantal algemene voorwaarden zitten worstelen, wat een taaie teksten zijn dat
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63187188
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef chacama het volgende:
Die hebben wij gelukkig niet hier in de buurt... beide niet... dus dat scheelt in het wel willen/niet kunnen en we/niet doen.

Wachten tot na de verjaardag zou ik het liefst ook doen, maar dan zit er weer dat stemmetje in mijn hoofd..
Nou, ja eigenlijk moet het gewoon gebeuren. Ik heb twee allergische familie-leden. Dus zal het huis toch zo kattenharen-vrij mogelijk op moeten leveren. Vind het anders zo sneu voor die twee gasten als ze na 15 minuten al met tranende ogen rondlopen, omdat ik alleen heb opgeruimd. Dus poetsen zal ik...

Belana, jij houdt dus aan het einde van jouw salaris ook een stuk maand over (copyright: Loesje).
Klinkt bekent..
pi_63187360
Hier ook altijd een stuk maand over aan het einde van ons salaris. En het maakt niet uit hoeveel meer geld je krijgt, je geeft dan automatisch ook meer uit waardoor je nog steeds dat stuk maand overhoudt. Is zeker ook een wet ofzow

Chacama kun je dan niet gewoon alleen stofzuigen en het poetsen laten voor wat het is? Dan zijn de haren in elk geval weg, maar hoef je je ook niet al teveel uit te sloven voor een schoon huis wat toch weer vies wordt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:36:35 #248
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63187383
Natuurmoeder heet dat zo?
Is gewoon een uitje naar het bos met de kleuters en ik ben chauffeur en fotograaf. Ik ga me nu snel omkleden. Hittepetit-kleren uit en degelijke aan.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:41:14 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63187488
Ah. Ben blij dat ik dus niet de enige ben met chronisch geldtekort..nu had ik deze maand het e.e.a. verkocht op MP waardoor ik nog best ruim wat extra had maar ook dat is alweer op. En waaraan, vraag ik me af, want zo veel bijzonders doe ik niet naar mijn idee, maar als je dan ziet wat ik uitgeef in een paar dagen.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63187592
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:35 schreef texelonia het volgende:
Hier ook altijd een stuk maand over aan het einde van ons salaris. En het maakt niet uit hoeveel meer geld je krijgt, je geeft dan automatisch ook meer uit waardoor je nog steeds dat stuk maand overhoudt. Is zeker ook een wet ofzow

Chacama kun je dan niet gewoon alleen stofzuigen en het poetsen laten voor wat het is? Dan zijn de haren in elk geval weg, maar hoef je je ook niet al teveel uit te sloven voor een schoon huis wat toch weer vies wordt
Denk dat dit hem gaat worden. Gewoon grofstoffelijk opruimen en dan de goed zuigen en dan ipv echt te poetsen, maar de bank goed uitzuigen en de vaste plekken van de katten extra aanpakken.
pi_63187610
Kus voor Tex en Fuent... Je kunt beter naar je lichaam als naar je hoofd luisteren meissie!!
Hier ook even een minder dagje.... Nu doet mn been wél pijn...
pi_63187785
Wie weet gaat het vanmiddag beter Tex!

Gisteren kwam er een fotoalbum binnen dat ik online over Anna had gemaakt. Dus helemaal enthousiast. Zit alles er achterstevoren in! Ze sturen wel een nieuwe op, maar dat is wel erg raar.

Leuk dat je naar het bos gaat dutchie. Zo leuk, kinderen en buiten zijn.

Vanochtend hebben we gezwommen, ze vindt het echt prachtig. En ik meteen gesport omdat we ruim een half uur moeten fietsen naar het zwembad. Het is wel heerlijk weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63188067
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef YPPY het volgende:
Wie weet gaat het vanmiddag beter Tex!

Ik moet straks werken, dus ik denk het niet

Gelukkig is het 'bijna' (lijkt nog een eeuwigheid te duren) weekend Vrijdag er even uit bij vrienden. En zaterdag met Noah naar de Sinterklaas intocht
©Dumbo
pi_63188478
Inderdaad raar Yppy, je zou denken dat ze het even bekijken voordat ze het versturen.

Zwemmen doe ik nog steeds niet met Maud. De keren dat ze in bad gaat vind ze wel geweldig, maar die droge huid... ik durf het niet zo goed.

Die houden we er in... bijna weekend... vroeger zei mijn opa op donderdag... donderdag oh donderdag de mooiste aller dagen 's ochtends nog een halve week, 's avonds nog 2 dagen, maar dat was in de tijd van de 6 daagse werkweek...

En wil iemand me even laten schrikken. Heb nu al bijna een uur de hik en alle standaard remedies helpen niet...
pi_63188625
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef chacama het volgende:
Inderdaad raar Yppy, je zou denken dat ze het even bekijken voordat ze het versturen.

Zwemmen doe ik nog steeds niet met Maud. De keren dat ze in bad gaat vind ze wel geweldig, maar die droge huid... ik durf het niet zo goed.

Die houden we er in... bijna weekend... vroeger zei mijn opa op donderdag... donderdag oh donderdag de mooiste aller dagen 's ochtends nog een halve week, 's avonds nog 2 dagen, maar dat was in de tijd van de 6 daagse werkweek...

En wil iemand me even laten schrikken. Heb nu al bijna een uur de hik en alle standaard remedies helpen niet...
Youtube heeft leuke filmpjes, dat je dus echt schrikt.
pi_63188806
niet eng, maar door het kijken wel mijn hik kwijt. gelukkig maar, begon mijn middenrif te voelen....
  donderdag 13 november 2008 @ 13:38:47 #257
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63189038
Vrouw eigen chronisch geld tekort
pi_63189218
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik moet straks werken, dus ik denk het niet

Gelukkig is het 'bijna' (lijkt nog een eeuwigheid te duren) weekend Vrijdag er even uit bij vrienden. En zaterdag met Noah naar de Sinterklaas intocht
misschien zien we jullie nog! (of ga je elders?)

sterkte vandaag. 't wordt vanzelf weer morgen moet je maar denken!

yppy, achterstevoren! idioot zeg! misschien komt 't door jullie namen (Yppy & Anna); ze dachten, 'ach dat zijn van die omkeerbaren'.
pi_63189374
Hier ga ik a.s zondag maar eens aangeven dat ik het even niet meer trek, en dat ik beetje aan het einde van mijn Latijn ben.
Gisteren heb ik alleen maar liggen huilen van vermoeidheid, maar kon niet slapen, pas vanmorgen vroeg viel ik eindelijk in slaap.
had het er met een hele goede vriend over, en die gaf ook al aan, je moet meer ontspanning voor jezelf zoeken, want nu ben je echt al weken niets anders aan het doen dan werken, of met het werk bezig zijn.
Word ook tegenwoordig bijna standaard moe terug wakker ook.
Vanavond sta ik alleen dus, kan er dan nog niet over praten.
En deze week ook bijna geen weekend omdat we de maandag ook open zijn.
pi_63190470
Et even een vraagje aan jou

Jij doet toch aan lopen?
Zo ja waar heb jij dat loopschema vandaan?
Heb dat destijds niet helemaal meegekregen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 14:29:09 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63190540
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef _Bar_ het volgende:
Et even een vraagje aan jou

Jij doet toch aan lopen?
Zo ja waar heb jij dat loopschema vandaan?
Heb dat destijds niet helemaal meegekregen
ik heb hier t schema van evi van vlaanderensportland op mp3 liggen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63190568
dat is het schema waarbij je aangemoedigd word toch
Als je zou weten waar ik die nog kan vinden dan houd ik mij aanbevolen
pi_63190647
bar, moeiljik he om je grenzen goed aan te voelen. je hebt inderdaad wel vreselijk hard gewerkt, wees nu maar even extra voorzichtig met jezelf hoor. niemand heeft er wat aan als je echt overspannen raakt. sterkte!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 14:33:28 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63190674
ja dat is t
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
dat is het schema waarbij je aangemoedigd word toch
Als je zou weten waar ik die nog kan vinden dan houd ik mij aanbevolen
die kun je oa hier downloaden http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=197

ff zoeken op start to run
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 14:33:44 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63190684
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63190823
bij die eerste link kan ik al niks meer downloaden helaas....

die laatste ga ik eens rustig doorlezen.
Alvast bedankt ynske
  donderdag 13 november 2008 @ 14:40:20 #267
3011 E.T.
pi_63190879
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:33 schreef Ynske het volgende:
ja dat is t
[..]

die kun je oa hier downloaden http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=197

ff zoeken op start to run
Die doet het niet (meer) Net als bijna alle links waar ze ooit stonden.

Als het goed is, doen deze het nog wel:
http://www.vondeyck.nl/Archief.zip
http://jo0lz.ath.cx/start_2_run.zip

Radio Een heeft nl. een tijd geleden besloten dat alles offline moest en niet meer gebruikt mocht worden.

In het topic dat Ynske aanhaalt zit iedereen die met dit schema (of vergelijkbaar) loopt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 14:41:01 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63190897
deze doet het wel nog
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63191191
de laatste van ynske ben ik nu aan het binnenhalen alle lessen
Dan ga ik volgende week daar eens op het gemak aan beginnen, misschien dat dat ook wat goeds voor me doet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 november 2008 @ 14:56:41 #270
13151 crew  Rewimo
pi_63191411
Bar, goed dat je het aan gaat geven, niemand heeft er iets aan als je overspannen raakt
pi_63191658
Goed van je Bar. Allebei wel te verstaan. Het aangeven van de signalen van je lichaam en ook het sporten. Goed bezig!
pi_63191727
overspannen ben ik volgens mij al wel, merk het aan een hoop dingen die ik doe, heb echt al tijden een heel kort lontje, gisteren nog die vriend die mij terrecht wees, omdat ik echt niet normaal reageerde op een normale vraag.
Er zit ook totaal niks meer in me, ben echt futteloos, en kan amper meer genieten van het werk.
Kijk dan heel raar wel weer uit naar de zaterdag.
en omdat ik dus gisteren echt terrecht gewezen werd, ben ik geloof ik wat wakker geschud.
pi_63193259
Bar, goed dat je het gaat aangeven. Soms is het nodig dat een vriend je even terugfluit he? Sterkte meis
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 18:15:31 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63197023
Hebben jullie dat nu ook?

Tis nu al de 5e keer deze week dat ik aan het communiceren was met iemand (verschillende iemanden) waarbij je iets aanlevert. Totaal geen reactie terug. K weet niet eens of de bestanden aangekomen zijn, of men ze gedownload heeft. Of uberhaupt een reactie met bedankt terug.

Zelfs een leesbevestiging help niet.
Wat doen jullie in zulke situaties? Zou je de bestanden offline halen? Zou je nog maals emailen, eventueel met de vraag of ze het ontvangen hebben?
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 november 2008 @ 19:03:17 #275
13151 crew  Rewimo
pi_63198105
Is lastig ja, Ynske. Ik heb een aantal dagen geleden een bericht gestuurd aan een eBayverkoper, omdat ik iets wil bestellen bij hem. Ook geen reactie. Heb gisteren nogmaals een bericht gestuurd, maar nog geen reactie.

Ik denk dat de bestanden offline halen waarschijnlijk het meeste effect heeft. Als ze ze nog niet gedownload hebben tenminste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 13-11-2008 19:15:57 ]
pi_63199035
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef Ynske het volgende:

Tis nu al de 5e keer deze week dat ik aan het communiceren was met iemand (verschillende iemanden) waarbij je iets aanlevert. Totaal geen reactie terug. K weet niet eens of de bestanden aangekomen zijn, of men ze gedownload heeft. Of uberhaupt een reactie met bedankt terug.

Wat doen jullie in zulke situaties? Zou je de bestanden offline halen? Zou je nog maals emailen, eventueel met de vraag of ze het ontvangen hebben?
Mijn vriend haalt het dan gewoon offline. Die heeft ook gehad dat hij bestanden online had gezet voor mensen, gemaild had dat ze er stonden en dan NIKS terughoorde. En dan komt ie bij mij mopperen

Overigens heb ik altijd geld over aan het einde van de maand Ik ben een zuinige
Ik hou heel erg van shoppen maar ik ben meestal echt van de prulletjes van de Action en de Zeeman enzo. Ik weet ook precies waar m'n geld heen gaat.

Vandaag baalde ik wel van de laptoptas van 84 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) euro die ik deze zomer in de Applewinkel heb gekocht. Ik vond 'm zooooo mooi en toen zei de wederhelft dat ik 'm echt moest kopen enzo
En nu blijkt het een prachtig, maar onpraktisch kutding te zijn. Mooi om naar te kijken, maar niet om te gebruiken
pi_63199139
Deze dus:

De kleur is heel apart, de kleine tas kan in de grote en de hengsels kun je aanpassen. Er zitten ook heel erg veel vakjes in.

Alleen past er dus verder NIKS in. Mijn kleine lappie, met adapter en muis en een schrijfblok. Met wat geprop kreeg ik m'n portemonnee en agenda er nog in. En ZWAAR dat alles was! En hij draagt heel onhandig. Niet soepel, bonkt overal tegenaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 november 2008 @ 19:52:09 #278
13151 crew  Rewimo
pi_63199311
Wat zonde Syrena, als iets wat je zo mooi vindt, zo tegenvalt

Misschien kun je hem doorverkopen en zelf een praktischer exemplaar kopen?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:59:13 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63199485

Ik heb 105 euro gewonnen in de staatsloterij zie ik nu net op internetbankieren!
Ik heb nog nooit meer gewonnen dan mijn eigen inleg ofzo.
Whahoooe! Okok, we waren zo goed als blut, dus het komt goed uit, maar toch!
pi_63199734
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb 105 euro gewonnen in de staatsloterij zie ik nu net op internetbankieren!
Ik heb nog nooit meer gewonnen dan mijn eigen inleg ofzo.
Whahoooe! Okok, we waren zo goed als blut, dus het komt goed uit, maar toch!
WAUW!!!
Sara
Merel
Ukje
pi_63199815
Pfff, komen we net thuis, blijkt dat de mannen die hier vandaag gewerkt hebben echt een terignbende hebben achtergelaten Ik kon wel janken toen ik het zag. Ik begrijp best dat ze niet kunnen werken zonder dat je dat ziet, en ik begrijp ook wel dat het geen schoonmakers zijn, maar een klein beetje opletten en opruimen lijkt me toch vanzelfsprekend

Gelukkig dacht de aannemer daar ook zo over. Hij had ook tegen zijn mannen gezegd dat ze achter hun kont op moesten ruimen en dat als de mensen thuiskomen ze eigenijk niet mogen zien dat er iemand geweest is. Volgende keer zal het beter zijn, heeft hij me beloofd...
  donderdag 13 november 2008 @ 20:16:48 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63199991
Oh, dat is idd niet leuk miss_sly... Fijn dat de aannemer het wel met jullie eens is.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 20:24:10 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_63200206

Ik doe het even hier ivm meelurkende kindjes in het fototopic en voor als ik eventueel vergeet de foto's weg te halen. Ik heb René voor het eerst geschminkt als pietje. Zij om te weten hoe het voelt (ze gaat ook pieten dit jaar) en ik om te oefenen met schminken

donderdag 13 november 2008 @ 20:26:09 #284
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63200258
Bar, let je een beetje op jezelf? Fijn dat je lekker gaat sporten!
Getver Miss_sly, dat is niet leuk thuiskomen Moet er nog veel gebeuren?
BE wat ga je nou met dat canvas doen? Ben je er al uit? En van harte met je winnende lot
Ik kan je tas niet zien Syrena, balen dat het een onding is.
Ynske ik heb daar nog nooit last van gehad zelf, Lautie wel geloof ik, maar als er ergens een 'ontvangstbevestiging' aan vast zit klik ik die nooit aan eigenlijk.

Ik heb vandaag en gister gewerkt en dat betekend dat ik morgen vrij ben, en ik vind dat nog steeds héél raar om op vrijdag vrij te zijn Ik denk dat ik lekker ga zwemmen weer met Tobias en daarna even wat boodschappen halen. Iemand een idee voor een lekkere avondmaaltijd?
Ylana
  donderdag 13 november 2008 @ 20:27:31 #285
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63200293
Ik zie alleen maar een rood kruisje mous
Ylana
  donderdag 13 november 2008 @ 20:32:17 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63200430
Saffier, ik heb net een 30x45 besteld.
Bij herinneringen op linnen trouwens. Is goedkoper dan de hema, en bij de hema moest ik zelf mijn foto draaien en stretchen enzo en dat vond ik toch wat engig... HoL doet alles gewoon helemaal netjes zelf en goedkoper dus.
Hema was 30Eur HoL 25! Scheelt nogal.
Als het goed is is hij er volgende week vrijdag dan. De verjaardagen zijn zaterdag.
En dan moet ik nog bedenken of we zelf gaan kiezen of dat we hen laten kiezen.

Voorlopig vind ik die grote zo onwijs tof staan hier tegen de muur.
  donderdag 13 november 2008 @ 20:36:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63200554
Oh ja, en dat vergeet ik steeds, Bar, goed dat er aan die rem getrokken is. Het was wel heel veel werk-werk-werk. Nu even tijd voor Bar hoor! Iig tijd om een mooie balans te zoeken.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:10:03 #288
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63201583
Mous wat een geweldig Pietje
Ik begin te vermoeden dat je die grote toch aan je eigen muur hangt aan het eind
Ylana
pi_63202924
mous, wat heb je dat mooi geschminkt!

Bar, goed voor jezelf zorgen en goed dus dat je aan de rem trekt

BE, gefeliciteerd met je prijs

Zo, ik heb gestofzuigd, gedweild, gepoetst, opgeruimd en alle kleren weer terug in de kledingkast gehangen terwijl schaap weet ik veel hoeveel vuilniszakken bij het vuil heeft gezet. Het is weer een beetje toonbaar
Maar goed dat mijn schoonouders dinsdag zijn geweest en niet vanavond zoals in de planning zat
  donderdag 13 november 2008 @ 21:47:20 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63203364
Mous, ze ziet er wel hip uit hoor!
pi_63203603
BE, voor 105 Euro kan je nog een boel extra bestellen bij HOL.
Netjes gedaan Mous! Is dat nou nog een beetje te doen, Pietjes schmincken?
En miss_sly, grrrrr wat balen van die bende!

Ik baal ook! Het is Huups schuld dat ik ook een Wreck This Journal heb besteld (of eigenlijk 2, 1 bij bol en 1 bij selexyz) en ik wil -em, ik wil -em! Maar tot nu toe: niks.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63203716
Wat een lief Pietje heb je daar Mous
Saartje
  donderdag 13 november 2008 @ 21:55:27 #293
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63203732
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef Ynske het volgende:

Ik zou vragen of ze het ontvangen hebben en dat in het vervolg ook in je mailtjes zetten. Bv: wilt u mij even terugmailen als u dit berichtje ontvangen heeft. k ben ook zo'n ploert die dan soms helemaal verget te reageren. Niet uit onwil hoor maar echt door drukte...Als iemand dat dan in de mail zet dan doe ik het vaak gelijk ff...
Lekker douchen!
  donderdag 13 november 2008 @ 22:00:20 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63203982
O jongens, ik zit de foto's van vanmiddag in het speelbos te kijken van Léon en zijn klasgenoten. Léon en zijn makkers. Ze stralen. Jammer dat ik ze niet kan plaatsen.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 22:02:41 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_63204081
Dit was voor de 2de keer dat ik een pietje maakte daarna Peet nog gedaan en dan kan ik zaterdag losgaan en mn tijd verbeteren op heul veul pietjes Ik vond het goed te doen, maar goede schmink doet ook veel denk ik.

René had na 5 min niet meer door dat ze schmink op had, dus het was goed
  donderdag 13 november 2008 @ 22:03:26 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63204119
Een ploert, Sjak wat een mooi woord. Ik was het vergeten.
pi_63204130
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef Webkim het volgende:
BE, voor 105 Euro kan je nog een boel extra bestellen bij HOL.
Netjes gedaan Mous! Is dat nou nog een beetje te doen, Pietjes schmincken?
En miss_sly, grrrrr wat balen van die bende!

Ik baal ook! Het is Huups schuld dat ik ook een Wreck This Journal heb besteld (of eigenlijk 2, 1 bij bol en 1 bij selexyz) en ik wil -em, ik wil -em! Maar tot nu toe: niks.
Oh ja!
Ik wilde je nog PM-en maar dat vergeet ik dan weer
Maarrr, ik heb hem eergistermiddag lag hij op mn mat
Dus uiteindelijk was hij wel binnen die 7 werkdagen bezorgtijd gebleven.
En hij s zo leuk. Ik ben al helemaal zwaar aan het kleuren geslagen enzo hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63204172
Foto's huup? Van je destruction diary in progress?
Hardloper.
IG @webkim
pi_63204237
*plof* en nu weet ik zeker dat ik een flink stuk maand over ga houden. Heb de sinterklaascadeaus in de achterbak van de auto liggen. Jeetje mina, wat heb ik veel gekocht. Maar ik had wel lijstjes gemaakt en ik heb dingen vervangen. Nou, ja als blijkt dat het teveel is, dan gaat er toch weer een deel in de kast. Heb ik vorig jaar ook gedaan en dan kwam door het jaar heen aardig van pas.

Ynske, dat was Sjak zegt.

BE, gefeliciteerd met je prijs. Ik zet in op komende zaterdag. Trekking van de Lotto. Heb door het jaar heen 35 extra loten gespaard... zou het toch moeten doen!

Miss, balen van de puinhoop, en fijn dat je het toch weer een beetje opgeruimd hebt gekregen.

Saffier, lekker vrij morgen. Heerlijk vooruitzicht.

Mousy, mooi pietje heb je gemaakt.

Morgen staat voor mij een spannende dag op het programma. We hebben een informatie/workshop middag georganiseerd, maar het is voor mij de eerste keer dat ik dit doe. Heb gelukkig wel steun van een vertegenwoordiger, maar het idee dat ik ga spreken voor mensen die verstand hebben van zaken, vind ik wel een beetje eng. Straks maar lekker slapen en goed uitgerust mijn 'briefing' doornemen morgen...
  donderdag 13 november 2008 @ 22:19:14 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63204833
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Webkim het volgende:
Foto's huup? Van je destruction diary in progress?
Ja, heb ik wel Maar ik heb nog niet zoveel gedaan, behalve hem doorlezen en kleuren dus haha.
Ik heb de rug gebroken, ben er op niet al te subtiele wijze bovenop gesprongen, tot grote schrik van mn lief en ik heb de kantjes gekleurd al en de eerste pagina versierd.
Oh en de roti van vanavond is gedocument boek als bord gebruikt, met roti ertussen dichtgeklapt, zag er heel vies uit, en nu ruikt mn boekje naar kerrie...

tadaa

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')