ook best leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik weer naar the place 2 be voor iedere vrouw...het aanrecht![]()
je hebt vier excels af?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:52 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt
Ik ben lekker bezig met excel. Heb er al 4 af
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbiesquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...
toen speelde ik nog met knikkers en met soldaatjes enzo
(nu nog trouwens)
Ligt er helemaal aan wat de activiteit daar dan is en aan wat ik ermee verdienquote:
Nou, volgens dat topic al een IPod, of een nokiaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat de activiteit daar dan is en aan wat ik ermee verdien
Denk het... maar persoonlijk vind ik 11-13 wel erg jong om stoere jongers op een brommer te neukenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbies
Dus ik snap niet waar die geschoktheid opeens vandaan komt. hebben mensen dan zolang onder een stoeptegel geleefd?
Toen wij zo jong waren was er nog niet (zoveel) sensatiemedia die elk potentieel relletje opbliezen tot megaproporties, noch een reli-regering die op iedere hype sprong om zijn betuttelende greep op de bevolking uit te breiden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij misschien. Maar ik kende toen ik heel jong was ook mensen genoeg die er zo jong al op los neukte. Alleen deden die dat met de jongen met de stoerste brommer. En ik speelde nog met Barbies
Dus ik snap niet waar die geschoktheid opeens vandaan komt. hebben mensen dan zolang onder een stoeptegel geleefd?
Daar doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou, volgens dat topic al een IPod, of een nokia
[..]
Ik ook, maar toch kwam dat ook in de 70er en 80er jaren heus voor.quote:Denk het... maar persoonlijk vind ik 11-13 wel erg jong om stoere jongers op een brommer te neuken
Precies!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen wij zo jong waren was er nog niet (zoveel) sensatiemedia die elk potentieel relletje opbliezen tot megaproporties, noch een reli-regering die op iedere hype sprong om zijn betuttelende greep op de bevolking uit te breiden.
Hoewel een iets te stille periode is er wel zoiets als werk. En daarnaast ook nog een informatiebijeenkomst voor een vervolgopleiding voor EW waar we net van thuiskomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Frutsel het volgende:
al zeven uur niet gepost hier... en tis niet eens post 300
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel een iets te stille periode is er wel zoiets als werk. En daarnaast ook nog een informatiebijeenkomst voor een vervolgopleiding voor EW waar we net van thuiskomen.
Morgen weer heeeel vroeg op om naar de praktijk te gaan. Moet helaas met de trein en daar baal ik best van.
vanillevlaquote:
Beter nieuwsquote:Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn poezels hadden giardia maar net gebeld door de da en ze zijn na de kuur giardia vrij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |