abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63308236
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, vandaag bij de 'Arlington Library' geweest. Daar krijg 100 caps per Pre-War Book!!! Ik had er vier gevonden in die library zelf maar vanaf nu ga ik die dus zeker sparen!

Die library ligt overigens bij The Citadel.
Dat deed ik met mijn brave character ook, maar toen ik het met mn evil wijf probeerde begon ik meteen zo hard de bitch uit te hangen dat het niet meer mocht
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63308961
Bij mij viel Diego van Rivet City. Had net een praatje met hem gemaakt, loop tegen hem aan en whoep, weg Diego .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:15:16 #153
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63311306
Ik heb nu 2 games lopen, eentje met een very evil, en eentje met een very good. Merk tot nu toe nog niet zo heel veel verschil eigenlijk, behalve dat het makkelijker is om aan caps en wapens te komen met een very evil character.

En ik krijg wel wat vaker cadeautjes met de goody two shoes.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63312934
Ja mirelurk cakes enzo, smerige zooi
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:46:56 #155
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63317107
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef Prosac het volgende:
Kwam net die supermutantbrute tegen bij GNR. WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
supervet, hoewel ik bijna kassiewijle was, dat wel.
Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.

Zit nu zelf bij The Museum of Technology. Uitdagend spel tot nu toe, vooral die Super Mutant Masters (o.i.d.) zijn taaie rakkers.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:52:03 #156
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317249
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die was lijp inderdaad. Probeerde er nog een Fat Man op los te laten, maar ik schoot per ongeluk tegen het muurtje aan waar ik half achter stond.

Zit nu zelf bij The Museum of Technology. Uitdagend spel tot nu toe, vooral die Super Mutant Masters (o.i.d.) zijn taaie rakkers.
Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:42 #157
171357 Rikketik
pi_63317290
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Paar Missiles en ze zijn verleden tijd!
Maar die heb ik vaak niet.

Probeer nu vaak naar ze toe te sneaken en ze te bewerken met een shotgun. Twee, drie schoten en ze gaan wel neer meestal.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:54:26 #158
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317306
Trouwens, ik heb nu iets van 50 Pre-War money, wat kan ik daar mee doen?
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:59:23 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63317445
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, ik heb nu iets van 50 Pre-War money, wat kan ik daar mee doen?
Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dus .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:02:08 #160
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63317517
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Easy money, gewoon verkopen. Kost je geen gewicht en levert rond de 7 caps per stuk op. 700 caps vangen dus .
Oké. Heb nog een vraagje overigens, als je veel spul hebt verkocht aan een merchant en zijn caps zijn op, worden die op een gegeven moment weer bijgevuld?
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:23:56 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63319661
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Oké. Heb nog een vraagje overigens, als je veel spul hebt verkocht aan een merchant en zijn caps zijn op, worden die op een gegeven moment weer bijgevuld?
. Ja. Maar ik koop gewoon een shitload aan ammo ( gaat toch wel op ) en vul het bij met de raidersuits en andere crap die ik heb gekocht

Anyway, ik ben nu evil aan het zijn en vind het spel helemaal niet leuk meer . Ik doe wel een keer een poging tot neutral. Al was de megaton explosie wel erg mooi .
Vrijheid
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:57:47 #162
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63320526
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:23 schreef jogy het volgende:

[..]

. Ja. Maar ik koop gewoon een shitload aan ammo ( gaat toch wel op ) en vul het bij met de raidersuits en andere crap die ik heb gekocht

Anyway, ik ben nu evil aan het zijn en vind het spel helemaal niet leuk meer . Ik doe wel een keer een poging tot neutral. Al was de megaton explosie wel erg mooi .
Dan krijg je -1000 negative karma, het laagste in het spel. Ik vind goed spelen veel moeilijker, net alle Jet's en andere Chem's vanuit The Cantelli Residence gejat.
pi_63320728
Ik speel in principe goed, maar jat ook vanalles hoor. Ik moord alleen mensen niet zomaar uit en in speech probeer ik altijd het beste antwoord te vinden. Ik heb een perk waarmee ik, als ik Neutral karma heb, +30 speech krijg!
Dat is best veel. Heb nu dus 100 voor speech en dat hou ik graag in stand.
Dus...
pi_63321905
aaaaaa save ik perongeluk over mn 2e character heen, waar ik nog maar 1save van had maar wel 10uur in had zitten
pi_63321977
TVP
pi_63325536
Ik heb een paar vragen.

Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?

En ik zit nu na een paar uur spelen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand wat ik moet doen?
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:02:26 #167
171357 Rikketik
pi_63325797
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar vragen.

Hoe kom je aan munitie? Mijn munitie is bijna de hele tijd op. Kan je geen munitie kopen ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Munitie heb ik ook probleempjes mee. Maar er zijn wel strategieën om wat meer te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld op Super Mutants gaan jagen. Beetje dichtbij komen, drie keer in het hoofd schieten met een hunting rifle en dan moet hij toch wel bijna dood zijn. Kun je eventueel nog een 10.mm gebruiken om het af te maken. Je hebt dus drie kogels verbruikt, maar Super Mutants dragen meestal zes bij zich. Je hebt dus drie kogels winst + exp.

Wat betreft je probleem:
SPOILER
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:04:02 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63325847
quote:
Ik heb een paar vragen.

SPOILER
Munitie kan je kopen bij meerdere vendors. In Megaton kan je het bij craterside supply halen staan meestal bovenaan. Kijk bij je wapens wat ze nodig hebben ( met behulp van je pipboy) en koop dat bij de vendor. kijk op je 'local map' in plaats van je 'world map' en volg het groene stipje om te weten welke kant je op moet.
Vrijheid
pi_63325934
Oke bedankt allebei, ik ga het straks proberen!
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:11:25 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63326078
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:07 schreef Gewas het volgende:
Oke bedankt allebei, ik ga het straks proberen!
Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leuker
Vrijheid
pi_63326251
Gustav, de 'receptiejongen' van Tenpenny Tower heeft wel flink wat munitie, meer dan Moira van megaton in ieder geval. Als je daar snel binnen wil kunnen komen kan je hem volgens mij gewoon omkopen met 100caps. Of anders hun 'ghoul-probleempje' oplossen. (of natuurlijk megaton opblazen).

Ik ben trouwens met m'n evil character begonnen met 9 Intelligence, vervolgens zo snel mogelijk de Intelligence Bobblehead gehaald. Op die manier krijg je meer punten te verdelen bij levelups, dus uiteindelijk kan je veel beter worden dan als je begint met andere hoge stats. En die stats kan je sowieso nog wel opkrikken met Perks Op die manier was ik binnen een paar levels Energy Weapons meester, en op level 10 al net zo sterk bijna als mn level 17 character (die nu 20 is, jammer dat het niet hoger kan )

Maargoed mn evil character is weg, overheen gesaved
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:19:29 #172
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63326262
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Succes, en raiders zijn ook goed voor wat munitie trouwens, ook niet zo onmogelijk dood te maken als supermutants op een laag level. En zoek voor 'ammo crates' meestal te vinden bij bases van de slechterikken, moet je ze eerst dood maken natuurlijk of heel goed kunen sneaken. Doodmaken is leuker
En dàt levert je meestal ook al ammo op

Vandaag weer even verder gegaan. Ben nu bij het moment dat de watercentrale overgenomen wordt door de Enclave. Wat een kutstukje zeg. Niet moeilijk, maar saai
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63326810
Ich liebe diese spiel. Heb Fable II GoW II en deze gekocht en heb de andere vrijwel niet aangeraakt.
pi_63329099
quote:

Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:50:09 #175
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63329492
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Meer VAT gebruiken en minder FPS knallen.
Daarnaast gewoon goed zoeken. Er ligt gigantisch veel ammo voor het oprapen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:02:43 #176
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63330002
Godver, krijg een vastloper als ik de citadel uitloop in de richting van de kompasmarker...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:21:11 #177
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63330663
Onderweg naar Rivet City kwam ik de Nuka Cola Plant tegen. Is daar nog wat interessants te vinden?
SPOILER
pi_63331918
quote:

Je bent niet de eerste die hierover begint, maar dit is geen FPS. Dus als je een gebouwtje hebt gecleared, moet je niet gelijk naar buiten lopen en verder gaan, maar elk hoekje en gaatje bekijken. Als je dit had gedaan had je nu oneindig veel ammo gehad. Ik heb nu zeker meer dan vijftigduizend kogels.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:02:25 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63331990
En echt zoveel mogelijk shit meesjouwen wat veel waard is en je geen zak aan hebt en dat ruilen voor Ammo.
pi_63332070
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:21 schreef Prosac het volgende:
Onderweg naar Rivet City kwam ik de Nuka Cola Plant tegen. Is daar nog wat interessants te vinden?
SPOILER
SPOILER
Doe eens niet.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:44:03 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63334090
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je bent niet de eerste die hierover begint, maar dit is geen FPS. Dus als je een gebouwtje hebt gecleared, moet je niet gelijk naar buiten lopen en verder gaan, maar elk hoekje en gaatje bekijken. Als je dit had gedaan had je nu oneindig veel ammo gehad. Ik heb nu zeker meer dan vijftigduizend kogels.
Oke oke ik moet dus rustiger spelen. Dit is mijn eerste RPG spel. Kan je serieus zoveel kogels bij je hebben? En dat VAT mode snap ik wel maar vaak schiet ze ook mis? En op welk lichaamsdeel kan je het beste mikken? Misschien stomme vragen..
  woensdag 19 november 2008 @ 00:22:11 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63334127
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oke oke ik moet dus rustiger spelen. Dit is mijn eerste RPG spel. Kan je serieus zoveel kogels bij je hebben? En dat VAT mode snap ik wel maar vaak schiet ze ook mis? En op welk lichaamsdeel kan je het beste mikken? Misschien stomme vragen..
In VATS zie je ook percentages staan, dat is de kans dat je op de huidige afstand, met je huidige wapen en je huidige skill voor die wapengroep dat lichaamsdeel raakt. Ik kies gewoon altijd voor het hoogste percentage, liefst het hoofd. Maar soms zit een been op 95% en als je die eraf knalt, dan is je tegenstander ook wel dood.
  woensdag 19 november 2008 @ 00:24:39 #184
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63334173
Lees hier waarom ik evil ben geworden.
SPOILER

Vault 106 was . En iemand wat meer informatie over die Satcom Arrays? Ik had het gebruikt maar is er ook een functie voor?
  woensdag 19 november 2008 @ 00:25:44 #185
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63334197
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

In VATS zie je ook percentages staan, dat is de kans dat je op de huidige afstand, met je huidige wapen en je huidige skill voor die wapengroep dat lichaamsdeel raakt. Ik kies gewoon altijd voor het hoogste percentage, liefst het hoofd. Maar soms zit een been op 95% en als je die eraf knalt, dan is je tegenstander ook wel dood.
Je ziet ook gelijk hoeveel HP er ongeveer af gaat als je dat lichaamsdeel succesvol raakt.
pi_63334644
Oke thanks maarre nog 1 vraag. Ik kwam dus veel van die rare wezens tegen maar mijn kogels waren op dus pakte ik dat mes, maar toen ben ik best vaak gewond geraakt. Was wel een beetje kut want ik had nog zo 16 van dat ene helende spul (ben de naam effe kwijt) maar ik had er 6 gebruikt omdat ik gewond was maar toen ik dood was gegaan was ik ze daarna gewoon kwijt.

Maar ik heb een hele lijst met medische spullen. Is dat in principe gewoon allemaal hetzelfde spul of niet?
  woensdag 19 november 2008 @ 00:52:19 #187
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63334700
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef Gewas het volgende:
Oke thanks maarre nog 1 vraag. Ik kwam dus veel van die rare wezens tegen maar mijn kogels waren op dus pakte ik dat mes, maar toen ben ik best vaak gewond geraakt. Was wel een beetje kut want ik had nog zo 16 van dat ene helende spul (ben de naam effe kwijt) maar ik had er 6 gebruikt omdat ik gewond was maar toen ik dood was gegaan was ik ze daarna gewoon kwijt.

Maar ik heb een hele lijst met medische spullen. Is dat in principe gewoon allemaal hetzelfde spul of niet?
Er staat overal welk spul wat doet. Stimpacks zijn voor HP. Rad-X is voor Radiation tegenstand, Rad-Away voor Radiation vermindering. Staat in het kort weergegeven rechtsonderin als je het item hebt geselecteerd.
pi_63335256
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef Gewas het volgende:

Of je verdiept je even in de game Dit is geen shooter waar je in 5 uur doorheen ragt.
  woensdag 19 november 2008 @ 08:49:30 #189
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63337067
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:25 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Of je verdiept je even in de game Dit is geen shooter waar je in 5 uur doorheen ragt.
Hoho, jij hebt ook ooit je eerste RPG gespeeld toch? De mijne was Fallout 1 en daar snapte ik toen ook eerst geen snars van...
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63337259
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:25 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor fallout 3 inderdaad iets van 6 uur nodig hebt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 19 november 2008 @ 09:06:20 #191
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63337289
ja.. Als je puur alleen door het hoofdverhaal heen rost..
  woensdag 19 november 2008 @ 09:33:15 #192
171357 Rikketik
pi_63337780
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:49 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Hoho, jij hebt ook ooit je eerste RPG gespeeld toch? De mijne was Fallout 1 en daar snapte ik toen ook eerst geen snars van...
En Fallout 3 kan soms best overweldigend zijn. Ik heb een redelijk aantal RPG's gespeeld, maar ik moest ook eerst even kijken hoe alles werkte en waar ik alles kon krijgen.
  woensdag 19 november 2008 @ 09:40:46 #193
189777 zagevent
what's in a name
pi_63337936
Ik heb het spel vandaag 2 weken, en ben er net niet 48 uur mee bezig geweest. Heb misschien nog maar de helft van alle locaties en quests ontdekt, maar het verhaal is bijna uit, en ik heb de levelcap van 20 al bereikt.
Stomme levelcap.
pi_63338988
Net uitgespeeld
SPOILER
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef zagevent het volgende:
Ik heb het spel vandaag 2 weken, en ben er net niet 48 uur mee bezig geweest. Heb misschien nog maar de helft van alle locaties en quests ontdekt, maar het verhaal is bijna uit, en ik heb de levelcap van 20 al bereikt.
Stomme levelcap.
Ja irritant is dat he, ik zit ook op dat punt. Ik ga lekker alles nog een keer op evil doen en dan de rest ontdekken, en met energy weapons
  woensdag 19 november 2008 @ 11:09:57 #195
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63340065
Wat zijn Energy Weapons kut trouwens. Ik had een Gatling laser (mijn Energy skill is 'maar' 30) maar het duurde een eeuw voor ik een mirelurk hunter dood had. Meestal laat ik ze achter me aan rennen en gooi ik Frag Mines neer.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:10:30 #196
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63340079
Is er trouwens een manier om bij Pinkerton te komen zonder een Lockpick skill van 100? Want ik vind het een beetje zonde om daar mijn laatste aantal levels voor te gebruiken.
pi_63340328
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef LasTeR het volgende:
Is er trouwens een manier om bij Pinkerton te komen zonder een Lockpick skill van 100? Want ik vind het een beetje zonde om daar mijn laatste aantal levels voor te gebruiken.
SPOILER
  woensdag 19 november 2008 @ 11:25:33 #198
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63340502
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]
SPOILER
Aaaah dank je wel!! Ik heb daar wel eens een beetje rondgekeken maar nooit echt specifiek.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:25:54 #199
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63340507
SPOILER
pi_63342250
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef Apfelsaft het volgende:
SPOILER
Daar heb ik ook verdomd lang naar moeten zoeken. Ik heb er op gestaan, ik ben er langs gezwommen... ik denk dat me dat wel 20 (uiterst frustrerende) minuten van mijn leven heeft gekost.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')