werken?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ja jeetje, moet je maar niet werken hoor
Gefelicitaart!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En het allerergste is dat ik m nog kan meezingen ook![]()
kijk, webcammetje doet het wel, dus taart!
[ afbeelding ]
Ik denk zoek m ff erbij met een youtubeje. En nu heb ik radiografisch bestuurbare zeilboot in mijn kop.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Gefelicitaart!
En geeft niks buuf, ik kan 'm meezingen en heb de bijbehorende button
("de buurvrouw altijd in de buurt")
Ik heb de woonkamer gepuinruimt en ik weet nu al datquote:Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef chacama het volgende:
Buuf gefeliciteerd
Ziet er lekker uit Bar.
Vandaag hard geklust in huis. De zolder is bijna aan kant. In plaats van elke keer een uurtje heb ik nu gezellig samen met Fleur opgeruimd en vooral veel dozen verplaatst. Die waren soms net ff iets te zwaar (dus een beetje las van mijn rug heb ik wel), maar als ik nu boven kom, dan kan ik alleen maar. Ben benieuwd of F. het er mee eens is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er staat hier 5 liter snert op het vuur. Kunnen we 2 keer van eten
Dat doet ie dus wel als ik een opruimbui heb gehad, of ik verzamel alles in dozen in huis en die gaat ie nog eens na..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:15 schreef chacama het volgende:
Mousy, ook zo lekker geruimd. F. was er gelukkig blij mee, hopelijk gaat jouw vent niet de container in om de spullen zoeken, heeft mijn buurman een keertje gedaan.
Dat vind ik zo'n leuk liedje! Als je het maar niet verpestquote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een dialecttekst aan het maken op het liedje van de Ting Tings (That's Not My Name). Het wordt nog wat ookAls het af is zing ik misschien in, ligt er aan wat vriendje nog aan mijn stem kan veranderen.
Want ik heb GEEN zangstemOf ik laat het mijn zus doen
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
vind die tv zelfs aan de kleine kant, BE.....
dat is dan toch de enige en beste reden die je nodig hebt om nieuwe te bestellen!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja? Echt die grote dus Saffier?
Mss wil ik hem stiekem wel gewoon zelf niet kwijt.![]()
![]()
Bix, Hema doet 30X45, dat is wel weer de juiste verhouding.
ah, de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja? Echt die grote dus Saffier?
Mss wil ik hem stiekem wel gewoon zelf niet kwijt.![]()
![]()
jaja, dat had ik inmiddels ook uitgerekend BE.quote:Bix, Hema doet 30X45, dat is wel weer de juiste verhouding.
Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Gut...Ik loop jullie ook steeds mis!
Is het de moeite om terug te lezen,of heb ik nix groots gemist?
Ik ga morgen ff de poli bellen denk ik....
Toen ik naar huis mocht werd me verteld dat ik op mn voet mocht steunen, op de kaart voor de controlefoto staat lopend...
Is steunen compleet belasten?
Volgens mij niet, maar misschien denkt die chirurg er anders over en mag ik tóch meer als ik nu doe!
Nee.. helemaal geen gips!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoe is het nu dan? heb je loopgips gekregen? En mocht je ook een kleurtje uitkiezen?
hehheh vind je 't gek met je zielepootje!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Gut...Ik loop jullie ook steeds mis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |