No problemo. AFAIK worden ze bij makatsi ook "Geholpen". Anders moet je ff met het asiel bellen in r'dam of ze kittens hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Qwea, bedankt voor de PM.
Ik woon zelf in Rotterdam, Lits woont in Arnhem, dus alles daar tussenin is eigenlijk geen probleem. Ik reis wel met het OV, en ben op dat gebied een beetje verwend met Cem, die het OV machtig interessant vond en gewoon los meekon.
Ik hoop eigenlijk dat ze, ondanks dat er geen op de site staan, kittens hebben bij de dierenasiels in Rotterdam. Ik vond de asiels er namelijk erg goed utizien daar, en ze vergoeden ook de castratie.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2008 13:04 schreef senesta het volgende:
Ik ben geen dichttalent![]()
[F&F Prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wham bam thank you ma'm!quote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat rijmt er op SPAM?
Volgens mij staat het sinterklaastopic in alle subfora, dus kun je verschillende users nemen ervoor.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Je mag iedereen overal op de korrel nemen en zo vaak als je wilt als het maar wel steeds een ander gedicht/kado is, al is het misschien wel handig om het gedicht te posten in een forum waar het "slachtoffer" vaak postquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Een combi daarvan is in ieder geval orgineelquote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan alleen maar limericks bedenken. O ja, en songteksten, mits fles op tafel
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Qwea het volgende:
*diep zucht*
Nou, dat was weer een heel gezellig weekend. Not.
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.
Lang leve een moeder met een hyves verslaving
Lijkt me juist een goeie gelegenheidquote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
Dure hobby, dat computertrappenquote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Qwea het volgende:
niks nieuws hoor, gebeurd wel vaker.
Maar goed, ik word er wel elke x weer schijtziek van. En MM ook.
nou ja, ik vermoed dat hij nu (eindelijk) echt naar de kloten is. Ding heeft het lang uitgehouden. Ik stond met open mond te kijken dat hij het bij de 1ste trap nog deedquote:
Ik geloof dat dat per karakter verschillend is. Hier zijn Kay, Karel en Mudhle hier in huis geboren. Kareltje is een allemansvriend. Hij heeft even bij mijn moeder gewoond als kitten en heeft nooit moeite gehad op die leeftijd om van het ene naar het andere thuis te gaan. Hij was overal gewoon een reller. Ook bij de DA voor castratie. Maar de twee meisjes zijn gewoon half wild. Ze zijn hier opgegroeid et mensen om zich heen en in alle veiligheid, maar toch willen ze alleen mij of EW. Andere mensen vinden ze wat eng. Mudhle helemaal. Verder zijn het allemaal jagers, terwijl ze als binnen/tuinpoezen zijn opgegroeid. Toch is dat raar, aangezien ik nou niet echt een kluizenaar ben. We krijgen vaak genoeg visite en zo en echt slechte ervaringen hebben ze daarmee niet opgedaan. Spice en Merlijn zijn dan wel weer echte menskatten. En Merlijn heeft juist wel slechte ervaringen opgedaan, eerder in zijn leven. De conclusie die ik dus trek is dat het per kat anders is.quote:Op maandag 17 november 2008 13:24 schreef Dipkip het volgende:
Wel jammer dat ze dat tonen door de boel onder te kotsenmaar ok, als je het zo ziet is het wel lief. In de auto waren ze ook gelijk stil en gingen ze spinnen als ik ze aanhaalde. En toen ik ze thuis uit de mandjes liet kwamen ze meteen aan me hangen. Mn vorige kat keek me twee dagen niet aan als ik dr zoiets geflikt had
Misschien is het ook de leeftijd? Dat ze toen de fokster ze meenam in de auto ze nog niet de leeftijd hadden om de ene mens van de andere te onderscheiden en dat ze nu specifiek zich hechten aan bepaalde mensen? Net zoals met baby's? Of zou dat bij dieren niet zo werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |