Kan je je gelijk niet krijgen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:
Hofpleinfontein:
[..]
Vakkie_W = D-K en zoals gewoonlijk weer uiterst selectief met zijn antwoorden
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:
Hofpleinfontein:
[..]
Vakkie_W = D-K en zoals gewoonlijk weer uiterst selectief met zijn antwoorden
Da Costa voor Bahia?quote:
Wat heeft dit met gelijk halen te maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je je gelijk niet krijgen?![]()
Feyenoord
Bahia is langzamerhand cult aan het worden manquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De rots uit Rio.
We mogen Fiorentina op onze blote knieën bedanken als zij ons weten te verlossen van hem.
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bahia is langzamerhand cult aan het worden man
Maargoed, voor 4 miljoen rij ik hem wel naar Italie.
Misters en culthelden zijn helaas vaak niet de beste voetballers.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!
Bij Feyenoord is het niet mogelijk om 11 goede voetballers in 1 elftal te hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misters en culthelden zijn helaas vaak niet de beste voetballers.
Sowieso moet je elke wedstrijd gaan die je kan gaanquote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef blindgier het volgende:
Gyan is cult en kan voetballen.
Trouwens toch besloten om morgen te gaan. Kan deze pot gewoon niet voorbij laten gaan.
Hoezo niet?Moet je zeker eerder weg omdat je anders de laatste trein mist?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Met de trein gaat het in ieder geval niet lukken morgen.
Ja, half 11 gaat de laatste. En dan zit je 3 uur en 40 minuten in de trein.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoezo niet?Moet je zeker eerder weg omdat je anders de laatste trein mist?
Woon in Nijmegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef blindgier het volgende:
Bij mij geeft hij toch echt dik 5 uur aan naar Rotterdam.
Ik weet het niet. Vond Deurne vorig jaar ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef blindgier het volgende:
Ik dacht al, maar ga gelukkig gewoon met de auto
Wordt wel een memorabele pot denk ik. Dat dorp leeft er al weken naar toe.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef blindgier het volgende:
Ik dacht al, maar ga gelukkig gewoon met de auto
Wordt wel een memorabele pot denk ik. Dat dorp stad(je) leeft er al weken naar toe.
Ik heb het al vaker gezegd: met een beetje meer geluk en geen idiote blunders achterin hadden we al 9 punten meer gehad. (NEC, Willem II en Sparta) En kijk eens aan waar je dan staat: vierde op 2 punten.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ons seizoen tot nu toe zo matig is, want als je ziet hoe Ajax en PSV voetballen vind ik Feyenoord niet echt slechter spelen eigenlijk.
Het is een cliché, maar geluk moet je afdwingen...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: met een beetje meer geluk en geen idiote blunders achterin hadden we al 9 punten meer gehad. (NEC, Willem II en Sparta) En kijk eens aan waar je dan staat: vierde op 2 punten.
Ajax, PSV en AZ schat ik toch net ff wat hoger in dan Feyenoord hoor...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je 1 seizoen kampioen had kunnen worden dan is het dit seizoen wel.
wat heb jij toch met die beker joh dwaasquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
beker is alweer bijna binnen
ship it
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies. Bahia kan de nieuwe mister Feyenoord worden!
Denk wel dat het voor Feijenoord het makkelijkste is om via de beker Europees veilig te stellenquote:Op donderdag 13 november 2008 04:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die beker joh dwaas
ben je al "finale whoho" aan het zingen?
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je je gelijk niet krijgen?![]()
Feyenoord
Niet serieus nemen dusquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Hehe, volgens mij zijn er wel meer bang geworden na gisteren en eergisteren te hebben gezien.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerst maar eens comfortabel op voorsprong komen, anders zie ik het nog wel foutgaan ook...
Een ruil Bahia - Da Costa maakt ons niet beter. Kan je beter Bahia houden, die al bekend is met de club.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De rots uit Rio.
We mogen Fiorentina op onze blote knieën bedanken als zij ons weten te verlossen van hem.
Wie heeft er tegenwoordig nog wel supporters.......quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
nog meer mensen hiero zich gisteravond kapot gelachen om dat "publiek" bij az - lampies? Allemaal lekker zitten, totale desintresse en maar tikken met die verwijfde waaiers van ze. wankers.
quote:
Dat is toch niks nieuws bij AZ? Het meest lelijke publiek van Nederland...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
nog meer mensen hiero zich gisteravond kapot gelachen om dat "publiek" bij az - lampies? Allemaal lekker zitten, totale desintresse en maar tikken met die verwijfde waaiers van ze. wankers.
ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet wist. Ik probeer n-holland altijd zoveel mogelijk te ontwijken, en kijk ook nooit naar aset of 020 op de nos. Dat ik gisteravond toevallig keek bevestigt mijn gelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws bij AZ? Het meest lelijke publiek van Nederland...
Lodewijks dus niet. Zal hij niet zo blij mee zijn...quote:Van Zwam keeperstrainer Nederland-B
Geschreven op donderdag, 13 november om 10:47
Arno van Zwam gaat bij het Nederlands B-elftal aan de slag, zo meldt BN/De Stem donderdag. De keeperstrainer van NAC Breda gaat volgens het Brabants dagblad bij de B-versie van het Nederlandse elftal dezelfde functie vervullen.
De KNVB had in eerste instantie Patrick Lodewijks op het oog. Feyenoord gaf haar goedkeuring, maar kwam daar later op terug. Naar verluidt had het bestuur niet hoofdtrainer Gertjan Verbeek op de hoogte gebracht, waarna algemeen directeur Eric Gudde alsnog een streep zette door de aanstelling van de oud-doelwachter.
Van Zwam stond in zijn actieve carrière bij drie clubs onder contract: Fortuna Sittard, het Japanse Jubilo Iwata en NAC Breda. Sinds vorig seizoen heeft de 39-jarige Gelderlander de doelmannen van de Bredase eredivisionist onder zijn hoede.
Het project van Nederland B is voor de duur van dit seizoen nieuw leven ingeblazen na de uitschakeling van Jong Oranje voor het EK Onder 21. Een grote groep talentvolle spelers blijft via Nederland B interlands spelen en behoudt zodoende de aansluiting met het A-elftal. Dit geldt eveneens voor de oudere spelers van de voorlopige lijst van Nederland B, die in beeld zijn bij de selectie van Oranje.
heb al vrij genomen dag na de beker finale voor huldigingquote:Op donderdag 13 november 2008 04:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die beker joh dwaas
ben je al "finale whoho" aan het zingen?
[..]
![]()
![]()
Alleen resultaat geldt volgens hem, dus we hoeven er nog maar ééntje te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Jezus
Kan niet wachten op Crane straks .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |