Ik ga ook rammelen van zo'n hondje jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:Ing...
Misty...
![]()
![]()
Wat een scheetje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik wil ook zo graag een hond.. Maar voorlopig is dat totaaaaaaaaaaaaaaaal niet handig.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:Ing...
Misty...
![]()
![]()
Wat een scheetje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik wil ook zo graag een hond.. Maar voorlopig is dat totaaaaaaaaaaaaaaaal niet handig.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Q, ging inderdaad over de categorie waarvoor je me genomineerd hebt
quote:
Whehe, as ifquote:De populairste user: MissBliss
Er zijn ook mensen die mij daarvoor hebben genomineerd.quote:
Okquote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die mij daarvoor hebben genomineerd.
En ik vind jou populairder. En haske leuk en lief. So there!
In between asiel actie, alleen voor FF SCquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Nog steeds een fijn plan. Baalde behoorlijk dat ik voor de asielactie zelf moest afhaken.
Ik zat samen met Kareltje en Merlijn op de bank te lezen en een film te kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zitten we allemaal daar te posten
Kittens hebben geen botjes, dat scheelt een hoop... net zaten ze met zn twee in de carousselkast. Ik had het niet door want ik was pannen aan het inruimen, draai ik met dat plateau komt er een kitten langsquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Hihihihi! Geen Aki-onderdelen afgekneld in die vaatwasser?
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.quote:
Ja ik let er goed op, ze mogen niet in mn washok maar ik heb er al eens eentje uit de droger gevist en eentje zat bijna in het zeepbakje van de wasmachinequote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Pas je op met de wasmachine?
Eerst even checken, want die twee van jou zijn erg avontuurlijk
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 19 november 2008 09:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kittens hebben geen botjes, dat scheelt een hoop... net zaten ze met zn twee in de carousselkast. Ik had het niet door want ik was pannen aan het inruimen, draai ik met dat plateau komt er een kitten langsgelukkig checkte ik ook naast de plank, want zn broer was aan de achterkant uit de draaimolen gestapt.
Nokquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.
@everyone: goeiemorgen
Mean kitty song?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef nokwanda het volgende:
He, verdorie, nou heb ik de hele ochtend al de Mean Kitty song in ijn hoofd
gevindquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fruts, haast jij je, met die ondertitel van je, eens naar het topic over de katten die twee huizen blank hebben gezet.
*moe*quote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef senesta het volgende:
Hallo![]()
Bedankt voor de nominatie's![]()
Ik ben zo moe dat ik me serieus afvraag hoe ik deze dag vol ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |