Van gamefaqquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echt zo'n heerlijk tof spel.....
Alleen weet iemand waar je die hond kan krijgen? Is dat onderdeel van een quest ergens of moet je er 'gewoon spontaaan tegenaan lopen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet zoiets nou zomaar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
Hij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij dus![]()
Ik was... net bij het Jefferson Memorial geweest, waarOgh ik ben na 45uur slechts ietsje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Tuinkabouters?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog een leuk object om te sparen trouwens? Mijn huis in oblivion zat vol met doodshoofden
Teddyberen hoef ik niet
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Nk doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
Flessen bier en whiskyquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.
Ik vind hacken niks aan trouwens, doe mij maar lockpicken!
En tuinkabouters is wel een goed idee jaal wordt het vast niet zo mooi als mn met schedels bezaaide vloer in oblivion
Dat heb ik in mn eigen huis alquote:
Ik had mijn broertje echt lam geslagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
helaas, als je dit niet goed doet, dan is de reward pleite.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Ik doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
SPOILER: Echte rewardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Necrodeath op 11-11-2008 21:05:56 ]Doe eens niet.
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
Trouwens, wat zijn Deathclaws belachelijk moeilijk om als Melee/Unarmed character te killen...
Med-X, Psycho, Nuka Cola-Quantum, Yao Guai Meat, 10+ Stimpacks gebruikt voordat ik er eentje neerhad... na 4x dood te zijn gegaan.
Speel op hard, Lvl 9 met 34 DR en een Deathclaw Gauntlet die 38 damage doet (Ik had mazzel dat ik de Wounded Deathclaw event tegenkwam, en de Wastelander die ernaast lag met de Schematic voor de Gauntlet)
[/spoiler]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef BartK. het volgende:
[..]
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.
Ik probeerde hem eerst neer te sniperen maar toen kwam er ineens 1 van achter en was het snel gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.
Ik hoorde een keer 5 minuten lang alleen maar gerochelquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef LasTeR het volgende:
heb vaak genoeg gehad dat ik een Feral gemist had en die dan van achter ineens kwam, schrik me telkens lam.
Sorry, ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer 5 minuten lang alleen maar gerochelmaar er kwam maar niks...
Loop ik ergens een hoekje om springt er meteen zo'n ghoul op me afik gilde en gooide de muis de lucht in
![]()
Ik vind het in het spel al moeilijk om gemeen te zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren mijn ingame vader gesproken met mijn evil karakter. (Ik heb Megaton opgeblazen etc. etc.)
Ik kon het niet helpen een hoop schaamte te voelen toen hij er over begon.
Het is leuk om gemeen te zijn in dit spel, maar ik zou het in het echt nooit van mijn leven kunnen.![]()
(TeVens P.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het dus klaar, lees ik hier:
GNR. Wat de fuck is dat?
Oasis. Huh?
Museum of technology? Huh?
Dacht dat ik zo'n beetje alles al wel gezien had, niet dus. Damn hoe kan ik het vrouw en kind verkopen dat ik er eigenlijk nog 40 uur in moet steken (sowieso als ik nog echt evil wil gaan). Had een ruime week 'relatie-vrij' genomen maar omdat nou nog eens te doen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
dat is dus de komende tijd gemiddeld 3 uur per nacht minder slaapquote:Op woensdag 12 november 2008 15:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, zo'n drie uur in het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef zagevent het volgende:
Vraagjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef Kamphuys het volgende:
Jongensjongens. Ik heb hem dan eindelijk uitgespeeld na een uur of 40. Was level 17, ben redelijk neutraal geëindigd.
Kleine spoiler over einde:Moet je wel geweest zijn... GNR Radio station, Three Dog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het dus klaar, lees ik hier:
GNR. Wat de fuck is dat?
Oasis. Huh?
Museum of technology? Huh?
Dacht dat ik zo'n beetje alles al wel gezien had, niet dus. Damn hoe kan ik het vrouw en kind verkopen dat ik er eigenlijk nog 40 uur in moet steken (sowieso als ik nog echt evil wil gaan). Had een ruime week 'relatie-vrij' genomen maar omdat nou nog eens te doen
Museum of Technology voor de GNR Radio station, daar moet je een dish van een shuttle jatten en plaatsen op de... hoe heet dat ook alweer... Washington Monument?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Met een hoge speech skill kun je dat omzeilen. Daarnaast kun je als je eerst naar Rivet City gaat dat ook omzeilen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Moet je wel geweest zijn... GNR Radio station, Three Dog?
Museum of Technology voor de GNR Radio station, daar moet je een dish van een shuttle jatten en plaatsen op de... hoe heet dat ook alweer... Washington Monument?
Ook je grote vriend?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef jogy het volgende:
Gisteren Greenmills slavecamp uitgemoord...
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
Toch... heb ik het gevoel dat Fallout 2 leuker was, meer adventure game, ingewikkelder quests, meer keuzes waarbij je niet iedereen te vriend kán houden, meer moeten kiezen tussen bepaalde perks of abilities waaraan je punten kunt uitgeven, meer verschillende karakters kunnen spelen (dom/sterk/slim/snel/etc). Je hebt op bep. websites ook uitgebreide omschrijvingen van bepaalde 'builds' enzo. Meer verschillende objects met uitgebreide omschrijvingen, de mogelijkheid om weapons te laten upgraden etc. Meer mogelijkheden met teamleden die je uitgebreide kunt instrueren hoe ze zich moeten gedragen, welk wapen ze moeten gebruiken, wanneer ze zich moeten healen...
Fallout 3 is ehm... wat simpeler allemaal, rechttoe rechtaan.
Als Fallout 4 ook voor de consoles komt (wat hoogstwaarschijnlijk is) dan zal het weer niet uitgebreid zijn. Dat werkt gewoon allemaal niet. Ik zie ook binnen 10min spelen dat dit OOK een consolegame is, de manier van lopen, de menu'tjes, de mogelijkheden in de hud, knoppen veranderen ed.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)
Vandaar mijn eerdere oproep om Fallout 4 dan ook op een identieke grafische engine te bouwen en alle ontwikkeltijd te steken in gameplaymechanismen, quests, vulling van de wereld etc...
Fallout 1 --> 2 was ook praktisch geen technische vooruitgang, daar heeft ook nog nooit iemand zich aan gestoord. Bovendien draait de huidige engine toch lang niet bij iedereen op max, detail nog wat opschroeven en hij kan nog prima mee over 2, 2,5 jaar.
(Bethesda kennede zal er wel een flinke uitbreiding komen ook)
Aaaf fuck Fallout 4. Als Fallout Online er maar komt, van eenzelfde kwaliteit. Dat zal de enige reden ooit zijn waarom ik nog een MMORPG zal spelen.(Moet ik wel een heel jaar vrijaf van m'n huwelijk vragen ipv één week
)
Alleen maken en reparerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef Maisnon het volgende:
Kun je eigenlijk echt zelf wapens customizen en in elkaar knutselen? Of alleen van schematics wapens maken, en wapens repairen?
Ik liep gisteren 5 minuten lang rond met een boze Overseer inclusief knuppel achter me aanquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga, als ik deze verhaallijn af heb, het spel spelen zonder innocent people te vermoorden.Eens kijken hoe lang ik dát volhoud.
Inderdaad, had van mij best wat dieper mogen gaan qua wapens en armor.quote:
Ik, want als je zelf naar het max level gaat heb je uiteindelijk 1 perk extraquote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef LasTeR het volgende:
Er is trouwens één Perk dat je gelijk een level omhoog gaat! Wie zou gek genoeg zijn om die niet te nemen?
Ik had me achter een container verscholen waar hij me niet kon pakken.quote:
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
<verhaal>
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
Waar is de Talon-basis te vinden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef jogy het volgende:
Gisteren ´even´ de Talonbasis uitgeroeid inclusief leiderschap. Alleen zonder quest, heb ik nu iets misgelopen?
.
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neerquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar is de Talon-basis te vinden?
Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |