Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want het is zo raar dat je bovengenoemde namen haalt, aangevuld door 2 jongere goed gescoute spelers met restwaarde.
O wacht eens even. Ja, dat IS raar bij Feyenoord.
Het gaat om het feit dat je heel de tijd zit te bleren dat er alleen grote namen worden binnengehaald die veel te oud zijn en 3 miljoen salaris per jaar verdienen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want het is zo raar dat je bovengenoemde namen haalt, aangevuld door 2 jongere goed gescoute spelers met restwaarde.
O wacht eens even. Ja, dat IS raar bij Feyenoord.
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.
Hoorde het gisteravond al uit de eerste hand. John was gisteren in Engeland voor de laatste onderhandelingen en vanochtend is hij voorgesteld aan de spelersgroep. Wel een goede keuze denk ik, voor beide partijen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:01 schreef blindgier het volgende:John Metgod wordt trainer bij Portsmouth
Bron: Ad.nl
John Metgod (50) verlaat na een dienstverband van bijna twintig seizoenen Feyenoord. Hij wordt assistent bij het Engelse Portsmouth. De oud-speler en trainer van de Rotterdammers, die dit seizoen als scout actief was, wordt bij de Premier League-club assistent van manager Tony Adams.
Metgod wilde al langer terugkeren naar Engeland, waar hij in de jaren tachtig faam kreeg als speler van Nottingham Forest (vier seizoenen) en Tottenham Hotspur.
Bij Forest groeide Metgod onder coach Brian Clough uit tot het boegbeeld van de club en stond hij bekend om de vele doelpunten die hij via afstandschoten en vrije trappen maakte. De oud-international kent Adams uit de periode dat deze bij Feyenoord het beloftenelftal trainde.
Dat is nou het mooie van goed gescoutte spelers: die kosten nauwelijks wat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het geld heeft om naast die twee spelers jonge goed gescoute spelers te halen. Als ze al überhaupt wat te besteden hebben aankomende zomer.
gaan we nu iedereen opnoemen die niet in beeld is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speerpunt van Feyenoord qua transfers in de winter is een rechter centrale verdediger. Botteghin van Zwolle is vooralsnog niet in beeld.
Meer omdat Botteghin wel in de media gelinkt werd en wordt aan Feyenoord, maar intern nooit een optie is geweest...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
gaan we nu iedereen opnoemen die niet in beeld is?
Jantje de Vries van Schotelboys is nog niet in beeld...
Cruz moet van de winter al weg..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Merkie het volgende:
Goed gescoutte spelers kost wel wat. Helemaal als je ook daadwerkelijk goede spelers wilt. Minstens een miljoen of wat kosten ze toch zeker, en het scouten is ook niet gratis. Je kan niet van 0 euro 20 miljoen maken zoals jij wel denkt. Het is belangjker de schuld weg te werken zodat je financieel meer ruimte hebt. Ik snap niet hoe jij de illusie kan hebben dat je zomaar even een fantastische speler kan kopen.
weet ik, maar het klonk grappig...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer omdat Botteghin wel in de media gelinkt werd en wordt aan Feyenoord, maar intern nooit een optie is geweest...
Kalou, Sulejmani en Suarez hebben samen nog geen 2 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Merkie het volgende:
Goed gescoutte spelers kost wel wat. Helemaal als je ook daadwerkelijk goede spelers wilt.
Feyenoord moet elke zomer een aantal spelers verkopen om er verder bovenop te komen. Afgelopen zomer had er zo ook geld verdiend moeten worden. Het is niet zo dat iemand als Buijs of Greene iets te zeggen heeft. Als er na 2 jaar WEER geen geld is om te investeren, doe je toch iets fout.quote:Minstens een miljoen of wat kosten ze toch zeker, en het scouten is ook niet gratis. Je kan niet van 0 euro 20 miljoen maken zoals jij wel denkt.
Die schuld moet niet zo overdreven worden... We staan geen 200 miljoen in de min hoor.quote:Het is belangjker de schuld weg te werken zodat je financieel meer ruimte hebt. Ik snap niet hoe jij de illusie kan hebben dat je zomaar even een fantastische speler kan kopen.
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.quote:
Toch haalt ie de gemiddelde leeftijd omlaag aangezien Mols stopt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.
Cruz is een held, die mag altijd komen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Cruz is al 34. Weet niet of dat echt nog een optie is.
blijf vaker weg hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben een weekend weg en zie dat we met 5-2 gewonnen hebben. Gaat de goede kant op dus.
Ik had hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben een weekend weg en zie dat we met 5-2 gewonnen hebben. Gaat de goede kant op dus.
quote:'Feyenoord denkt aan vergeten Da Costa'
Manuel da Costa kan zich mogelijk opmaken voor een rentree op de Nederlandse voetbalvelden. De verdediger van Fiorentina staat volgens de Italiaanse krant La Nazione in de serieuze belangstelling van Feyenoord.
De 22-jarige Portugees maakte medio 2008 de overstap van PSV naar Fiorentina, dat hem ruim vier miljoen euro voor hem op tafel legde. In Florence speelde Da Costa tot dusverre echter slechts één duel, waardoor hij alweer zou mogen vertrekken.
Feyenoord is bereid de international een nieuwe kans te geven. De Rotterdammers zijn al enige tijd op zoek naar een nieuwe centrale verdediger en die vacature zou Da Costa nu moeten gaan invullen.
Ik vond hem altijd wel sterk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Crane het volgende:
Zal wel flink wat kosten lijkt me.Wel een goede leeftijd.
Bij PSV was ie niet geweldig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |