abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63308236
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, vandaag bij de 'Arlington Library' geweest. Daar krijg 100 caps per Pre-War Book!!! Ik had er vier gevonden in die library zelf maar vanaf nu ga ik die dus zeker sparen!

Die library ligt overigens bij The Citadel.
Dat deed ik met mijn brave character ook, maar toen ik het met mn evil wijf probeerde begon ik meteen zo hard de bitch uit te hangen dat het niet meer mocht
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63308961
Bij mij viel Diego van Rivet City. Had net een praatje met hem gemaakt, loop tegen hem aan en whoep, weg Diego .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:15:16 #153
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63311306
Ik heb nu 2 games lopen, eentje met een very evil, en eentje met een very good. Merk tot nu toe nog niet zo heel veel verschil eigenlijk, behalve dat het makkelijker is om aan caps en wapens te komen met een very evil character.

En ik krijg wel wat vaker cadeautjes met de goody two shoes.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63312934
Ja mirelurk cakes enzo, smerige zooi
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:46:56 #155
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63317107
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef Prosac het volgende:
Kwam net die supermutantbrute tegen bij GNR. WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
supervet, hoewel ik bijna kassiewijle was, dat wel.
Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.

Zit nu zelf bij The Museum of Technology. Uitdagend spel tot nu toe, vooral die Super Mutant Masters (o.i.d.) zijn taaie rakkers.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:52:03 #156
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317249
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.

Zit nu zelf bij The Museum of Technology. Uitdagend spel tot nu toe, vooral die Super Mutant Masters (o.i.d.) zijn taaie rakkers.
Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:42 #157
171357 Rikketik
pi_63317290
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!
Maar die heb ik vaak niet.

Probeer nu vaak naar ze toe te sneaken en ze te bewerken met een shotgun. Twee, drie schoten en ze gaan wel neer meestal.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:54:26 #158
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317306
Trouwens, ik heb nu iets van 50 Pre-War money, wat kan ik daar mee doen?
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:59:23 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63317445
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, ik heb nu iets van 50 Pre-War money, wat kan ik daar mee doen?
Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dus .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:02:08 #160
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317517
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dus .
Oké. Heb nog een vraagje overigens, als je veel spul hebt verkocht aan een merchant en zijn caps zijn op, worden die op een gegeven moment weer bijgevuld?
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:23:56 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63319661
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Oké. Heb nog een vraagje overigens, als je veel spul hebt verkocht aan een merchant en zijn caps zijn op, worden die op een gegeven moment weer bijgevuld?
. Ja. Maar ik koop gewoon een shitload aan ammo ( gaat toch wel op ) en vul het bij met de raidersuits en andere crap die ik heb gekocht

Anyway, ik ben nu evil aan het zijn en vind het spel helemaal niet leuk meer . Ik doe wel een keer een poging tot neutral. Al was de megaton explosie wel erg mooi .
Vrijheid
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:57:47 #162
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63320526
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:23 schreef jogy het volgende:

[..]

. Ja. Maar ik koop gewoon een shitload aan ammo ( gaat toch wel op ) en vul het bij met de raidersuits en andere crap die ik heb gekocht

Anyway, ik ben nu evil aan het zijn en vind het spel helemaal niet leuk meer . Ik doe wel een keer een poging tot neutral. Al was de megaton explosie wel erg mooi .
Dan krijg je -1000 negative karma, het laagste in het spel. Ik vind goed spelen veel moeilijker, net alle Jet's en andere Chem's vanuit The Cantelli Residence gejat.
pi_63320728
Ik speel in principe goed, maar jat ook vanalles hoor. Ik moord alleen mensen niet zomaar uit en in speech probeer ik altijd het beste antwoord te vinden. Ik heb een perk waarmee ik, als ik Neutral karma heb, +30 speech krijg!
Dat is best veel. Heb nu dus 100 voor speech en dat hou ik graag in stand.
Dus...
pi_63321905
aaaaaa save ik perongeluk over mn 2e character heen, waar ik nog maar 1save van had maar wel 10uur in had zitten
pi_63321977
TVP
pi_63325536
Ik heb een paar vragen.

Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?

En ik zit nu na een paar uur spelen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand wat ik moet doen?
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:02:26 #167
171357 Rikketik
pi_63325797
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar vragen.

Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Munitie heb ik ook probleempjes mee. Maar er zijn wel strategieën om wat meer te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld op Super Mutants gaan jagen. Beetje dichtbij komen, drie keer in het hoofd schieten met een hunting rifle en dan moet hij toch wel bijna dood zijn. Kun je eventueel nog een 10.mm gebruiken om het af te maken. Je hebt dus drie kogels verbruikt, maar Super Mutants dragen meestal zes bij zich. Je hebt dus drie kogels winst + exp.

Wat betreft je probleem:
SPOILER
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:04:02 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63325847
quote:
Ik heb een paar vragen.

SPOILER
Munitie kan je kopen bij meerdere vendors. In Megaton kan je het bij craterside supply halen staan meestal bovenaan. Kijk bij je wapens wat ze nodig hebben ( met behulp van je pipboy) en koop dat bij de vendor. kijk op je 'local map' in plaats van je 'world map' en volg het groene stipje om te weten welke kant je op moet.
Vrijheid
pi_63325934
Oke bedankt allebei, ik ga het straks proberen!
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:11:25 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63326078
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:07 schreef Gewas het volgende:
Oke bedankt allebei, ik ga het straks proberen!
Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leuker
Vrijheid
pi_63326251
Gustav, de 'receptiejongen' van Tenpenny Tower heeft wel flink wat munitie, meer dan Moira van megaton in ieder geval. Als je daar snel binnen wil kunnen komen kan je hem volgens mij gewoon omkopen met 100caps. Of anders hun 'ghoul-probleempje' oplossen. (of natuurlijk megaton opblazen).

Ik ben trouwens met m'n evil character begonnen met 9 Intelligence, vervolgens zo snel mogelijk de Intelligence Bobblehead gehaald. Op die manier krijg je meer punten te verdelen bij levelups, dus uiteindelijk kan je veel beter worden dan als je begint met andere hoge stats. En die stats kan je sowieso nog wel opkrikken met Perks Op die manier was ik binnen een paar levels Energy Weapons meester, en op level 10 al net zo sterk bijna als mn level 17 character (die nu 20 is, jammer dat het niet hoger kan )

Maargoed mn evil character is weg, overheen gesaved
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:19:29 #172
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63326262
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leuker
En dàt levert je meestal ook al ammo op

Vandaag weer even verder gegaan. Ben nu bij het moment dat de watercentrale overgenomen wordt door de Enclave. Wat een kutstukje zeg. Niet moeilijk, maar saai
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63326810
Ich liebe diese spiel. Heb Fable II GoW II en deze gekocht en heb de andere vrijwel niet aangeraakt.
pi_63329099
quote:

Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:50:09 #175
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63329492
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.
Daarnaast gewoon goed zoeken. Er ligt gigantisch veel ammo voor het oprapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')