Inderdaad.Zul je zien dat Hofland of iemand anders weer geblesseerd terugkomt.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon geen spelers sturen naar Oranje-B.
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
Crane, wanneer verdwijnt die bunker voor je taas?
Dat doe ik. Op dit moment zijn ze goed bezig en volledig met de lange termijn bezig. Veel belangrijker dan een momentopname als dit seizoen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?
En wat hij zegtquote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
quote:Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."
"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."
Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
Idd.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
van Hanegem is toch nors en nukkig geboren?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef dill het volgende:
[..]
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.
Nors en nukkig, zoals jij dat noemt, is hij z'n hele leven al.
quote:Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."
"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."
Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
quote:De Feyenoorders Georgino Wijnaldum, Leroy Fer en Kevin Hofland zijn door KNVB-coach Johan Neeskens opgenomen in zijn voorlopige selectie van Nederland B voor het oefenduel met Jong Zweden. Nederland B treft de Zweden woensdag 19 november in Waalwijk.
In de voorlopige selectie met 26 namen zitten verder onder andere de Rotterdammers Royston Drenthe, Glenn Loovens, Gianni Zuiverloon en David Mendes da Silva. Oud-Spartaan Danny Koevermans en Excelsior-doelman Erwin Mulder staan ook op de lijst.
Volgens mij zie jij spokenquote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.![]()
Pas de laatste jaren, nu hij weer bij Fc Utrecht zit en weer veel in praatprogramma's op tv te zien is, is het mij gaan opvallen dat hij zo arrogant uit de hoek kan komen. Dat doet toch afbreuk aan het helden-beeld dat ik van hem had van vroeger. Het is altijd een idool van me geweest, en nog eigenlijk, maar daar past het beeld dat de laatste tijd naar buiten komt van Willem van Hanegem helemaal niet bij.
quote:De achterban is een uniek element van Feyenoord, aldus Feyenoords Director Finance & Operations, Onno Jacbos. Een uniek element waar beleid omheen gevoerd moet worden, aldus diezelfde Onno Jacobs.
Minder dan een maand geleden plaatsten wij een artikel met de kop 'Feyenoord veklaart oorlog aan trouwe supporter?' (zie HIER) over de thans gaande jacht op trouwe supporters. Jacht door Feyenoord, jacht om deze trouwe supporters het recht te ontnemen hun club, hun liefde in het stadion aan te moedigen.
En elke keer als je denkt dat het niet triester kan, weten de heren bestuurders ons weer te verbazen. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht werd een nieuw dieptepunt bereikt.
Bij de ID-controles op de gele zijde wordt een supporter gevraagd om zijn paspoort of rijbewijs te tonen. Deze supporter is daar principieel tegen, maar laat na twee vragen toch een ID-bewijs zien. Als de bewuste supporter vervolgens een klacht wil indienden over deze gang van zaken, kan dat.
Er wordt gevraagd naar de seizoenkaart van deze supporter, samen met een paspoort. Om de klacht officieel te registreren, zo is de uitleg. Na het uitwerken van de klacht krijgt de supporter zijn paspoort terug, maar tot zijn grote verbazing zijn seizoenkaart niet.
Sterker nog, de supporter wordt verzocht het stadion en bijbehorende terreinen direct te verlaten. Maar niet voordat hem wordt meegedeeld dat als het hem niet bevalt en hij hierover klachten heeft, hij dan toch gewoon niet meer naar De Kuip komt...
Feyenoord, waarom? Feyenoord, wanneer houdt dit op? Of moet de bom echt een keer barsten?
lunatic news
Ze willen gewoon klapvee. De fanatieke supporter willen ze niet binnen hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het is natuurlijk diep en diep triest.Ik begrijp gewoon niet waarom Feyenoord zoveel doet om het leven van de supporters zo zuur te maken. Zonder de supporters was Feyenoord helemaal nergens.
De fanatiekelingen maken Feyenoord zo groot. Al dat klapvee komt niet kijken naar een club die in het rechterrijtje staat.Maarja wie maakt dat die dwazen in het Maasgebouw wijsquote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze willen gewoon klapvee. De fanatieke supporter willen ze niet binnen hebben.
Maar niet in het 1equote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Erasmus blijft maar scoren
Hij krijgt de kans nog niet.Komt wel goed.quote:
Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Jep, het is de schuld van Bosz.quote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.
Zelfs niet als je 3-1 voor staat. In een 2e helft met de beker op komst.quote:Op maandag 10 november 2008 20:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij krijgt de kans nog niet.Komt wel goed.
Dat zegt wat over jou...quote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zelfs niet als je 3-1 voor staat. In een 2e helft met de beker op komst.
Zegt dat wat over Erasmus of over verbeek
Irritatie #1 dat klapvee in de Kuip...quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
Zelfs Crane schrijft niet zulke waardeloze reacties hierquote:Op maandag 10 november 2008 20:30 schreef Stevie_G het volgende:
Volendam kan het nog wel is knap lastig gaan krijgen nu jullie het zo goed doen. Ik denk dat Volendam nu de grootste degredatiekandidaat is. Wel knap hoe Verbeek het voor elkaar krijgt om een ploeg zo bovenzichzelf uit te laten stijgen. Daar heb ik echt respect voor. Misschien moet de doelstelling bij gesteld worden en kan feyenoord wellicht meedoen om europees voetbal.
Uhuquote:Op maandag 10 november 2008 20:30 schreef Stevie_G het volgende:
Volendam kan het nog wel is knap lastig gaan krijgen nu jullie het zo goed doen. Ik denk dat Volendam nu de grootste degredatiekandidaat is. Wel knap hoe Verbeek het voor elkaar krijgt om een ploeg zo bovenzichzelf uit te laten stijgen. Daar heb ik echt respect voor. Misschien moet de doelstelling bij gesteld worden en kan feyenoord wellicht meedoen om europees voetbal.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfs Crane schrijft niet zulke waardeloze reacties hier
quote:Feyenoord zoekt juridische steun tegen Nederland B
EXCLUSIEF - Feyenoord onderzoekt of het juridisch verplicht is spelers af te staan aan het Nederlands B-elftal, dat de KNVB onlangs heeft opgericht.
De Rotterdammers voerden maandagmiddag samen met delegaties van Ajax, PSV, AZ en SC Heerenveen overleg over het nieuwe team, dat onder leiding komt te staan van Johan Neeskens.
In de voorselectie van Oranje B voor het duel met Jong Zweden van woensdag 19 november zijn drie Feyenoorders opgenomen: Kevin Hofland, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer.
Feyenoord is de enige club die bezwaar heeft bij de oprichting van het team dat als een schaduwelftal moet gaan fungeren van het Nederlands elftal, met het oog op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
VI
Uitverkocht ja? Klote, wilde nog een kaart kopen. Dan maar een Spaanse schone aanspreken daar.quote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:
Wedstrijd tegen Deportivo is nu ook uitverkocht zie ik.
Nog mensen die naar Emmen gaan donderdag eigenlijk?
Moet daar ook wel genoeg te regelen zijn lijkt me. Heb er wel zin in nu. Wordt nog een belangrijke pot, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitverkocht ja? Klote, wilde nog een kaart kopen. Dan maar een Spaanse schone aanspreken daar.
Ik zit donderdag in Emmen.
quote:Luigi Bruins moet aan de bak
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Door de werkwijze van trainer Gertjan Verbeek is het eerste elftal van Feyenoord dit seizoen letterlijk en figuurlijk dichterbij gekomen voor de beloftes van de club.
afbeelding vergroten Luigi Bruins. FOTO ANP
Andersom is de afstand net zo klein. Luigi Bruins, sinds kort veroordeeld tot de bank in de Kuip, maakte gisteravond zijn debuut voor Jong Feyenoord, dat overtuigend met 4-1 won van Jong Sparta.
Waar de nog jongere Georginio Wijnaldum en Leroy Fer zich in sneltreinvaart tempo ontwikkelen, lijkt Bruins momenteel stil te staan in zijn ontwikkeling. De 21-jarige Rotterdammer heeft voor het eerst in zijn profloopbaan te maken met tegenslag nu hij door Verbeek is gepasseerd. ,,Wat kun je eraan doen? Hard werken,'' sprak Bruins over zijn dip. ,,Het ging vanavond wel lekker.''
Vlak voordat hij door trainer Alex Pastoor een kwartier voor tijd naar de kant werd gehaald, bepaalde Bruins de eindstand op 4-1. Hij benutte een strafschop die hij zelf 'verdiend' had toen hij een vrije trap tegen de omhoog gestoken arm van de in de Sparta-muur opgestelde Jeffrey Rijsdijk schoot.
Omdat Verbeek vindt dat al zijn spelers ritme moeten houden, speelde Bruins gisteravond voor het eerst sinds zijn komst naar Feyenoord op Varkenoord. ,,Hij moet minuten maken,'' aldus Verbeek. ,,Tegen FC Utrecht heeft hij zondag maar tien minuten gespeeld.''
Wie niet of weinig in de hoofdmacht speelt, doet mee met de beloftes, zo luidt de stelregel van Verbeek, die ook Theo Lucius weer in actie liet komen. Alleen voor de twee oudste spelers van zijn selectie maakt hij een uitzondering. Reservedoelman Rob van Dijk (37) en pinchhitter Michael Mols (37) hoeven niet bij de beloftes op te draven.
Ook bij Sparta liep een aantal selectiespelers in het veld dat meters moesten maken. Iderlindo Moreno Freire speelde de hele wedstrijd, hetgeen betekent dat trainer Foeke Booy hem morgen niet nodig heeft tegen Cambuur. Kim Jaggy, die een maand geleden op het Kasteel in het bekerduel tegen Jong Feyenoord een enkelblessure opliep, werd in drie kwartier juist klaargestoomd voor woensdag.
Joey Godee is nog een twijfelgeval. Mede doordat Charles Dissels nog niet fit is, zit de linkspoot deze week weer bij de selectie van 18 man. Godee zou tegen Jong Feyenoord een uur spelen. Maar toen hij net op dat moment zorgde voor de aansluitingstreffer (2-1), wilde hij zelf nog wel even blijven staan.
Kermit Erasmus maakte aan de Spartaanse illusies echter snel een einde. De Zuid-Afrikaan speelde zichzelf door het centrum vrij en bediende de meegelopen Kelvin Leerdam op maat. Erasmus was uitstekend op dreef en had in drie goals een belangrijk aandeel. De kleine spits scoorde zelf de 1-0 - rebound nadat Kevin Wattamaleo vanaf dertig meter de onderkant van de lat raakte - en stond ook aan de basis van de 4-1 toen hij alert reageerde op een lange bal van Leerdam en door doelman Rick van der Burg werd neergehaald.
Grote uitblinker bij Jong Feyenoord was echter Timothy Derijck. De Belg, die Norichio Nieveld vlak voor rust de 2-0 liet scoren, was heer en meester in de duels. ,,Hij is eigenlijk te goed voor dit elftal,'' verzuchtte Jong Sparta-trainer Geert Meijer. ,,Feyenoord heeft meer kwaliteit. Zij halen spelers uit Brazilië, Zuid-Afrika, Polen. Dat zie je alleen al aan de technische bagage terug. We lijden een keer balverlies op het middenveld en de bal ligt na een, twee passjes in het mandje. Voor Pastoor was het op de bank wel genieten, denk ik.''
Het zal wel handig zijn als je iemand quote.quote:Op maandag 10 november 2008 23:41 schreef Crane het volgende:
Maken jullie je nou echt alleen daar druk over? Niet dat ik het goedkeur ofzo.
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.quote:
Idd! Zou een ontzettend goede aanwinst zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:20 schreef Kopbal het volgende:
El-Akchaoui met een open sollicitatie bij VI. In de winterstop halen.
Fer heeft veel meer rendement. Bruins is een lui joch die het wat mij betreft voorlopig met invalbeurten mag doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.
Interview met FC Update in januari 2006.quote:Hoewel Greene zelf een uitstekend seizoen doormaakt, wil hij nog niet denken aan een eventueel WK. De verdediger zat al een aantal keer in de voorselectie van bondscoach Van Basten en nu hij als rechtsback gaat spelen opent dat wellicht nieuwe perspectieven voor de 23-jarige Feyenoorder. "Zelf ben ik daar nog niet echt mee bezig", zegt hij echter. "Ik wil eerst wil helemaal mijn draai vinden en goed spelen als rechtsback. Daarna zie ik wel", blijft hij nuchter.
quote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Crane het volgende:![]()
Laat maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wtf dat is wel ongekend triest dat je seizoenskaart ingehouden wordt zodra je een klacht in wilt dienen.
Weer een nieuw dieptepunt.
Ook weer een opmerking die nergens op slaat!quote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.
Yep, ga met de businessclubquote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:
Dat is ook wel lekker dan. Zit zelf nog steeds in dubio.
John Metgod wordt trainer bij Portsmouth
Bron: Ad.nl
John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.
Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:
Oh ok dan. Hoe ga je erheen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.
Vind je landzaat zo goed dan, die valt me heel erg tegen en is nog een neus ook, geef bij dan Fer maar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.
Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heetquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:
Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heet
samen met oa erasmusch via frankfurt - santiago, trein naar coruna. Denk dat dat vliegtuig vanaf frankfurt 1300 redelijk gevuld is met Feyenoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Oh ok dan. Hoe ga je erheen?
Gaan er toch nog wel wat van hier erheen volgens mij.
`quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
welk duo dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.
ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt nog effe haasten dan. Schijn zelf in een hotel aan zee te zitten op 100 meter van het stadionquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomen
Dat het nog steeds een droom van hem is om zich te bewijzen bij Feyenoord, aangezien hij bijna de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en nog steeds in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd! Zou een ontzettend goede aanwinst zijn.
Wat zei ie precies?
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadionsquote:De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
Arsenal daarentegen is wel heel mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadions
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Arsenal daarentegen is wel heel mooi.
Alles behalve een dak, ik wil geen sporthalquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar je kan er natuurlijk je klok op gelijk zetten dat er een dak op komt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:
[..]Ja das zeker kut, Parkzicht gaan veel vrienden van me heen en een hele berg bekenden die er rond lopen, dus heb daar voor gekozen, had ook graag naar Timewarp gegaan, misschien nog effe afteren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik niet missen ha ha ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:
[..]
Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.
Uit welk stuk is die quote?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadions
Laat ik hem maar helemaal plaatsen dan.quote:
quote:Gudde laat licht schijnen over toekomst Feyenoord
Datum: 11-11-2008 Bron: AD.nl
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord acht de kans gering dat zijn club volgend jaar zal toetreden tot de eredivisie van het vrouwenvoetbal. Gudde zei dat maandagavond tijdens zijn presentatie op de sponsoravond van voetbalvereniging 's-Gravendeel, dat onlangs aansloot bij een totaal van inmiddels 184 clubs dat een amateurpartnerschap met Feyenoord heeft.
'Dames- en meisjesvoetbal is absoluut belangrijk met het oog op de toekomst van Feyenoord, maar momenteel zijn we niet in staat om het te faciliteren', stelde Gudde, die ook de samenwerking met het Hoornaarse Stedoco in zijn betoog aanstipte. 'Met die vereniging bestaan op het gebied van damesvoetbal contacten, maar ik denk dat we ook in de onmiddellijke omgeving van Rotterdam zullen moeten kijken om de pijler damesvoetbal van de grond te krijgen.'
De voormalig trainer van Spijkenisse, Excelsior Maassluis en Excelsior'20 was op uitnodiging van de Stichting Voetbal Promotie 's-Gravendeel te gast op sportpark De Trekdam. Hij liet daarbij nadrukkelijk zijn licht schijnen op de toekomst van Feyenoord. In zijn betoog stond vooral de focus op 2016, het jaar dat het nieuwe stadion van Feyenoord gerealiseerd moet zijn, centraal.
Komende maand neemt de Rotterdamse gemeenteraad een beslissing over de locatie van de voetbaltempel, die 80.000 toeschouwers moet gaan herbergen. Drie scenario's liggen klaar, maar Feyenoord heeft duidelijk de voorkeur uitgesproken voor de ligging van het stadion aan de Maas.
'Met angst en beven hebben we de voorbije weken de kredietcrisis en de gevolgen ervan in de gaten gehouden, maar we blijven optimistisch over de realisatiemogelijkheden van het stadion', gaf Gudde aan. 'Het stadion moet er ook komen, willen we de slag met clubs als Heerenveen, Fc Twente en Fc Groningen die hun stadion tijdig hebben vernieuwd of zijn verhuisd niet verliezen. Dat zijn clubs die ons qua begroting naderen.'
De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:
John Metgod wordt trainer bij Portsmouth
John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.
Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
Gudde is een ambtenaar, die van besturen weinig kaas gegeten heeft als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:13 schreef Crane het volgende:
Kan die Gudde het alleen over vrouwenvoetbal en het nieuwe stadion hebben?
Hij beseft het zelf in elk geval. Nu het nog daadwerkelijk waarmaken.quote:Bruins: "Hard werken"
Feyenoorder Luigi Bruins maakt momenteel geen aanspraak op een basisplaats onder trainer Gertjan Verbeek.
De jongeling is in de pikorde voorbij gestreefd door onder meer Leroy Fer en Georginio Wijnaldum, die zich snel ontwikkelen, terwijl Bruins stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling. Bruins kwam zondag tegen FC Utrecht, maar tien minuten in actie en kwam daarom gisteren in actie met de beloften.
"Wat kun je eraan doen? Hard werken. Het ging vanavond wel lekker," sprak de aanvallende middenvelder, die in de zomer van 2007 overkwam van Excelsior, in het Algemeen Dagblad.
Zomer 2009: El-Akchaoui, Cruzquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Luni het volgende:
Cruz
Bij concurrent Internazionale mag Julio Ricardo Cruz de komende transferperiode vertrekken. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De 34-jarige Argentijn heeft volgens trainer José Mourinho zijn beste tijden achter zich liggen.
Cruz speelde tussen 1997 en 2000 voor Feyenoord. De flegmatieke spits scoorde in totaal vijftig doelpunten voor de Rotterdammers. Via Bologna belandde Cruz in 2003 bij Inter, waarmee hij de afgelopen drie jaar landskampioen werd.
Cruz haalde zich onlangs de woede van Mourinho op de hals, omdat de spits in de wedstrijd tegen Genua zijn instructies niet opvolgde.
Is dat niet een beetje tegenstrijdig met je eerdere opmerking dat Bosz spelers met restwaarde moet halen?quote:
Aah Julio toen ontmoet op een jeugd toernooi van Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Luni het volgende:
Cruz
Bij concurrent Internazionale mag Julio Ricardo Cruz de komende transferperiode vertrekken. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De 34-jarige Argentijn heeft volgens trainer José Mourinho zijn beste tijden achter zich liggen.
Cruz speelde tussen 1997 en 2000 voor Feyenoord. De flegmatieke spits scoorde in totaal vijftig doelpunten voor de Rotterdammers. Via Bologna belandde Cruz in 2003 bij Inter, waarmee hij de afgelopen drie jaar landskampioen werd.
Cruz haalde zich onlangs de woede van Mourinho op de hals, omdat de spits in de wedstrijd tegen Genua zijn instructies niet opvolgde.
Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje tegenstrijdig met je eerdere opmerking dat Bosz spelers met restwaarde moet halen?
HAHAHA!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef Juk het volgende:
[..]
HAHAHA!!
Crane weet me elke keer weer te verassen met nóg dommere uitspraken.
HAHAHAHAHAHAHAAHAAHAAHAHAHH!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jonge god die Cruz, nog maar 34 zou dus ws de jongste selectiespeler bij jullie worden?
Ik lach me altijd kapot om die opmerkingen van jou. Als je toch niets toe te voegen hebt hier kan je toch ook gewoon wegblijven?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jonge god die Cruz, nog maar 34 zou dus ws de jongste selectiespeler bij jullie worden?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Luni het volgende:
Cruz
quote:26-11-1997 CL Groepsfase: W5
Feyenoord 2 - 0 Juventus
67. Cruz Julio Ricardo 1 - 0
88. Cruz Julio Ricardo 2 - 0
En jij vindt Bosz incompetent. Weer twee spelers zonder restwaarde, en jij wil spelers doorverkopen voor 20 miljoen?quote:
El-Akchaoui zie ik best graag komen. Linksbacks zijn schaars en hij kan nog wel een jaar of 4 goed mee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En jij vindt Bosz incompetent. Weer twee spelers zonder restwaarde, en jij wil spelers doorverkopen voor 20 miljoen?.
En jij denkt dat Feyenoord voldoet met 2 aankopen in een heel jaar?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En jij vindt Bosz incompetent. Weer twee spelers zonder restwaarde, en jij wil spelers doorverkopen voor 20 miljoen?.
Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want het is zo raar dat je bovengenoemde namen haalt, aangevuld door 2 jongere goed gescoute spelers met restwaarde.
O wacht eens even. Ja, dat IS raar bij Feyenoord.
Het gaat om het feit dat je heel de tijd zit te bleren dat er alleen grote namen worden binnengehaald die veel te oud zijn en 3 miljoen salaris per jaar verdienen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want het is zo raar dat je bovengenoemde namen haalt, aangevuld door 2 jongere goed gescoute spelers met restwaarde.
O wacht eens even. Ja, dat IS raar bij Feyenoord.
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.
Hoorde het gisteravond al uit de eerste hand. John was gisteren in Engeland voor de laatste onderhandelingen en vanochtend is hij voorgesteld aan de spelersgroep. Wel een goede keuze denk ik, voor beide partijen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:John Metgod wordt trainer bij Portsmouth
Dat is nou het mooie van goed gescoutte spelers: die kosten nauwelijks wat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.
gaan we nu iedereen opnoemen die niet in beeld is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speerpunt van Feyenoord qua transfers in de winter is een rechter centrale verdediger. Botteghin van Zwolle is vooralsnog niet in beeld.
Meer omdat Botteghin wel in de media gelinkt werd en wordt aan Feyenoord, maar intern nooit een optie is geweest...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
gaan we nu iedereen opnoemen die niet in beeld is?
Jantje de Vries van Schotelboys is nog niet in beeld...
Cruz moet van de winter al weg..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Merkie het volgende:
Goed gescoutte spelers kost wel wat. Helemaal als je ook daadwerkelijk goede spelers wilt. Minstens een miljoen of wat kosten ze toch zeker, en het scouten is ook niet gratis. Je kan niet van 0 euro 20 miljoen maken zoals jij wel denkt. Het is belangjker de schuld weg te werken zodat je financieel meer ruimte hebt. Ik snap niet hoe jij de illusie kan hebben dat je zomaar even een fantastische speler kan kopen.
weet ik, maar het klonk grappig...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer omdat Botteghin wel in de media gelinkt werd en wordt aan Feyenoord, maar intern nooit een optie is geweest...
Kalou, Sulejmani en Suarez hebben samen nog geen 2 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Merkie het volgende:
Goed gescoutte spelers kost wel wat. Helemaal als je ook daadwerkelijk goede spelers wilt.
Feyenoord moet elke zomer een aantal spelers verkopen om er verder bovenop te komen. Afgelopen zomer had er zo ook geld verdiend moeten worden. Het is niet zo dat iemand als Buijs of Greene iets te zeggen heeft. Als er na 2 jaar WEER geen geld is om te investeren, doe je toch iets fout.quote:Minstens een miljoen of wat kosten ze toch zeker, en het scouten is ook niet gratis. Je kan niet van 0 euro 20 miljoen maken zoals jij wel denkt.
Die schuld moet niet zo overdreven worden... We staan geen 200 miljoen in de min hoor.quote:Het is belangjker de schuld weg te werken zodat je financieel meer ruimte hebt. Ik snap niet hoe jij de illusie kan hebben dat je zomaar even een fantastische speler kan kopen.
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.quote:
Toch haalt ie de gemiddelde leeftijd omlaag aangezien Mols stopt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.
Cruz is een held, die mag altijd komen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.
blijf vaker weg hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben een weekend weg en zie dat we met 5-2 gewonnen hebben. Gaat de goede kant op dus.
Ik had hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben een weekend weg en zie dat we met 5-2 gewonnen hebben. Gaat de goede kant op dus.
quote:'Feyenoord denkt aan vergeten Da Costa'
Manuel da Costa kan zich mogelijk opmaken voor een rentree op de Nederlandse voetbalvelden. De verdediger van Fiorentina staat volgens de Italiaanse krant La Nazione in de serieuze belangstelling van Feyenoord.
De 22-jarige Portugees maakte medio 2008 de overstap van PSV naar Fiorentina, dat hem ruim vier miljoen euro voor hem op tafel legde. In Florence speelde Da Costa tot dusverre echter slechts één duel, waardoor hij alweer zou mogen vertrekken.
Feyenoord is bereid de international een nieuwe kans te geven. De Rotterdammers zijn al enige tijd op zoek naar een nieuwe centrale verdediger en die vacature zou Da Costa nu moeten gaan invullen.
Ik vond hem altijd wel sterk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Crane het volgende:
Zal wel flink wat kosten lijkt me.Wel een goede leeftijd.
Bij PSV was ie niet geweldig toch?
Hij kwam samen met Graf? (hoe hete die linksback ook al weer?) bij mij aan tafel zitten bij de afscheidsreceptie van Henk Fräser, en ging ook met ons zitten praten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah Julio toen ontmoet op een jeugd toernooi van Feyenoord.
Fijne vent ik was toen negen. Maar hij nam alle tijd om even een praatje te maken .
Patricio Graffquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij kwam samen met Graf? (hoe hete die linksback ook al weer?) bij mij aan tafel zitten bij de afscheidsreceptie van Henk Fräser, en ging ook met ons zitten praten.
Zoiets overleg je toch ff?quote:KNVB verbaasd over handelswijze Feyenoord
De manier waarop Feyenoord in de afgelopen periode is omgegaan met de beoogde aanstelling van Patrick Lodewijks als keeperstrainer van Oranje-B heeft de KNVB zeer verbaasd. De voetbalbond kreeg in een vroegtijdig stadium van algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord te horen dat een rol als keeperstrainer bij Oranje-B voor Lodewijks wat hem betreft geen probleem was.
Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek werd echter niet door zijn directie op de hoogte gebracht en bij de lancering van het project in de media verrast door het bericht dat Lodewijks de beoogde keeperstrainer was. Verbeek gaf toen te kennen de handelwijze van de KNVB onjuist te vinden, terwijl de bond gewoon contact had gezocht met Feyenoord.
Omdat Verbeek geen voorstander is van Oranje-B gezien de extra belasting voor zijn spelers en bovendien Lodewijks niet op projectbasis wilde afstaan, keerde Gudde later op zijn schreden terug en stak alsnog een stokje voor de aanstelling van Lodewijks, tot teleurstelling van de oud-doelman. Feyenoord ligt niet alleen wat betreft de kwestie-Lodewijks dwars bij de KNVB, maar wil ook geen spelers afstaan voor Oranje-B. De club onderzoekt momenteel de juridische mogelijkheden om de spelers thuis te kunnen houden voor het nieuwe vertegenwoordigende elftal.
quote:Onno Jacobs wil voor 100 miljoen euro ook wel praten over verkoop
Onno Jacobs laat in het blad Sportweek weten dat hij voor 100 miljoen euro ook wel bereid is te gaan praten over een 'verkoop' van Feyenoord: "Chris Woerts heeft wel eens gezegd dat we voor 200 miljoen euro gaan praten. Nou, voor de helft wil ik ook wel om de tafel gaan zitten, hoor. Maar in al die gevallen is de vraag wat voor zeggenschap een mogelijke nieuwe eigenaar wil. Als hij álle zeggenschap wil, dan houdt het op. Dat is hier onmogelijk. Wij willen niet in een situatie terechtkomen dat één persoon alles voor het zeggen heeft. Het bestuursmodel dat deze club nu heeft, met een Raad van Commissarissen met tenminste vijf leden als toezichthoudend orgaan op de directie, moet intact blijven."
"Natuurlijk, als hier een rijke Arabier of Rus binnenkomt met honderd miljoen, moet zo iemand wat te zeggen krijgen. Wat mij betreft wordt-ie dan voorzitter of lid van de Raad van Commissarissen. Maar het kan níét zo zijn dat hij in z’n eentje gaat bepalen of deze club linksom of rechtsom moet. Zoiets bepaal je met je andere commissarissen en je directie tezámen. Als een verstandig iemand deze club wil overnemen, dan zal-ie de normen en waarden van deze club ook heus wel koesteren. Anders koopt-ie alleen een lege huls."
mij ook nooit opgevallen, maar ik weet niet of je wil dat een centrale verdediger opvalt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat moet ik daar nou weer van denken... Ik vond hem nooit goed bij PSV eigenlijk
Als hij in de winsterstop komt (wat al onwaarschijnlijk is), dan is hij al bijna 28. Speelt 'ie anderhalf jaar bij ons, dan is hij al een hele tijd 29. Zijn aankoopkosten haal je er dan echt niet uit hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 06:37 schreef Keltie het volgende:
Hoezo zou El-Akchaoui geen restwaarde hebben? 18 februari 1981
Kopen, goed spelen en eventueel verkopen
Zou wel mooi zijn als'ie terugkomt, eigen jeugd ey
Cruz
Joh, dat is zo lekker koffiedik kijken.. Daar kan je niets over zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als hij in de winsterstop komt (wat al onwaarschijnlijk is), dan is hij al bijna 28. Speelt 'ie anderhalf jaar bij ons, dan is hij al een hele tijd 29. Zijn aankoopkosten haal je er dan echt niet uit hoor.
Jeugd verpatsenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Als je kijkt naar de financiële situatie zou ik de restwaarde (wat een woord ook) toch wel in mijn achterhoofd houden. Er zal toch geld moeten worden verdiend om uit de rode cijfers te komen.
Arie halve-Haantjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Keltie het volgende:
Daarnaast moet Feijenoord de catering eens in eigen beheer gaan nemen, kan je volgens mij ook genoeg op verdienen... ErnstHappelflappen enzo
Nee, doe maar een Frietje Met(god)quote:Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef ursel het volgende:
Maar wil er niemand een Cruzantje dan??
Blijkbaar nog niet helemaal rond dusquote:Feyenoord voert tweede gesprek met Bosz
Peter Bosz heeft een tweede gesprek met Feyenoord gehad over het verlengen van zijn contract. De technisch directeur van de Rotterdammers heeft een aflopende verbintenis.
Bosz ging niet in op de eerste aanbieding, ondanks dat hij graag langer in De Kuip wil blijven. Volgens Voetbal International zou hij naar verluidt meer willen verdienen. Algemeen directeur Eric Gudde laat in het weekblad weten dat er gesproken wordt. Daarbij is er nog altijd een optie voor een contract voor onbepaalde tijd.
"Ik heb vorige week inderdaad gesproken met Peter en dit was één van de punten die zijn langsgekomen. Ik heb al eerder gezegd dat we onze tijd nemen en dat zodra iets bekend is, wijzelf daarmee naar buiten komen", aldus de bestuurder.
Hij wil meer verdienen !quote:Op woensdag 12 november 2008 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet helemaal rond dus
quote:Feyenoord zonder Fer naar Hardenberg
Leroy Fer zal donderdag niet mee afreizen naar Hardenberg, voor de bekerwedstrijd tegen HHC. De middenvelder van Feyenoord is ziek en trainde daarom de afgelopen dagen al niet met de groep mee, zo meldt de Rotterdamse club woensdagmiddag. Het is twijfelachtig of Theo Lucius bij de wedstrijdselectie voor het bekerduel zit. De verdediger blijft last houden van de teen die hij enkele weken geleden brak. Hij kampt met een ontsteking in de teen. "In het slechtste geval zijn we hem weer twee tot drie weken kwijt", geeft hoofdtrainer Gertjan Verbeek toe.
Behoudens Fer en Lucius is een groot deel van de geblesseerde spelers bij Feyenoord op de weg terug. Jon Dahl Tomasson staat er van hen het beste voor. De aanvaller had vanwege zijn individuele programma woensdag vrij, maar zou mogelijk komende zondag aan kunnen sluiten bij de selectie voor de wedstrijd tegen FC Twente.
Danny Buijs, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Denny Landzaat maakten woensdagochtend voor de eerste maal alle vier tegelijk weer de volledige groepstraining mee. Zij zouden alle vier aanstaande maandag speelminuten kunnen maken in de wedstrijd van aanstaande maandag tegen Jong FC Dordrecht.
Hij heeft toch 4 uit 3quote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef Kopbal het volgende:
Ben erg benieuwd hoe Tomasson het dit seizoen gaat doen. Heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen.
Met een glaasje rode Wijnaldum graagquote:Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef ursel het volgende:
Maar wil er niemand een Cruzantje dan??
Volgens FCupdate.nl nog het extra stukje.quote:
quote:Verbeek liet verder weten dat hij jeugdspeler Luis Pedro, die in Jong Feyenoord regelmatig weet te scoren, sowieso opneemt in zijn selectie voor de bekerwedstrijd.
etc. bestaat uit 1 persoon, aangezien je maar 3 keer kan wisselenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoop dat Feyenoord het morgen niet gaat onderschatten en gewoon lekker vroeg gaat scoren.Niet verlengen gewoon met een ruime voorsprong de rust in gaan en dan lekker janota,pedro etc. laten spelen.
En dan is het de week er op zeker; Bosz moet blijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosz wil meer geld![]()
Voor zijn goede prestaties zeker?![]()
![]()
er uit die man, !
Des te dichterbij het moment komt dat die amateurs gewoon met minstens 0-5 geklopt wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef ursel het volgende:
Tot nu toe heeft iedereen het in de beker tegen een amateur lastig gehad..
Ik hou me hard dus maar vast alvast..
Van Bommel zou absoluut de juiste persoon zijn voor dit Feyenoordquote:Op woensdag 12 november 2008 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Bommel trouwens in verband gebracht van PSV.
Feyenoord moet ook zeker proberen hem binnen te halen. Dat is echt een man die wij missen in het elftal. Hij zou voor ons erg belangrijk kunnen worden.
We moeten nog 5 wedstrijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
beker is alweer bijna binnen
ship it
quote:'Ook Feyenoord jaagt op Toivonen'
Geld of geen geld; Feyenoord lijkt zich in januari te willen roeren op de transfermarkt. De Rotterdammers zouden achter PSV-target Ola Toivonen en verdediger Mattias Bjärsmyr aanzitten.
Volgens het Zweedse Fotbolexpressen is de belangstelling van Feyenoord voor Malmö-spits Toivonen concreet. Of de Rotterdammers op financieel gebied kunnen wedijveren met PSV is onduidelijk. De Eindhovenaren hebben een bod uitgebracht op de spits, die naar verluidt ruim drie miljoen euro kost.
Bij belangstelling voor de 22-jarige Toivonen laat Feyenoord het niet. Ook de verdediger Bjärsmyr staat op het verlanglijstje van de Stadionclub. Ook diverse andere clubs zouden de Zweedse mandekker volgen.
]Eerder werd Feyenoord ook gelinkt aan Manuel Da Costa van Fiorentina. De Portugese oud-PSV'er zou betrokken kunnen worden in een ruil met André Bahia, melden Italiaanse bronnen.
Vakkie_W = D-K en zoals gewoonlijk weer uiterst selectief met zijn antwoordenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat kan het mij nou schelen wat Vakkie_W van de beker vind.Lekker relevant.Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel. Als je er niet meer in zit dan is het opeens geen prijs meer. Is niet alleen hier zo. Is bij de meeste grote clubs zo.
Kan je je gelijk niet krijgen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:
Hofpleinfontein:
[..]
Vakkie_W = D-K en zoals gewoonlijk weer uiterst selectief met zijn antwoorden
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:
Hofpleinfontein:
[..]
Vakkie_W = D-K en zoals gewoonlijk weer uiterst selectief met zijn antwoorden
Da Costa voor Bahia?quote:
Wat heeft dit met gelijk halen te maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je je gelijk niet krijgen?![]()
Feyenoord
Bahia is langzamerhand cult aan het worden manquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De rots uit Rio.
We mogen Fiorentina op onze blote knieën bedanken als zij ons weten te verlossen van hem.
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bahia is langzamerhand cult aan het worden man
Maargoed, voor 4 miljoen rij ik hem wel naar Italie.
Misters en culthelden zijn helaas vaak niet de beste voetballers.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!
Bij Feyenoord is het niet mogelijk om 11 goede voetballers in 1 elftal te hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misters en culthelden zijn helaas vaak niet de beste voetballers.
Sowieso moet je elke wedstrijd gaan die je kan gaanquote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef blindgier het volgende:
Gyan is cult en kan voetballen.
Trouwens toch besloten om morgen te gaan. Kan deze pot gewoon niet voorbij laten gaan.
Hoezo niet?Moet je zeker eerder weg omdat je anders de laatste trein mist?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Met de trein gaat het in ieder geval niet lukken morgen.
Ja, half 11 gaat de laatste. En dan zit je 3 uur en 40 minuten in de trein.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoezo niet?Moet je zeker eerder weg omdat je anders de laatste trein mist?
Woon in Nijmegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef blindgier het volgende:
Bij mij geeft hij toch echt dik 5 uur aan naar Rotterdam.
Ik weet het niet. Vond Deurne vorig jaar ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef blindgier het volgende:
Ik dacht al, maar ga gelukkig gewoon met de auto
Wordt wel een memorabele pot denk ik. Dat dorp leeft er al weken naar toe.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef blindgier het volgende:
Ik dacht al, maar ga gelukkig gewoon met de auto
Wordt wel een memorabele pot denk ik. Dat dorp stad(je) leeft er al weken naar toe.
Ik heb het al vaker gezegd: met een beetje meer geluk en geen idiote blunders achterin hadden we al 9 punten meer gehad. (NEC, Willem II en Sparta) En kijk eens aan waar je dan staat: vierde op 2 punten.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ons seizoen tot nu toe zo matig is, want als je ziet hoe Ajax en PSV voetballen vind ik Feyenoord niet echt slechter spelen eigenlijk.
Het is een cliché, maar geluk moet je afdwingen...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: met een beetje meer geluk en geen idiote blunders achterin hadden we al 9 punten meer gehad. (NEC, Willem II en Sparta) En kijk eens aan waar je dan staat: vierde op 2 punten.
Ajax, PSV en AZ schat ik toch net ff wat hoger in dan Feyenoord hoor...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je 1 seizoen kampioen had kunnen worden dan is het dit seizoen wel.
wat heb jij toch met die beker joh dwaasquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
beker is alweer bijna binnen
ship it
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!
Denk wel dat het voor Feijenoord het makkelijkste is om via de beker Europees veilig te stellenquote:Op donderdag 13 november 2008 04:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die beker joh dwaas
ben je al "finale whoho" aan het zingen?
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je je gelijk niet krijgen?![]()
Feyenoord
Niet serieus nemen dusquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Hehe, volgens mij zijn er wel meer bang geworden na gisteren en eergisteren te hebben gezien.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerst maar eens comfortabel op voorsprong komen, anders zie ik het nog wel foutgaan ook...
Een ruil Bahia - Da Costa maakt ons niet beter. Kan je beter Bahia houden, die al bekend is met de club.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De rots uit Rio.
We mogen Fiorentina op onze blote knieën bedanken als zij ons weten te verlossen van hem.
Wie heeft er tegenwoordig nog wel supporters.......quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
nog meer mensen hiero zich gisteravond kapot gelachen om dat "publiek" bij az - lampies? Allemaal lekker zitten, totale desintresse en maar tikken met die verwijfde waaiers van ze. wankers.
quote:
Dat is toch niks nieuws bij AZ? Het meest lelijke publiek van Nederland...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
nog meer mensen hiero zich gisteravond kapot gelachen om dat "publiek" bij az - lampies? Allemaal lekker zitten, totale desintresse en maar tikken met die verwijfde waaiers van ze. wankers.
ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet wist. Ik probeer n-holland altijd zoveel mogelijk te ontwijken, en kijk ook nooit naar aset of 020 op de nos. Dat ik gisteravond toevallig keek bevestigt mijn gelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws bij AZ? Het meest lelijke publiek van Nederland...
Lodewijks dus niet. Zal hij niet zo blij mee zijn...quote:Van Zwam keeperstrainer Nederland-B
Geschreven op donderdag, 13 november om 10:47
Arno van Zwam gaat bij het Nederlands B-elftal aan de slag, zo meldt BN/De Stem donderdag. De keeperstrainer van NAC Breda gaat volgens het Brabants dagblad bij de B-versie van het Nederlandse elftal dezelfde functie vervullen.
De KNVB had in eerste instantie Patrick Lodewijks op het oog. Feyenoord gaf haar goedkeuring, maar kwam daar later op terug. Naar verluidt had het bestuur niet hoofdtrainer Gertjan Verbeek op de hoogte gebracht, waarna algemeen directeur Eric Gudde alsnog een streep zette door de aanstelling van de oud-doelwachter.
Van Zwam stond in zijn actieve carrière bij drie clubs onder contract: Fortuna Sittard, het Japanse Jubilo Iwata en NAC Breda. Sinds vorig seizoen heeft de 39-jarige Gelderlander de doelmannen van de Bredase eredivisionist onder zijn hoede.
Het project van Nederland B is voor de duur van dit seizoen nieuw leven ingeblazen na de uitschakeling van Jong Oranje voor het EK Onder 21. Een grote groep talentvolle spelers blijft via Nederland B interlands spelen en behoudt zodoende de aansluiting met het A-elftal. Dit geldt eveneens voor de oudere spelers van de voorlopige lijst van Nederland B, die in beeld zijn bij de selectie van Oranje.
heb al vrij genomen dag na de beker finale voor huldigingquote:Op donderdag 13 november 2008 04:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die beker joh dwaas
ben je al "finale whoho" aan het zingen?
[..]
![]()
![]()
Alleen resultaat geldt volgens hem, dus we hoeven er nog maar ééntje te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Jezus
Kan niet wachten op Crane straks .
Jupquote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Canisfire het volgende:
Nou Pedro weer eentje in het rijtje Fer Wijnaldum Biseswar ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je kent D-K?
Ik verwacht vandaag nog een topic over hem.
Gekke boer kwam met gestrekt been op hem in .quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de 1e overtreding niet gezien, Bruins zwaar geblesseerd?
Ironisch.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Je bent toch een prof zeg.Schop dan iemand van hun de tribunes in.
Ze staan te voetballen als wijven.Je ziet toch dat zij ook smerig spelen.Scheidsrechter doet toch niks.Speel zelf dan ook smerig.Wat John de Wolf ook zegt: niemand reageert in de eerste minuut op die overtreding op Bruins.Je bent toch een team?quote:
Is er alquote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Canisfire het volgende:
Nou Dirk kom maar met je Pedro topic
Ajax publiekquote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef Crane het volgende:
Wel triest, dat publiek uit Hardenberg dat 20 minuten lang 'Sparta is de club van Rotterdam' aan het zingen was toen ze met 4-1 achterstonden.
Volendam uit... Lekker biertje op de kade met een broodje paling erbij. Daarna een simpele 5-0 overwinnen en met de 3 punten naar huisquote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volendam thuis.
Volendam uit zal vast wel weer een combi worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volendam uit... Lekker biertje op de kade met een broodje paling erbij. Daarna een simpele 5-0 overwinnen en met de 3 punten naar huis
Er zullen morgen op de training wel honderden man met spanddoeken en vuurwerk de helden staan op te wachten om deze grootse prestatie samen te vieren.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Canisfire het volgende:
Jongens we hebben gewonnen we zijn door !!
Contracteren en 2 wedstrijden per jaar laten spelen. Die tegen Ajax, welteverstaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Wat een mongool die Gerard Kocks .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |