Jij naarling!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q! Jij komt toch ook wel? Kan ik je weer lekker filmen
Je spiegel is dichtbij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij naarling!![]()
Grapje heur
Maar voorlopig meet ik nog met mezelf volgens de OP...
Wel lekker korte reistijd
Zeker niet :quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q! Jij komt toch ook wel? Kan ik je weer lekker filmen
* Greys piest in haar broekquote:
quote:
"schat? Wat is dat voor bobbel tussen je benen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja! Die reclame van Tenadinges zag ik gister voor het eerst! Onder een rood jurkje!
Lekker, zo'n prop tussen je benen!
Whehehe...heb je een leuke date en dan op het moment supreme moet je je eerst fff ontdoen van je tenaquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja! Die reclame van Tenadinges zag ik gister voor het eerst! Onder een rood jurkje!
Lekker, zo'n prop tussen je benen!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Q komt gewoon, die filmpjes staan puur en alleen op m'n pc en daar blijven ze...uit respect voor jou Q
Moeten we niet vergeten de kleurplaten mee te nemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij nog contact met Remco?
Mss leuk om es te gaan kijken wat ze met onze centjes hebben gedaan
Bwahahahaaaaaaaa! Ik hóór het hem ook gewoon zeggen, met die gekke uitspraak:quote:
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tietquote:
Tis niet dat ik squirt ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tiet![]()
Alhoewel....lastig komen met zo'n ding om![]()
Waar blijft Nok met haar intelligente visie op dit hippe, doch praktische kledingstuk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten we niet vergeten de kleurplaten mee te nemen natuurlijk!
Ja hoor, nog steeds!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij nog contact met Remco?
Mss leuk om es te gaan kijken wat ze met onze centjes hebben gedaan
I rest my case. Te kansloos was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |