No problemo. AFAIK worden ze bij makatsi ook "Geholpen". Anders moet je ff met het asiel bellen in r'dam of ze kittens hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Qwea, bedankt voor de PM.
Ik woon zelf in Rotterdam, Lits woont in Arnhem, dus alles daar tussenin is eigenlijk geen probleem. Ik reis wel met het OV, en ben op dat gebied een beetje verwend met Cem, die het OV machtig interessant vond en gewoon los meekon.
Ik hoop eigenlijk dat ze, ondanks dat er geen op de site staan, kittens hebben bij de dierenasiels in Rotterdam. Ik vond de asiels er namelijk erg goed utizien daar, en ze vergoeden ook de castratie.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2008 13:04 schreef senesta het volgende:
Ik ben geen dichttalent![]()
[F&F Prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wham bam thank you ma'm!quote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat rijmt er op SPAM?
Volgens mij staat het sinterklaastopic in alle subfora, dus kun je verschillende users nemen ervoor.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Je mag iedereen overal op de korrel nemen en zo vaak als je wilt als het maar wel steeds een ander gedicht/kado is, al is het misschien wel handig om het gedicht te posten in een forum waar het "slachtoffer" vaak postquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
En het kado!
Is het eigenlijk de bedoeling dat je een F&F user neemt voor je gedicht, of kan het elke willekeurige user zijn?
Ik weet nog niet wie ik als slachtoffer ga nemen, maar het is misschien handig om te weten
Een combi daarvan is in ieder geval orgineelquote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan alleen maar limericks bedenken. O ja, en songteksten, mits fles op tafel
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Qwea het volgende:
*diep zucht*
Nou, dat was weer een heel gezellig weekend. Not.
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Computers die door het huis heen worden getrapt, beeldschermen die er achteraan worden geflikkerd. Radio's die van de kast worden getieft.
Lang leve een moeder met een hyves verslaving
Lijkt me juist een goeie gelegenheidquote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, ik wilde een leuk rijmpje voor je gaan maken maar ik denk dat ik niet meer durf.
Erge dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |