Inderdaad.Zul je zien dat Hofland of iemand anders weer geblesseerd terugkomt.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon geen spelers sturen naar Oranje-B.
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
Crane, wanneer verdwijnt die bunker voor je taas?
Dat doe ik. Op dit moment zijn ze goed bezig en volledig met de lange termijn bezig. Veel belangrijker dan een momentopname als dit seizoen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?
En wat hij zegtquote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
quote:Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."
"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."
Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
Idd.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
van Hanegem is toch nors en nukkig geboren?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef dill het volgende:
[..]
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.
Nors en nukkig, zoals jij dat noemt, is hij z'n hele leven al.
quote:Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."
"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."
Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
quote:De Feyenoorders Georgino Wijnaldum, Leroy Fer en Kevin Hofland zijn door KNVB-coach Johan Neeskens opgenomen in zijn voorlopige selectie van Nederland B voor het oefenduel met Jong Zweden. Nederland B treft de Zweden woensdag 19 november in Waalwijk.
In de voorlopige selectie met 26 namen zitten verder onder andere de Rotterdammers Royston Drenthe, Glenn Loovens, Gianni Zuiverloon en David Mendes da Silva. Oud-Spartaan Danny Koevermans en Excelsior-doelman Erwin Mulder staan ook op de lijst.
Volgens mij zie jij spokenquote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.![]()
Pas de laatste jaren, nu hij weer bij Fc Utrecht zit en weer veel in praatprogramma's op tv te zien is, is het mij gaan opvallen dat hij zo arrogant uit de hoek kan komen. Dat doet toch afbreuk aan het helden-beeld dat ik van hem had van vroeger. Het is altijd een idool van me geweest, en nog eigenlijk, maar daar past het beeld dat de laatste tijd naar buiten komt van Willem van Hanegem helemaal niet bij.
quote:De achterban is een uniek element van Feyenoord, aldus Feyenoords Director Finance & Operations, Onno Jacbos. Een uniek element waar beleid omheen gevoerd moet worden, aldus diezelfde Onno Jacobs.
Minder dan een maand geleden plaatsten wij een artikel met de kop 'Feyenoord veklaart oorlog aan trouwe supporter?' (zie HIER) over de thans gaande jacht op trouwe supporters. Jacht door Feyenoord, jacht om deze trouwe supporters het recht te ontnemen hun club, hun liefde in het stadion aan te moedigen.
En elke keer als je denkt dat het niet triester kan, weten de heren bestuurders ons weer te verbazen. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht werd een nieuw dieptepunt bereikt.
Bij de ID-controles op de gele zijde wordt een supporter gevraagd om zijn paspoort of rijbewijs te tonen. Deze supporter is daar principieel tegen, maar laat na twee vragen toch een ID-bewijs zien. Als de bewuste supporter vervolgens een klacht wil indienden over deze gang van zaken, kan dat.
Er wordt gevraagd naar de seizoenkaart van deze supporter, samen met een paspoort. Om de klacht officieel te registreren, zo is de uitleg. Na het uitwerken van de klacht krijgt de supporter zijn paspoort terug, maar tot zijn grote verbazing zijn seizoenkaart niet.
Sterker nog, de supporter wordt verzocht het stadion en bijbehorende terreinen direct te verlaten. Maar niet voordat hem wordt meegedeeld dat als het hem niet bevalt en hij hierover klachten heeft, hij dan toch gewoon niet meer naar De Kuip komt...
Feyenoord, waarom? Feyenoord, wanneer houdt dit op? Of moet de bom echt een keer barsten?
lunatic news
Ze willen gewoon klapvee. De fanatieke supporter willen ze niet binnen hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het is natuurlijk diep en diep triest.Ik begrijp gewoon niet waarom Feyenoord zoveel doet om het leven van de supporters zo zuur te maken. Zonder de supporters was Feyenoord helemaal nergens.
De fanatiekelingen maken Feyenoord zo groot. Al dat klapvee komt niet kijken naar een club die in het rechterrijtje staat.Maarja wie maakt dat die dwazen in het Maasgebouw wijsquote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze willen gewoon klapvee. De fanatieke supporter willen ze niet binnen hebben.
Maar niet in het 1equote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Erasmus blijft maar scoren
Hij krijgt de kans nog niet.Komt wel goed.quote:
Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Jep, het is de schuld van Bosz.quote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fanatieke supporters zetten het bestuur te vaak tegen de muur. Daar kan die gladde aal van een Bosz niet tegen.
Zelfs niet als je 3-1 voor staat. In een 2e helft met de beker op komst.quote:Op maandag 10 november 2008 20:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij krijgt de kans nog niet.Komt wel goed.
Dat zegt wat over jou...quote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zelfs niet als je 3-1 voor staat. In een 2e helft met de beker op komst.
Zegt dat wat over Erasmus of over verbeek
Irritatie #1 dat klapvee in de Kuip...quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Happel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |