abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63129465
Ik sloot 'm.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:48:05 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63129529
neh.. John Travolta kaal is niet mijn ding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63129537
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!

Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!
Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.

Igraine, hoe is het met je gerommel?
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:48:57 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:20 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63129682
Reinhilde, klinkt gezellig

Doet me er trouwens aan denken dat ik nog Kikaberen moet bestellen, die gaan we hier van het werk weggeven als er een kindje wordt geboren. En er staan nogal wat kindjes op stapel

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:30 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129687
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!

Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.

Igraine, hoe is het met je gerommel?
klinkt als een gezellige dag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63129788
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten

KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:57:44 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129805
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten

KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:00:31 #9
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63129880
Leuk Reinhilde! Daar word je vrolijk van, zo'n dagje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63130006
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
quote:
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:08:59 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63130102
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.

Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens. Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....

Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63130106
Die Kika beren zijn leuk. Wij hebben die zwarte (boris) en die beige daarboven (beppie), maar die woont bij m'n schoonouders.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:13:21 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130231
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.

Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens
. Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....

Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
hier begint het ook ineens heel er te betrekken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:20:01 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63130415
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden

Hier (omgeving ten zuiden van Rotterdam) was het vanmiddag tegen 12 uur helemaal dicht van de zwarte wolken, harde wind, regenbuien, nu is het een helderblauwe lucht! Wie weet hoe het er over 3,5 uur bij jullie uitziet, ik duim!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:21:23 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130455
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef Saffier het volgende:
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden
heeft tobias niet toevallig ergens wat verstopt?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:23:51 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63130534
Ynske; die slaapt, straks even aan hem vragen inderdaad. De kattenbakken zijn ook schoon (staan boven) dus die kunnen het ook niet zijn.
Ylana
pi_63130564
chacama het is idd aan den overkant, http://www.sydneyterneuzen.nl of via de hyves http://sydneyterneuzen.hyves.nl
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63130807
Reinhilde, coole pa heb jij !
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:11 #19
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63130895
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
nee, meer zoals dat rode konijn van ........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:31 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63130903
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef chacama het volgende:

[..]

nee, meer zoals dat rode konijn van ........
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63131315
Net een mega hoosbui, nu weer droog met zon.
17.15 begint de optocht. Ben benieuwd hoe het weer dan is. Kim heeft er zo'n zin in.
pi_63131591
ja, ik heb echt een coole vader . Ik ben ook wel een beetje verwend hoor!
Hij heeft het goed, en deelt dat graag met zijn kinderen. Hebben wij geen bezwaar tegen!
Maar het was vooral heel gezellig, quality-time met mijn papa op mijn 27e.
Hij werkt dus in Belgie, maar is 2 a 3 weken per maand op reis voor vergaderingen, summits, inspecties etc. Normaal komt hij in het weekend wel naar NL, maar dus ook niet elke week. Nu was hij achter elkaar in Norfolk (USA), Budapest en Wenen geweest, dus had hem al 4 weken niet gezien.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:11:51 #23
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63131964
Dan is het ook met recht quality-time.

Hier ook al weer een tijdje droog, maar wij hebben geen sintemaarten. Dus daar hoeft het niet droog voor te blijven. Als we nu afspreken dat het vanaf kwart over 5 hier gaat regenen en dan bij jullie allemaal droog is... is dat een idee?
pi_63132129
strak plan chaca!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63132308
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen snoepjes in huis heb voor SintMaarten.
Geen idee ook of ze daar hier in de buurt aan doen...
Misschien toch maar even wat halen zo, vind het ook zo sneu als ik ze een mandarijntje moet geven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 16:30:38 #26
13151 crew  Rewimo
pi_63132470
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef Igraine het volgende:
Die Kika beren zijn leuk. Wij hebben die zwarte (boris) en die beige daarboven (beppie), maar die woont bij m'n schoonouders.
Wij hebben een Kika, een Kiki, een Kiekje, een Kiko en een Kiku O, en een Kik (nieuwste aanwinst). Er gaat er altijd wel eentje mee op vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:34:07 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63132577
* RockabeIIa gaat es effe bijlezen....
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:35:24 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63132607
Mandarijntjes zijn heeeeeel gezond.....niets mis mee..... augurken daarintegen is weer een heel ander verhaal.
pi_63133401
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 17:04:29 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63133417
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef miss_sly het volgende:
ja hij is goed he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63133501
Ik kijk momenteel te weinig tv (viva pinata verslaafd ) dus ik kende hem nog niet. Ik vind hem leuk
pi_63133744
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 17:22:27 #33
13151 crew  Rewimo
pi_63133860
Ah, landgenoten Die is echt leuk
pi_63134089
eh.. de mandarijntjes zijn op nu. Ik typte het en ik dacht: 'hee lekker!'

augurken die heb ik niet eens in huis! Ik heb alleen nog speculaasjes.
pi_63134204
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef chacama het volgende:
Mandarijntjes zijn heeeeeel gezond.....niets mis mee..... augurken daarintegen is weer een heel ander verhaal.
Wat is er mis met augurkjes
pi_63134776
Hier wordt wel Sint-Maarten gevierd. Manlief is net weg, foto's maken voor de wijkkrant. Sara en ik zijn thuis met een grote bak snoep (bah, wij houden niet van snoep en toch kan ik er nu niet vanaf blijven ). Sara loopt niet mee, ik vind d;r nog iets te klein, en zie het zelf ook niet zitten om te lopen. Bovendien regent hiet inderdaad, blegh!

Die Adecco reclame is echt hilarisch! Ik kreeg ;m afgelopen week in de mail Echt supermooi

Fruit! Mandarijnen, pruimen, peren, mjammie, maar nu vooral mandarijnen inderdaad, die zijn zo lekker deze tijd van het jaar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:07:44 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63134968
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is er mis met augurkjes
reclame van de C1000 voor sintemaarten... kan hem helaas niet vinden
pi_63135681
Die reclame is grappig, dat HOOFD van dat jongetje bij die augurkenpot!

Kennen jullie die nieuwe reclame van bol.com al? Met al die sinterklaasliedjes? Erg leuk!

ps ik vind die kika beren ook wel erg lelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:37:06 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135730
Nick is st maarten lopen met Liam, Ezra ligt gewoon op zijn bedje, die vind ik nog ff te klein.
Ik vind het zo leuk al die kinderen aan de deur
stormy waters...
sailin'
pi_63135783
Ik heb voor zekerheid ook maar zak snoepjes gekocht, maar denk niet dat wij iemand aan de deur krijgen want wonen in flat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:44 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135814
vroegah ging ik juist de flats af dat was lekker makkelijk en snel
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:40:13 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135832
is st maarten nou echt iets van noord-holland trouwens? of ook wel andere delen van het land?
stormy waters...
sailin'
pi_63135899
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Belana het volgende:
is st maarten nou echt iets van noord-holland trouwens? of ook wel andere delen van het land?
Hier (Gelderland) ook wel hoor, niet zo hevig geloof ik maar wel meer in opkomst, ikzelf kende het iig helemaal niet toen ik nog op basisschool zat.
Maar voornamelijk de katholieke basisscholen doen het hier wel, ik zag al wel vanmiddag kinderen met zelfgemaakte lampionnetjes uit school lopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 18:45:27 #44
13151 crew  Rewimo
pi_63135969
Nee, wordt ook wel elders gevierd. Hier in DLD vieren ze het ook. Maar daar gaan de kinderen in optocht door het dorp. Vaak met een echte Sint Maarten (ziet eruit als een Romein) te paard erbij.

Christan gaat zondag meelopen in de optocht (die is hier niet per definitie op de 11e)
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:45:53 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_63135988
ik lees ergens dit:
quote:
Sint Maarten wordt niet in heel Nederland gevierd. Vooral in de uiterst zuidelijke en noordelijke provincies, Drenthe, Overijssel en plaatsen met een Maartenskerk is het feest een traditie
dan heb je toch heel nederland
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:46:31 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_63136008
ow dat is ook leuk rewimo
stormy waters...
sailin'
pi_63136260
die fimpjes!

Over spraakverwarring, een Duitse jongen vertelde aan mijn vriend het volgende, hij (de Duitser) zat even te spelen met de telefoon van een andere Nederlandse jongen. Hij drukt op een gegeven moment op een knopje en ineens staat er "Wissen?" Dus hij denkt: Ja, ik wil 't wel weten... drukt nog eens, staat er "Alles wissen?"
Tuurlijk! *drukt* Oepsie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 18:56:00 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63136261
in Limburg kan ik t me niet herinneren dat Sint Maarten gevierd word
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:57:36 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63136310
Hier ook Sint Maarten (Midden-Nederland). Katja en Job zijn gaan lopen en Job is net huilend teruggekomen.
Hij kan dit soort dingen helemaal niet aan . Nu staat hij bij mij aan de deur om uit te delen. Dat doet hij wel met overgave. En dan straks maar weer eens bedenken hoe ik dat oplos met de snoep. Het is toch ook wel sneu dat Katja een hele berg snoep heeft en Job niks. Hoewel Job op dit moment bij hoog en bij laag beweert dat hij helemaal niet van snoepjes houdt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63136335
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
in Limburg kan ik t me niet herinneren dat Sint Maarten gevierd word
Bij ons wel Ik heb als kind lampionnetjes gemaakt op school, ben langs de deur geweest (1x). En naar het Sintmaartensvuur van de scouting (ook 1x). Mijn ouders wonen nogal in een kinderrijke buurt, dus daar hingen ze om de 5 seconden aan de deur.

Ik heb mijn vriend vanmorgen maar gebeld om 't door te geven dat hij niet moet opendoen, we hebben niks in huis Ja cheese-onionchips. En die wil ie vast niet afstaan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 18:59:21 #51
13151 crew  Rewimo
pi_63136362
Zou Katja niet willen delen met Job?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 19:01:37 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63136445
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij ons wel Ik heb als kind lampionnetjes gemaakt op school, ben langs de deur geweest (1x). En naar het Sintmaartensvuur van de scouting (ook 1x). Mijn ouders wonen nogal in een kinderrijke buurt, dus daar hingen ze om de 5 seconden aan de deur.

Ik heb mijn vriend vanmorgen maar gebeld om 't door te geven dat hij niet moet opendoen, we hebben niks in huis Ja cheese-onionchips. En die wil ie vast niet afstaan
laat ik t zo zeggen dan, in Heerlen en Wijlre werd er niet aan gedaan
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:30 #53
37150 livelink
pi_63136526
Katja wil vast wel wat afstaan, maar dan alleen de rozijntjes en mandarijntjes, gok ik zo. Daar zal wel enige dwang van onze kant aan te pas moeten komen.

Syrena, alle lichten uitdoen is het enige wat helpt als je niks in huis hebt.
pi_63136846
J: voor het geval ze bij ons aanbellen: er liggen doosjes met rozijntjes en smarties in de bovenste la van het linker kelderkastje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:26:24 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63137229
En dan meldt J. vanavond dat er heeeel veeeel kindjes zijn langsgeweest en heeft vervolgens zelf alle smarties en rozijntjes opgegeten

Sorry, ik ben melig
Ylana
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:28:04 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63137289
* Cattie schuift een grote bak snoep op het bankje.
Er is maar 1 groepje kinderen langsgeweest, we zagen verderop in de straat nog wel andere groepjes, maar die kwamen helaas niet bij ons langs. En buiten gaan staan zwaaien staat ook weer zo wanhopig! Maar Ive heeft gelukkig dat ene groepje wel gezien. En volgend jaar gaat hij ook meelopen!
pi_63137438
Wij zijn terug en het is droog gebleven,dank chaca! Nu even foto's bekijken en uploaden:)
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:33:33 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63137506
Ik kan me dat Sint Maarten heulegaar niet herinneren uit mijn eigen jeugd..is dat pas de laatste jaren in zwang ofzo? En ben ik een ontaarde moeder dat ik er niks aan doe? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63137509
Hier wordt het niet gevierd.. Als 5 jaar lang altijd snoep in huis gehaald, maar hebben het altijd zelf mogen opeten

Tot dit jaar, geen snoep gehaald.En dus stonden er 3 hele lieve meisjes voor de deur te zingen. Gelukkig stonden er nog wat zuurtjes en dropjes, maar het was even zoeken. Maar volgend jaar weer netjes een voorraadje maken..
pi_63137648
Wij gingen vroeger niet langs de deuren maar we hadden wel een lampionnen-optocht. Was in het puntje van Zuid-Holland, tegen Zeeland aan daar. Ik weet zeker dat het altijd rond deze tijd was, maar mijn lief beweerd dat het begin januari was en dat ze dan allemaal als koning verkleed gingen... ik krijg hem niet aan zn verstand dat dat dan haast wel 3-koningen geweest moet zijn

Ohja en dat liedje dat er bij hoorde, Sint Maarten Sint Maarten de meisjes hebben staarten (ofzo? toch? of ben ik nou gek? )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:40:50 #61
3011 E.T.
pi_63137777
Voor het eerst in acht jaar had ik ook SintMaarten kinders aan de deur

3 jongens van een jaar of 7/8.. netjes een lampion (volgens mij uit het C1000 pakket) en braaf 11 november is de nacht zingen. Meteen de snoeptrommel gepakt dus Ik vroeg nog of er veel mensen waren die niet wisten wat ze er mee aan moesten, maar dat viel mee zeiden ze.

Deed me wel weer aan vroeger enzo denken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:42:17 #62
3011 E.T.
pi_63137822
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Wij gingen vroeger niet langs de deuren maar we hadden wel een lampionnen-optocht. Was in het puntje van Zuid-Holland, tegen Zeeland aan daar. Ik weet zeker dat het altijd rond deze tijd was, maar mijn lief beweerd dat het begin januari was en dat ze dan allemaal als koning verkleed gingen... ik krijg hem niet aan zn verstand dat dat dan haast wel 3-koningen geweest moet zijn

Ohja en dat liedje dat er bij hoorde, Sint Maarten Sint Maarten de meisjes hebben staarten (ofzo? toch? of ben ik nou gek? )
Koeien hebben staarten
Meisjes hebben rokjes aan
Daar komt Sintemaarten aan
pi_63137897
Jaaaaa dat was hem!!
Superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63138055
Dat liedje heeft Emma vanavond een keer of 25 gezongen De eerste keer haast onhoorbaar en bij de laatste bijna uit volle borst.
pi_63138611
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef livelink het volgende:
Katja wil vast wel wat afstaan, maar dan alleen de rozijntjes en mandarijntjes, gok ik zo. Daar zal wel enige dwang van onze kant aan te pas moeten komen.

Syrena, alle lichten uitdoen is het enige wat helpt als je niks in huis hebt.
We wonen als bovenste in een flat.
Er is trouwens nu toch niemand thuis, vriendje is naar zijn paps en mams en ik heb avonddienst.
Ik neem aan dat er na 20.30 uur toch niemand meer komt?

Ik weet niet meer hoe het vorig jaar was, denk ook niks, anders had ik het wel onthouden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:08:57 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63138707
Zo wij zijn ook weer binnen. Wat een héérlijk weer, volle maan, helder en een uitzinnige kleuter die van geen ophouden wist. Overal zelf aangebeld, zingen (steeds sneller) en netjes bedanken. Ook hele gesprekken gevoerd Ik ken dat niet van mijn oudsten dus ik heb oprecht genoten

En de oudste twee zijn zelf langs de deuren gegaan met vriendjes. Da's ook nieuw en wennen maar wel ongelofelijk leuk. wéér een nieuwe fase.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 20:14:08 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63138913
Zo wij zijn klaar en het kroost slaapt. Mijn voeten worden langzaam weer warm en mijn vingers ook
Nu even rustig foto's kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63138997
Sint Maarten is leuk! Thomas boft maar. Die kan als hij wat groter is eerst op 11/11 Sint Maarten lopen bij oma&opa en dan ergens in januari (?) Driekoningen hier thuis.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63139236
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Webkim het volgende:
Sint Maarten is leuk! Thomas boft maar. Die kan als hij wat groter is eerst op 11/11 Sint Maarten lopen bij oma&opa en dan ergens in januari (?) Driekoningen hier thuis.
Ja toch driekoningen hè?! Jij komt (dacht iik) uit dezelfde plaats als mijn lief dus dan had ik toch gelijk
Drie koningen is op 6 januari, dacht ik, of misschien dit jaar op een andere dag. Rond die tijd iig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:23:09 #70
37150 livelink
pi_63139247
Ik had 48 lollies, maar daar heb ik het niet mee gered. Ik heb nog wat reservesnoepgoed aan moeten breken. Maar sinds 20.00 is het hier weer rustig.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:25:43 #71
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63139326
Nou, dan mag de regen hier nu wel stoppen.... Toch...

Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Heerlijk om die snoetjes te zien, lijkt me.... en ik ga naar het foto-topic om te controleren
pi_63139663
Hier met de optocht meegelopen. Was leuk. Kim wilde niet de hele tijd lampion vasthouden. Ze had wel de grootste lol. Blikje met snoep gekregen op het eind. Nog bij een paar buren langs geweest en zachtjes beetje gezongen.
En daarna ging ze met mijn ouders mee, bij hun in de straat nog gezongen en best verstaanbaar hoorde ik van mn moeder. Nu hypert ze daar nog verder en blijft slapen.
Kan ik lekker uitslapen morgen!
pi_63140453
Hier geen Sintmaarten...

Ik werd vandaag gebeld dat de bestelling van de gordijnen niet goed opgenomen was.. de dame van zaterdag had geen verduisterend gordijn opgeschreven maar een gewoon simpel gordijntje... Werd vandaag gebeld dat ze een herberekeing hadden gedaan met het goede gordijn. Kreeg 32 euro terug

Minder prettig is dat de dvdspeler niet meer gemaakt kan worden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63140518
nice Vicky!

Hier nog een leuk linkje voor mensen die wel van een klein beetje kitsch in hun huis houden. Van die nep-oude meuk enzo. Ik hou er wel van. Webshop is geloof ik nog niet heel erg uitgebreid maar wel geinig om te zien.
Heeft iemand anders nog leuke webshop linkjes? Wonen/eten/kinders/kleding alles mag. Ik verveel me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63140641
Dit is wel een leuke rosa blu
pi_63140835
Oeh leuk! Bedankt!
daar gaat mn geld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 21:14:38 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63140896
Voor alle Sint Maarten mensen met foto's: Ik heb eigenhandig besloten dat dit ook wel in het feestdagentopic kon hoop dat er meer mensen volgen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63141232
Zo. De kerstkaarten zijn besteld.
En er komt nog een doek op voor ook.

We gaan de boom versieren
de kerstboom, de kerstboom
om kerstmis bij te vieren
met lichtjes en muziek.

Voorzichtig met de ballen
voorzichtig, voorzichtig,
ze breken als ze vallen
voorzichtig met de piek.

[ Bericht 50% gewijzigd door Webkim op 11-11-2008 21:59:02 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_63141434
Wat leuk Webkim
nu moet je natuurlijk wel een nieuwe doek voor kerst volgend jaar alvast enzo hè
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63141534
wat onwijs leuk Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:26:51 #81
37150 livelink
pi_63143629
Leuk! Leuk gedichtje ook. Heb je hem zelf gemaakt?
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:13:20 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63145070
Leuk Webkim!

Ik had speciaal lollies gekocht voor Sintmaarten, omdat er vorig jaar 2 groepjes langsgeweest zijn hier. Maar toen nodige mijn moeder ineens voor het eten uit en daar komt niemand langs om te zingen.
Dus nu heb ik lollies, veel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63146719
Leuk Webkim!
Hier geen SintMaartemis, vind ik ook niet zo erg ook
Saartje
  woensdag 12 november 2008 @ 07:13:14 #84
190853 RockabeIIa
pi_63149445
ben al aan het werk. Heerlijke dag zo, lekker rustig beginnen...
  woensdag 12 november 2008 @ 08:54:35 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63150260
Goeiemorgen!

Over de helft van 30. Dat ben ik. Da's al heul bijna 40 zeker.

Zal ff mijn taartjes afmaken en zien of ik een foto online krijg.
  woensdag 12 november 2008 @ 09:01:36 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_63150350
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 november 2008 @ 09:10:14 #87
3011 E.T.
pi_63150481
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

wel nee.. nog laaaaaaaang geen 40
Gewoon blijven ontkennen, dat werkt best aardig

Gefeliciteerd!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:11:00 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63150491
Gefeliciteerd, buurvrouw!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator woensdag 12 november 2008 @ 09:11:02 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63150492
40 is nog veeeeeeeeeeeer weg joh! Gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 09:13:08 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_63150524
Gefelicitaartjes!

Het is gister droog gebleven wel koud en véél wind, maar dat maakt niet zo uit, flink doorlopen, hard zingen en ondertussen vast snaaien

Hier in de buurt heb je 'de heksen' normaal staan ze in de voortuin, maar dit jaar moesten we naar binnen, de keuken in Was leuk! De hele keuken was hekserig gemaakt, de kinderen kregen er groene limonade, wat snoepdingetjes en een appel. Cas ging dit jaar voor het eerst niet huilend richting heksen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63150552
ik dacht altijd dat sintmaarten van het noorden was en carnaval van het zuiden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63150562
Gefeliciteerd buuf!
40 is nog heeel ver weg, joh en bovendien doet het echt niet pijn als het dichtbij komt
  woensdag 12 november 2008 @ 09:30:42 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150793
Volgens mij kan ik maar beter aan het werk gaan.
Ben echt al de hele ochtend chagrijnig.

Fijne dag allemaal!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:35:40 #94
190853 RockabeIIa
pi_63150904
Buur, van harte met je verjaardag!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:39:01 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150984
Buuf! Gefeliciteerd!
quote:
"Buurvrouw"

Ik zit voor het raam, ik staar naar buiten
M'n koffie is al bijna koud
De regen kletst tegen de ruiten
En ook mijn poes is ook al oud
De donk're lucht wordt steeds maar grijzer
Niemand die drinkt eens met me mee
Hier word ik ook al niet veel wijzer
Maar dan heb ik een goed idee

Buurvrouw
'k Ga naar de buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
En het maakt ook niet uit of je
Koopt kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds in de buurt

Ik sta te koken en garneren
'k Geef een dineetje die avond
Vlak voor de gasten arriveren
Gaat heel mijn schotel op de grond
Ik heb de uien in mijn haren
Uien in mijn decollete
Wie brengt mij dan weer tot bedaren
Heeft in de diepvries nog sate?

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt

De hele douche is volgelopen
Want in de afvoer zit een prop
Ik krijg de badkamer niet open
Terwijl de kraan ook niet meer stop(t)
Ik denk dit zijn mijn laatste uren
Het water staat al tot mijn oor
Maar dan ga ik bonken op de muren
Wie geeft aan mijn signaal gehoor

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt

Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds
Want buurvrouw is steeds

Brigitte Kaandorp
  woensdag 12 november 2008 @ 09:41:53 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63151054
Gefeliciteerd debuurvrouw!

woensdag 12 november 2008 @ 09:45:26 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63151133
Gefeliciteerd debuurvrouw

Bij ons wordt ook Sint Maarten gevierd maar ik ben het ook (nog steeds niet) gewend. Ik was dan ook blij dat het op school werd gevierd want langs de deuren mocht Jolie niet van mij. Bij het park van de school stond een echte Sint Maarten met een bedelaar en een paard.

En vandaag ben ik ziek, bah. En ik wil slapen maar moet wachten tot mijn collega's aanspreekbaar zijn. En ik kan helemaal niet ziek zijn deze week want ik moet elke dag 343 dingen doen. Ieks!
pi_63151314
Gefeliciteerd Buuf!

LB, beterschap

Haal je een hele bak goor snoep, komt er geen kind aan de deur.. AARRGGHHH!
Sara
Merel
Ukje
pi_63151347
LB beterschap

Ik ken het helemaal niet, dat SintMaarten. Nooit gedaan en ook waar we nu in Amsterdam wonen nog niets van gemerkt, hoewel ze dat hier kennelijk wel doen...
Ow ja, we hadden wel iemand aan de deur: mijn schoonouders kwamen eten en die begonnen ook zo een liedje te zingen toen ze aanbelden
pi_63151447
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter aan het werk gaan.
Ben echt al de hele ochtend chagrijnig.

Fijne dag allemaal!
Sara
Merel
Ukje
pi_63151557
beterschap elbee
Gefeliciteerd met je 15e verjaardag buuf
Saartje
pi_63151698
buuf gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 10:17:15 #103
13151 crew  Rewimo
pi_63151866
Gefeliciteerd, buuf

LB, beterschap!

Ik ben niet ziek maar heb ook 343 dingen te doen
pi_63151909
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!

LB, beterschap

Haal je een hele bak goor snoep, komt er geen kind aan de deur.. AARRGGHHH!
Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!

LB das best veel op een dag, sterkte!

Buuf felitjes!
pi_63152007
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef Jelief het volgende:

[..]

Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!

Ja maar, ja maar, ja maar..
Ik was bang dat ik dan alles zou opeten voor de kindjes kwamen
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 12 november 2008 @ 10:34:21 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63152352
Onze Sint Maarten was zo leuk!
Luuke zong gewoon mee en durfde zelf aan te bellen. Ik dacht dat ze het te spannend zou vinden en daardoor heel verlegen zou zijn, nou niks daarvan! Na afloop had ik warme chocolademelk en pepernoten voor de kinderen die meeliepen. Echt geslaagd!!

Buuf, gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63152642
Feli buuv! TAARRRT

Ik heb ook zo'n zin in chocolademelk en pepernoten Ik ben van plan om voor de wederhelft die taaitaainoten te bakken (om de discussie dat zijn peper- dan wel kruidnoten te vermijden ). Zelf lust ik ze niet, maar als ik ze zelf bak misschien wel.

Kreeg net ook een linkje door van 'm om met Oud en Nieuw vier dagen naar Berlijn te gaan, maar ik ben er nog niet uit of ik wel weg wil Bovendien heeft hij geldgebrek. En de link Boek Nu doet het niet, dus ik kan niet nakijken of de prijs wel klopt (er staat zo fijn "vanaf").
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 11:12:58 #108
13151 crew  Rewimo
pi_63153398
Oeh, wij gaan ook naar Berlijn rond die tijd Maar in het geval van geldgebrek zou ik er inderdaad even goed over nadenken...
pi_63153516
buurvrouw, gefeliciteerd!

SintMaarten deden wij vroeger ook altijd, in Den Haag. Maar dat was in het oude gedeelte van de Vogelwijk, ik weet niet of ze het in alle buurten doen. Hier iig niemand aan de deur gehad gister.
pi_63153536
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, wij gaan ook naar Berlijn rond die tijd Maar in het geval van geldgebrek zou ik er inderdaad even goed over nadenken...
We hebben een leaseauto inmiddels, dus dat zijn de kosten niet, het is dan puur verblijf en vier dagen eten. Maar hij heeft op dit moment echt 0 zeg maar, zelfs de huishoudelijke bijdrage van oktober kon ie niet overmaken. Duuuuuuuuuuuuus dan schieten dit soort mailtjes bij mij even verkeerd. En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen, maar we willen nog Sinterklaas vieren met zijn familie, met zijn tweetjes nog Kerstklazen én de vaste lasten van nov en dec komen er nog aan.

En ik voel me al de halve tijd z'n moeder i.p.v vriendin wat betreft commentaar dus ik ben aan het denken hoe ik dit nou weer ga aankaarten.
pi_63153575
Buuv van harte

LB beterschap.

Hier gisteravond een leuke gezellige avond met collega's en een goede vriend gehad, alleen jammer dat de safari-jus wat snel ging bij mij, en ik hem dus best wel voelde....
pi_63153808
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.

Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
pi_63153959
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.

Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
Ik heb al gemaild dat het me nu niet verstandig lijkt *understatement* maar dat ik bv. met de carnaval wél graag weg wil. Naar de sneeuw! Sleetjes en chocomelk enzo. Zalig!

Hoe is het met de wee-en? (vergeet steeds waar de puntjes moeten). Ben zeer benieuwd naar de inhoud van je buik!
pi_63154295
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:

Heb geen last van een kater gelukkig, maar een gebakken eitje kan er natuurlijk wel in
Hoe is het met jou ondertussen?
pi_63154660
Gefeliciteerd Buuf geniet van de taart!

Beterschap LB

Ik moet een nieuw paspoort halen maar ik heb geen zin
Ben het al ruim anderhalve maand voor me uit aan het schuiven en nu verloopt ie volgende week al Maar het is zoveel gedoe om bij ons immer drukke gezellige gemeentehuis iets te regelen.
Bleeeegh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63154711
ik ga zo een nieuwe poging wagen tot het maken van pepernoten.... gisteren ging het beetje mis zeg maar.....
pi_63154765
Huup, goed dat je het zegt! Ik heb hier 2 die een nieuw paspoort nodig hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 november 2008 @ 12:04:13 #118
13151 crew  Rewimo
pi_63154806
Wat ging er mis, Bar? Ik ga het ook proberen komend weekend
pi_63154892
Mja, ik denk dat ik van de nood maar een deugd maak en ergens een broodje scoor ofzo. Lunchen in de wachtzaal

Bar wat ging er mis? Foto's willen we zien!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63155073
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Wat ging er mis, Bar? Ik ga het ook proberen komend weekend
Nou je moet je voorstelllen, samen met een vriendin samen proberen pepernoten te bakken...
Dus wij op naar de winkel, ingrediënten halen....
Alleen daar zagen wij een pak van home made staan, alleen water toevoegen.
Ah ideaal dachten wij dus namen dat mee...

Alleen toen las dinnetje het beetje verkeerd en deed er veel te veel water in (10 keer zoveel) dus geen deeg maar kruidnotensoep/beslag.
Ah maar bar dacht hmmm misschien er maar een cake van bakken....
Dus beslag allemaal in een cakevorm en bakken maar....
Na een dik uur ow jaaaa we hebben nog cake....
Maar buitenkant was mooi krokant, maar de binnenkant was jawel DEEG !!!!!
pi_63155103
Ach, ik heb wel eens mn paspoort verlengt op de dag dat hij echt verliep. En natuurlijk precies een week voordat ik m nodig had. Precies optijd dus.
pi_63155677
ooooooooooooh ik zie net dat ie pas de 26e verloopt
Ik dacht de 18e

Dan heb ik dus nog heel even denk dat ik het dan morgen maar ga doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 12:51:23 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63156055
Hebben jullie dit gelezen?
Ontbijtgranen zo zoet als snoepgoed 10-11-08

Smacks, Frosted Flakes en Honingringetjes. Veel kinderen zijn de dag wel eens begonnen met een van deze producten als ontbijt. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat deze ontbijtgranen zo zoet zijn als snoepgoed.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63156408
En daar komen ze nu pas achter? Ik mocht vroeger maar 1 keer per week 'gewone'corn flakes eten omdat er veel suikerin zit. Laat staan de andere versies (ja die waren toen ook wel verkrijgbaar alleen nietzo gericht op kinderen) die mochten alleen in devakantie ofzo.
pi_63157053
Zoooo er liggen kruidnootjes in de oven te bakken

heb foto's gemaakt hoor alleen nu even opzoek naar de cardreader
pi_63157074
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef huuphuup het volgende:
ooooooooooooh ik zie net dat ie pas de 26e verloopt
Ik dacht de 18e

Dan heb ik dus nog heel even denk dat ik het dan morgen maar ga doen
Tijd zat dus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 13:31:56 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63157125
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:05 schreef Jelief het volgende:
En daar komen ze nu pas achter? Ik mocht vroeger maar 1 keer per week 'gewone'corn flakes eten omdat er veel suikerin zit. Laat staan de andere versies (ja die waren toen ook wel verkrijgbaar alleen nietzo gericht op kinderen) die mochten alleen in devakantie ofzo.
k wist dat niet, k heb die dingen nooit gegeten.
kan geen melk verdragen en dat eet dat dus niet.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63157446
Chocoladepuffs hebben het hier een tijd heel goed gedaan. Ja je moet wat als je een kind hebt dat gewoon echt niet wilt ontbijten.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:50:55 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63157770
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:
En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen
Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?
pi_63158065
Ik heb nog geen weeen, maar ik zal het bij Z&G houden, dan kan er hier gewoon door geklept worden over pepernoten!
pi_63158083
zo even een aantal foto's hoor

Voor dat ik naar de kapper ging

Nieuw kapsel maar net genomen deze foto dus nog lange niet in model

en dan nu de kruidnootjes

pi_63158252
Dat zijn hele grote noten!
pi_63158276
Maar wel enorm lekker en niet hard
pi_63158306
Bar ziet er goed uit! (x2!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 14:13:19 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63158457
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog geen weeen, maar ik zal het bij Z&G houden,
heeey spannend hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63158472
Lekker Bar! Ga ik vanmiddag ook maken denk ik Als ik de kracht kan vinden whahaha
Sara
Merel
Ukje
pi_63158479
Ziet er goed uit Bar! Lekker

Reinhilde, doe es bevallen? Ik ben nieuwsgierig naar de kleurenfoto van je mooie kamertje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63158738
Ik weet de kleur!!!!!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:22:16 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63158769
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
Maar wel enorm lekker en niet hard
En ik houd juist van die knalharde nootjes! Net weer een puntzak opgehaald bij de bakker.
pi_63159013
Ja van die kleintjes!!! Heerlijk..
pi_63159063
ik moet aan de kindertjes denken die eventueel in de zaak komen

Zooo pakken besteld, versieringen in huis, muziek in huis
Laat het maar zaterdag avond worden
  woensdag 12 november 2008 @ 14:34:01 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63159166
Ja is ook zo. En zelfgemaakte vind ik heel stoer!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:41:53 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_63159426
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:55 schreef miss_sly het volgende:
LB beterschap

Ik ken het helemaal niet, dat SintMaarten. Nooit gedaan en ook waar we nu in Amsterdam wonen nog niets van gemerkt, hoewel ze dat hier kennelijk wel doen...
Ow ja, we hadden wel iemand aan de deur: mijn schoonouders kwamen eten en die begonnen ook zo een liedje te zingen toen ze aanbelden
schijnbaar is het iets van amsterdam noord, dara deden wij het vroeger al. Over het IJ dus blijkbaar niet
stormy waters...
sailin'
pi_63159493
Ik realiseer me nu net dat ik vanaf nu de hele tijd alle dagen tot aan zaterdag dus kruidnootjes moet gaan bakken.... wat een straf

Alleen zie ik nu al beetje op tegen de kinderdrukte hoezo dubbel gevoel

Ga straks dan ook braaf afspreken dat ik stand by sta en dat ze maar moeten bellen als de drukte te druk word, en dat ik dan pas kom werken.
pi_63159968
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?
Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomen Net zoals FTW en l0l en n00b. En zulks (die ook).

Ik ga net even Googlen op een cursus schrijven (van verhalen enzo) en nu blijkt dat er 15 november eentje begint. In de bieb, zo'n drie straten van me af. Dat kan toch geen toeval zijn?! En nu wil ik snel bellen en me opgeven, maar ik kan niet op kantoor bellen want daar zit m'n collega En ik wil eerst weten of lief het ermee eens is dat ik wat zaterdagen ga opofferen, het zijn nogal stomme tijden (13-15.30).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 november 2008 @ 15:03:16 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63160012
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomen Net zoals FTW en l0l en n00b. En zulks (die ook).

Ik ga net even Googlen op een cursus schrijven (van verhalen enzo) en nu blijkt dat er 15 november eentje begint. In de bieb, zo'n drie straten van me af. Dat kan toch geen toeval zijn?! En nu wil ik snel bellen en me opgeven, maar ik kan niet op kantoor bellen want daar zit m'n collega En ik wil eerst weten of lief het ermee eens is dat ik wat zaterdagen ga opofferen, het zijn nogal stomme tijden (13-15.30).
wel leuk lijkt me om te doen, ff naar de wc lopen en daar bellen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63160162
Ok, creepy Ik open net mijn Hyves weer eens, ik heb als gadget m'n daghoroscoop erop staan. Wat staat er?
quote:
Je wilt meer te weten komen over jezelf, en je doet er alles aan. Je leest boeken of gaat zelfs een cursus volgen.
Ieks
pi_63160203
en toch Syrena toeval bestaat niet
  woensdag 12 november 2008 @ 15:18:48 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63160395
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! Gefeliciteerd!
[..]
En het allerergste is dat ik m nog kan meezingen ook

kijk, webcammetje doet het wel, dus taart!
  woensdag 12 november 2008 @ 15:20:40 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_63160445
ik zie de taart niet, maar ik bedenk er wel wat bij
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')