Van gamefaqquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echt zo'n heerlijk tof spel.....
Alleen weet iemand waar je die hond kan krijgen? Is dat onderdeel van een quest ergens of moet je er 'gewoon spontaaan tegenaan lopen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet zoiets nou zomaar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
Hij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij dus![]()
Ik was... net bij het Jefferson Memorial geweest, waarOgh ik ben na 45uur slechts ietsje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Tuinkabouters?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog een leuk object om te sparen trouwens? Mijn huis in oblivion zat vol met doodshoofden
Teddyberen hoef ik niet
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Nk doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
Flessen bier en whiskyquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.
Ik vind hacken niks aan trouwens, doe mij maar lockpicken!
En tuinkabouters is wel een goed idee jaal wordt het vast niet zo mooi als mn met schedels bezaaide vloer in oblivion
Dat heb ik in mn eigen huis alquote:
Ik had mijn broertje echt lam geslagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
helaas, als je dit niet goed doet, dan is de reward pleite.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Ik doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
SPOILER: Echte rewardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Necrodeath op 11-11-2008 21:05:56 ]Doe eens niet.
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
Trouwens, wat zijn Deathclaws belachelijk moeilijk om als Melee/Unarmed character te killen...
Med-X, Psycho, Nuka Cola-Quantum, Yao Guai Meat, 10+ Stimpacks gebruikt voordat ik er eentje neerhad... na 4x dood te zijn gegaan.
Speel op hard, Lvl 9 met 34 DR en een Deathclaw Gauntlet die 38 damage doet (Ik had mazzel dat ik de Wounded Deathclaw event tegenkwam, en de Wastelander die ernaast lag met de Schematic voor de Gauntlet)
[/spoiler]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef BartK. het volgende:
[..]
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.
Ik probeerde hem eerst neer te sniperen maar toen kwam er ineens 1 van achter en was het snel gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.
Ik hoorde een keer 5 minuten lang alleen maar gerochelquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef LasTeR het volgende:
heb vaak genoeg gehad dat ik een Feral gemist had en die dan van achter ineens kwam, schrik me telkens lam.
Sorry, ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer 5 minuten lang alleen maar gerochelmaar er kwam maar niks...
Loop ik ergens een hoekje om springt er meteen zo'n ghoul op me afik gilde en gooide de muis de lucht in
![]()
Ik vind het in het spel al moeilijk om gemeen te zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren mijn ingame vader gesproken met mijn evil karakter. (Ik heb Megaton opgeblazen etc. etc.)
Ik kon het niet helpen een hoop schaamte te voelen toen hij er over begon.
Het is leuk om gemeen te zijn in dit spel, maar ik zou het in het echt nooit van mijn leven kunnen.![]()
(TeVens P.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het dus klaar, lees ik hier:
GNR. Wat de fuck is dat?
Oasis. Huh?
Museum of technology? Huh?
Dacht dat ik zo'n beetje alles al wel gezien had, niet dus. Damn hoe kan ik het vrouw en kind verkopen dat ik er eigenlijk nog 40 uur in moet steken (sowieso als ik nog echt evil wil gaan). Had een ruime week 'relatie-vrij' genomen maar omdat nou nog eens te doen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
dat is dus de komende tijd gemiddeld 3 uur per nacht minder slaapquote:Op woensdag 12 november 2008 15:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, zo'n drie uur in het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef zagevent het volgende:
Vraagjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef Kamphuys het volgende:
Jongensjongens. Ik heb hem dan eindelijk uitgespeeld na een uur of 40. Was level 17, ben redelijk neutraal geëindigd.
Kleine spoiler over einde:Moet je wel geweest zijn... GNR Radio station, Three Dog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het dus klaar, lees ik hier:
GNR. Wat de fuck is dat?
Oasis. Huh?
Museum of technology? Huh?
Dacht dat ik zo'n beetje alles al wel gezien had, niet dus. Damn hoe kan ik het vrouw en kind verkopen dat ik er eigenlijk nog 40 uur in moet steken (sowieso als ik nog echt evil wil gaan). Had een ruime week 'relatie-vrij' genomen maar omdat nou nog eens te doen
Museum of Technology voor de GNR Radio station, daar moet je een dish van een shuttle jatten en plaatsen op de... hoe heet dat ook alweer... Washington Monument?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Met een hoge speech skill kun je dat omzeilen. Daarnaast kun je als je eerst naar Rivet City gaat dat ook omzeilen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Moet je wel geweest zijn... GNR Radio station, Three Dog?
Museum of Technology voor de GNR Radio station, daar moet je een dish van een shuttle jatten en plaatsen op de... hoe heet dat ook alweer... Washington Monument?
Ook je grote vriend?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef jogy het volgende:
Gisteren Greenmills slavecamp uitgemoord...
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
Toch... heb ik het gevoel dat Fallout 2 leuker was, meer adventure game, ingewikkelder quests, meer keuzes waarbij je niet iedereen te vriend kán houden, meer moeten kiezen tussen bepaalde perks of abilities waaraan je punten kunt uitgeven, meer verschillende karakters kunnen spelen (dom/sterk/slim/snel/etc). Je hebt op bep. websites ook uitgebreide omschrijvingen van bepaalde 'builds' enzo. Meer verschillende objects met uitgebreide omschrijvingen, de mogelijkheid om weapons te laten upgraden etc. Meer mogelijkheden met teamleden die je uitgebreide kunt instrueren hoe ze zich moeten gedragen, welk wapen ze moeten gebruiken, wanneer ze zich moeten healen...
Fallout 3 is ehm... wat simpeler allemaal, rechttoe rechtaan.
Als Fallout 4 ook voor de consoles komt (wat hoogstwaarschijnlijk is) dan zal het weer niet uitgebreid zijn. Dat werkt gewoon allemaal niet. Ik zie ook binnen 10min spelen dat dit OOK een consolegame is, de manier van lopen, de menu'tjes, de mogelijkheden in de hud, knoppen veranderen ed.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)
Vandaar mijn eerdere oproep om Fallout 4 dan ook op een identieke grafische engine te bouwen en alle ontwikkeltijd te steken in gameplaymechanismen, quests, vulling van de wereld etc...
Fallout 1 --> 2 was ook praktisch geen technische vooruitgang, daar heeft ook nog nooit iemand zich aan gestoord. Bovendien draait de huidige engine toch lang niet bij iedereen op max, detail nog wat opschroeven en hij kan nog prima mee over 2, 2,5 jaar.
(Bethesda kennede zal er wel een flinke uitbreiding komen ook)
Aaaf fuck Fallout 4. Als Fallout Online er maar komt, van eenzelfde kwaliteit. Dat zal de enige reden ooit zijn waarom ik nog een MMORPG zal spelen.(Moet ik wel een heel jaar vrijaf van m'n huwelijk vragen ipv één week
)
Alleen maken en reparerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef Maisnon het volgende:
Kun je eigenlijk echt zelf wapens customizen en in elkaar knutselen? Of alleen van schematics wapens maken, en wapens repairen?
Ik liep gisteren 5 minuten lang rond met een boze Overseer inclusief knuppel achter me aanquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga, als ik deze verhaallijn af heb, het spel spelen zonder innocent people te vermoorden.Eens kijken hoe lang ik dát volhoud.
Inderdaad, had van mij best wat dieper mogen gaan qua wapens en armor.quote:
Ik, want als je zelf naar het max level gaat heb je uiteindelijk 1 perk extraquote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef LasTeR het volgende:
Er is trouwens één Perk dat je gelijk een level omhoog gaat! Wie zou gek genoeg zijn om die niet te nemen?
Ik had me achter een container verscholen waar hij me niet kon pakken.quote:
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
<verhaal>
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
Waar is de Talon-basis te vinden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef jogy het volgende:
Gisteren ´even´ de Talonbasis uitgeroeid inclusief leiderschap. Alleen zonder quest, heb ik nu iets misgelopen?
.
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neerquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar is de Talon-basis te vinden?
Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Dan loop je XP misquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neer
Ik zal vanavond nog even kijken waar het precies is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar is de Talon-basis te vinden?
Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Maar zo hou ik genoeg ammo en hp over voor waar ik dan ook mee bezig benquote:
Mijn Documenten\My Games\Fallout3quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:43 schreef MasGhibli het volgende:
Weet iemand waar ik de savegame map kan vinden?
Moet namelijk de pc opnieuw installeren, en wil graag verder gaan daarna
reinstall van Vista is al bezig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef zagevent het volgende:
[..]
Mijn Documenten\My Games\Fallout3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[EDIT] Laat maar.
[ Bericht 2% gewijzigd door zagevent op 15-11-2008 19:17:13 ]
Dat is een aardig lang questjequote:Op zaterdag 15 november 2008 10:58 schreef Apfelsaft het volgende:
Na de survival guide quest gaat Megaton bij mij ook de lucht in
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is een aardig lang questje
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:27 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Dit had ik al begrepen inderdaad. Heb Megaton nu toch opgeblazen omdat ik erachter kwam dat Moira gewoon in een ghoul verandert en de quest gewoon doorgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duhquote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef MasGhibli het volgende:
Je kunt via de world map toch teruggaan naar eerder bezochte locatie's
Ik heb er momenteel 170 oidquote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb geloof ik een stuk of 60 stimpacks over.Iemand kopen?
Ik had de leider van die Ghouls vermoord voordat hij al wegliep bij Tenpenny Tower... Nu loop ik door die subway stations heen maar ik kan nergens 'the objective' voor die missie vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 14:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Very Evil Urban Invader ben ik nuIk ga maar eens die ghouls bij Tenpenny Tower vermoorden, wil graag dat ik in een toren woon zonder gore rottende zombies
Ik wacht dan meestal tot het licht is. Gewoon even een paar uurtjes vooruit spoelen, 's nachts zie je te weinig.quote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Het geluid van die klote krekels begint steeds irritanter te worden. Elke nacht non-stop 15 minuten dat geluid
Ik dacht meer zoiets van: "waar bemoei jij je mee ouwe?" Hij nokt hem zomaar zonder iets te zeggen, tsjah. Dan willen er nog wel eens wat verknipte dingen gebeuren.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren mijn ingame vader gesproken met mijn evil karakter. (Ik heb Megaton opgeblazen etc. etc.)
Ik kon het niet helpen een hoop schaamte te voelen toen hij er over begon.
Het is leuk om gemeen te zijn in dit spel, maar ik zou het in het echt nooit van mijn leven kunnen.![]()
(TeVens P.)
vooruitspoelen? kan dat dan in fallout (xbox) :Squote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Gewoon even een paar uurtjes vooruit spoelen, 's nachts zie je te weinig.Dan zijn die critical sneak attacks iets moeilijker.
Gewoon resten ja. Geen idee of dat ook kan met de xbox-versie, neem aan van wel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
vooruitspoelen? kan dat dan in fallout (xbox) :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iemand tips/hints?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Remember kids, the more stimpacks you have, the bigger your penisquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme
Ik kom niet verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iemand tips/hints?
Denk eigenlijk niet dat ze hem zomaar omruilen, er is niets aan te zien... en het is alweer een week of 2 geleden dat ik hem heb gekocht. (in het begin ging het goed maar nu doet hij steeds aparter, ging net fast travelen naar vault 101 en hij loopt daar gewoon telkens vast, zodra ik bij de ingang in de buurt kom crasht hij of zegt hij dat de disc vies is.)quote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zou die dvd maar eens omruilen dan.
Ik heb een xbox360, en geen zin om die om te laten bouwen/flashen/garantie te laten vervallenquote:Op maandag 17 november 2008 12:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Probeer serieus eens een illegale versie
quote:Op maandag 17 november 2008 12:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb een xbox360, en geen zin om die om te laten bouwen/flashen/garantie te laten vervallen
Wel vrienden, maar geen met een xbox. Ik wacht eerst de update nog even af, kijken of het installeren helpt als dat niet werkt ga ik even terug naar de e-plaza.quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]oh ok ik ging van een pc versie uit. Heb je vrienden met een xbox waar je het kan testen? Ook hebben de betere gameshops een disc-poets service.
En vanaf 19november heb je de mogelijkheid het spel op de harde schijf te installeren, dat zal waarschijnlijk sowieso de discread errors weghalen.
Moet voor de volledigheid natuurlijk wel de eigen savegame meegenomen worden. En gebeurd het ook als je een nieuw spel start?quote:Op maandag 17 november 2008 12:50 schreef lennartb.nl het volgende:
De eplaza zal vast wel een xbox hebben staan om hem te testen, en anders misschien een andere lieve gamewinkel.
In het begin zonder problemen, toen kwam een enkele random crash, nu crasht hij zodra ik te ver naar het noorden van de map loop en ook als ik fast-travel naar vault 101 en richting de ingang loop.quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet voor de volledigheid natuurlijk wel de eigen savegame meegenomen worden. En gebeurd het ook als je een nieuw spel start?
Niks mee te maken. Zij zijn verplicht deze aan te nemen en om te ruilen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Niek. het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat ze hem zomaar omruilen, er is niets aan te zien...
Dat had ik dus ook, ja. Ik als een gek scrap metal verzamelen, kom terug is hij verdwenen? Kan hem ook nergens meer vinden in Megaton.quote:Op maandag 17 november 2008 18:54 schreef Prosac het volgende:
Vreemd..
Je kunt scrapmetal verkopen in Megaton aan die gozer van de waterzuivering. Ik heb alle gaten gedicht daar, maar nu is meneer nergens te vinden om een beloning te scoren danwel metal te verkopen.
hoe zit dat?
Volgens mij is dat een bug in het spel. Soms verdwijnen sommige figuren gewoon uit het spel.quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ja. Ik als een gek scrap metal verzamelen, kom terug is hij verdwenen? Kan hem ook nergens meer vinden in Megaton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Staat hij niet buiten? Dat doet hij ook wel eens. Sommigen beweren zelfs dat hij naar beneden kan vallen en zijn nek breken.quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ja. Ik als een gek scrap metal verzamelen, kom terug is hij verdwenen? Kan hem ook nergens meer vinden in Megaton.
Yup, dit gebeurt dus ookquote:Op maandag 17 november 2008 20:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Staat hij niet buiten? Dat doet hij ook wel eens. Sommigen beweren zelfs dat hij naar beneden kan vallen en zijn nek breken.![]()
Bedoel je een normale brute, of bedoel je die gigantische?quote:Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef Prosac het volgende:
Kwam net die supermutantbrute tegen bij GNR. WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!![]()
supervet, hoewel ik bijna kassiewijle was, dat wel.
Hunting Rifle lukt ook wel.quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef LasTeR het volgende:
Roaawrr!!
[ afbeelding ]
A fatman will take care of that problem.
Bij mij lag Jericho opeens dood beneden in de krater...quote:Op maandag 17 november 2008 20:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Staat hij niet buiten? Dat doet hij ook wel eens. Sommigen beweren zelfs dat hij naar beneden kan vallen en zijn nek breken.![]()
Waarschijnlijk uitgegleden over één van zijn teddyberen. (Check zijn huis. En stoer dat hij is...quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Bij mij lag Jericho opeens dood beneden in de krater...
Dat deed ik met mijn brave character ook, maar toen ik het met mn evil wijf probeerde begon ik meteen zo hard de bitch uit te hangen dat het niet meer mochtquote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, vandaag bij de 'Arlington Library' geweest. Daar krijg 100 caps per Pre-War Book!!! Ik had er vier gevonden in die library zelf maar vanaf nu ga ik die dus zeker sparen!![]()
Die library ligt overigens bij The Citadel.
Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.quote:Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef Prosac het volgende:
Kwam net die supermutantbrute tegen bij GNR. WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!![]()
supervet, hoewel ik bijna kassiewijle was, dat wel.
Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.
Zit nu zelf bij The Museum of Technology. Uitdagend spel tot nu toe, vooral die Super Mutant Masters (o.i.d.) zijn taaie rakkers.
Maar die heb ik vaak niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!
Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dusquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, ik heb nu iets van 50 Pre-War money, wat kan ik daar mee doen?
Oké.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dus.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Oké.Heb nog een vraagje overigens, als je veel spul hebt verkocht aan een merchant en zijn caps zijn op, worden die op een gegeven moment weer bijgevuld?
Dan krijg je -1000 negative karma, het laagste in het spel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:23 schreef jogy het volgende:
[..]. Ja. Maar ik koop gewoon een shitload aan ammo ( gaat toch wel op
) en vul het bij met de raidersuits en andere crap die ik heb gekocht
Anyway, ik ben nu evil aan het zijn en vind het spel helemaal niet leuk meer. Ik doe wel een keer een poging tot neutral. Al was de megaton explosie wel erg mooi
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat ik moet doen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar vragen.![]()
Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?
En ik zit nu na een paar uur spelen...Munitie heb ik ook probleempjes mee. Maar er zijn wel strategieën om wat meer te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld op Super Mutants gaan jagen. Beetje dichtbij komen, drie keer in het hoofd schieten met een hunting rifle en dan moet hij toch wel bijna dood zijn. Kun je eventueel nog een 10.mm gebruiken om het af te maken. Je hebt dus drie kogels verbruikt, maar Super Mutants dragen meestal zes bij zich. Je hebt dus drie kogels winst + exp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat ik moet doen?
Wat betreft je probleem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar vragen.![]()
Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?
En ik zit nu na een paar uur spelen...Munitie kan je kopen bij meerdere vendors. In Megaton kan je het bij craterside supply halen staan meestal bovenaan. Kijk bij je wapens wat ze nodig hebben ( met behulp van je pipboy) en koop dat bij de vendor. kijk op je 'local map' in plaats van je 'world map' en volg het groene stipje om te weten welke kant je op moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat ik moet doen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leukerquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:07 schreef Gewas het volgende:
Oke bedankt allebei, ik ga het straks proberen!
En dàt levert je meestal ook al ammo opquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leuker
Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
Daarnaast gewoon goed zoeken. Er ligt gigantisch veel ammo voor het oprapen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.
Je bent niet de eerste die hierover begint, maar dit is geen FPS. Dus als je een gebouwtje hebt gecleared, moet je niet gelijk naar buiten lopen en verder gaan, maar elk hoekje en gaatje bekijken. Als je dit had gedaan had je nu oneindig veel ammo gehad. Ik heb nu zeker meer dan vijftigduizend kogels.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:21 schreef Prosac het volgende:
Onderweg naar Rivet City kwam ik de Nuka Cola Plant tegen. Is daar nog wat interessants te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Oke oke ik moet dus rustiger spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die hierover begint, maar dit is geen FPS. Dus als je een gebouwtje hebt gecleared, moet je niet gelijk naar buiten lopen en verder gaan, maar elk hoekje en gaatje bekijken. Als je dit had gedaan had je nu oneindig veel ammo gehad. Ik heb nu zeker meer dan vijftigduizend kogels.
In VATS zie je ook percentages staan, dat is de kans dat je op de huidige afstand, met je huidige wapen en je huidige skill voor die wapengroep dat lichaamsdeel raakt. Ik kies gewoon altijd voor het hoogste percentage, liefst het hoofd. Maar soms zit een been op 95% en als je die eraf knalt, dan is je tegenstander ook wel dood.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke oke ik moet dus rustiger spelen.Dit is mijn eerste RPG spel.
Kan je serieus zoveel kogels bij je hebben? En dat VAT mode snap ik wel maar vaak schiet ze ook mis?
En op welk lichaamsdeel kan je het beste mikken? Misschien stomme vragen..
Vault 106 was. En iemand wat meer informatie over die Satcom Arrays? Ik had het gebruikt maar is er ook een functie voor?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Je ziet ook gelijk hoeveel HP er ongeveer af gaat als je dat lichaamsdeel succesvol raakt.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
In VATS zie je ook percentages staan, dat is de kans dat je op de huidige afstand, met je huidige wapen en je huidige skill voor die wapengroep dat lichaamsdeel raakt. Ik kies gewoon altijd voor het hoogste percentage, liefst het hoofd. Maar soms zit een been op 95% en als je die eraf knalt, dan is je tegenstander ook wel dood.
Er staat overal welk spul wat doet. Stimpacks zijn voor HP. Rad-X is voor Radiation tegenstand, Rad-Away voor Radiation vermindering. Staat in het kort weergegeven rechtsonderin als je het item hebt geselecteerd.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef Gewas het volgende:
Oke thanks maarre nog 1 vraag.Ik kwam dus veel van die rare wezens tegen maar mijn kogels waren op dus pakte ik dat mes, maar toen ben ik best vaak gewond geraakt. Was wel een beetje kut want ik had nog zo 16 van dat ene helende spul (ben de naam effe kwijt) maar ik had er 6 gebruikt omdat ik gewond was maar toen ik dood was gegaan was ik ze daarna gewoon kwijt.
Maar ik heb een hele lijst met medische spullen. Is dat in principe gewoon allemaal hetzelfde spul of niet?
Of je verdiept je even in de gamequote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef Gewas het volgende:
Oke thanks maarre nog 1 vraag.Ik kwam dus veel van die rare wezens tegen maar mijn kogels waren op dus pakte ik dat mes, maar toen ben ik best vaak gewond geraakt. Was wel een beetje kut want ik had nog zo 16 van dat ene helende spul (ben de naam effe kwijt) maar ik had er 6 gebruikt omdat ik gewond was maar toen ik dood was gegaan was ik ze daarna gewoon kwijt.
Maar ik heb een hele lijst met medische spullen. Is dat in principe gewoon allemaal hetzelfde spul of niet?
Hoho, jij hebt ook ooit je eerste RPG gespeeld toch? De mijne was Fallout 1 en daar snapte ik toen ook eerst geen snars van...quote:Op woensdag 19 november 2008 01:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Of je verdiept je even in de gameDit is geen shooter waar je in 5 uur doorheen ragt.
Ik denk dat je voor fallout 3 inderdaad iets van 6 uur nodig hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 01:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Of je verdiept je even in de gameDit is geen shooter waar je in 5 uur doorheen ragt.
En Fallout 3 kan soms best overweldigend zijn. Ik heb een redelijk aantal RPG's gespeeld, maar ik moest ook eerst even kijken hoe alles werkte en waar ik alles kon krijgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:49 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt ook ooit je eerste RPG gespeeld toch? De mijne was Fallout 1 en daar snapte ik toen ook eerst geen snars van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja irritant is dat he, ik zit ook op dat punt. Ik ga lekker alles nog een keer op evil doen en dan de rest ontdekken, en met energy weaponsquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef zagevent het volgende:
Ik heb het spel vandaag 2 weken, en ben er net niet 48 uur mee bezig geweest. Heb misschien nog maar de helft van alle locaties en quests ontdekt, maar het verhaal is bijna uit, en ik heb de levelcap van 20 al bereikt.
Stomme levelcap.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef LasTeR het volgende:
Is er trouwens een manier om bij Pinkerton te komen zonder een Lockpick skill van 100? Want ik vind het een beetje zonde om daar mijn laatste aantal levels voor te gebruiken.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Aaaah dank je wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daar wel eens een beetje rondgekeken maar nooit echt specifiek.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef Apfelsaft het volgende:Daar heb ik ook verdomd lang naar moeten zoeken. Ik heb er op gestaan, ik ben er langs gezwommen... ik denk dat me dat wel 20 (uiterst frustrerende) minuten van mijn leven heeft gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Gatling Laser valt als het goed is onder de Big Weapons.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef LasTeR het volgende:
Wat zijn Energy Weapons kut trouwens. Ik had een Gatling laser (mijn Energy skill is 'maar' 30) maar het duurde een eeuw voor ik een mirelurk hunter dood had. Meestal laat ik ze achter me aan rennen en gooi ik Frag Mines neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een tip: Laat de main quest echt tot het aller aller laatst zittenhttp://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Ps2K het volgende:
Uitgespeeld... wat een fucking teleurstelling. In Fallout 2 kreeg je tenminste een mooi einde te zien met wat je allemaal gedaan had en wat de gevolgen daar van waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een tip: Laat de main quest echt tot het aller aller laatst zitten
Goede tip, al is een flink stuk erin doorgaan wel handig voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind energy weapons wel chill, met mn evil character had ik die skill binnen een paar levels op 100 en ik was sterker dan mn veel hoger lvl character met small guns op 100. Gattling laser vind ik wel kut (met energy skill 60, big guns nog minder)Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Hoe hoger je skill met energie wapens, hoe hoger je schade met energie wapens.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef LasTeR het volgende:
Wat zijn Energy Weapons kut trouwens. Ik had een Gatling laser (mijn Energy skill is 'maar' 30) maar het duurde een eeuw voor ik een mirelurk hunter dood had.
Dan heb je meer bij je dan je kan dragen. Kijk eens in je PIP-boy (B met de Xbox360) en dan bij items. Bovenin zie je je health en hoeveel gewicht je draagt en kan dragen. Als het goed is kreeg je de message You are overencumberd oid. en dat betekent dus dat je teveel hebt om te dragen. Dan moet je dus iets droppen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef Gewas het volgende:
Huh ik snap iets niet. Ze kan niet meer rennen maar ik heb al 24 uur geslapen, paar Stimpaks genomen. Maar nog steeds kan ze niet rennen?Dus toen dacht ik ik ga maar effe dood maar daarna kon ze nog steeds niet rennen. In het boekje staat dat je ook een arts kan bezoeken maar waar zitten die dan? Ik zit nu ergens onder de grond, alleen maar knallen. Ik vond die gesprekken eigenlijk leuker maar goed.
Oke bedankt. Ja die melding kreeg ik maar mijn Engels is niet zo goed dus ik snapte niet wat het betekent.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dan heb je meer bij je dan je kan dragen. Kijk eens in je PIP-boy (B met de Xbox360) en dan bij items. Bovenin zie je je health en hoeveel gewicht je draagt en kan dragen. Als het goed is kreeg je de message You are overencumberd oid. en dat betekent dus dat je teveel hebt om te dragen. Dan moet je dus iets droppen.
Edit: Ik zou als ik jou was ook maar gewoon gaan spelen en rustig alles bekijken dan om elke vraag die in je opkomt hier te stellen. Zo moeilijk is het ook weer niet hoor, na een paar uurtjes gaat het allemaal een stuk makkelijker. Daarbij kun je altijd nog opnieuw beginnen met de savegame dat je net de Vault uit bent.
Mijn Engels is redelijk goed, maar ik had ook nog nooit van het woord gehoord hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke bedankt. Ja die melding kreeg ik maar mijn Engels is niet zo goed dus ik snapte niet wat het betekent.
Gatling Laser valt trouwens onder Big Guns. In Fallout 1/2 was het nog gewoon een energy weapon. En verder: als je Heel Gemeen bent, dan krijg je in Paradise Falls af en toe cadeautjes.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hoe hoger je skill met energie wapens, hoe hoger je schade met energie wapens.Je kunt met een skill van 1 wel raak schieten, maar het doet geen meter schade. (Beetje raar, dat wel, maar het is nu eenmaal een rpg, geen shooter.
)
Misschien dat het mogelijk is om Tenpenny om te praten dat de Ghouls (het zijn er maar 3) tegelijktijdig in die toren mogen wonen. Was bij mij echter niet mogelijk omdat Tenpenny zelf al dood was.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Niek. het volgende:
Als je de ghouls tenpenny tower in laat, krijg je dan goede of slechte karma? Hoe kan je die missie oplossen met zo veel mogelijk goede karma?
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef LasTeR het volgende:
Misschien dat het mogelijk is om Tenpenny om te praten dat de Ghouls (het zijn er maar 3) tegelijktijdig in die toren mogen wonen.
Ghouls afslachten heb ik gedaan. Ben nog steeds very good.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Niek. het volgende:
Als je de ghouls tenpenny tower in laat, krijg je dan goede of slechte karma? Hoe kan je die missie oplossen met zo veel mogelijk goede karma?
'You are overencumbered' is een hele gangbare term in RPG's hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mijn Engels is redelijk goed, maar ik had ook nog nooit van het woord gehoord hoor![]()
Snap niet dat ze daar een wat 'internationaler' Engels woord voor hebben gebruikt.
Ik heb het volgens de goede karma gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef LasTeR het volgende:
Roy heeft trouwens de plaats van Tenpenny in mogen nemen. Die Feral's hoefden helemaal niets zelf meer te doen.Was niet zo goed voor mijn karma overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
Als je de main quest doet tot je naar Vault 87 moet en daarna alle subquests en alle andere ongein doet is deze game het zeer zeker waard.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, deze halen of CoD 5![]()
of eerst FC2 weers eens gaan spelen....
3rd person bepaal je zelf. Je kan ook (behalve het beginstukje geloof ik) de hele game in first person spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ja, deze game lijkt me echt te gek, maar ik ben helemaal niet van dat 3rd person gebeuren...
is dat een groot stuk vd game?
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
3rd person bepaal je zelf. Je kan ook (behalve het beginstukje geloof ik) de hele game in first person spelen
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef Ps2K het volgende:
Ik heb het volgens de goede karma gedaanHmm, raar, bij mij lopen humans en ghouls gewoon gezellig samen. Alle bigots waren toch al vertrokken en Tenpenny had al een kogel door z'n kop gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook als je eens een dag wacht? En neem dan eens een kijkje in de kelderquote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, raar, bij mij lopen humans en ghouls gewoon gezellig samen. Alle bigots waren toch al vertrokken en Tenpenny had al een kogel door z'n kop gekregen.
Ik speel hem 100% in first person, vanaf de eerste minuut kan dat al. Vind 3rd person ook maar niks. Ik doe alleen soms even 3rd person om te kijken hoe ik er uit zie met nieuwe armor ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ja, deze game lijkt me echt te gek, maar ik ben helemaal niet van dat 3rd person gebeuren...
is dat een groot stuk vd game?
Ik heb een roze jurkje gevonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:49 schreef Rikketik het volgende:
Oeh, ik heb net Fisto! gevonden.![]()
Die Pre-War pakjes zijn ook wel leuk. Mijn (vrouwelijk) personage loopt nu rond in een blij groen jurkje.
Koop je een paar nieuwe.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een roze jurkje gevonden.![]()
Maarre mijn Stimpacks zijn bijna op.. Ik had gister per ongeluk een paar Stimpacks achter elkaar gebruikt.
Megaton bij de Dokter, de meeste 'merchants' hebben het ook wel. En anders ga je voedsel jatten uit koelkasten of beestjes afschieten voor hun Dog/Mole Rat meat.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uhmm waar koop je die dan?In het boekje staat er niks over.
Ik heb 100+ stimpaks inmiddels. Ben wel redelijk zuinig. Als ik ergens de kans zie om te slapen dan doe ik dat ook gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Megaton bij de Dokter, de meeste 'merchants' hebben het ook wel. En anders ga je voedsel jatten uit koelkasten of beestjes afschieten voor hun Dog/Mole Rat meat.
En als je punten in barter en midicen stopt zijn ze goedkoper en je hoeft er minder van te gebruikenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb 100+ stimpaks inmiddels. Ben wel redelijk zuinig. Als ik ergens de kans zie om te slapen dan doe ik dat ook gelijk.
Daarnaast kun je op veel plaatsen stimpaks kopen inderdaad. Als je een beetje aardig bent tegen bv. Gob in Megaton krijg je ook nog eens korting.
Da's echt zonde van de punten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef Ps2K het volgende:
En als je punten in barter en midicen stopt zijn ze goedkoper en je hoeft er minder van te gebruiken
medicine of barter? best handig ik koop nl. grote hoeveelheden ammo en stimpacks in...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's echt zonde van de punten.
Repair vind ik misschien wel de beste/belangrijkste skill. Je doet veel meer schade met je wapens EN je krijgt bakken met geld door alle gerepareerde raider-armors, wapens etc... Bovendien kun je dan ' meer' meesjouwen omdat je alle wapens armor kunt repairen met elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zou in medicine en barter niets stoppen. Mijn beide karakters komen om in het geld en de stimpacks. Zonde van de punten.
Wanneer je een gebouw/kelder/wat dan ook veilig gemaakt hebt, loop even rond met je licht aan (toets voor je pipboy inhouden). Het is soms makkelijk ammunitie en ehbo kastjes te missen.
Verder zoveel mogelijk investeren in lockpicking en science, zodat je zoveel mogelijk voorraadkamers, kluizen en ammunitie koffers kunt openen.
Ik zou ook repair naar 100 brengen. Altijd handig om je wapens naar 100% te kunnen repareren, en scheelt weer betalen. Unieke wapens kunnen met hun niet-unieke broertjes gerepareerd worden.
En uiteraard of Small Guns of Big Guns of Energy Guns omhoog brengen naar 100.
(Melee/Unarmed kan ook, maar dit wordt later in het spel erg moeilijk vol te houden.)
Small Guns is zeker het handigst wegens de overvloedige ammunitie en blijft laat in het spel ook zeer effectief. (Vooral Sniper Rifles en Magnums, maar ik gebruik Ol' Painless ook nog steeds graag. Een Combat Shotgun doet van dichtbij wonderen op een Deathclaw's kop.)
Is wel fors sterker hoor, mits gerepaired met een paar andere Chinese assault riflesquote:Op donderdag 20 november 2008 08:34 schreef Ezechielk het volgende:
Chinese Assault rifle is volgens mij niet veel beter dan de normale. Waar kan je die unieke eigenlijk vinden? Ben er nog nooit een tegen gekomen![]()
Btw, ik las dit net: http://www.nu.nl/news/184(...)met_Google_Maps.html
Best handig
Ik had hem vrij in het begin van het spel, vond hem maar niets, dus heb hem maar weg gegooidquote:Op donderdag 20 november 2008 08:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Is wel fors sterker hoor, mits gerepaired met een paar andere Chinese assault rifles
Ik heb nu net een leuke gun bij toeval gevonden, Vengeange heet hij. 128 schade en 2400 kogels is een leuke combinatiequote:Op donderdag 20 november 2008 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem vrij in het begin van het spel, vond hem maar niets, dus heb hem maar weg gegooid
[ Bericht 12% gewijzigd door McGilles op 20-11-2008 10:21:15 ]
Misschien leuk als je de locatie vermeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nu net een leuke gun bij toeval gevonden, Vengeange heet hij. 128 schade en 2400 kogels is een leuke combinatie
Draag je wel armor?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk spel hoor, alleen ik bak er geen reet van. Ik word gewoon ge oneshot zo gauw ik buiten Megaton stap, er zal wel iets zijn wat ik verkeerd doe.
Controleer voor de fun eens je moeilijkheidsgraadquote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk spel hoor, alleen ik bak er geen reet van. Ik word gewoon ge oneshot zo gauw ik buiten Megaton stap, er zal wel iets zijn wat ik verkeerd doe.
Je moet ze dichtbij laten komen en je moet V.A.T.S. gebruiken. En de juiste wapens voor de juiste enemies.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem op normal staan. En ik heb gewoon armor aan, alleen het duurt veel te lang voor die rotbeesten dood zijn, voordat ik de helft eraf heb ben ik alweer de lul. En ik heb ook geen geld om ammo te kopen.
Gebruik je VATS? Of schiet je 'uit de losse pols'?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem op normal staan. En ik heb gewoon armor aan, alleen het duurt veel te lang voor die rotbeesten dood zijn, voordat ik de helft eraf heb ben ik alweer de lul. En ik heb ook geen geld om ammo te kopen.
Met de meeste games heb ik trouwens nooit moeite uit de losse pols te schieten, maar met deze game is het een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik je VATS? Of schiet je 'uit de losse pols'?
Inderdaad, maar losse-pols-schieten doe je ook meestal in shooters, niet in in RPG'squote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met de meeste games heb ik trouwens nooit moeite uit de losse pols te schieten, maar met deze game is het een stuk moeilijker.
Mjah, wat is nou eigenlijk goed tegen die robots?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je moet ze dichtbij laten komen en je moet V.A.T.S. gebruiken. En de juiste wapens voor de juiste enemies.
Toch is het nog steeds leuk Feral Ghouls op je af laten komen en flink splatteren door je Combat Shotgun.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, maar losse-pols-schieten doe je ook meestal in shooters, niet in in RPG's
Shotgun, gewoon dichtbij zien te komen. En andere pulse grenades.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, wat is nou eigenlijk goed tegen die robots?
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ah kijk eens aan, met VATS wil het een stuk beter. Bedankt!
Sneak Attacks.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me trouwens mee dat VATS me nog steeds niet begint te vervelen. Heb nu een perk waarmee je soms enemy's compleet uit elkaar ript, altijd leuk als je alle lichaamsdelen van een Super Mutant afslaat.En altijd tof als je van grote afstand een headshot maakt en via VATS de baan van de kogel kunt volgen.
Ik heb nu die Perk waar je AP weer 100% worden als je iemand met VATS killtquote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef -Dries- het volgende:
Ik schiet volgens mij echt 95% van de tijd met VATSAlleen als mijn AP op is schiet ik met losse pols.
Is een Perk voor. Kun je meer punten toekennen aan SPECIAL. Heb die ook een keer of 5 gebruikt. Vind de meeste perks niet zo speciaal. Heb ook de lady killer perk die je toegang zou moeten geven tot unieke dialogen met vrouwen, maar tot zover niets tegen gekomen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef Rikketik het volgende:
Krijg je trouwens ook nog een kans om je SPECIAL te upgraden? Of kan dat alleen via Bobbleheads en armor en zo?
Shotgunquote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Toch is het nog steeds leuk Feral Ghouls op je af laten komen en flink splatteren door je Combat Shotgun.Zonder VATS.
Voor mij alleen in dit spel, komt door het 'combat' gedeelte in de shotgun.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Shotgun![]()
Altijd al mij favoriete wapen geweest, in bijna elk spel
Intenste Training perk als ik het goed heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef Rikketik het volgende:
Krijg je trouwens ook nog een kans om je SPECIAL te upgraden? Of kan dat alleen via Bobbleheads en armor en zo?
Owja, ik heb ook nog een perk waardoor je beter met kinderen kunt praten. Jammer alleen dat er zo weinig kinderen nog inzittenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is een Perk voor. Kun je meer punten toekennen aan SPECIAL. Heb die ook een keer of 5 gebruikt. Vind de meeste perks niet zo speciaal. Heb ook de lady killer perk die je toegang zou moeten geven tot unieke dialogen met vrouwen, maar tot zover niets tegen gekomen.
Er is ook een hele stad vol met kinderen straks.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, ik heb ook nog een perk waardoor je beter met kinderen kunt praten. Jammer alleen dat er zo weinig kinder nog inzittenEnig kindje die ik heb gezien is Bryan Wilks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Kinderen...quote:Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, ik heb ook nog een perk waardoor je beter met kinderen kunt praten. Jammer alleen dat er zo weinig kinderen nog inzittenEnig kindje die ik heb gezien is Bryan Wilks.
Jammer dat je ze niet af kan schieten.quote:
Ik heb het niet geprobeerd, maar volgens mij kan het wel. In het begin val Little LampLight kan je je wapen niet pakken, maar later kon ik dat wel, toen ik achter die Major aanliep.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jammer dat je ze niet af kan schieten.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is ook een hele stad vol met kinderen straks.Kom je nog wel tegen.
Little Lamplight! Wat een kleine kutterige snotneuzen zijn het toch.
Vergeet bijdehand nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Shotgun + sniper =quote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voor mij alleen in dit spel, komt door het 'combat' gedeelte in de shotgun.Was er maar een vol automatische shotgun.
Je kan wel gewoon schieten maar je verwond ze niet. Ze rennen wel weg, ze vechten ook niet terug. Hoe stoer Mayor MacCready ook mag zijn met zijn wapen op zijn rug.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar volgens mij kan het wel. In het begin val Little LampLight kan je je wapen niet pakken, maar later kon ik dat wel, toen ik achter die Major aanliep.
Heb je 'Jack' ook gelijk meegenomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu net een leuke gun bij toeval gevonden, Vengeange heet hij. 128 schade en 2400 kogels is een leuke combinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als mensen het willen dan kan ik wel even een lijstje opstellen met unieke wapens welke ik ondertussen gevonden heb.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Oh ja klopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Je kan de voucher inruilen op de andere terminal voor mentats.(De 'grape' smaak is het beste.)
Verder volledig zinloos.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Heb je 'Jack' ook gelijk meegenomen?
Xuanlong is de unieke assault rifle en ligt inAls je zou willen, graag. Lijkt me leuk om alleen maar unieke wapens te hebben, en amper nog normaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als mensen het willen dan kan ik wel even een lijstje opstellen met unieke wapens welke ik ondertussen gevonden heb.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Volautomatische shotgun bestaat dus echt, laatst gezien bij Future Weapons op Discovery. Zeldzaam gewelddadig echt , aiaiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voor mij alleen in dit spel, komt door het 'combat' gedeelte in de shotgun.Was er maar een vol automatische shotgun.
Ik heb geen idee waarom ze niet werken, klinkt raar. Maar je kunt nieuwe stimpacks kopen bij verkopers/winkels. Zoals moira in megaton.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer twee vragen.![]()
Als ik gewond ben en ik neem een Stimpack werkt ie niet. Eten en drinken werkt ook niet. Dus wat ik nu doe is ik slaap maar zoveel mogelijk als het kan en dan ben ik weer levend. Weet iemand wat ik fout doe?
En ik heb overal bij de Pipboy gekeken maar ik zie nergens een knopje om Stimpacks of andere health te kunnen kopen?
Ik wacht gewoon geduldig tot de eerste mod die dat ' oplost'. en dan ga ik wel een evil char spelen en ook daadwerkelijk iedereen uitmoordenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon schieten maar je verwond ze niet. Ze rennen wel weg, ze vechten ook niet terug. Hoe stoer Mayor MacCready ook mag zijn met zijn wapen op zijn rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar je ze kunt vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaamteloos geript uit deze faq: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/939933/54617
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
Alle unique items:
<lange lijst>
Schaamteloos geript uit deze faq: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/939933/54617
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.Wat zijn de chillste small gun special weapons? En energy weapons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.
die is erg fijn, jammer dat .44 kogels nogal schaars zijn. ik bulk van de 10mm, .308 en allerhande energy spulquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik Lincoln's Repeater te pakken kan krijgen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef noody het volgende:
Gister uitgespeeld. Erg jammer van het einde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Best tof wapen inderdaad. Ik ben vanwege quests nog geen Super Mutants tegengekomen, maar die schijnen er ook makkelijk mee te nailen zijn. Raiders jaag ik tegenwoordig neer met een Hunting Rifle of natuurlijk Fisto!.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
die is erg fijn, jammer dat .44 kogels nogal schaars zijn. ik bulk van de 10mm, .308 en allerhande energy spul
Small guns: Ligt er een beetje aan van welke afstand je gewoonlijk schiet.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef lennartb.nl het volgende:Wat zijn de chillste small gun special weapons? En energy weapons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rikketik: Nope, dat is puur toeval.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Small guns: Ligt er een beetje aan van welke afstand je gewoonlijk schiet.
Van dichtbij: The Terrible Shotgun.
Tussenin: Blackhawk / Xuanlong (evt. Ol' Painless voor de raiders.)
Lange afstanden: Victory Rifle of Reservist's Rifle. Mijn slechterik gebruikt de Reservist's Rifle. Deze heeft 2 kogels minder in het magazijn, dus vaker herladen, maar gebruikt minder action points waardoor ik (met de Action Boy/Girl perk) in noodgevallen in VATS 3 kogels kan afschieten. Schade is gelijk aan de normale sniper.
(De Victory Rifle legt, na een critical hit, je slachtoffer bewusteloos op de grond. Schade en AP zijn gelijk aan de gewone sniper.)
Energy: A3-21's Plasma Rifle is verreweg het beste.Voor energy zijn er veel betere keuzes dan die A3-21 Plasma. Het voordeel van veel energy-weapons is dat ik in VATS 6 of 7 kogels kan afvuren, ideaal om meerdere targets met 1 VATS uit te schakelen. Ik gebruik puur energy weapons voor alle afstanden omdat alle andere guns nieteens in de buurt komen van de schade die ik daarmee doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door McGilles op 21-11-2008 12:25:34 ]
De laser pistol is handig voor kakkerlakken en die overgroeide vliegen (normal difficulty), maar daar eindigt het voor mij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef McGilles het volgende:
Voor energy zijn er veel betere keuzes dan die A3-21 Plasma. Het voordeel van veel energy-weapons is dat ik in VATS 6 of 7 kogels kan afvuren, ideaal om meerdere targets met 1 VATS uit te schakelen. Ik gebruik puur energy weapons voor alle afstanden omdat alle andere guns nieteens in de buurt komen van de schade die ik daarmee doe.
Ik doel op Alien Gun edquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
De laser pistol is handig voor kakkerlakken en die overgroeide vliegen (normal difficulty), maar daar eindigt het voor mij wel.![]()
De laser rifle doet veel minder schade dan de plasma rifle, maar verbruikt wel dezelfde kostbare ammunitie, dus dan kies ik uiteraard automatisch voor een plasma rifle.
Met de Action Boy perk kun je er 4 schoten uithalen. Breng daar Grim Reaper's Sprint bij en je hebt een bijna-godmode (in normal difficulty in ieder geval).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |