Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verliend? heeft dat met gister te maken?
Wattan Nok?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben mijn CV aan het oppoetsen en mijn netwerkje aan het aanzwengelen
Idd...tisser Nok?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Morretje het volgende:Ik was gister druk met lummelen, vandaag met werken..
[..]
Wattan Nok?
amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de bekerquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eh, nee. Wat was er gister? (En had dat met mijn Lien te maken?)
Dat zal dan wel over voetbal gaan? Nee, ' verLiend' slaat op de Vlaamse schone Lien van de Kelder die vorig jaar met mijn hart aan de haal is gegaan en naar wie ik nog steeds op zoek ben om te vragen of ze er nog iets mee gaat doen en zo nee, of ik het terug magquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
amateurclub LIENden knikkert Vitesse uit de beker
dikke knuffel vanuit hierquote:Op donderdag 13 november 2008 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Was even weg.
Het gaat gewoon nu niet goed met de praktijk en ik ben nu actief aan het zoeken naar ander werk. De geplande verkoop schiet niet op ook.
Vind dit vreselijk en word er inmiddels behoorlijk depri van. Maar goed. daar heb ik dus geen zak aan, dus heb ik mijn CV maar opgepoetst en zwengel de netwerken maar aan in de hoop in dezelfde richting terecht te komen. En anders moet ik maar zolang iets heel anders zoeken. Maar mijn studie kan ik zo iig niet afmaken en alle zekerheden waar ik op rekende (eindelijk een vaste baan waar ik echt van hou, met een full-time contract) lijken gewoon helemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |