abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63342284
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef LasTeR het volgende:
Wat zijn Energy Weapons kut trouwens. Ik had een Gatling laser (mijn Energy skill is 'maar' 30) maar het duurde een eeuw voor ik een mirelurk hunter dood had. Meestal laat ik ze achter me aan rennen en gooi ik Frag Mines neer.
Gatling Laser valt als het goed is onder de Big Weapons.
Leek mij ook niet echt logisch, maar zo staat het wel op een loading screen tip.
Doe eens niet.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:17:02 #202
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63343455
Uitgespeeld... wat een fucking teleurstelling. In Fallout 2 kreeg je tenminste een mooi einde te zien met wat je allemaal gedaan had en wat de gevolgen daar van waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tip: Laat de main quest echt tot het aller aller laatst zitten
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63344078
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Ps2K het volgende:
Uitgespeeld... wat een fucking teleurstelling. In Fallout 2 kreeg je tenminste een mooi einde te zien met wat je allemaal gedaan had en wat de gevolgen daar van waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tip: Laat de main quest echt tot het aller aller laatst zitten

Goede tip, al is een flink stuk erin doorgaan wel handig voor:
SPOILER
Ik vind energy weapons wel chill, met mn evil character had ik die skill binnen een paar levels op 100 en ik was sterker dan mn veel hoger lvl character met small guns op 100. Gattling laser vind ik wel kut (met energy skill 60, big guns nog minder)
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63344226
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef LasTeR het volgende:
Wat zijn Energy Weapons kut trouwens. Ik had een Gatling laser (mijn Energy skill is 'maar' 30) maar het duurde een eeuw voor ik een mirelurk hunter dood had.
Hoe hoger je skill met energie wapens, hoe hoger je schade met energie wapens. Je kunt met een skill van 1 wel raak schieten, maar het doet geen meter schade. (Beetje raar, dat wel, maar het is nu eenmaal een rpg, geen shooter. )
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63344828
Huh ik snap iets niet. Ze kan niet meer rennen maar ik heb al 24 uur geslapen, paar Stimpaks genomen. Maar nog steeds kan ze niet rennen? Dus toen dacht ik ik ga maar effe dood maar daarna kon ze nog steeds niet rennen. In het boekje staat dat je ook een arts kan bezoeken maar waar zitten die dan? Ik zit nu ergens onder de grond, alleen maar knallen. Ik vond die gesprekken eigenlijk leuker maar goed.
pi_63345069
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef Gewas het volgende:
Huh ik snap iets niet. Ze kan niet meer rennen maar ik heb al 24 uur geslapen, paar Stimpaks genomen. Maar nog steeds kan ze niet rennen? Dus toen dacht ik ik ga maar effe dood maar daarna kon ze nog steeds niet rennen. In het boekje staat dat je ook een arts kan bezoeken maar waar zitten die dan? Ik zit nu ergens onder de grond, alleen maar knallen. Ik vond die gesprekken eigenlijk leuker maar goed.
Dan heb je meer bij je dan je kan dragen. Kijk eens in je PIP-boy (B met de Xbox360) en dan bij items. Bovenin zie je je health en hoeveel gewicht je draagt en kan dragen. Als het goed is kreeg je de message You are overencumberd oid. en dat betekent dus dat je teveel hebt om te dragen. Dan moet je dus iets droppen.

Edit: Ik zou als ik jou was ook maar gewoon gaan spelen en rustig alles bekijken dan om elke vraag die in je opkomt hier te stellen. Zo moeilijk is het ook weer niet hoor, na een paar uurtjes gaat het allemaal een stuk makkelijker. Daarbij kun je altijd nog opnieuw beginnen met de savegame dat je net de Vault uit bent.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mork_Van_Ork op 19-11-2008 14:25:00 ]
Dus...
pi_63345421
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Dan heb je meer bij je dan je kan dragen. Kijk eens in je PIP-boy (B met de Xbox360) en dan bij items. Bovenin zie je je health en hoeveel gewicht je draagt en kan dragen. Als het goed is kreeg je de message You are overencumberd oid. en dat betekent dus dat je teveel hebt om te dragen. Dan moet je dus iets droppen.

Edit: Ik zou als ik jou was ook maar gewoon gaan spelen en rustig alles bekijken dan om elke vraag die in je opkomt hier te stellen. Zo moeilijk is het ook weer niet hoor, na een paar uurtjes gaat het allemaal een stuk makkelijker. Daarbij kun je altijd nog opnieuw beginnen met de savegame dat je net de Vault uit bent.
Oke bedankt. Ja die melding kreeg ik maar mijn Engels is niet zo goed dus ik snapte niet wat het betekent.
  woensdag 19 november 2008 @ 14:49:07 #208
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63346052
Oeh, ik heb net Fisto! gevonden.

Die Pre-War pakjes zijn ook wel leuk. Mijn (vrouwelijk) personage loopt nu rond in een blij groen jurkje.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63346493
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oke bedankt. Ja die melding kreeg ik maar mijn Engels is niet zo goed dus ik snapte niet wat het betekent.
Mijn Engels is redelijk goed, maar ik had ook nog nooit van het woord gehoord hoor
Snap niet dat ze daar een wat 'internationaler' Engels woord voor hebben gebruikt.
Dus...
  woensdag 19 november 2008 @ 15:53:33 #210
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63347895
Zojuist Paradise Falls uitgemoord nadat ik 'de koopwaar' had overgenomen van Eulogy (Wat een naam ) Jones. Bleek dat ik mijn gespendeerde caps niet meer terug kon krijgen. Had ik ze beter uit kunnen breken.

Volgende stap zou Regulators HQ zijn voor de Lawbringer Perk die ik heb gekozen, wil toch wel een beetje positive Karma behouden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 19 november 2008 @ 15:57:58 #211
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63348022
Roy heeft trouwens de plaats van Tenpenny in mogen nemen. Die Feral's hoefden helemaal niets zelf meer te doen. Was niet zo goed voor mijn karma overigens.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:34:07 #212
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_63349046
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hoe hoger je skill met energie wapens, hoe hoger je schade met energie wapens. Je kunt met een skill van 1 wel raak schieten, maar het doet geen meter schade. (Beetje raar, dat wel, maar het is nu eenmaal een rpg, geen shooter. )
Gatling Laser valt trouwens onder Big Guns. In Fallout 1/2 was het nog gewoon een energy weapon. En verder: als je Heel Gemeen bent, dan krijg je in Paradise Falls af en toe cadeautjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hooghoudt op 19-11-2008 16:45:20 ]
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_63349460
Als je de ghouls tenpenny tower in laat, krijg je dan goede of slechte karma? Hoe kan je die missie oplossen met zo veel mogelijk goede karma?
  woensdag 19 november 2008 @ 17:14:55 #214
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63350269
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Niek. het volgende:
Als je de ghouls tenpenny tower in laat, krijg je dan goede of slechte karma? Hoe kan je die missie oplossen met zo veel mogelijk goede karma?
Misschien dat het mogelijk is om Tenpenny om te praten dat de Ghouls (het zijn er maar 3) tegelijktijdig in die toren mogen wonen. Was bij mij echter niet mogelijk omdat Tenpenny zelf al dood was.

Maar ga naar Roy, praat met hem over een vreedzame oplossing, hij zegt iets van: "You can try but we both know it's not gonna happen" of iets in die trant, dan ga jij naar Tenpenny en kun je met Speech of Intelligence/Kharma/Whatever hem ompraten. Ik heb een gevoel dat zoiets mogelijk is.

Verder kun je Tenpenny altijd afmaken voor goede karma.
pi_63350759
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef LasTeR het volgende:

Misschien dat het mogelijk is om Tenpenny om te praten dat de Ghouls (het zijn er maar 3) tegelijktijdig in die toren mogen wonen.
.

Hij vindt het goed als de overige bewoners het goed vinden. Dus die moet je dan ompraten of wegpraten.
pi_63351798
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Niek. het volgende:
Ghouls afslachten heb ik gedaan. Ben nog steeds very good.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63351842
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Mijn Engels is redelijk goed, maar ik had ook nog nooit van het woord gehoord hoor
Snap niet dat ze daar een wat 'internationaler' Engels woord voor hebben gebruikt.
'You are overencumbered' is een hele gangbare term in RPG's hoor .
pi_63352651
tvp, deze halen of CoD 5

of eerst FC2 weers eens gaan spelen....
  woensdag 19 november 2008 @ 19:05:50 #219
94617 Ps2K
pi_63352884
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef LasTeR het volgende:
Roy heeft trouwens de plaats van Tenpenny in mogen nemen. Die Feral's hoefden helemaal niets zelf meer te doen. Was niet zo goed voor mijn karma overigens.
Ik heb het volgens de goede karma gedaan
SPOILER
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:10:47 #220
94617 Ps2K
pi_63353065
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, deze halen of CoD 5

of eerst FC2 weers eens gaan spelen....
Als je de main quest doet tot je naar Vault 87 moet en daarna alle subquests en alle andere ongein doet is deze game het zeer zeker waard.

onthoudt: TOT vault 87 de main quest volgen en niet verder tot je er flauw van bent.

(Het einde was trouwens ook best vet gedaan, maar de allerallerallerlaatste scene viel mij wat tegen)
pi_63354056
ja, deze game lijkt me echt te gek, maar ik ben helemaal niet van dat 3rd person gebeuren...
is dat een groot stuk vd game?
  woensdag 19 november 2008 @ 19:47:07 #222
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63354180
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ja, deze game lijkt me echt te gek, maar ik ben helemaal niet van dat 3rd person gebeuren...
is dat een groot stuk vd game?
3rd person bepaal je zelf. Je kan ook (behalve het beginstukje geloof ik) de hele game in first person spelen
pi_63354232
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef Prosac het volgende:

[..]

3rd person bepaal je zelf. Je kan ook (behalve het beginstukje geloof ik) de hele game in first person spelen
ah, dat is mooi!
ik ben om, ik ga hem dit weekend ook maar halen

lekker simpel ben ik ook..
pi_63354696
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef Ps2K het volgende:

Ik heb het volgens de goede karma gedaan
SPOILER
Hmm, raar, bij mij lopen humans en ghouls gewoon gezellig samen. Alle bigots waren toch al vertrokken en Tenpenny had al een kogel door z'n kop gekregen.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:20:26 #225
94617 Ps2K
pi_63355283
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hmm, raar, bij mij lopen humans en ghouls gewoon gezellig samen. Alle bigots waren toch al vertrokken en Tenpenny had al een kogel door z'n kop gekregen.
ook als je eens een dag wacht? En neem dan eens een kijkje in de kelder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')