Ik had de leider van die Ghouls vermoord voordat hij al wegliep bij Tenpenny Tower... Nu loop ik door die subway stations heen maar ik kan nergens 'the objective' voor die missie vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 14:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Very Evil Urban Invader ben ik nuIk ga maar eens die ghouls bij Tenpenny Tower vermoorden, wil graag dat ik in een toren woon zonder gore rottende zombies
Ik wacht dan meestal tot het licht is. Gewoon even een paar uurtjes vooruit spoelen, 's nachts zie je te weinig.quote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Het geluid van die klote krekels begint steeds irritanter te worden. Elke nacht non-stop 15 minuten dat geluid
Ik dacht meer zoiets van: "waar bemoei jij je mee ouwe?" Hij nokt hem zomaar zonder iets te zeggen, tsjah. Dan willen er nog wel eens wat verknipte dingen gebeuren.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren mijn ingame vader gesproken met mijn evil karakter. (Ik heb Megaton opgeblazen etc. etc.)
Ik kon het niet helpen een hoop schaamte te voelen toen hij er over begon.
Het is leuk om gemeen te zijn in dit spel, maar ik zou het in het echt nooit van mijn leven kunnen.![]()
(TeVens P.)
vooruitspoelen? kan dat dan in fallout (xbox) :Squote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Gewoon even een paar uurtjes vooruit spoelen, 's nachts zie je te weinig.Dan zijn die critical sneak attacks iets moeilijker.
Gewoon resten ja. Geen idee of dat ook kan met de xbox-versie, neem aan van wel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
vooruitspoelen? kan dat dan in fallout (xbox) :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iemand tips/hints?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Remember kids, the more stimpacks you have, the bigger your penisquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme
Ik kom niet verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iemand tips/hints?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eigenlijk niet dat ze hem zomaar omruilen, er is niets aan te zien... en het is alweer een week of 2 geleden dat ik hem heb gekocht. (in het begin ging het goed maar nu doet hij steeds aparter, ging net fast travelen naar vault 101 en hij loopt daar gewoon telkens vast, zodra ik bij de ingang in de buurt kom crasht hij of zegt hij dat de disc vies is.)quote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zou die dvd maar eens omruilen dan.
Ik heb een xbox360, en geen zin om die om te laten bouwen/flashen/garantie te laten vervallenquote:Op maandag 17 november 2008 12:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Probeer serieus eens een illegale versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |