abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63183358
Waarom huil je?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63183382
Ik ben mijn CV aan het oppoetsen en mijn netwerkje aan het aanzwengelen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63183601
Ik heb gisteren mijn jurk laten bestellen Duurt nog tot mei voordat ik hem dan echt kan passen Heul niet leuk zo lang wachten maar aan de andere kant, hoe korter ik hem in huis heb, hoe veiliger
O+ 11-06-2009 O+
pi_63183867
Ben heeeel benieuwd naar je stijlkeuze
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63184124
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Waarom huil je?
omdat het hier zo stil bleef
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 12:14:49 #57
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63186820
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

omdat het hier zo stil bleef
Aww
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63186836
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Aww [ afbeelding ]
verliend? heeft dat met gister te maken?
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 13:20:26 #59
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63188507
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

verliend? heeft dat met gister te maken?
Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63188698
was jullie dan ook grandioos kwijt
pi_63194015
Ik was gister druk met lummelen, vandaag met werken..
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben mijn CV aan het oppoetsen en mijn netwerkje aan het aanzwengelen
Wattan Nok?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63194105
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Morretje het volgende:
Ik was gister druk met lummelen, vandaag met werken..
[..]

Wattan Nok?
Idd...tisser Nok?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63194309
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)
amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de beker
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 16:35:36 #64
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63194604
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de beker
Dat zal dan wel over voetbal gaan? Nee, ' verLiend' slaat op de Vlaamse schone Lien van de Kelder die vorig jaar met mijn hart aan de haal is gegaan en naar wie ik nog steeds op zoek ben om te vragen of ze er nog iets mee gaat doen en zo nee, of ik het terug mag

Ja Nok, 'tisserdan?
pi_63197371
Was even weg.
Het gaat gewoon nu niet goed met de praktijk en ik ben nu actief aan het zoeken naar ander werk. De geplande verkoop schiet niet op ook.
Vind dit vreselijk en word er inmiddels behoorlijk depri van. Maar goed. daar heb ik dus geen zak aan, dus heb ik mijn CV maar opgepoetst en zwengel de netwerken maar aan in de hoop in dezelfde richting terecht te komen. En anders moet ik maar zolang iets heel anders zoeken. Maar mijn studie kan ik zo iig niet afmaken en alle zekerheden waar ik op rekende (eindelijk een vaste baan waar ik echt van hou, met een full-time contract) lijken gewoon helemaal weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63200394
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Was even weg.
Het gaat gewoon nu niet goed met de praktijk en ik ben nu actief aan het zoeken naar ander werk. De geplande verkoop schiet niet op ook.
Vind dit vreselijk en word er inmiddels behoorlijk depri van. Maar goed. daar heb ik dus geen zak aan, dus heb ik mijn CV maar opgepoetst en zwengel de netwerken maar aan in de hoop in dezelfde richting terecht te komen. En anders moet ik maar zolang iets heel anders zoeken. Maar mijn studie kan ik zo iig niet afmaken en alle zekerheden waar ik op rekende (eindelijk een vaste baan waar ik echt van hou, met een full-time contract) lijken gewoon helemaal weg.
dikke knuffel vanuit hier
  donderdag 13 november 2008 @ 21:42:26 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63203141
zo, ik heb sinterklaas inkopen gedaan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63204129
Ah Nok, wat ongelooflijk Kl*te dit zeg! Vanuit hier ook een knuf, en van Chip een extra dikke!

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63205797

Thnx
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63206198
He bah, wat rot Nok.
Je had het zo naar je zin daar

*knuft mee*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63211547
goede morgen!
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 08:30:50 #72
8781 crew  Frutsel
pi_63211942
Mogguhhhh
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
haai
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 08:31:08 #73
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63211947
Mogge

Vrijdag
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:06:56 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63217430
m,ogguh
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 12:34:15 #75
8781 crew  Frutsel
pi_63218213
bijna weekend
al heb ik er niet veel zin in
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:52 #76
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63221019
W'rom niet Fruts?
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:37:53 #77
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_63225762

Ach Nok wat jammer, je had het zo naar je zin. Keep the faith er komt wel weer iets moois op je pad.
(songfestivalletje ofzo )

Hier een druk weekend voor de boeg
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:38:35 #78
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_63225778
Wie heeft er een leuke usericon voor me?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_63225995
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Maes het volgende:

Ach Nok wat jammer, je had het zo naar je zin. Keep the faith er komt wel weer iets moois op je pad.
(songfestivalletje ofzo )

Hier een druk weekend voor de boeg
Ben ook heel erg blij dat ik dat heb als afleiding. Dat geeft me tenminste positieve energie. En dan de kleinere optredens eromheen, zoals vanavond. Leuke kleinschalige dingen en dan ook nog de nieuwjaarsreceptie van het landelijk COC in januari.
Ben me nu aan het optutten om zometeen weg te gaan voor iets leuks plaatselijks vanavond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63233476
Ik ben diep teleurgesteld. Er staan al 24 uur schattige nieuwe kittenfoto's in mn topic en er heeft nog niemand hartjes gepost
pi_63236685
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld. Er staan al 24 uur schattige nieuwe kittenfoto's in mn topic en er heeft nog niemand hartjes gepost
Whehe, ik klik voor het eerst in deze slowchat, en kom net uit jouw topic hierheen. Wees gersut, er staat een hartje in m'n post .

Ik ben helemaal in de F&F-sfeer jongens, dus kom hier even meekletsen. Er komt een nieuwe kitten aan .
pi_63236886
oewww, weer een? Wat zijn de plannen? ken je het kitten al? Asiel of ergens anders vandaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63237026
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:11 schreef nokwanda het volgende:
oewww, weer een? Wat zijn de plannen? ken je het kitten al? Asiel of ergens anders vandaan?
Nou, er zit een verhaal achter . Ik heb Cem natuurlijk een paar maanden geleden gehaald , en die is gestaag aan het groeien. Maar vrij snel nadat ik 'm haalde ben ik verhuisd en is m'n moeder ziek geworden, en tijdens de verhuizing (die nog aan de gang is) heb ik 'm ondergebracht bij Litso. Hij is supersnel gewend geraakt aan zijn katten, en hoewel Tyler (lits' kater) er de eerste dag wat moeite mee had, lagen ze de 3e dag al naast elkaar te slapen .

Toen is Djinn, de poes van Lits overleden, en omdat Tyler en Lits zo gewend waren aan Cem en andersom, en ik niet nóg een kat weg wilde halen daar, hebben we besloten dat Lits Cem adopteert. Ik zie 'm toch 3 dagen in de week, en hij heeft het keihard naar z'n zin daar. Daarnaast heeft Tyler een maatje nodig.

Lang verhaal kort, ik ga een nieuwe kitten halen . Nog geen kitten op het oog, wordt weer een asielpoes denk ik (vind ik het veiligst) maar volgens mij hebben ze geen kittens hier in het asiel .
pi_63237099
Ach ja, natuurlijk, Tyler die zijn zusje mist zal nu ook blij zijn met Cem's gezelschap. Dat was ook wel te verwachten. Blij dat dat zo gaat. Heb er natuurlijk geen zak mee te maken, maar volgde dat verhaal wel en hoopte al dat jullie deze beslissing zouden nemen. Tof!
En nog beter is dat er NOG een asielkitje uiteindelijk een thuis krijgt. het is nu inderdaad niet echt het seizoen voor een boel kittens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63238916
mooi verhaal clumsy!

en goede morgen allemaal!
pi_63243128
Wat lief van je clumsy
pi_63243316
Puur eigenbelang, Cem is inmiddels wat ouder dis niet meer interessant, ik wil weer een kleintje . .

Nee, maar mocht iemand een goed asiel met kittens weten, hoor ik het graag.
pi_63243739
Ik wil wel meekijken, maar dan moet ik wel weten hoever en van waaruit je bereid bent te reizen. En misschien is het dan ook wel handig om te weten wat je vervoersopties zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63244762
God, wat is twee kittens opvoeden af en toe toch vermoeiend. Aki, niet op het aanrecht. Loki, kom eens uit de vaatwasser. Aki, niet in de gordijnen. Nee, ook niet aan de bank hangen. Loki, niet in de electrakabels bijten. Waar is de plantenspuit gebleven. Aki, kom eens uit het toilet. Loki, geef mn lenzenbakje eens terug. Aki... Aki? Aaaaaakiiii!!! Ja mop, als je in een vaas kruipt en dan gaat mauwen hoor ik je niet he. Jewel, je kan er zelf wel uit. OK even schudden dan. Gaat het weer? Loki, niet in mn tenen bijten terwijl ik je broertje troost.

Gelukkig slapen ze af en toe.
pi_63245878
Da's het grote voordeel als er andere poezen zijn, of ze, zoals hier, bij de mamma blijven wonen: die doen de opvoeding echt wel voor je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63246336
Volgens mij zien ze mij ook echt als de nieuwe moederpoes. Slapen doen ze het liefst tegen me aan of bovenop me, en dan bedoel ik dus de kittenslaapjes midden op de dag. Ze stuiteren als gekken door het huis en dan ineens is het kwartje op. Wat ik dan ook aan het doen ben, ze zoeken me op en vallen tegen me aan in slaap. Ook als ik sta te koken, dan gaan ze gezellig op mn voeten slapen

Als ik rondloop in huis lopen ze achter me aan, als ze me kwijt zijn hoor ik zielige piepjes en als ik roep stormen ze naar me toe (incl. onopzettelijke koprolletjes van de haast en de poten die sneller groeien dan het koppie bij kan houden). Als ik ze borstel word ik daarna gezellig gewassen, voor wat hoort wat. En als ze zichzelf pijn doen (coordinatie is niet hun sterkste kant, ze stuiteren geregeld head first tegen tafelpoten aan of van de vensterbank af) komen ze piepend naar me toe om vastgehouden te worden en te kroelen.

Mn vriend echter, gebruiken ze vooral als springkussen hij denkt dat ze hem niet zo aardig vinden, maar ik denk dat ze gewoon zo doen omdat ik veel thuis ben en ze voer enzo. Gelukkig zijn ze wel heel makkelijk, dus ik drop regelmatig een op mij slapend kitten in zn schoot en die blijft daar dan heerlijk liggen tukken
pi_63246410
Daar heb je weer zo'n smeltverhaal. Kom je me nu ook weer stollen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63246832
ik ga morgen met ze naar een show, dus wie weet heb ik dan wel een keizielig verhaal ofzo
pi_63246963
ah , hey, slim, zet je ze gelijk in om hun eigen kattebrokjes te verdienen met shows
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63247146
Neuh. De fokster wilde graag het hele nest een keertje laten keuren maar bij de vorige show waren ze nog net te jong. Ik doe het voor haar, voor mij hoeft het niet. Ik denk dat het meteen de laatste keer geweest zal zijn, maar dan heb ik die wereld ook eens van dichtbij gezien. Wel grappig om een keertje mee te maken, tenzij de kittens het klote vinden, dan ga ik gewoon weg De fokster denk dat het bruine kitten wel potentie heeft prijzen te winnen, maar dat zijn dan van die lintjes en bekers enzo en ik ben niet zo competetief tenzij het om cold hard cash gaat.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:39:23 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63247165
Clums, je hebt PM
pi_63247229
bijna avond!
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 20:25:00 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63251076
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 november 2008 @ 00:20:38 #99
163650 Greys
pi_63253087
Maes

Clumsy, leuk dat je mee-SCt!

Iedereen!

Ik dacht nog heel even met het knuffen van Nok, ik doe gewoon even flink duimen en hopen dat het TOCH nog goedkomt met haar werk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63253554
That's the spirit Greys.
Maar geknuft worden is altijd heel okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')