Ik speel hem 100% in first person, vanaf de eerste minuut kan dat al. Vind 3rd person ook maar niks. Ik doe alleen soms even 3rd person om te kijken hoe ik er uit zie met nieuwe armor ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ja, deze game lijkt me echt te gek, maar ik ben helemaal niet van dat 3rd person gebeuren...
is dat een groot stuk vd game?
Ik heb een roze jurkje gevonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:49 schreef Rikketik het volgende:
Oeh, ik heb net Fisto! gevonden.![]()
Die Pre-War pakjes zijn ook wel leuk. Mijn (vrouwelijk) personage loopt nu rond in een blij groen jurkje.
Koop je een paar nieuwe.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een roze jurkje gevonden.![]()
Maarre mijn Stimpacks zijn bijna op.. Ik had gister per ongeluk een paar Stimpacks achter elkaar gebruikt.
Megaton bij de Dokter, de meeste 'merchants' hebben het ook wel. En anders ga je voedsel jatten uit koelkasten of beestjes afschieten voor hun Dog/Mole Rat meat.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uhmm waar koop je die dan?In het boekje staat er niks over.
Ik heb 100+ stimpaks inmiddels. Ben wel redelijk zuinig. Als ik ergens de kans zie om te slapen dan doe ik dat ook gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Megaton bij de Dokter, de meeste 'merchants' hebben het ook wel. En anders ga je voedsel jatten uit koelkasten of beestjes afschieten voor hun Dog/Mole Rat meat.
En als je punten in barter en midicen stopt zijn ze goedkoper en je hoeft er minder van te gebruikenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb 100+ stimpaks inmiddels. Ben wel redelijk zuinig. Als ik ergens de kans zie om te slapen dan doe ik dat ook gelijk.
Daarnaast kun je op veel plaatsen stimpaks kopen inderdaad. Als je een beetje aardig bent tegen bv. Gob in Megaton krijg je ook nog eens korting.
Da's echt zonde van de punten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef Ps2K het volgende:
En als je punten in barter en midicen stopt zijn ze goedkoper en je hoeft er minder van te gebruiken
medicine of barter? best handig ik koop nl. grote hoeveelheden ammo en stimpacks in...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's echt zonde van de punten.
Repair vind ik misschien wel de beste/belangrijkste skill. Je doet veel meer schade met je wapens EN je krijgt bakken met geld door alle gerepareerde raider-armors, wapens etc... Bovendien kun je dan ' meer' meesjouwen omdat je alle wapens armor kunt repairen met elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zou in medicine en barter niets stoppen. Mijn beide karakters komen om in het geld en de stimpacks. Zonde van de punten.
Wanneer je een gebouw/kelder/wat dan ook veilig gemaakt hebt, loop even rond met je licht aan (toets voor je pipboy inhouden). Het is soms makkelijk ammunitie en ehbo kastjes te missen.
Verder zoveel mogelijk investeren in lockpicking en science, zodat je zoveel mogelijk voorraadkamers, kluizen en ammunitie koffers kunt openen.
Ik zou ook repair naar 100 brengen. Altijd handig om je wapens naar 100% te kunnen repareren, en scheelt weer betalen. Unieke wapens kunnen met hun niet-unieke broertjes gerepareerd worden.
En uiteraard of Small Guns of Big Guns of Energy Guns omhoog brengen naar 100.
(Melee/Unarmed kan ook, maar dit wordt later in het spel erg moeilijk vol te houden.)
Small Guns is zeker het handigst wegens de overvloedige ammunitie en blijft laat in het spel ook zeer effectief. (Vooral Sniper Rifles en Magnums, maar ik gebruik Ol' Painless ook nog steeds graag. Een Combat Shotgun doet van dichtbij wonderen op een Deathclaw's kop.)
Is wel fors sterker hoor, mits gerepaired met een paar andere Chinese assault riflesquote:Op donderdag 20 november 2008 08:34 schreef Ezechielk het volgende:
Chinese Assault rifle is volgens mij niet veel beter dan de normale. Waar kan je die unieke eigenlijk vinden? Ben er nog nooit een tegen gekomen![]()
Btw, ik las dit net: http://www.nu.nl/news/184(...)met_Google_Maps.html
Best handig
Ik had hem vrij in het begin van het spel, vond hem maar niets, dus heb hem maar weg gegooidquote:Op donderdag 20 november 2008 08:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Is wel fors sterker hoor, mits gerepaired met een paar andere Chinese assault rifles
Ik heb nu net een leuke gun bij toeval gevonden, Vengeange heet hij. 128 schade en 2400 kogels is een leuke combinatiequote:Op donderdag 20 november 2008 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem vrij in het begin van het spel, vond hem maar niets, dus heb hem maar weg gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door McGilles op 20-11-2008 10:21:15 ]
Misschien leuk als je de locatie vermeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nu net een leuke gun bij toeval gevonden, Vengeange heet hij. 128 schade en 2400 kogels is een leuke combinatie
Draag je wel armor?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk spel hoor, alleen ik bak er geen reet van. Ik word gewoon ge oneshot zo gauw ik buiten Megaton stap, er zal wel iets zijn wat ik verkeerd doe.
Controleer voor de fun eens je moeilijkheidsgraadquote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk spel hoor, alleen ik bak er geen reet van. Ik word gewoon ge oneshot zo gauw ik buiten Megaton stap, er zal wel iets zijn wat ik verkeerd doe.
Je moet ze dichtbij laten komen en je moet V.A.T.S. gebruiken. En de juiste wapens voor de juiste enemies.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem op normal staan. En ik heb gewoon armor aan, alleen het duurt veel te lang voor die rotbeesten dood zijn, voordat ik de helft eraf heb ben ik alweer de lul. En ik heb ook geen geld om ammo te kopen.
Gebruik je VATS? Of schiet je 'uit de losse pols'?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem op normal staan. En ik heb gewoon armor aan, alleen het duurt veel te lang voor die rotbeesten dood zijn, voordat ik de helft eraf heb ben ik alweer de lul. En ik heb ook geen geld om ammo te kopen.
Met de meeste games heb ik trouwens nooit moeite uit de losse pols te schieten, maar met deze game is het een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik je VATS? Of schiet je 'uit de losse pols'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |