quote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
vind die tv zelfs aan de kleine kant, BE.....
dat is dan toch de enige en beste reden die je nodig hebt om nieuwe te bestellen!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja? Echt die grote dus Saffier?
Mss wil ik hem stiekem wel gewoon zelf niet kwijt.![]()
![]()
Bix, Hema doet 30X45, dat is wel weer de juiste verhouding.
ah, de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja? Echt die grote dus Saffier?
Mss wil ik hem stiekem wel gewoon zelf niet kwijt.![]()
![]()
jaja, dat had ik inmiddels ook uitgerekend BE.quote:Bix, Hema doet 30X45, dat is wel weer de juiste verhouding.
Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Gut...Ik loop jullie ook steeds mis!
Is het de moeite om terug te lezen,of heb ik nix groots gemist?
Ik ga morgen ff de poli bellen denk ik....
Toen ik naar huis mocht werd me verteld dat ik op mn voet mocht steunen, op de kaart voor de controlefoto staat lopend...
Is steunen compleet belasten?
Volgens mij niet, maar misschien denkt die chirurg er anders over en mag ik tóch meer als ik nu doe!
Nee.. helemaal geen gips!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?
hehheh vind je 't gek met je zielepootje!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Gut...Ik loop jullie ook steeds mis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |