klinkt als een gezellige dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!![]()
![]()
Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.![]()
Igraine, hoe is het met je gerommel?
ieeeeeeeeeeeeuwquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten
KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
quote:Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!![]()
![]()
hier begint het ook ineens heel er te betrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.![]()
Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens.Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....
![]()
Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
heeft tobias niet toevallig ergens wat verstopt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef Saffier het volgende:
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden
nee, meer zoals dat rode konijn van ........quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, meer zoals dat rode konijn van ........
Wij hebben een Kika, een Kiki, een Kiekje, een Kiko en een Kikuquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef Igraine het volgende:
Die Kika beren zijn leuk. Wij hebben die zwarte (boris) en die beige daarboven (beppie), maar die woont bij m'n schoonouders.
ja hij is goed hequote:
Wat is er mis met augurkjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef chacama het volgende:
Mandarijntjes zijn heeeeeel gezond.....niets mis mee..... augurken daarintegen is weer een heel ander verhaal.
Hier (Gelderland) ook wel hoor, niet zo hevig geloof ik maar wel meer in opkomst, ikzelf kende het iig helemaal niet toen ik nog op basisschool zat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Belana het volgende:
is st maarten nou echt iets van noord-holland trouwens? of ook wel andere delen van het land?
dan heb je toch heel nederlandquote:Sint Maarten wordt niet in heel Nederland gevierd. Vooral in de uiterst zuidelijke en noordelijke provincies, Drenthe, Overijssel en plaatsen met een Maartenskerk is het feest een traditie
Bij ons welquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
in Limburg kan ik t me niet herinneren dat Sint Maarten gevierd word
laat ik t zo zeggen dan, in Heerlen en Wijlre werd er niet aan gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij ons welIk heb als kind lampionnetjes gemaakt op school, ben langs de deur geweest (1x). En naar het Sintmaartensvuur van de scouting (ook 1x). Mijn ouders wonen nogal in een kinderrijke buurt, dus daar hingen ze om de 5 seconden aan de deur.
Ik heb mijn vriend vanmorgen maar gebeld om 't door te geven dat hij niet moet opendoen, we hebben niks in huisJa cheese-onionchips. En die wil ie vast niet afstaan
Koeien hebben staartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Wij gingen vroeger niet langs de deuren maar we hadden wel een lampionnen-optocht. Was in het puntje van Zuid-Holland, tegen Zeeland aan daar. Ik weet zeker dat het altijd rond deze tijd was, maar mijn lief beweerd dat het begin januari was en dat ze dan allemaal als koning verkleed gingen... ik krijg hem niet aan zn verstand dat dat dan haast wel 3-koningen geweest moet zijn![]()
Ohja en dat liedje dat er bij hoorde, Sint Maarten Sint Maarten de meisjes hebben staarten (ofzo? toch? of ben ik nou gek?)
We wonen als bovenste in een flat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef livelink het volgende:
Katja wil vast wel wat afstaan, maar dan alleen de rozijntjes en mandarijntjes, gok ik zo. Daar zal wel enige dwang van onze kant aan te pas moeten komen.
Syrena, alle lichten uitdoen is het enige wat helpt als je niks in huis hebt.
Ja toch driekoningen hè?! Jij komt (dacht iik) uit dezelfde plaats als mijn lief dus dan had ik toch gelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Webkim het volgende:
Sint Maarten is leuk!Thomas boft maar. Die kan als hij wat groter is eerst op 11/11 Sint Maarten lopen bij oma&opa en dan ergens in januari (?) Driekoningen hier thuis.
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Over de helft van 30. Dat ben ik. Da's al heul bijna 40 zeker.![]()
![]()
Zal ff mijn taartjes afmaken en zien of ik een foto online krijg.
wel nee.. nog laaaaaaaang geen 40quote:Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Over de helft van 30. Dat ben ik. Da's al heul bijna 40 zeker.![]()
![]()
Zal ff mijn taartjes afmaken en zien of ik een foto online krijg.
quote:"Buurvrouw"
Ik zit voor het raam, ik staar naar buiten
M'n koffie is al bijna koud
De regen kletst tegen de ruiten
En ook mijn poes is ook al oud
De donk're lucht wordt steeds maar grijzer
Niemand die drinkt eens met me mee
Hier word ik ook al niet veel wijzer
Maar dan heb ik een goed idee
Buurvrouw
'k Ga naar de buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
En het maakt ook niet uit of je
Koopt kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds in de buurt
Ik sta te koken en garneren
'k Geef een dineetje die avond
Vlak voor de gasten arriveren
Gaat heel mijn schotel op de grond
Ik heb de uien in mijn haren
Uien in mijn decollete
Wie brengt mij dan weer tot bedaren
Heeft in de diepvries nog sate?
Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt
De hele douche is volgelopen
Want in de afvoer zit een prop
Ik krijg de badkamer niet open
Terwijl de kraan ook niet meer stop(t)
Ik denk dit zijn mijn laatste uren
Het water staat al tot mijn oor
Maar dan ga ik bonken op de muren
Wie geeft aan mijn signaal gehoor
Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt
Buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Altijd een bakkie
Op je gemakkie
Ja, ja, ja buurvrouw
Dat is je buurvrouw
Koopt, kraakt of huurt
Want buurvrouw is steeds
Want buurvrouw is steeds
Brigitte Kaandorp
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter aan het werk gaan.
Ben echt al de hele ochtend chagrijnig.![]()
Fijne dag allemaal!
Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!
LB, beterschap![]()
Haal je een hele bak goor snoep, komt er geen kind aan de deur.. AARRGGHHH!
Ja maar, ja maar, ja maar..quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
Je moet ook iets kopen dat je zelf lekker vindt!
We hebben een leaseauto inmiddels, dus dat zijn de kosten niet, het is dan puur verblijf en vier dagen eten. Maar hij heeft op dit moment echt 0 zeg maar, zelfs de huishoudelijke bijdrage van oktober kon ie niet overmaken. Duuuuuuuuuuuuus dan schieten dit soort mailtjes bij mij even verkeerd. En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen, maar we willen nog Sinterklaas vieren met zijn familie, met zijn tweetjes nog Kerstklazen én de vaste lasten van nov en dec komen er nog aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, wij gaan ook naar Berlijn rond die tijdMaar in het geval van geldgebrek zou ik er inderdaad even goed over nadenken...
Ik heb al gemaild dat het me nu niet verstandig lijkt *understatement*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.
Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
Heb geen last van een kater gelukkig, maar een gebakken eitje kan er natuurlijk wel inquote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, lastig zeg. Zou het toch maar wel aankaarten, dat het je heel leuk lijkt, maar dat de vaste lasten eerst komen. Zou wel beginnen met dat het je heel leuk lijkt.
Bar, maak anders een lekker gebakken eitje voor jezelf! lekker vet voedsel tegen de kater.
Nou je moet je voorstelllen, samen met een vriendin samen proberen pepernoten te bakken...quote:Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Wat ging er mis, Bar? Ik ga het ook proberen komend weekend
Tijd zat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef huuphuup het volgende:
ooooooooooooh ik zie net dat ie pas de 26e verloopt
Ik dacht de 18e
Dan heb ik dus nog heel evendenk dat ik het dan morgen maar ga doen
k wist dat niet, k heb die dingen nooit gegeten.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:05 schreef Jelief het volgende:
En daar komen ze nu pas achter? Ik mocht vroeger maar 1 keer per week 'gewone'corn flakes eten omdat er veel suikerin zit. Laat staan de andere versies (ja die waren toen ook wel verkrijgbaar alleen nietzo gericht op kinderen) die mochten alleen in devakantie ofzo.
Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:
En ik wil niet meteen de controlerende biatch gaan uithangen
heeeyquote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog geen weeen, maar ik zal het bij Z&G houden,
schijnbaar is het iets van amsterdam noord, dara deden wij het vroeger al. Over het IJ dus blijkbaar nietquote:Op woensdag 12 november 2008 09:55 schreef miss_sly het volgende:
LB beterschap
Ik ken het helemaal niet, dat SintMaarten. Nooit gedaan en ook waar we nu in Amsterdam wonen nog niets van gemerkt, hoewel ze dat hier kennelijk wel doen...
Ow ja, we hadden wel iemand aan de deur: mijn schoonouders kwamen eten en die begonnen ook zo een liedje te zingen toen ze aanbelden
Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou zag ik in een ander topic ook al iemand het woord biatch bezigen. Is dat een eufemistische manier voor het zeggen van het woord bitch?
wel leuk lijkt me om te doen, ff naar de wc lopen en daar bellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ook. Meestal willen de mensen die het gebruiken hip overkomenNet zoals FTW en l0l en n00b. En zulks (die ook).
Ik ga net even Googlen op een cursus schrijven (van verhalen enzo) en nu blijkt dat er 15 november eentje begint. In de bieb, zo'n drie straten van me af. Dat kan toch geen toeval zijn?! En nu wil ik snel bellen en me opgeven, maar ik kan niet op kantoor bellen want daar zit m'n collegaEn ik wil eerst weten of lief het ermee eens is dat ik wat zaterdagen ga opofferen, het zijn nogal stomme tijden (13-15.30).
Ieksquote:Je wilt meer te weten komen over jezelf, en je doet er alles aan. Je leest boeken of gaat zelfs een cursus volgen.
En het allerergste is dat ik m nog kan meezingen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |