abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63111905
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:30 schreef Stevie_G het volgende:
Volendam kan het nog wel is knap lastig gaan krijgen nu jullie het zo goed doen. Ik denk dat Volendam nu de grootste degredatiekandidaat is. Wel knap hoe Verbeek het voor elkaar krijgt om een ploeg zo bovenzichzelf uit te laten stijgen. Daar heb ik echt respect voor. Misschien moet de doelstelling bij gesteld worden en kan feyenoord wellicht meedoen om europees voetbal.
Zelfs Crane schrijft niet zulke waardeloze reacties hier
pi_63111920
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:30 schreef Stevie_G het volgende:
Volendam kan het nog wel is knap lastig gaan krijgen nu jullie het zo goed doen. Ik denk dat Volendam nu de grootste degredatiekandidaat is. Wel knap hoe Verbeek het voor elkaar krijgt om een ploeg zo bovenzichzelf uit te laten stijgen. Daar heb ik echt respect voor. Misschien moet de doelstelling bij gesteld worden en kan feyenoord wellicht meedoen om europees voetbal.
Uhu
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63112023
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zelfs Crane schrijft niet zulke waardeloze reacties hier
pi_63114563
quote:
Feyenoord zoekt juridische steun tegen Nederland B

EXCLUSIEF - Feyenoord onderzoekt of het juridisch verplicht is spelers af te staan aan het Nederlands B-elftal, dat de KNVB onlangs heeft opgericht.

De Rotterdammers voerden maandagmiddag samen met delegaties van Ajax, PSV, AZ en SC Heerenveen overleg over het nieuwe team, dat onder leiding komt te staan van Johan Neeskens.

In de voorselectie van Oranje B voor het duel met Jong Zweden van woensdag 19 november zijn drie Feyenoorders opgenomen: Kevin Hofland, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer.

Feyenoord is de enige club die bezwaar heeft bij de oprichting van het team dat als een schaduwelftal moet gaan fungeren van het Nederlands elftal, met het oog op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63114922
Ik snap ook dat nut niet van oranje B... Wat heeft wie eraan als je alleen maar oefenpotjes doet.

Overigens dat geval van de supporter.
Zijn er hier mensen die erbij waren? Niet dat ik het opneem voor het bestuur maar ik kan me zo voorstellen dat in een eenzijdig verhaal de supporter uiteraard geen blaam treft.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 10 november 2008 @ 22:01:29 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63115106
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]
2000 light years from home
pi_63115252
Wedstrijd tegen Deportivo is nu ook uitverkocht zie ik.

Nog mensen die naar Emmen gaan donderdag eigenlijk?
pi_63115503
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eindelijk bijten ze eens een beetje van zich af.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63115817
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef blindgier het volgende:

Uitverkocht ja? Klote, wilde nog een kaart kopen. Dan maar een Spaanse schone aanspreken daar.

Ik zit donderdag in Emmen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63116808
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Uitverkocht ja? Klote, wilde nog een kaart kopen. Dan maar een Spaanse schone aanspreken daar.

Ik zit donderdag in Emmen.
Moet daar ook wel genoeg te regelen zijn lijkt me. Heb er wel zin in nu. Wordt nog een belangrijke pot, dus dat is mooi meegenomen.

Zelf moet ik nog effe beslissen of ik donderdag gaat. Maten hebben afgezegd, dus ben nu de enige met een kaart. Alleen weinig trek om 2 uur heen en 2 uur terug te rijden in me eentje hehe.
  maandag 10 november 2008 @ 23:31:57 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118308
Brr. Het bloed gaat toch koken als je weer zo'n verhaal leest over een onterechte SV.

Heb het gevoel ook dat er de laatste maanden elke week wel zo'n bericht naar buiten komt, zo kan het toch niet langer doorgaan?
  maandag 10 november 2008 @ 23:38:04 #62
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63118463
quote:
Luigi Bruins moet aan de bak
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Door de werkwijze van trainer Gertjan Verbeek is het eerste elftal van Feyenoord dit seizoen letterlijk en figuurlijk dichterbij gekomen voor de beloftes van de club.
afbeelding vergroten Luigi Bruins. FOTO ANP
Andersom is de afstand net zo klein. Luigi Bruins, sinds kort veroordeeld tot de bank in de Kuip, maakte gisteravond zijn debuut voor Jong Feyenoord, dat overtuigend met 4-1 won van Jong Sparta.

Waar de nog jongere Georginio Wijnaldum en Leroy Fer zich in sneltreinvaart tempo ontwikkelen, lijkt Bruins momenteel stil te staan in zijn ontwikkeling. De 21-jarige Rotterdammer heeft voor het eerst in zijn profloopbaan te maken met tegenslag nu hij door Verbeek is gepasseerd. ,,Wat kun je eraan doen? Hard werken,'' sprak Bruins over zijn dip. ,,Het ging vanavond wel lekker.''

Vlak voordat hij door trainer Alex Pastoor een kwartier voor tijd naar de kant werd gehaald, bepaalde Bruins de eindstand op 4-1. Hij benutte een strafschop die hij zelf 'verdiend' had toen hij een vrije trap tegen de omhoog gestoken arm van de in de Sparta-muur opgestelde Jeffrey Rijsdijk schoot.

Omdat Verbeek vindt dat al zijn spelers ritme moeten houden, speelde Bruins gisteravond voor het eerst sinds zijn komst naar Feyenoord op Varkenoord. ,,Hij moet minuten maken,'' aldus Verbeek. ,,Tegen FC Utrecht heeft hij zondag maar tien minuten gespeeld.''

Wie niet of weinig in de hoofdmacht speelt, doet mee met de beloftes, zo luidt de stelregel van Verbeek, die ook Theo Lucius weer in actie liet komen. Alleen voor de twee oudste spelers van zijn selectie maakt hij een uitzondering. Reservedoelman Rob van Dijk (37) en pinchhitter Michael Mols (37) hoeven niet bij de beloftes op te draven.

Ook bij Sparta liep een aantal selectiespelers in het veld dat meters moesten maken. Iderlindo Moreno Freire speelde de hele wedstrijd, hetgeen betekent dat trainer Foeke Booy hem morgen niet nodig heeft tegen Cambuur. Kim Jaggy, die een maand geleden op het Kasteel in het bekerduel tegen Jong Feyenoord een enkelblessure opliep, werd in drie kwartier juist klaargestoomd voor woensdag.

Joey Godee is nog een twijfelgeval. Mede doordat Charles Dissels nog niet fit is, zit de linkspoot deze week weer bij de selectie van 18 man. Godee zou tegen Jong Feyenoord een uur spelen. Maar toen hij net op dat moment zorgde voor de aansluitingstreffer (2-1), wilde hij zelf nog wel even blijven staan.

Kermit Erasmus maakte aan de Spartaanse illusies echter snel een einde. De Zuid-Afrikaan speelde zichzelf door het centrum vrij en bediende de meegelopen Kelvin Leerdam op maat. Erasmus was uitstekend op dreef en had in drie goals een belangrijk aandeel. De kleine spits scoorde zelf de 1-0 - rebound nadat Kevin Wattamaleo vanaf dertig meter de onderkant van de lat raakte - en stond ook aan de basis van de 4-1 toen hij alert reageerde op een lange bal van Leerdam en door doelman Rick van der Burg werd neergehaald.

Grote uitblinker bij Jong Feyenoord was echter Timothy Derijck. De Belg, die Norichio Nieveld vlak voor rust de 2-0 liet scoren, was heer en meester in de duels. ,,Hij is eigenlijk te goed voor dit elftal,'' verzuchtte Jong Sparta-trainer Geert Meijer. ,,Feyenoord heeft meer kwaliteit. Zij halen spelers uit Brazilië, Zuid-Afrika, Polen. Dat zie je alleen al aan de technische bagage terug. We lijden een keer balverlies op het middenveld en de bal ligt na een, twee passjes in het mandje. Voor Pastoor was het op de bank wel genieten, denk ik.''
pi_63118530
Maken jullie je nou echt alleen daar druk over? Niet dat ik het goedkeur ofzo.
  maandag 10 november 2008 @ 23:44:39 #64
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118611
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:41 schreef Crane het volgende:
Maken jullie je nou echt alleen daar druk over? Niet dat ik het goedkeur ofzo.
Het zal wel handig zijn als je iemand quote.
pi_63118810
Feyenoord heeft helemaal gelijk. Spelers die voor niks worden weg getrokken bij je voor ene B-elftal. Zijn ze helemaal besodemieterd in Zeist.
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:20:38 #66
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63119306
El-Akchaoui met een open sollicitatie bij VI. In de winterstop halen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:57:17 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63119825
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63119872
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:20 schreef Kopbal het volgende:
El-Akchaoui met een open sollicitatie bij VI. In de winterstop halen.
Idd! Zou een ontzettend goede aanwinst zijn.

Wat zei ie precies?
pi_63119890
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom iedereen het heeft over de 'stormachtige' ontwikkeling van Fer, ik vind hem nog niet zo bijzonder. Zo als ik het zie is hij gewoon een speler voor de laatste 10 minuten als De Guzman en Landzaat weer fit zijn. Ik schat Bruins ook nog steeds hoger in dan Fer.
Fer heeft veel meer rendement. Bruins is een lui joch die het wat mij betreft voorlopig met invalbeurten mag doen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 01:04:15 #70
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63119926
quote:
Hoewel Greene zelf een uitstekend seizoen doormaakt, wil hij nog niet denken aan een eventueel WK. De verdediger zat al een aantal keer in de voorselectie van bondscoach Van Basten en nu hij als rechtsback gaat spelen opent dat wellicht nieuwe perspectieven voor de 23-jarige Feyenoorder. "Zelf ben ik daar nog niet echt mee bezig", zegt hij echter. "Ik wil eerst wil helemaal mijn draai vinden en goed spelen als rechtsback. Daarna zie ik wel", blijft hij nuchter.
Interview met FC Update in januari 2006.

@TC03. Het is altijd stormachtig als je vanuit de A1 en een paar keer in Jong Feyenoord zo makkelijk je inpast in een niet draaiend Feyenoord. Verder is het een groot talent, al maken veel mensen de fout door te denken dat het een verdedigende middenvelder is. Het is een box to box middenvelder die veel zal scoren. Zeker met zijn schot. Het is ook een hele goede voetballer, en zijn fysiek is natuurlijk altijd welkom. Hij heeft alleen soms slaperige momenten, maar hij zegt zelf laatst in de VI er aan te werken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:14:17 #71
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63121157
Feyenoord!
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:08:47 #72
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63121408
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 07:14 schreef Keltie het volgende:
Feyenoord!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63121493
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Crane het volgende:

Laat maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
pi_63121627
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wtf dat is wel ongekend triest dat je seizoenskaart ingehouden wordt zodra je een klacht in wilt dienen.

Weer een nieuw dieptepunt.
verschrikkelijk, echt Stasi praktijken.
pi_63121633
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.
Ook weer een opmerking die nergens op slaat!
pi_63121671
quote:

Yep, ga met de businessclub
pi_63121947
Dat is ook wel lekker dan. Zit zelf nog steeds in dubio.

John Metgod wordt trainer bij Portsmouth

Bron: Ad.nl

John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.

Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
pi_63122131
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:

John Metgod wordt trainer bij Portsmouth

Bron: Ad.nl

John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.

Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
Goed nieuws.

Zit al veel te lang bij Feyenoord zonder al te veel bij te dragen.
pi_63122334
quote:

gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63122456
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:32 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

gisterochtend toch nog snel drie kaarten gehaald. Zal daar ongetwijfeld losse kaarten kunnen regelen, maar aangezien we pas laat in de middag in coruna zijn toch maar op safe spelen. Moet ook nog biertijd hebben.
Oh ok dan. Hoe ga je erheen?

Gaan er toch nog wel wat van hier erheen volgens mij.
pi_63122490
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind je landzaat zo goed dan, die valt me heel erg tegen en is nog een neus ook, geef bij dan Fer maar!
pi_63122553
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:

Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heet
pi_63122776
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Gaan met z'n 4en drankie erbij en ik geloof dat mister Hardenberg ons welkom heet
Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.
pi_63122794
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef blindgier het volgende:

[..]

Oh ok dan. Hoe ga je erheen?

Gaan er toch nog wel wat van hier erheen volgens mij.
samen met oa erasmusch via frankfurt - santiago, trein naar coruna. Denk dat dat vliegtuig vanaf frankfurt 1300 redelijk gevuld is met Feyenoord
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63123035
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
pi_63123073
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
Maar kom je dan pas laat in de middag aan? Zelf gaat ik woensdag al op pad en zaterdag weer naar huis en dan gelijk naar de Maassilo. Extra biertijd dus haha.
`
dan ga je naar het verkeerde feest hoor, je moet in het Maasgebouw zijn!

Maassilo is ook wel een aardig feestje
pi_63123080
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef blindgier het volgende:

[..]

Dat heb je dan heel goed geregeld. Schijnt ook een waanzinnig duo op te treden voor de wedstrijd. daarom zit ik nog in dubio.
welk duo dan?
pi_63123086
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef blindgier het volgende:
ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomen
pi_63123253
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

welk duo dan?
Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63123284
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:13 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja drie uur op santiago, en dan hopen we rond 5 uur in het hotel in coruna te zijn. Hangt beetje af van de treinen richting coruna. In de trein al de eerste blikkies opentrekken, moet goedkomen
Wordt nog effe haasten dan. Schijn zelf in een hotel aan zee te zitten op 100 meter van het stadion
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:52:15 #91
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63123943
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Crane het volgende:

[..]

Idd! Zou een ontzettend goede aanwinst zijn.

Wat zei ie precies?
Dat het nog steeds een droom van hem is om zich te bewijzen bij Feyenoord, aangezien hij bijna de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en nog steeds in Rotterdam woont.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:08:59 #92
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63125722
quote:
De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
Arena auf Schalke is echt een gedrocht. Multifunctionele stadions
pi_63125822
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Arsenal daarentegen is wel heel mooi.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:26:07 #94
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63126156
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Arsenal daarentegen is wel heel mooi.
Dat wel ja.

Maar je kan er natuurlijk je klok op gelijk zetten dat er een dak op komt.
pi_63126610
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:26 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat wel ja.

Maar je kan er natuurlijk je klok op gelijk zetten dat er een dak op komt.
Alles behalve een dak, ik wil geen sporthal
pi_63127044
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das zeker kut, Parkzicht gaan veel vrienden van me heen en een hele berg bekenden die er rond lopen, dus heb daar voor gekozen, had ook graag naar Timewarp gegaan, misschien nog effe afteren daar
pi_63127081
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef blindgier het volgende:

[..]

Heino en Heino of Hunno en Hunno. Iets in die trant.

Die wil ik niet missen ha ha ha ha
pi_63127128
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Uit welk stuk is die quote?
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:08:35 #99
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63127198
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Uit welk stuk is die quote?
Laat ik hem maar helemaal plaatsen dan.
quote:
Gudde laat licht schijnen over toekomst Feyenoord

Datum: 11-11-2008 Bron: AD.nl

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord acht de kans gering dat zijn club volgend jaar zal toetreden tot de eredivisie van het vrouwenvoetbal. Gudde zei dat maandagavond tijdens zijn presentatie op de sponsoravond van voetbalvereniging 's-Gravendeel, dat onlangs aansloot bij een totaal van inmiddels 184 clubs dat een amateurpartnerschap met Feyenoord heeft.
'Dames- en meisjesvoetbal is absoluut belangrijk met het oog op de toekomst van Feyenoord, maar momenteel zijn we niet in staat om het te faciliteren', stelde Gudde, die ook de samenwerking met het Hoornaarse Stedoco in zijn betoog aanstipte. 'Met die vereniging bestaan op het gebied van damesvoetbal contacten, maar ik denk dat we ook in de onmiddellijke omgeving van Rotterdam zullen moeten kijken om de pijler damesvoetbal van de grond te krijgen.'

De voormalig trainer van Spijkenisse, Excelsior Maassluis en Excelsior'20 was op uitnodiging van de Stichting Voetbal Promotie 's-Gravendeel te gast op sportpark De Trekdam. Hij liet daarbij nadrukkelijk zijn licht schijnen op de toekomst van Feyenoord. In zijn betoog stond vooral de focus op 2016, het jaar dat het nieuwe stadion van Feyenoord gerealiseerd moet zijn, centraal.

Komende maand neemt de Rotterdamse gemeenteraad een beslissing over de locatie van de voetbaltempel, die 80.000 toeschouwers moet gaan herbergen. Drie scenario's liggen klaar, maar Feyenoord heeft duidelijk de voorkeur uitgesproken voor de ligging van het stadion aan de Maas.

'Met angst en beven hebben we de voorbije weken de kredietcrisis en de gevolgen ervan in de gaten gehouden, maar we blijven optimistisch over de realisatiemogelijkheden van het stadion', gaf Gudde aan. 'Het stadion moet er ook komen, willen we de slag met clubs als Heerenveen, Fc Twente en Fc Groningen die hun stadion tijdig hebben vernieuwd of zijn verhuisd niet verliezen. Dat zijn clubs die ons qua begroting naderen.'

De stadions van Arsenal en Schalke'04 dienen als voorbeeld voor de nieuwbouwplannen, aldus Gudde. 'Multifunctionele stadions met bovendien volop ruimte voor trainingsfaciliteiten. Vier trainingsvelden voor de eerste selectie zijn straks geen overbodige luxe.'
pi_63127322
Kan die Gudde het alleen over vrouwenvoetbal en het nieuwe stadion hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')