Yep, ga met de businessclubquote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:
Wedstrijd tegen Deportivo is nu ook uitverkocht zie ik.
Nog mensen die naar Emmen gaan donderdag eigenlijk?
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:
Dat is ook wel lekker dan. Zit zelf nog steeds in dubio.
John Metgod wordt trainer bij Portsmouth
Bron: Ad.nl
John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.
Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:
Wedstrijd tegen Deportivo is nu ook uitverkocht zie ik.
Nog mensen die naar Emmen gaan donderdag eigenlijk?
Oh ok dan. Hoe ga je erheen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.
Vind je landzaat zo goed dan, die valt me heel erg tegen en is nog een neus ook, geef bij dan Fer maar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.
Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heetquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:
Dat is ook wel lekker dan. Zit zelf nog steeds in dubio.
Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heet
samen met oa erasmusch via frankfurt - santiago, trein naar coruna. Denk dat dat vliegtuig vanaf frankfurt 1300 redelijk gevuld is met Feyenoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Oh ok dan. Hoe ga je erheen?
Gaan er toch nog wel wat van hier erheen volgens mij.
`quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
welk duo dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.
ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt nog effe haasten dan. Schijn zelf in een hotel aan zee te zitten op 100 meter van het stadionquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomen
Dat het nog steeds een droom van hem is om zich te bewijzen bij Feyenoord, aangezien hij bijna de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en nog steeds in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd! Zou een ontzettend goede aanwinst zijn.
Wat zei ie precies?
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadionsquote:De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
Arsenal daarentegen is wel heel mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadions
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Arsenal daarentegen is wel heel mooi.
Alles behalve een dak, ik wil geen sporthalquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar je kan er natuurlijk je klok op gelijk zetten dat er een dak op komt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:
[..]Ja das zeker kut, Parkzicht gaan veel vrienden van me heen en een hele berg bekenden die er rond lopen, dus heb daar voor gekozen, had ook graag naar Timewarp gegaan, misschien nog effe afteren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik niet missen ha ha ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:
[..]
Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.
Uit welk stuk is die quote?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadions
Laat ik hem maar helemaal plaatsen dan.quote:
quote:Gudde laat licht schijnen over toekomst Feyenoord
Datum: 11-11-2008 Bron: AD.nl
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord acht de kans gering dat zijn club volgend jaar zal toetreden tot de eredivisie van het vrouwenvoetbal. Gudde zei dat maandagavond tijdens zijn presentatie op de sponsoravond van voetbalvereniging 's-Gravendeel, dat onlangs aansloot bij een totaal van inmiddels 184 clubs dat een amateurpartnerschap met Feyenoord heeft.
'Dames- en meisjesvoetbal is absoluut belangrijk met het oog op de toekomst van Feyenoord, maar momenteel zijn we niet in staat om het te faciliteren', stelde Gudde, die ook de samenwerking met het Hoornaarse Stedoco in zijn betoog aanstipte. 'Met die vereniging bestaan op het gebied van damesvoetbal contacten, maar ik denk dat we ook in de onmiddellijke omgeving van Rotterdam zullen moeten kijken om de pijler damesvoetbal van de grond te krijgen.'
De voormalig trainer van Spijkenisse, Excelsior Maassluis en Excelsior'20 was op uitnodiging van de Stichting Voetbal Promotie 's-Gravendeel te gast op sportpark De Trekdam. Hij liet daarbij nadrukkelijk zijn licht schijnen op de toekomst van Feyenoord. In zijn betoog stond vooral de focus op 2016, het jaar dat het nieuwe stadion van Feyenoord gerealiseerd moet zijn, centraal.
Komende maand neemt de Rotterdamse gemeenteraad een beslissing over de locatie van de voetbaltempel, die 80.000 toeschouwers moet gaan herbergen. Drie scenario's liggen klaar, maar Feyenoord heeft duidelijk de voorkeur uitgesproken voor de ligging van het stadion aan de Maas.
'Met angst en beven hebben we de voorbije weken de kredietcrisis en de gevolgen ervan in de gaten gehouden, maar we blijven optimistisch over de realisatiemogelijkheden van het stadion', gaf Gudde aan. 'Het stadion moet er ook komen, willen we de slag met clubs als Heerenveen, Fc Twente en Fc Groningen die hun stadion tijdig hebben vernieuwd of zijn verhuisd niet verliezen. Dat zijn clubs die ons qua begroting naderen.'
De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |