Nee, dat zal idd niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet alleen maar slecht op MP
nee zo komen mn schoonouders ook aan amberquote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet alleen maar slecht op MP
Ik zag hem vanmiddag inderdaad al, twee van die dingen in een paar uur tijd is toch wel echt bijzonder hoor, al denk ik dat de eigenaren het een andere benaming zullen gevenquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Katten zetten huizen onder water
Dat filmpje er bij
Daar past Frutsels ondertitel goed bijquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Katten zetten huizen onder water
Dat filmpje er bij
Net als met mensenkindjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
vandaag gaat ronja uit logeren! Nu is het voor proef dus ik ben eigenlijk gewoon thuis
en stiekum vind ik het niet zo leuk
In CGquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar kunnen we ook alweer stemmen? Ik ga even zoeken!
Goodquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef Greys het volgende:
Ah! Dankjewel!
Ik loop het ook zojuist al te spammen in het drukbezochte Slanktopic, dus daar plak ik deze linkjes ook even!
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
De heren Zilver en Goud!![]()
Stelletje kroelkippen. Wat een kleurrijk geheel toch bij jou thuis!
Het is ook wel een superstel dat je daar hebt. Wat een mazzel. Zo'n combi tref je maar zelden. net wat iedereen zei: het moest zo zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat ik zó'n kattenmens zou worden
Ben helemaal verliefd op Borie Blèr (geen Tony Blair, maar Borie Blèr, omdat hij zo lekker kan blèren als hij het ergens niet mee eens is). Als ik over twee uurtjes thuis kom, staan ze allebei - Bink en Boor - bij de deur te kontendraaien omdat ze me al aan hebben horen komen.
Gisteravond was meneer Dipkip in slaap gevallen op de bank met de kittens uitgestrekt bovenop hem. Vredig is precies het goede woordquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Ja echt... de koude dagen voor de feestdagen. 's avonds lekker de lampjes en kaarsjes aan en op de bank tv kijken. Dan word ik gelijk bedolven onder tenminste twee katten, maar vaak hangen ze dan echt et tenminste 5 rond ergens op de bank of op het kussen en kleed ernaast. Dat voelt erg vredig.
Onze kittens zijn dan ook nog zo dat ze op de arm gedragen willen worden met het buikje naar boven, als een baby. Als ik dan mijn grote kerel zie rondlopen met zo'n klein frummeltje heb ik last van mn hormonenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Volwassen kerels met kittens/katten zijn sowieso onweerstaanbaar
eigenlijk vind ik het belachelijk maar het is echt stil in huis nuquote:
Oh, dubbel feest!quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
Ben nu aan het werk, maar ga vanmiddag echt nog wel ff kijken...mams past vandaag ook op de peuterhond van m'n zusje.
Benieuwd hoe het duo zich gedraagt
hihi lekker aan het donderjagen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
Ben nu aan het werk, maar ga vanmiddag echt nog wel ff kijken...mams past vandaag ook op de peuterhond van m'n zusje.
Benieuwd hoe het duo zich gedraagt
LOL!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja die![]()
Hij lijkt echt kwaad op dat ding, net vloog ie er weer op af. Andere bewegende dingen laat ie tot nu toe met rust. Als ik veel met de muis beweeg zet ie soms een pootje tegen het scherm maar Brit maakt hem echt kwaad blijkbaar
ha ha ik moest heel hard lachen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja die![]()
Hij lijkt echt kwaad op dat ding, net vloog ie er weer op af. Andere bewegende dingen laat ie tot nu toe met rust. Als ik veel met de muis beweeg zet ie soms een pootje tegen het scherm maar Brit maakt hem echt kwaad blijkbaar
Hihihihi! Geen Aki-onderdelen afgekneld in die vaatwasser?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Dipkip het volgende:
Aki's hitlist sinds vandaag:
1. Britney
2. Boris
3. vaatwasmachine
quote:Leukste relschopper: Harajuku.
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Ingetje79
Meest behulpzame user: ElisaB
De populairste user: MissBliss
Creatiefste user: Nokwanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |