Goed opletten waar je er één vandaan haalt hoor, is er geen rasvereniging of zo?quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Zus en ik hebben besloten dat we onze ouders een pupy cadeau gaan doen. Nadat Lady overleed riepen ze steeds dat er geen hond weer zou komen.
Mams is echter nog steeds ontzettend verdrietig en mist het fenomeen "hond" ontzettend.
Tegen ons laat ze wel doorschemeren dat ze heel graag weer eentje wil hebben, maar tegen paps houdt ze zich stil.
Die heeft het wel door hoor...en gaf laatst dus aan dat ie "bang" was dat er ooit wel weer een hond zou komen.
Dit was voor zus en ikke de opmerking die ons groen licht gaf!![]()
Dus nu steeds inet afstruinen naar een ruwharige jackrussell-baby...zoooo lief al die pupfoto's![]()
Maar lieve SCertjes...mochten jullie eentje zien van een betrouwbaar adres...gil dan ff
Ik heb me net aangemeld voor het jackrussellforum, wil daar ook es vragen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed opletten waar je er één vandaan haalt hoor, is er geen rasvereniging of zo?
Ze houden heus wel van katten, maar wilden perse hun hond meenemen. Tja en dat gaat dus niet samen. Dat beest had al een konijn en een eend doodgebeten. Ik heb het één keer een middag geprobeerd met als gevolg dat dat beest al de kattespeeltjes had gemold en naar boven rende en voor de deur stond te hijgen/blaffen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:06 schreef nokwanda het volgende:
@Fruts; mensen die niet van katten houden komen tegenwoordig gewoon niet meer omdat ik dat dus niet doe, ze tijdelijk ergens anders neerzetten. Ik zeg dan: zij wonen hier met mij en hebben het recht om gebruik te maken van wat ook hun ruimte is. Heeeeeeerlijk rustig sindsdien
Ik wist wel dat het thc gehalte in wiet erg verhoogd is door de jaren van kunstmatige teelt heen, maar dat er ook dergelijke taferelen afspelen om wiet was mij nog niet bekendquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef Frutsel het volgende:
ik lag vannacht in me bed en hoorde rond 01.00 uur ineens een ijzige schreeuw buiten...
Aangezien de tv nog aanstond... draaide ik het geluid uit en bleef luisteren... er volgde nog een (vrouwelijke) schreeuw en daarop stapte ik uit bed... en keek naar buiten
Daar zag ik een vent en een meid bij een fiets en het volgende, haast onverstaanbare , gesprek ving ik op
hij:"Nee, flikker op teef, je zoekt zelf maar wat"
zij:"Kom op man, laat me nou wat van je blowen"
hij:"Nee ik ben klaar met je, opdonderen, laat me fiets los"
zij:"Godverdomme klootzak, ik wil gewoon wiet van je!"
hij:"Ga voor je wiet werken, rothoer"
-zij *rent achter wegrijdende hij op fiets aan"
zij:"klootzak! blijf hier en laten we roken"
hij:"donder op k*****wijf"
-zij: *flikkert hem met fiets en al op de grond*
* Frutsel hoort mannelijke schreeuw "AAAUWWW k*****teef"
Daarna waren ze te ver weg![]()
En dat op een doordeweekse dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het thc gehalte in wiet erg verhoogd is door de jaren van kunstmatige teelt heen, maar dat er ook dergelijke taferelen afspelen om wiet was mij nog niet bekend
Sneu hoor.
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef nokwanda het volgende:
Ach ja, die paupers moeten ook nog naar school. da's waar ook. Ik hoor dat van EW ook weleens, dat er heel veel mensen in zijn klas zijn die dagelijks wiet roken en zelfs tijdens de pauzes. Ik ben zooooo blij dat hij zijn vriendenkring buiten school heeft.
In ruil voor een gsm of mp3-spelert...te walgelijk gewoon!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...
toen speelde ik nog met knikkers en met soldaatjes enzo
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ruil voor een gsm of mp3-spelert...te walgelijk gewoon!![]()
Zag gisteravond toevallig een stuk op ned. 2.
En daarna die Christen Unie kerel...dat arme kereltje was compleet geschokt
ook best leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik weer naar the place 2 be voor iedere vrouw...het aanrecht![]()
je hebt vier excels af?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:52 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt
Ik ben lekker bezig met excel. Heb er al 4 af
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbiesquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...
toen speelde ik nog met knikkers en met soldaatjes enzo
(nu nog trouwens)
Ligt er helemaal aan wat de activiteit daar dan is en aan wat ik ermee verdienquote:
Nou, volgens dat topic al een IPod, of een nokiaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat de activiteit daar dan is en aan wat ik ermee verdien
Denk het... maar persoonlijk vind ik 11-13 wel erg jong om stoere jongers op een brommer te neukenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbies
Dus ik snap niet waar die geschoktheid opeens vandaan komt. hebben mensen dan zolang onder een stoeptegel geleefd?
Toen wij zo jong waren was er nog niet (zoveel) sensatiemedia die elk potentieel relletje opbliezen tot megaproporties, noch een reli-regering die op iedere hype sprong om zijn betuttelende greep op de bevolking uit te breiden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbies
Dus ik snap niet waar die geschoktheid opeens vandaan komt. hebben mensen dan zolang onder een stoeptegel geleefd?
Daar doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou, volgens dat topic al een IPod, of een nokia
[..]
Ik ook, maar toch kwam dat ook in de 70er en 80er jaren heus voor.quote:Denk het... maar persoonlijk vind ik 11-13 wel erg jong om stoere jongers op een brommer te neuken
Precies!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen wij zo jong waren was er nog niet (zoveel) sensatiemedia die elk potentieel relletje opbliezen tot megaproporties, noch een reli-regering die op iedere hype sprong om zijn betuttelende greep op de bevolking uit te breiden.
Hoewel een iets te stille periode is er wel zoiets als werk. En daarnaast ook nog een informatiebijeenkomst voor een vervolgopleiding voor EW waar we net van thuiskomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Frutsel het volgende:
al zeven uur niet gepost hier... en tis niet eens post 300
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel een iets te stille periode is er wel zoiets als werk. En daarnaast ook nog een informatiebijeenkomst voor een vervolgopleiding voor EW waar we net van thuiskomen.
Morgen weer heeeel vroeg op om naar de praktijk te gaan. Moet helaas met de trein en daar baal ik best van.
vanillevlaquote:
Beter nieuwsquote:Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn poezels hadden giardia maar net gebeld door de da en ze zijn na de kuur giardia vrij
quote:
Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verliend? heeft dat met gister te maken?
Wattan Nok?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben mijn CV aan het oppoetsen en mijn netwerkje aan het aanzwengelen
Idd...tisser Nok?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Morretje het volgende:Ik was gister druk met lummelen, vandaag met werken..
[..]
Wattan Nok?
amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de bekerquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)
Dat zal dan wel over voetbal gaan? Nee, ' verLiend' slaat op de Vlaamse schone Lien van de Kelder die vorig jaar met mijn hart aan de haal is gegaan en naar wie ik nog steeds op zoek ben om te vragen of ze er nog iets mee gaat doen en zo nee, of ik het terug magquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de beker
dikke knuffel vanuit hierquote:Op donderdag 13 november 2008 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Was even weg.
Het gaat gewoon nu niet goed met de praktijk en ik ben nu actief aan het zoeken naar ander werk. De geplande verkoop schiet niet op ook.
Vind dit vreselijk en word er inmiddels behoorlijk depri van. Maar goed. daar heb ik dus geen zak aan, dus heb ik mijn CV maar opgepoetst en zwengel de netwerken maar aan in de hoop in dezelfde richting terecht te komen. En anders moet ik maar zolang iets heel anders zoeken. Maar mijn studie kan ik zo iig niet afmaken en alle zekerheden waar ik op rekende (eindelijk een vaste baan waar ik echt van hou, met een full-time contract) lijken gewoon helemaal weg.
Ben ook heel erg blij dat ik dat heb als afleiding. Dat geeft me tenminste positieve energie. En dan de kleinere optredens eromheen, zoals vanavond. Leuke kleinschalige dingen en dan ook nog de nieuwjaarsreceptie van het landelijk COC in januari.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Maes het volgende:![]()
Ach Nok wat jammer, je had het zo naar je zin. Keep the faith er komt wel weer iets moois op je pad.
(songfestivalletje ofzo)
Hier een druk weekend voor de boeg
Whehe, ik klik voor het eerst in deze slowchat, en kom net uit jouw topic hierheen. Wees gersut, er staat een hartje in m'n postquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld. Er staan al 24 uur schattige nieuwe kittenfoto's in mn topic en er heeft nog niemand hartjes gepost
Nou, er zit een verhaal achterquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:11 schreef nokwanda het volgende:
oewww, weer een? Wat zijn de plannen? ken je het kitten al? Asiel of ergens anders vandaan?
No problemo. AFAIK worden ze bij makatsi ook "Geholpen". Anders moet je ff met het asiel bellen in r'dam of ze kittens hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Qwea, bedankt voor de PM.
Ik woon zelf in Rotterdam, Lits woont in Arnhem, dus alles daar tussenin is eigenlijk geen probleem. Ik reis wel met het OV, en ben op dat gebied een beetje verwend met Cem, die het OV machtig interessant vond en gewoon los meekon.
Ik hoop eigenlijk dat ze, ondanks dat er geen op de site staan, kittens hebben bij de dierenasiels in Rotterdam. Ik vond de asiels er namelijk erg goed utizien daar, en ze vergoeden ook de castratie.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2008 13:04 schreef senesta het volgende:
Ik ben geen dichttalent![]()
[F&F Prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wham bam thank you ma'm!quote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat rijmt er op SPAM?
Volgens mij staat het sinterklaastopic in alle subfora, dus kun je verschillende users nemen ervoor.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Je mag iedereen overal op de korrel nemen en zo vaak als je wilt als het maar wel steeds een ander gedicht/kado is, al is het misschien wel handig om het gedicht te posten in een forum waar het "slachtoffer" vaak postquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Een combi daarvan is in ieder geval orgineelquote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan alleen maar limericks bedenken. O ja, en songteksten, mits fles op tafel
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Qwea het volgende:
*diep zucht*
Nou, dat was weer een heel gezellig weekend. Not.
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.
Lang leve een moeder met een hyves verslaving
Lijkt me juist een goeie gelegenheidquote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
Dure hobby, dat computertrappenquote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Qwea het volgende:
niks nieuws hoor, gebeurd wel vaker.
Maar goed, ik word er wel elke x weer schijtziek van. En MM ook.
nou ja, ik vermoed dat hij nu (eindelijk) echt naar de kloten is. Ding heeft het lang uitgehouden. Ik stond met open mond te kijken dat hij het bij de 1ste trap nog deedquote:
Ik geloof dat dat per karakter verschillend is. Hier zijn Kay, Karel en Mudhle hier in huis geboren. Kareltje is een allemansvriend. Hij heeft even bij mijn moeder gewoond als kitten en heeft nooit moeite gehad op die leeftijd om van het ene naar het andere thuis te gaan. Hij was overal gewoon een reller. Ook bij de DA voor castratie. Maar de twee meisjes zijn gewoon half wild. Ze zijn hier opgegroeid et mensen om zich heen en in alle veiligheid, maar toch willen ze alleen mij of EW. Andere mensen vinden ze wat eng. Mudhle helemaal. Verder zijn het allemaal jagers, terwijl ze als binnen/tuinpoezen zijn opgegroeid. Toch is dat raar, aangezien ik nou niet echt een kluizenaar ben. We krijgen vaak genoeg visite en zo en echt slechte ervaringen hebben ze daarmee niet opgedaan. Spice en Merlijn zijn dan wel weer echte menskatten. En Merlijn heeft juist wel slechte ervaringen opgedaan, eerder in zijn leven. De conclusie die ik dus trek is dat het per kat anders is.quote:Op maandag 17 november 2008 13:24 schreef Dipkip het volgende:
Wel jammer dat ze dat tonen door de boel onder te kotsenmaar ok, als je het zo ziet is het wel lief. In de auto waren ze ook gelijk stil en gingen ze spinnen als ik ze aanhaalde. En toen ik ze thuis uit de mandjes liet kwamen ze meteen aan me hangen. Mn vorige kat keek me twee dagen niet aan als ik dr zoiets geflikt had
Misschien is het ook de leeftijd? Dat ze toen de fokster ze meenam in de auto ze nog niet de leeftijd hadden om de ene mens van de andere te onderscheiden en dat ze nu specifiek zich hechten aan bepaalde mensen? Net zoals met baby's? Of zou dat bij dieren niet zo werken?
Nee, dat zal idd niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet alleen maar slecht op MP
nee zo komen mn schoonouders ook aan amberquote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet alleen maar slecht op MP
Ik zag hem vanmiddag inderdaad al, twee van die dingen in een paar uur tijd is toch wel echt bijzonder hoor, al denk ik dat de eigenaren het een andere benaming zullen gevenquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Katten zetten huizen onder water
Dat filmpje er bij
Daar past Frutsels ondertitel goed bijquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Katten zetten huizen onder water
Dat filmpje er bij
Net als met mensenkindjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
vandaag gaat ronja uit logeren! Nu is het voor proef dus ik ben eigenlijk gewoon thuis
en stiekum vind ik het niet zo leuk
In CGquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar kunnen we ook alweer stemmen? Ik ga even zoeken!
Goodquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef Greys het volgende:
Ah! Dankjewel!
Ik loop het ook zojuist al te spammen in het drukbezochte Slanktopic, dus daar plak ik deze linkjes ook even!
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
De heren Zilver en Goud!![]()
Stelletje kroelkippen. Wat een kleurrijk geheel toch bij jou thuis!
Het is ook wel een superstel dat je daar hebt. Wat een mazzel. Zo'n combi tref je maar zelden. net wat iedereen zei: het moest zo zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat ik zó'n kattenmens zou worden
Ben helemaal verliefd op Borie Blèr (geen Tony Blair, maar Borie Blèr, omdat hij zo lekker kan blèren als hij het ergens niet mee eens is). Als ik over twee uurtjes thuis kom, staan ze allebei - Bink en Boor - bij de deur te kontendraaien omdat ze me al aan hebben horen komen.
Gisteravond was meneer Dipkip in slaap gevallen op de bank met de kittens uitgestrekt bovenop hem. Vredig is precies het goede woordquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Ja echt... de koude dagen voor de feestdagen. 's avonds lekker de lampjes en kaarsjes aan en op de bank tv kijken. Dan word ik gelijk bedolven onder tenminste twee katten, maar vaak hangen ze dan echt et tenminste 5 rond ergens op de bank of op het kussen en kleed ernaast. Dat voelt erg vredig.
Onze kittens zijn dan ook nog zo dat ze op de arm gedragen willen worden met het buikje naar boven, als een baby. Als ik dan mijn grote kerel zie rondlopen met zo'n klein frummeltje heb ik last van mn hormonenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Volwassen kerels met kittens/katten zijn sowieso onweerstaanbaar
eigenlijk vind ik het belachelijk maar het is echt stil in huis nuquote:
Oh, dubbel feest!quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
Ben nu aan het werk, maar ga vanmiddag echt nog wel ff kijken...mams past vandaag ook op de peuterhond van m'n zusje.
Benieuwd hoe het duo zich gedraagt
hihi lekker aan het donderjagen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
Ben nu aan het werk, maar ga vanmiddag echt nog wel ff kijken...mams past vandaag ook op de peuterhond van m'n zusje.
Benieuwd hoe het duo zich gedraagt
LOL!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja die![]()
Hij lijkt echt kwaad op dat ding, net vloog ie er weer op af. Andere bewegende dingen laat ie tot nu toe met rust. Als ik veel met de muis beweeg zet ie soms een pootje tegen het scherm maar Brit maakt hem echt kwaad blijkbaar
ha ha ik moest heel hard lachen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja die![]()
Hij lijkt echt kwaad op dat ding, net vloog ie er weer op af. Andere bewegende dingen laat ie tot nu toe met rust. Als ik veel met de muis beweeg zet ie soms een pootje tegen het scherm maar Brit maakt hem echt kwaad blijkbaar
Hihihihi! Geen Aki-onderdelen afgekneld in die vaatwasser?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Dipkip het volgende:
Aki's hitlist sinds vandaag:
1. Britney
2. Boris
3. vaatwasmachine
quote:Leukste relschopper: Harajuku.
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Ingetje79
Meest behulpzame user: ElisaB
De populairste user: MissBliss
Creatiefste user: Nokwanda
Whehehequote:User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Ingetje79
Ik ga ook rammelen van zo'n hondje jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:Ing...
Misty...
![]()
![]()
Wat een scheetje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik wil ook zo graag een hond.. Maar voorlopig is dat totaaaaaaaaaaaaaaaal niet handig.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:Ing...
Misty...
![]()
![]()
Wat een scheetje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik wil ook zo graag een hond.. Maar voorlopig is dat totaaaaaaaaaaaaaaaal niet handig.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Q, ging inderdaad over de categorie waarvoor je me genomineerd hebt
quote:
Whehe, as ifquote:De populairste user: MissBliss
Er zijn ook mensen die mij daarvoor hebben genomineerd.quote:
Okquote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die mij daarvoor hebben genomineerd.
En ik vind jou populairder. En haske leuk en lief. So there!
In between asiel actie, alleen voor FF SCquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Nog steeds een fijn plan. Baalde behoorlijk dat ik voor de asielactie zelf moest afhaken.
Ik zat samen met Kareltje en Merlijn op de bank te lezen en een film te kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zitten we allemaal daar te posten
Kittens hebben geen botjes, dat scheelt een hoop... net zaten ze met zn twee in de carousselkast. Ik had het niet door want ik was pannen aan het inruimen, draai ik met dat plateau komt er een kitten langsquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Hihihihi! Geen Aki-onderdelen afgekneld in die vaatwasser?
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.quote:
Ja ik let er goed op, ze mogen niet in mn washok maar ik heb er al eens eentje uit de droger gevist en eentje zat bijna in het zeepbakje van de wasmachinequote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Pas je op met de wasmachine?
Eerst even checken, want die twee van jou zijn erg avontuurlijk
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 19 november 2008 09:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kittens hebben geen botjes, dat scheelt een hoop... net zaten ze met zn twee in de carousselkast. Ik had het niet door want ik was pannen aan het inruimen, draai ik met dat plateau komt er een kitten langsgelukkig checkte ik ook naast de plank, want zn broer was aan de achterkant uit de draaimolen gestapt.
Nokquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.
@everyone: goeiemorgen
Mean kitty song?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef nokwanda het volgende:
He, verdorie, nou heb ik de hele ochtend al de Mean Kitty song in ijn hoofd
gevindquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.
*moe*quote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef senesta het volgende:
Hallo![]()
Bedankt voor de nominatie's![]()
Ik ben zo moe dat ik me serieus afvraag hoe ik deze dag vol ga maken
Goed. Last van mn bril. Alweer.quote:
een beetje aan de bedtijd maar ik wil nog even wachtenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed. Last van mn bril. Alweer.
En met u mevrouw?
zo dan toch maar gaan slapenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
Die rare vleugeltjes die op mn neus zitten doen constant pijn. Heb ze Donderdag laten bijstellen, en nu alweer pijn
Ik ben ook moe
eigenlijk zou ik willen dat dat mijn normale tijd zou zijn ha haquote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:das wel vroeg ja
naja, soms lig ik er dan ook wel al in hoor
jawel genoeg maar idd helaas doen die niet altijd even goed hun werkquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Qwea het volgende:
Heb je geen pijnstillers dan? of helpen die niet?
dystrofiequote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je dan als ik vragen mag?
Ik zie bloeddrukverlagers en anti-epileptica![]()
En een zooi pijnstillers...
Nexium is iig geen overbodige luxe lijkt me
da's wel heel dicht bij ha haquote:Op donderdag 20 november 2008 07:43 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
@drac, kom ook eens naar het meeting topic. Men spreekt over aapjesdoorn als eventuele centrale meetingplek
Wel okay. Gewoon. Werk is even klote, maar dat zal zo wel even blijven tot betere tijden. Maar ik heb genoeg andere leuke dingen om me op te concentreren.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel heel dicht bij ha ha
dank voor de tip
hoest verder?
En natuurlijk geen woord over de spin en of die het overleefd heeftquote:De aanwezigheid van een spin in een auto heeft op de A4 bij Den Haag geleid tot een zwaar ongeluk. Een automobiliste raakte de macht over het stuur kwijt toen ze probeerde de spin te doden. De auto sloeg over de kop en belandde in de middenberm. De vrouw raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht.
zou leuker zijn als die spin is "meeverhuisd" naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
nos.nl
[..]
En natuurlijk geen woord over de spin en of die het overleefd heeft
Dan ligt die vrouw daar, alles in het gips en tractie, kruipt die spin vanuit haar handtasje (die ze naast haar bed hebben gezet) over haar gezichtquote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou leuker zijn als die spin is "meeverhuisd" naar het ziekenhuis
ik heb ook geen naaimachine anders mocht je die zo hebben ik kan niet met die dingen omgaan!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel okay. Gewoon. Werk is even klote, maar dat zal zo wel even blijven tot betere tijden. Maar ik heb genoeg andere leuke dingen om me op te concentreren.
Alles voor het songfestival is rond. Ik ben het 12de optreden. Helaas is mijn naaimachine kapot zodat ik nog even moet kijken hoe ik aan mijn jurken kan werken. Ergens iets ritselen.
na een zweepslag in mn kuit en waarschijnlijk tegelijk door mn enkel gegaanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dystrofie![]()
Ergens van gekregen of had je het zo ineens?
Mooi k*t iig...hoe oud ben je?
Dat had ik kunnen zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
nos.nl
[..]
En natuurlijk geen woord over de spin en of die het overleefd heeft
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb hier geen pc en op m'n telefoon kom ik niet heel ver.
Het is iig en zwarte kater van 8 weken, we zijn net thuis nu precies zoals Cem is hij nergens echt bang voor. Hij loopt nu al te spelen in de kamer, terwijl we net een kwartier thuis zijn. Hij valt nog om bij het lopen als hij niet uitkijkt, mauwt als hij me kwijt is, en loopt nu over m'n borsten en in m'n nek te spinnen en te mauwen om aandacht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |