abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:19:33 #1
163650 Greys
pi_63083176
Vorige topics:
Hoe Boris bij ons thuis kwam: Boris Bengaal, welkom in Huize Greys! O+
Tweede topic: Bengalen bengels! O+

EEN SPECIAAL TOPIC TER BEJUBELING VAN DE BENGAALSE KAT!

Alle andere blikopeners van Bengalen van harte welkom in dit topic, evenals geïnteresseerden en Bengalen-fans! Verhalen, tips, foto's... kom maar op!

Van Wikipedia:
De bengaal is een vriendelijke, nieuwsgierige en intelligente kat. De laatste twee eigenschappen heeft de bengaal geërfd van zijn wilde voorvader. De bengaal is in tegenstelling tot vele andere katten dol op water. Deze eigenschap is waarschijnlijk ook door de voorvader doorgegeven. Bengalen zijn gek op aandacht en zijn daarom ook erg speels. Ook kunnen ze zichzelf goed bezighouden. Toch zijn de meeste bengalen geen schootkatten. Kopjes geven en spelen is genoeg voor ze. Ze gaan liever achter een vliegje aan dan bij je op schoot te zitten. Deze katten zitten graag op hoge plekken en daar komen ze zo met hun behendige lichaam; ze kunnen heel erg ver springen. Ze vinden het leuk om alles vanuit een hoge plek alles in de gaten te houden. Dit kan ook je schouder betekenen.

Dit ras gaat ook goed samen met andere katten, maar dan het liefst ook actieve katten. Honden in huis is over het algemeen ook geen probleem. Ook past een bengaal zich snel aan, bijvoorbeeld aan nieuwe huisdieren of een andere omgeving. Veel bengalen worden, net als vele andere raskatten, binnengehouden. Dit kan mits er veel speelmogelijkheden zijn én een grote ren buiten is.

Van www.bengaal.com
De Bengaal stamt af van kruisingen tussen een gedomesticeerde kat en een Bengaalse tijgerkat (Felis bengalensis; in de VS: Asian leopard cat.
In de meeste Europese landen is het houden van wilde dieren verboden. Toch kan ook een Europeaan de kriebels krijgen om een wilde kat te willen. De Bengaal is dan een goede en legale keuze, die als bonus een betrouwbaar temperament heeft en zindelijk is. Maar door zijn speciale karakter en uiterlijk zal de Bengaal ook mensen aantrekken die niet specifiek op het 'wilde' vallen. Een Bengaal is gewoon een heel mooie kat die zich door enkele unieke eigenschappen van alle andere kattenrassen onderscheidt. Er bestaan natuurlijk al verscheidene gevlekte kattenrassen, namelijk de Brits korthaar en de Oosters korthaar gevlekt, de Egyptische Mau en de Ocicat. De Bengaal verschilt echter heel duidelijk van al deze rassen in type, patroon en grondkleur. De Bengaal is de enige niet-oosterse korthaarkat met een lang lichaam. Het lichaam van de Bengaal is nog het beste met de Maine Coon en de Noorse Boskat te vergelijken. Het belangrijkste verschil is, dat de Bengaal een hoger soortelijk gewicht lijkt te hebben: als je hem optilt, is hij veel zwaarder dan verwacht. De reden hiervoor is de zware bespiering.

Ook typisch voor de Bengaal is een vrij lang hoofd in combinatie met kleine oren. Meestal hebben rassen met lange koppen ook grote oren (denk aan de Noorse Boskat, Siamees). Maar het meest opvallend is de vacht: de vlekken van de Bengaal zijn gemiddeld veel groter dan die van de andere gevlekte rassen en zijn niet verticaal maar horizontaal of willekeurig gerangschikt. Ook is de grondkleur van de meeste Bengalen veel warmer dan die van de andere gevlekte rassen. Samen met enkele unieke speciale kenmerken, zoals een zachte pels, goudglitter en een relatief kleine, wilde kop, is de Bengaal een unieke verschijning in de kattenwereld, die je elke dag weer opnieuw ontdekt en waarvan je dan denkt: wat is-ie toch mooi!

Foto's van Boris, die we in september uit het asiel hebben gehaald

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 20:21:29 #2
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63083252
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:21:47 #3
163650 Greys
pi_63083259
Zometeen een update hoe het nu met Boris gaat (goed!!! ).
Ik ga eerst even wat foto's van Bengalen van mede-Fok!ers uit het vorige topic plukken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:22:21 #4
163650 Greys
pi_63083282
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi Ing! Gezellig dat je er weer bij bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 20:27:51 #5
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63083471
N vriendin van mij heeft niet een nieuw nestje Bengalen
Klap eens in je handjes.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:39:59 #6
163650 Greys
pi_63083875
Bengalen van Fok!-ers:

Mythos van Radyhyn

Troy van Radyhyn

Bengalen staan er om bekend dat ze van water houden, dus hier nog even het hilarische filmpje van de katten van Radyhyn die de keuken onder water zetten

Moshi van Webby en Buttercup

Moshi en Pulan van Webby en Buttercup

Bently van Lllaura

Mythos en Troy van Radyhyn nogmaals, in het bos aan een tuigje!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:40:56 #7
163650 Greys
pi_63083912
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:27 schreef Knoflook het volgende:
N vriendin van mij heeft niet een nieuw nestje Bengalen
Niet? Of net?
Fotooooooooooooooooooooos! Jaag haar naar dit topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:56:57 #8
163650 Greys
pi_63084475
Speciaal voor Harajuku, een paar nieuwe fotootjes (niet de mooiste kwaliteit, maar wel lief )

Mogguh Boris

Dol op zijn potje kattengras, als ik het water geef gaat hij er met zijn muil open onder hangen, onder de gieter

Na anderhalve maand bij elkaar al hele dikke vriendjes:

Kusje voor de Bink! Flitser vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63084573
Te leuk om niet te volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63084682
mooi
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 22:12:53 #11
163650 Greys
pi_63087609
Boris wil nog wel even laten zien dat hij er heus niet altijd 'schattig' uit ziet, maar soms ook bruut en stoer

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 22:14:31 #12
163650 Greys
pi_63087679
Overigens hebben we hem nu dus sinds 20 september en al die tijd nog niet één keer een haal, blazen, hoge rug, dikke staart of zoiets. Helemaal niets! Als hij het ergens niet mee eens is blèrt hij Moehoewaaauuwwww en loopt weg. Maar er zit dus werkelijk geen greintje kwaad in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 22:42:04 #13
163650 Greys
pi_63088875
Nog even de buitenren van de Boris.

Ik zal van de week even een nieuwe foto maken, want inmiddels zitten er naast de plankjes, het touw en de klimboom ook een krabpaal, een omgekeerde rieten wasmand en nog een andere klimboom in. Hij is nu vol genoeg. En nog steeds vindt Boris er niet zoveel aan, hij is liever binnen heb ik het idee

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63088953
Ik heb ze gezien via een kennis, prachtige dieren!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63089147
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Greys het volgende:

Ik zal van de week even een nieuwe foto maken, want inmiddels zitten er naast de plankjes, het touw en de klimboom ook een krabpaal, een omgekeerde rieten wasmand en nog een andere klimboom in. Hij is nu vol genoeg. En nog steeds vindt Boris er niet zoveel aan, hij is liever binnen heb ik het idee

Maar in de zomertijd, als jullie ook buiten zijn en het lekker in het zonnetje liggen is, zal hij er wss wel heel erg blij mee zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 22:50:40 #16
163650 Greys
pi_63089229
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar in de zomertijd, als jullie ook buiten zijn en het lekker in het zonnetje liggen is, zal hij er wss wel heel erg blij mee zijn.
Dat houden wij onszelf ook maar voor
Als het mooi weer is en wij zijn ook buiten, dan is hij er vast graag bij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63092236
Wowsers, wat prachtig! Hele bijzondere katten
pi_63092266
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beest ! En samen met de hond , ging het vanaf het begin al zo goed?
pi_63092287
wat een mooie beesten zijn het toch

en leuk die ren, lijkt een beetje op ons idee... en daar is die ene dol op...
(de pers niet maar die kan niet teveel doen op een dag anders komt hij niet aan zijn benodigde 20 uur slaap natuurlijk )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 november 2008 @ 01:01:11 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_63093041
Blijf het hele mooie katten vinden en denk nog steeds na over aanschaf over een bengaal als vriendje voor onze huidige draak brit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63093565
Boris

en Bink

Prachtige ren ook, die wil ik wel eens met eigen ogen komen bewonderen!
Ik zit nog in dubio over Spider: naar binnen / naar buiten / een soort ren op het balkon...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63093604
Ik moet dit topic niet volgen eigenlijk, wat een ongelofelijk mooie beesten zijn het. Zou er alleen om het uiterlijk al een willen hebben, maar natuurlijk ook vanwege het karakter.
  maandag 10 november 2008 @ 05:19:32 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63094333
Jaaaaaa, tvp

Boris
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 november 2008 @ 10:25:59 #24
163650 Greys
pi_63096501
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:

[..]

Wat een beest ! En samen met de hond , ging het vanaf het begin al zo goed?
Eigenlijk wel! Niet dat ze op de eerste dag al naast elkaar lagen, maar ze hebben niet lelijk tegen elkaar gedaan of bang voor elkaar geweest ofzo. De kat kwam bij ons thuis, heeft nog geen kwartier onder de bank gezeten en daarna was het eigenlijk al goed. Heel bijzonder Maar we wisten wel dat de kat al aan een hondje gewend was in het verleden, dat is dus heel goed te merken!
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:38 schreef MissBliss het volgende:
Boris

en Bink

Prachtige ren ook, die wil ik wel eens met eigen ogen komen bewonderen!
Ik zit nog in dubio over Spider: naar binnen / naar buiten / een soort ren op het balkon...
Je bent altijd van harte welkom hoor! Gezellig!
(Is het nog gelukt met het schilderij trouwens?) Wij hebben onze ren hier vandaan, dan hoef je hem alleen nog maar in elkaar te zetten. De panelen aan elkaar dus, het gaas zit er dan al in enzo. Geen spam hoop ik, ik ken die mensen niet verder

http://www.luxus-houtproducten.nl/?nav=dierenverblijven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63100719
Dank je voor de link!

Ja, is gelukt, Maes heeft nu een Bobje en ik een Ziggy voor aan de muur
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 10 november 2008 @ 14:30:16 #26
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63101789
Is Troy de Bengaal met de gemarmerde aftekeningen? Hij is echt supermooi
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 18:28:13 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63108108
Ik vind ze allemaal super mooi, heel mooi ras.
Zijn ze ook groter dan het gemiddelde ras?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 november 2008 @ 18:36:05 #28
163650 Greys
pi_63108309
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:40 schreef MissBliss het volgende:
Dank je voor de link!

Ja, is gelukt, Maes heeft nu een Bobje en ik een Ziggy voor aan de muur
Gelukkig!
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef Buttercup het volgende:
Is Troy de Bengaal met de gemarmerde aftekeningen? Hij is echt supermooi
Troy is inderdaad die gemarmerde. Hij is van Radyhyn!
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:28 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze allemaal super mooi, heel mooi ras.
Zijn ze ook groter dan het gemiddelde ras?
Weet ik eigenlijk niet. Ik vind Boris niet echt opvallend groter. Over het algemeen hebben ze een langer lichaam dan 'gewone' katten, hogere/langere poten en zijn ze slanker. Daarentegen zijn ze wel vaak toch zwaarder, door de zwaardere bespiering. Dit heb ik echter maar gelezen op internet hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 november 2008 @ 19:56:05 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63110670
TVP voor de foto's van Boris (en het mislukte hondje).

Dit is trouwens het 2e Bengalentopic, niet het 3e. Je speelt vals .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 november 2008 @ 19:57:35 #30
163650 Greys
pi_63110747
Bink is géén mislukt hondje
Dat is het leukste, mooiste, grappigste, liefste hondje dat er is, met de grootste oren. Toevallig!

Het eerste topic ging ook over Bengalen hoor. Over eentje... dat wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 november 2008 @ 20:01:04 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63110861
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Bink is géén mislukt hondje
Dat is het leukste, mooiste, grappigste, liefste hondje dat er is, met de grootste oren. Toevallig!

Het eerste topic ging ook over Bengalen hoor. Over eentje... dat wel
Nou, vooruit.
Niet meer actief op Fok!
pi_63115479
Jeetje deel 3 al...

Het blijven mooie beesten om te zien.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_63117875
TVP. Ik vind die bosfoto's echt geweldig, die minitijgers in het oerwoud

Althans, dat idee krijg ik erbij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 november 2008 @ 01:12:07 #34
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63120039
tvp
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_63121264
Hij is zooooo mooi heb je al meer foto's?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 11:10:08 #36
163650 Greys
pi_63124371
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 07:43 schreef Dipkip het volgende:
Hij is zooooo mooi heb je al meer foto's?
Ik zal proberen vanmiddag wat te maken als ik thuis ben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:12:13 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63124423
En een geschreven update. Wat eet hij, hoe vaak, hoe veel. Hoe is zijn poep, hoe vaak, hoe veel. Hoe vaak ligt ie samen met Bink en MEER

Ik wil het allemaal weten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 12:00:58 #38
163650 Greys
pi_63125518
Oke baas, komt in orde!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:35:16 #39
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63127835
TVPoesjes

Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:21:59 #40
163650 Greys
pi_63128910
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:35 schreef Radyhyn het volgende:
TVPoesjes

[ afbeelding ]
Jaaaaaaa, je bent er weer! Niet erg toch, dat ik jouw bengalen ook weer er in gezet heb?
Wat een ontzettend lieve nieuwe foto!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63140274
Wat glimmen ze mooi, is dat ook iets specifieks bengalerigs? Die vachten lijken op sommige foto's zo extreem glad, prachtig hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 21:56:26 #42
163650 Greys
pi_63142525
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:54 schreef Dipkip het volgende:
Wat glimmen ze mooi, is dat ook iets specifieks bengalerigs? Die vachten lijken op sommige foto's zo extreem glad, prachtig hoor.
Van bengaal.com:
Samen met enkele unieke speciale kenmerken, zoals een zachte pels, goudglitter en een relatief kleine, wilde kop, is de Bengaal een unieke verschijning in de kattenwereld, die je elke dag weer opnieuw ontdekt en waarvan je dan denkt: wat is-ie toch mooi!

Dus er is wel iets speciaals met die vacht! Ik zal nog even verder zoeken, want ik had elders nog gelezen wat ze met dat 'goudglitter' bedoelen. Ik geloof dat het iets te maken had met half transparante bronskleurige haarpuntjes - uniek voor de Bengaal - waardoor het lijkt alsof ze goudglitter in hun vacht hebben. En ze staan dus idd bekend om hun zachte gladde pels.

Boris is most of the time ook mooi glimmend (poetst zich ook een ongeluk ) en glad, maar op een luie dag ziet zijn vacht er dus zo uit

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:02:51 #43
163650 Greys
pi_63142787
Dipkip, in aanvulling op mijn bovenstaande post:
quote:
Bijzonderheden van de Bengaal

De pels
De Bengaal heeft een zeer zachte vacht, die aan de pels van een wild dier doet denken. Een nederlandse keurmeester vergeleek de vacht van een Bengaal op de keurtafel met die van een ocelot, die hij eens had geaaid. De pels bestaat uit middellang tot kort haar en is zeer typisch voor de Bengaal. Men kan een Bengaal als het ware in het donker aan zijn vacht herkennen. Het is belangrijk dat de vachten van de Bengalen niet te lang worden, omdat het vlekpatroon dan vervaagt. Ook teveel ondervacht, ingefokt om de vacht nog dikker en zachter te maken, kan het contrast van het patroon bederven doordat veel ondervacht de haren uit laat staan waardoor de vlekken minder goed zichtbaar worden. De zachte vacht wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een vrij dunne structuur van de haren, die recessief vererft ten opzichte van hardere haren. Als de ouders allebei een pels hebben, zullen dus alle kittens ook een pels hebben. Als één van de ouders een pels heeft kan een deel van de kittens toch een pels krijgen, als de ouder zonder pels de factor die de pels veroorzaakt draagt. Dit geldt natuurlijk ook voor kittens waarvan beide ouders geen pels hebben, maar wel dragers zijn. De kittens met pels kunnen zeer jong onderscheiden worden van hun nestgenoten, doordat zij vaak een dunner behaard buikje hebben dat rose doorschijnt (zie foto). Er lijkt een relatie te bestaan tussen de pels van de Bengaal en de volgende speciale eigenschap: het goudglitter.

Het goudglitter
Bengalen zien eruit alsof ze bestrooid zijn met goudstof. Deze schittering over de vacht, meestal goudglitter genoemd, wordt veroorzaakt door een gouden topje aan iedere haar. Vooral in zonlicht of helder lamplicht geeft dit een zeer spectaculair effect, dat ook weer uniek is voor de Bengaal. Het goudglitter is vooral goed te herkennen aan de poten, de neus en aan het topje van de oren.
Het goudglitter is een recessief verervende eigenschap, dus als beide ouders geglitterd zijn, zijn alle kittens het ook in meer of mindere mate. Net zoals bij de pels geldt, dat Bengalen zonder glitter het wel kunnen vererven. Op kittens is het goudglitter al vlak na de geboorte te herkennen als men de kittens in het licht kan houden. Het goudglitter is dan te zien op de neusbrug. Ook gaat glitter vaak samen met het pelstype vacht, dat zoals boven genoemd te herkennen is aan het rose buikje.

Het goudglitter lijkt veroorzaakt te worden door een verdunning van de haarschacht, die waarschijnlijk tevens verantwoordelijk is voor de zachtheid van de pels. Een dergelijke verdunning van de haarschacht is ook uit de hamster- en muizenfok bekend. Bij deze knaagdieren veroorzaakt de afwijkende haarstructuur een satijnglans over de vacht. Een muis met zo'n vacht heet dan ook een satijnmuis. Ook bij cavia's en paarden komen satijnglanzende individuen voor. Of het hier een vergelijkbare mutatie betreft, is niet bekend. Andere mutaties komen wel voor bij verschillende soorten zoogdieren, zoals het siamese gen (katten, konijnen, muizen, ratten), het langhaargen (hamsters, konijnen, honden, katten) en het gen dat black-and-tan tekening veroorzaakt (konijnen, honden, muizen).

Het goudglitter bij de Bengalen is afkomstig van één kat, die in de stamboom van zeer veel Bengalen voorkomt: Millwood Tory of Delhi (zie foto). Tory was een uit India afkomstige straatkat, met een goudkleurige pels en smaragdgroene ogen. Het goudglitter is dus geen eigenschap die afkomstig is van het wild, al is het wel uniek voor de Bengaal. Maar Tory vererfde niet alleen zijn glitter, in de van hem afstammende lijnen hadden bijna alle katers een zeer grote, ronde kop met een spitse snuit en enorme katerwangen, een precies evenbeeld van hun illustere voorouder. Inmiddels zijn door kruising met andere lijnen geglitterde Bengalen ontstaan met andere koptypen, maar af en toe duikt het 'Tory-hoofd' weer op. Hoewel het goudglitter erg mooi is, heeft het dus niet alleen voordelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:09:20 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_63143028
zilver is het nieuwe goud

we gaan vrijdag even kijken bij een cattery hier in de buurt, die zowel bengalen als britten heeft
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:17:39 #45
163650 Greys
pi_63143357
@Harajuku:

Zoals beloofd:
Boris doet je de groeten! Hij maakt het super. Hij is inmiddels dus zo'n anderhalve maand bij ons en we snappen nog steeds niet waarom zo'n geweldig dier in het asiel is beland.
In de anderhalve maand hier heeft hij niet één keer naast de bak gepoept of geplast, alles keurig volgens het boekje, vanaf dag 1! En zoals je al uitgebreid hebt vernomen gaat het ook vanaf dag 1 super met het hondje samen. Niet één keer gevochten, uitgehaald of geblazen. Heb Boris sowieso nog niets lelijks o.i.d. zien of horen doen. Geen hoge rug, geen gekrab, helemaal niets.
We merken nog elke dag vooruitgang (en het ging al zo goed!) in zijn gedrag qua aanhaligheid. Zat hij in het begin het liefst achterin het huis op zijn kussentje op de vensterbank boven de verwarming, nu komt hij graag uit zichzelf op de stoel bij Heer Greys liggen. Daar ligt hij nu ook weer te ronken!

Het enige 'stoute' dat hij wel eens doet is via een eettafelstoel naar boven op de tafel klimmen. Er zitten nu dus mooie gaatjes in de stof van die stoel Hij kan er ook makkelijk in 1 keer op springen, doet hij ook regelmatig, maar klimmen vindt hij leuker. Dan zie je zo'n moeilijk hoofd boven de stoel uitkomen en dan hijst hij zichzelf aan zijn voorpoten naar boven. Gelukkig waren het oude stoelen die we expres nog niet gaan vervangen tot hij het afgeleerd heeft (en stiekem moeten we er wel om lachen als we hem zo bezig zien ).

Hij heeft inmiddels dus een geheel ingerichte buitenren waar ik hem op droge dagen wel eens een half uurtje in zet. Dat vindt hij tien minuten leuk en dan gaat hij blèren dat hij weer naar binnen wil. Ik ga er maar van uit, zoals Nokwanda al zei, dat hij het straks met mooier weer in het voorjaar leuker vindt, omdat wij dan zelf ook buiten in de tuin zijn!

Bengalen en de liefde voor water:
Boris stampt regelmatig dwars door zijn waterbak Daarna neemt hij niet eens de moeite om zijn poten uit te schudden, hij vindt het wel prima. En ook maait hij altijd even met een voorpoot door de waterbak, voordat hij gaat drinken. Bewegend water is véél lekkerder namelijk.
Ik zie hem binnenkort nog wel een keer in bad of onder de douche springen...

Eten gaat ook super, al at hij zijn blaasgruis-dieetbrokjes wel een beetje met lange tanden, omdat het hondje zacht voer krijgt uit een kuipje. Dat ruikt veel lekkerder! Dat hebben we opgelost door bij de dierenarts hetzelfde merk voer te halen maar dan in kleine blikjes. Vooral met een beetje warm water er door geeft dat een heerlijke smurrie die hij met smaak wegslobbert. En verder krijgt hij dus gewoon nog de brokjes. Het kan ook best zijn dat de blaasgruis bij de vorige eigenaars is ontstaan doordat hij ongelukkig en gestressed was (zei onze dierenarts) want hij lijkt nu echt nergens meer last van te hebben, ondanks dat we hem stiekem ook wel eens een klein blikje Gourmet geven of een kattensnoepje dat hij eigenlijk niet zou mogen hebben in zijn dieet. Maar hij heeft dus nergens last van.
Binnenkort een plasje inleveren en als dan blijkt dat hij inderdaad niets meer heeft, dan gaat hij over op onderhoudsvoer en mag hij er 'legaal' wat andere dingetjes bij hebben

Boor en Bink spelen regelmatig samen met de Ikea-rat, nog steeds. Het hondje rent er dan steeds mee heen en weer en dan ineens springt de kat er bovenop, vanuit verdekt opgestelde positie Ook is Boris boven al een keer van de vensterbank gevallen - Bengalen staan er om bekend dat ze lomp en onhandig zijn, ik kan je vertellen, dat klopt! - bovenop de Bink, die onder de vensterbank geïnteresseerd stond toe te kijken. Boor lazerde zo achterover bovenop Bink, die een beetje bedremmeld keek maar verder niets

Oh en tot slot van deze uitgebreide update, speciaal voor jou: de poep is prrrrrrrrrrrrima!
Ik verbaas me er over hoe vaak je een poepje uit die bak moet scheppen, zou Bink stiekem ook wel eens op die kattenbak gaan zitten bouten ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:19:08 #46
163650 Greys
pi_63143423
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
zilver is het nieuwe goud

[ afbeelding ]

we gaan vrijdag even kijken bij een cattery hier in de buurt, die zowel bengalen als britten heeft
Zilverglitter, ook goed! Wat een beauty!

Wat spannend van vrijdag! Heb je je vrouw kunnen overtuigen?
Alléén kijken schat, verder niets!

Oh enneh, niet om je keuze te beïnvloeden, maar er is ook een hond in jullie huis, right?
Bengalen staan er om bekend he, dat ze zich snel aanpassen aan de rangorde en huissituatie! Hoewel Britten dat vast ook wel doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:27:12 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_63143647
Een hond kan helaas (nog) niet, omdat wel allebei veel van huis zijn. Een tweede kat is dan makkelijker en leuk als speelkameraadje voor de huidige kater Eigenlijk wilde vriendlief nog een brit, maar het karakter van de huidige kennende wil ik nu en bengaal Dus het is alleen maar vast kijken vrijdag, hoewel, als er wat moois zit....
pi_63143712
quote:
Het goudglitter bij de Bengalen is afkomstig van één kat, die in de stamboom van zeer veel Bengalen voorkomt: Millwood Tory of Delhi (zie foto). Tory was een uit India afkomstige straatkat, met een goudkleurige pels en smaragdgroene ogen. Het goudglitter is dus geen eigenschap die afkomstig is van het wild, al is het wel uniek voor de Bengaal. Maar Tory vererfde niet alleen zijn glitter, in de van hem afstammende lijnen hadden bijna alle katers een zeer grote, ronde kop met een spitse snuit en enorme katerwangen, een precies evenbeeld van hun illustere voorouder. Inmiddels zijn door kruising met andere lijnen geglitterde Bengalen ontstaan met andere koptypen, maar af en toe duikt het 'Tory-hoofd' weer op. Hoewel het goudglitter erg mooi is, heeft het dus niet alleen voordelen.
Wat bijzonder Allemaal van 1 kat Ik snap alleen het nadeel niet. Is het een nadeel als ze een 'Tory-hoofd' hebben?

Greys wat een update! Wat vertel je leuk over Boris zeg en met recht een echte successtory! Hij hoort echt helemaal bij het gezinnetje he?

Spider, hoewel geen bengaal, vindt zn waterbak sinds kort ook een leuk speelobject Eerst lag er een placemat onder en nu een handdoek, maar er liggen regelmatig enorme plassen water daar, die een handdoek zelfs niet tegenhoudt. Wel zonde van het laminaat...
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:47:27 #49
163650 Greys
pi_63144280
Hihi, MissBliss! Spider en zijn waterliefde!
Die waterplassen herken ik wel ja, gelukkig hebben we tegels in de keuken!

Mochten jullie het niet interessant of leuk vinden moet je nu maar even doorscrollen, want het is een hele lap tekst. Maar van bengaal.com haal ik zulke leuke teksten die ook ECHT op Boris van toepassing zijn, het is zo herkenbaar! Vooral de stukjes die ik vetgedrukt heb gemaakt zijn het meest herkenbaar:
quote:
De Bengaal: een ras apart

Het karakter
Als het karakter van de Bengaal in trefwoorden omschreven moet worden, zijn dit 'actief' en 'aanhankelijk'. Bengalen kunnen verschrikkelijk druk spelen en als ze uitgespeeld zijn zitten ze graag op schoot. Bengalen liggen ook heel graag in of op bed, maar pas op: hun speelsheid zit om de hoek en valt graag eens een te ver uitstekende teen aan! Bengalen zijn ook verschrikkelijk nieuwsgierig en willen altijd weten wat je aan het doen bent en of ermee te spelen is. Ze helpen met afwassen, stofzuigen, klussen, schilderen en proberen van alle hulpmiddelen de speelbaarheidsfactor uit (gereedschap, stofzuiger, bollen wol, breinaalden, garenklosjes, proppen papier). Zoals alle echte katten zitten Bengalen graag midden op de krant die jij net aan het lezen bent. Ze kruipen er echter ook net zo lief met z'n allen onder, waarbij de krant de nodige kleerscheuren oploopt. Ook eten vinden ze heel interessant, maar een Bengaal is geen geboren bedelaar: het is hem makkelijk af te leren.

Bengalen zijn heel erg op gezelschap gesteld. Eén Bengaal is een halve Bengaal. Of zijn gezelschap uit mensen, katten of andere dieren bestaat maakt hem niet zoveel uit. Als hij maar niet alleen is. Samenleven met andere dieren gaat de Bengaal heel goed af, omdat hij geen dominant karakter heeft en zich zeer snel aanpast. Ook voor kinderen is de Bengaal een goede maat, die overal mee naar toe gaat en urenlang wil spelen. Hij laat niet graag met zich sollen maar zal nooit aanvallen. Als hij geplaagd wordt rent hij gewoon weg en laat zich voorlopig niet meer zien. Hoewel een Bengaal dus zeer op gezelligheid gesteld is, kan hij ook heel goed zichzelf vermaken. Uren kan hij zoet zijn met een propje papier of een stukje karton. Met andere katten ontstaan renpartijen, hinderlagen bij het kattenluik en worstelpartijen. Een Bengaal kan heel makkelijk leren te apporteren: pak gewoon zijn speeltje als hij ermee bezig is en gooi het duidelijk zichtbaar een stukje weg. De kans is heel groot dat hij het meteen terugbrengt en dit nieuwe spelletje erg waardeert. Sommige Bengalen spelen eerst nog even zelf met het speeltje en brengen het dan pas terug.

Water heeft een speciale aantrekkingskracht op de Bengaal. Dit kan een overgeërfd trekje van de wilde voorvader zijn, want wilde katten zijn over het algemeen absoluut niet bang van water. De tijgerkat staat erom bekend, dat hij zijn behoefte in stromend water doet, zodat hij zijn aanwezigheid niet aan andere dieren verraadt. Er zijn Bengalen die mee onder de douche gaan en die uit zichzelf op de WC plassen. Leer ze niet om vervolgens door te trekken, want ze doen de hele dag niet anders meer. Dit doet Boris niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen
Als er een bad volloopt, valt de Bengaal er gegarandeerd in. Bengalen drinken het liefste stromend water uit de kraan, maar water in een waterbak kan ook stromend gemaakt worden door er flink in te spetteren.

Bengalen praten graag, maar meestal niet hard. Als ze tegen hun zin opgepakt worden kunnen Bengalen heel hard gillen. Een niets vermoedende steward kan hier behoorlijk van schrikken. Het betekent echter niets: waar een gemiddelde kat na zo'n waarschuwing aan zou vallen, is het voor de Bengaal gewoon conversatietoon. Voor Bengalen die buiten lopen heeft de 'sirene' wel zijn voordelen. Als een vreemde de kat wil stelen, weet de buurt meteen dat de Bengaal opgetild wordt. Bengalen lopen dus niet zoveel risico gestolen te worden als men zou denken van zo'n bijzondere kat. Bovendien zijn Bengalen vaak wantrouwend tegen vreemden en laten zich zeker buiten niet zomaar door hen meenemen. En voor sommige mensen zal zo'n grote, gevlekte verschijning met zijn roofdierenuitdrukking er iets te gevaarlijk uitzien om op te pakken, zeker als hij nog wat gezellige conversatie maakt. Maar hoewel Bengalen dus vrij goed naar buiten kunnen, hoeven ze niet persé naar buiten en zijn ze zeer tevreden binnenshuis. In verband met de vele gevaren die buiten op de loer liggen is het vaak verstandiger een kat niet buiten te laten, maar een buitenren te maken.

Als binnenkat moeten Bengalen wel de mogelijkheid hebben om te rennen en om te klimmen, een trap is bijvoorbeeld heel leuk speelgoed. Als een Bengaal zijn grote energie kwijt kan, al is het maar met dat propje papier, dan zal hij niet vaak iets stukmaken. Bengalen klimmen niet in de gordijnen wel in je stoelen... he Boris... en scheuren geen behang. Ze willen wél alles een keer gezien hebben en kunnen dan ook vrij roekeloze sprongen maken, bijvoorbeeld om op een kast te komen. Vaak nemen ze dan vliegles naar beneden. Vooral tijdens het spelen kan een Bengaal wel eens wat omgooien, omdat hij dan niet zo goed oplet in zijn geestdrift. Maar dat geldt eigenlijk voor alle actieve katten.

Behalve goede huisgenoten zijn Bengalen ook hele goede ouders. De moederpoezen staan duidelijk nog heel dicht bij de natuur. Het begint al bij de geboorte, deze verloopt zeer snel en opvallend stil. Het lijkt wel of de moederpoes verdoofd is, ze lijkt niet echt bij de bevalling aanwezig. Een poes bij ons is bevallen terwijl de buren met een klopboor aan het boren waren in de muur waar haar mand tegenaan stond. Ze gaf geen krimp en leek de volgende dag pas weer echt wakker te zijn. Als het nest eenmaal geboren is blijken Bengalen zeer goede moeders te zijn, die vaak opvallend natuurlijk gedrag vertonen: een poes bij ons sleepte altijd rondslingerende sokken of speelgoedjes door het huis en riep dan haar kittens bij zich om te komen eten. Eenmaal ving zij zelfs een muis voor ze! Een andere Bengaalpoes slokte al het voer voor de neuzen van haar kroost weg. Toch kwamen deze Bengaaltjes gestaag aan en leken niets te kort te komen. Het bleek dat de poes het opgeslokte voer in hapklare porties weer voor haar kittens opgaf.

Zelfs Bengaalkaters zijn zeer goed met hun kittens. Als je een Bengaal stelletje' met kroost ziet, begin je echt te twijfelen aan het verhaal van de solitaire kat die alleen om te paren gezelschap zoekt. Bengaalvaders werken actief mee aan de opvoeding van hun kittens en vormen zo een echt gezinnetje. In Engeland heeft een Bengaalkater zelfs een nest geadopteerd waarvoor de moeder door omstandigheden niet kon zorgen. Alleen de voeding moesten zijn mensen verzorgen, de rest deed hij.

Spelen met een Bengaal is een aparte ervaring. De meeste Bengalen kunnen goed apporteren, we hebben zelfs van een kater gehoord die voorwerpen uit de sloot apporteerde. Ook kunnen Bengalen heel hoog springen, vaak compleet met achterwaartse salto. Met een veren pluimpje is dit goed te zien, maar ook een bromvlieg wordt met veel enthousiasme achterna gezeten. Het voordeel hierbij is, dat het huis zelfs in de warmste zomer op milieuvriendelijke wijze vrij blijft van vliegen. In de slaapkamer worden 's nachts ook muggen weggevangen, nog voordat ze de kans krijgen om te steken. Nadeel van de mini-jachtpartijen is, dat Bengalen niet altijd even goed opletten waar ze neerkomen na een sprong: bij de vliegenjacht kan weleens wat sneuvelen en bij de muggenjacht komt de ongestoorde nachtrust in gevaar.

Een ander leuk spelletje is vissen. Men neme een Bengaal, een leuk speelgoedje, een stuk touw en een stokje. Bind het speeltje met het stuk touw aan het stokje, gooi het 'aas' uit en hengelen maar. Leuk voor de Bengaal en ontspannend voor de baas. Tip voor de luie baas: koop zo'n laserpen. Het rode lichtje maakt iets los in de Bengaal, waardoor hij erachteraan rent en springt tot hij erbij neervalt. Dit alles zonder enige inspanning van de baas. Let ook hierbij weer zelf op waar de kat neerkomt, de Bengaal doet het niet.

Natuurlijk zijn Bengalen niet helemaal perfect, daarom nog even aandacht voor de nadelen van het Bengalen-karakter: een Bengaal kan niet zoals vele andere katten 'langs elkaar heenleven'. Hij zal andere katten niet met rust laten en is dus absoluut niet geschikt om bij een niet-sociale kat te plaatsen. Ook met angstige katten vormt een Bengaal geen goede combinatie: vooral ongecastreerde poezen en katers kunnen een angstige kat genadeloos plagen. Het plagen bestaat vooral uit vanuit een hinderlaag bespringen. Ongecastreerde Bengaalkaters kunnen onder invloed van hun mannelijke hormonen poezen en castraten lastig vallen. Ongecastreerde Bengaalpoezen kunnen behoorlijk sproeien, vooral als ze krols zijn, en houden er een strikte hiërarchie in huis op na. Hierbij plaagt de hoogst geplaatste poes de lager geplaatste poezen, waarbij de laagst geplaatste poes het erg moeilijk kan hebben.

Het plagen van poezen en het sproeien is makkelijk te voorkomen door de Bengaal op tijd te laten castreren. Natuurlijk zijn er ook veel Bengalen die nooit dit soort problemen geven, het is echter verstandig vantevoren te overleggen of een Bengaal bij jouw kattengroep past en als je wilt fokken, hoe je met eventueel sproeigedrag om kunt gaan.

Als je een gecastreerde Bengaalkater hebt, raden wij mensen tegenwoordig aan deze niet los buiten te laten in een buurt waar ongecastreerde katers rondlopen. Het is al een aantal keren gebeurd dat wij katers moesten herplaatsen omdat ze een sproeiprobleem hadden, dat veroorzaakt werd doordat zij buiten lastig gevallen werden door dominantere ongecastreerde dieren, en dan in huis gingen sproeien om in elk geval dat territorium veilig te stellen.Toen zij in hun nieuwe huis niet meer naar buiten konden of alleen in de eigen tuin was het probleem opgelost.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 november 2008 @ 05:26:56 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63149317
Die update

Ik herinner me nog wel hoe hij op de site stond,wat het asiel over hem zei. Lijkt echt of ze het over een andere kat hadden, hmmm. Hij lijkt totaal niet op die beschrijvingen van toen
  woensdag 12 november 2008 @ 08:32:46 #51
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63149956
Nog even een paar dan:

(Pulan, bij ons ook wel bekend als Schmulan)

De twee monstertjes samen

Nieuwe stoel checken;

En als Pulan verder dan een meter van Moshi vandaan is en hij toch behoefte heeft aan kattig gezelschap, zoekt Moshi de stenen katjes op
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  woensdag 12 november 2008 @ 08:44:53 #52
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63150122
En nog een paar

Bengalen zijn cool
PSN ID Boterkuip
pi_63153135
Goudglitter, toe maar weer
  woensdag 12 november 2008 @ 11:05:55 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63153230
Tuurlijk vind ik het leuk dat je weer foto's van Mythos en Troy heb geplaatst, Greys

Over de zilver bengaal.
De zilver bengaal is een nieuwe 'kleur'. Deze kleur is in Amerika wel erkend maar in Europa nog niet. Behalve bij de TICA vereniging die eigenlijk amerikaans is maar ook in Europa bestaat. Dit wil zeggen dat ze wel een stamboom hebben maar bij bijvoorbeeld kattenshows niet als bengaal worden aangemerkt maar gewoon als htk.

Er zijn nog meer 'kleuren' bengalen. Zoals de sneeuwbengaal. Deze was vroeger ook niet erkend, maar nu wel. Dus eigenlijk is de verwachting dat de zilver bengaal ook erkend zal gaan worden in Europa.

Het is niet zo dat het zilverglitter en goudglitter is. Het is een zilver-bengaal of een bengaal met goudglitter. Goudglitter wil inderdaad zeggen dat het topje van de haren een goud kleurtje heeft zodat het lijkt dat er een gouden gloed over de bengaal zit. Het nadeel van dit goudglitter is dat het een vorm van ticking is (= dat 1 haartje verschillende kleuren heeft).

Ticking is volgens de rasstandaard niet gewenst bij de bengaal. Want in plaats van een goud topje kan het ook een zwart of grijs topje worden wat nadelig is voor het contrast van de pels. Dus het is eigenlijk een beetje dubbel, goudglitter is wel gewenst, maar elke andere vorm van ticking is niet gewenst.

Mythos zijn vader heeft redelijk wat goudglitter

Mythos zelf heeft ook ticking maar dit is meer grijzig en niet goud. Dus dan krijg je eigenlijk dat het contrast niet zo hoog is en hij meer grijzig lijkt dan goud. Zijn patroon is hierdoor wat onduidelijk. Het hangt er ook heel erg vanaf hoe de lichtval is

Van wat ik heb gelezen kan de ticking nog veranderen in de loop der jaren en de goude gloed nog meer naar boven kan komen. Maar ik weet niet of dat bij Mythos zal gebeuren

Meer info over de kleuren van de site van cattery Ifness:
http://www.ifness.com/bengaal/tekening.html

Op de website van Lopend Vuur cattery staat ook veel info:
http://www.bengaal.com/nederlands/ras_informatie/pattern.html
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 11:38:57 #55
163650 Greys
pi_63154151
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of Boris goudglitter heeft. In de openingspost op die foto's in de zon lijkt hij wel heel goudachtig glimmend, maar dat kan ook gewoon de zon zijn
Wist niet eens wat een Bengaal was, toen ik hem uit het asiel haalde! Ik vind hem sowieso mooi dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 november 2008 @ 12:30:26 #56
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63155517
Ik weet het ook niet precies. Moeilijk te zien van foto's

Tis iig een lekker ding!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:01:22 #57
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63158084
Baby troy:

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 16:26:07 #58
163650 Greys
pi_63194293
Buttercup, wat leuk, je foto's! Dat had ik nog helemaal niet gezegd!

Baby Troy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 november 2008 @ 16:27:24 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63194325
Als je Boris zat bent, mag ik hem dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 16:27:58 #60
163650 Greys
pi_63194348
Charmant he?

We leren Boris nu dat hij éérst moet zitten, netjes net als het hondje....

... en dan een koekje als beloning!

En ik ben helemaal verliefd op de stippeltjesbuik, waar ik ook gewoon onbeperkt aan mag zitten

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 november 2008 @ 16:28:51 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63194381
Wheheh die eerste foto, net alsof ie opgezet is
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 16:29:15 #62
163650 Greys
pi_63194396
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Als je Boris zat bent, mag ik hem dan?
Wil je dat na bovenstaande bovenste foto nog steeds?
Maar sorry, ik ben bang dat we hem houden

(En ik vergeet nooit dat ik hem eigenlijk aan jou te danken heb, met je gedram destijds )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 november 2008 @ 16:32:10 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63194491
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Wil je dat na bovenstaande bovenste foto nog steeds?
Maar sorry, ik ben bang dat we hem houden

(En ik vergeet nooit dat ik hem eigenlijk aan jou te danken heb, met je gedram destijds )
Nou fine, zet me dan maar in je testament

Ooooh, zo zie ik het niet maar I like it Nah, in het asiel was het toch al gelijk liefde op het eerste gezicht. Ik wilde m nog een beetje aaien terwijl je m vast had maar je was zo Boris dat ik weing kans kreeg
Was gelijk duidelijk dat dat wel goed zat
pi_63194531
Tis echt een plaatje Greys
En dan Bink er zo gezellig naast.
Dat buikje nodigt idd uit om heerlijk in te kroelewoelen
pi_63194582
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou fine, zet me dan maar in je testament

Ooooh, zo zie ik het niet maar I like it Nah, in het asiel was het toch al gelijk liefde op het eerste gezicht. Ik wilde m nog een beetje aaien terwijl je m vast had maar je was zo Boris dat ik weing kans kreeg
Was gelijk duidelijk dat dat wel goed zat
Ik mocht Boris lekker wel op de arm

Maar dat kwam omdat ik em eerder zag zitten

donderdag 13 november 2008 @ 16:43:14 #66
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63194813
Wat is ie toch mooi
  donderdag 13 november 2008 @ 16:44:10 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63194848
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik mocht Boris lekker wel op de arm

Maar dat kwam omdat ik em eerder zag zitten

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 16:57:35 #68
163650 Greys
pi_63195223
Gekke meissies!
Ik vind het nog steeds zo'n tof idee dat jullie bij de ontmoeting waren tussen mij en Boris!

Kom maar een keer op kraamvisite hoor! Ook al is hij al vier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 november 2008 @ 17:26:00 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63195921
Ik zei het hier al ergens anders eerder, maar zeker met zijn beschrijving was het zo gek. Dat was ineens gelijk van beide kanten. In huis ook gewoon geen enkel ongeluk

Je zou bijna denken dat het gewoon meant to be was
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 17:27:36 #70
163650 Greys
pi_63195968
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zei het hier al ergens anders eerder, maar zeker met zijn beschrijving was het zo gek. Dat was ineens gelijk van beide kanten. In huis ook gewoon geen enkel ongeluk

Je zou bijna denken dat het gewoon meant to be was
Dat zeggen Heer G en ik ook vaak genoeg tegen elkaar, dat laatste!
Terwijl we heul niet van die zweverige types zijn, integendeel Maar Boris hóórt hier, bij ons en De Bink!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 17:29:34 #71
163650 Greys
pi_63196021
Boris kijkt zwoel ende zeksie!
(Hij lijkt hier wel een beetje op Geer, voorheen 'van Goor!').
En de groene ogen zijn niet gePhotoshopt, maar puur natuur

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 18:40:41 #72
163650 Greys
pi_63197545
De koekjes bovenop de kast bewaren is ook geen optie meer!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63197577
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 november 2008 @ 18:51:22 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63197832
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
pi_63197906
Pas maar op, voor je 't weet snaaien ze alles van de kasten. Hier moet ook alles achter slot en grendel omdat mijn monstertjes het anders confisqueren
  donderdag 13 november 2008 @ 22:10:20 #76
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
  donderdag 13 november 2008 @ 22:27:41 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_63205211
gelukkig heb je al antieke/oudlijkende meubels
pi_63205587
Dat oortje van Bink
  donderdag 13 november 2008 @ 22:37:20 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63205682
Wat een waanzinnig tof beest is Boris toch!

De andere bengalen in het topic trouwens ook hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 22:40:54 #80
163650 Greys
pi_63205806
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Adelante het volgende:
gelukkig heb je al antieke/oudlijkende meubels
Ach ja joh, van een krasje meer of minder gaat het alleen maar léven!

@Dipkip: oorTJE?

@Onsterfelijkheid: mooi he? Ik ben ook enorm verliefd. Op allebei mijn beessies!

Overigens nog wel even leuk om te vertellen:
Ik ben door Radyhyn gewezen op het bengalenforum, waar ook fokkers enzo zijn. En die zeggen eigenlijk allemaal stuk voor stuk dat Boris een volbloed bengaal moet zijn! En ze snappen er dus niets van hoe zo eentje in het asiel terecht is gekomen, omdat dat eigenlijk echt nooit voorkomt met zulke katten.
We hebben dus geen papieren en ik heb besloten dat ik ook niet ga proberen om daar via het asiel en de vorige eigenaars aan te komen. Wel of geen officiele Bengaal, Boris is een topper en papieren veranderen daar voor ons helemaal niets aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 november 2008 @ 22:42:13 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63205862
Ik snap sowieso nog steeds niet wat ie daar moest. Hij zat met andere katten, geen één keer naast de pot gepiest

Slaat werkelijk nergens op
pi_63205909
Boris is zoveel beter dan een Topper
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63206292
Geen enkele kat hoort in het asiel...geen enkel dier trouwens

Maar Boor en Bink = idd meant to be
  donderdag 13 november 2008 @ 22:53:52 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63206367
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen enkele kat hoort in het asiel...geen enkel dier trouwens

Maar Boor en Bink = idd meant to be
Nee hoor, zo bedoel ik het ook niet. Alleen de redenen waarom hij daar zat lijken helemaal nergens op te slaan
pi_63206450
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor, zo bedoel ik het ook niet. Alleen de redenen waarom hij daar zat lijken helemaal nergens op te slaan
Zo was Baloe te aanhankelijk...de sukkels
Tis zo'n scheet van een kat...maar goed, geen Bengaal...dus ik heb niets gezegd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 22:56:15 #86
163650 Greys
pi_63206474
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap sowieso nog steeds niet wat ie daar moest. Hij zat met andere katten, geen één keer naast de pot gepiest

Slaat werkelijk nergens op
Volgens mij hebben ze per ongeluk ( ) de verkeerde kat aan het asiel gegeven, want ook die grote tuin die hij nodig had lijkt hem niet te boeien. Hell, hij wil veel liever binnen zijn en heeft nog niet een keer bij de deur zitten miepen dat ie naar buiten wil. Hij wil amper naar boven

Die tekst op de site idd. Kan absoluut niet bij andere katten. Heeft plasproblemen. Heeft een grote tuin nodig en moet altijd naar buiten kunnen. Zoiets was het toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 22:58:08 #87
163650 Greys
pi_63206556
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Daar snap ik ook nog steeds NIETS van. Hoe kan een kat nou té lief zijn?
Maar goed, door dat soort rare en domme mensen hebben wij nu wereldkatten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63206581
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar snap ik ook nog steeds NIETS van. Hoe kan een kat nou té lief zijn?
Maar goed, door dat soort rare en domme mensen hebben wij nu wereldkatten
Dat zeggen wij idd ook altijd
  donderdag 13 november 2008 @ 23:00:26 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63206634
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze per ongeluk ( ) de verkeerde kat aan het asiel gegeven, want ook die grote tuin die hij nodig had lijkt hem niet te boeien. Hell, hij wil veel liever binnen zijn en heeft nog niet een keer bij de deur zitten miepen dat ie naar buiten wil. Hij wil amper naar boven

Die tekst op de site idd. Kan absoluut niet bij andere katten. Heeft plasproblemen. Heeft een grote tuin nodig en moet altijd naar buiten kunnen. Zoiets was het toch?
Oh ja, tuin vergat ik nog Lijkt inderdaad om een compleet andere kat te gaan
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik praat ook wel over Jazz
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:29:25 #90
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63211927
Het valt me trouwens sowieso op dat omschrijvingen van asielen vaak wat vreemd zijn. Mijn schoonzusje heeft jaren terug twee katten uit het asiel gehaald. Eentje zou pas 10 jaar oud zijn, maar was in werkelijkheid een stuk ouder. Maar wel petje af voor ieder die werkt bij een asiel. Helaas een noodzakelijk kwaad, zo lijkt het
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 21:46:58 #91
163650 Greys
pi_63232265
Adelante, hoe was het vanavond? Vertel!

Oh en ik ben een trotse poezenmoeder: Boris kan op commando zitten! Na drie dagen oefenen al!
Wel alleen nog als ik hem daarna iets lekkers geef hoor.
Of kunnen alle katten dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:52:30 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_63232392
Het was met name kort Ze hadden hele mooie dieren zitten en bengalen schijnen prima te kunnen met andere rassen, mits het een beperkt aantal is. Dus als je er al vier hebt, is een bengaal toevoegen niet zo heel slim volgens de eigenaresse, maar als speelkameraadje voor een luie brit kan het prima.

Ze had momenteel één silver tabby die weg mocht voor 300 euro en het eerst volgende nestje kittens komt op 750 euro Dat vind ik persoonlijk wat prijzig, dus we gaan een beetje rondkijken op internet of dat niet voordeliger kan. Wel is vriendinlief om dat er een bengaal bij moet en niet nog een brit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 22:02:51 #93
163650 Greys
pi_63232672
Is die luie brit van jullie niet een angstige kat dus? Want dat gaat niet best met een Bengaal, dan gaat de gaal zitten 'pesten' Maar als jullie brit zich niet laat koeieneren dan moet het prima gaan!
Tof zeg, dat je vriendin het er mee eens is dat het een bengaal gaat worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:21:15 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_63233217
nee, angstig kan ik hem allerminst noemen, hij is met name lui, dus dat "speel"kameraadje is misschien ook wat relatief, maar als ik boris hele dagen op dat kussen zie liggen (althans zo komen de foto's over ) komt dat wel goed samen hier in huis.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 22:39:37 #95
163650 Greys
pi_63233723
Als ie maar 'cool' is en zich niet op stang laat jagen. Dan komt het helemaal goed! (Hoor mij nou, ervaringsdeskundige ). Ik hield mijn hart vast voor Bink, die háát alles dat kat of poes is, behalve de kat van mijn ouders die hij gewend was vanaf jongs af aan.
Maar Bengalen staan er om bekend dat ze zich aanpassen aan de bestaande situatie en toen Bink door had dat Boris NIET wegholt voor Bink, was de lol er al meteen af om er achteraan te jagen. Er viel simpelweg niets te rennen. Op de eerste dag al. Boris haalt niet uit en Bink heeft dus geen reden om geïrriteerd te zijn. Boris wil niet de baas zijn ofzo, die legt zich er bij neer dat Bink de baas is. Bink komt nu regelmatig naar de kat toe om hem uit te dagen om samen een beetje te dollen en te hollen

Hou ons op de hoogte he Adelante, jij Bengalenbaasje-to-be!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:10:30 #96
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63241247
Ik ben trouwens vorige week met Pulan en Moshi naar de dierenarts geweest voor een nieuw rondje inentingen. Nou weet ik dat Bengalen hard kunnen mauwen en geen enkele kat het heeft op hokjes en dierenartsen (over het algemeen dan toch) maar dit sloeg wel alles. Pulan was als eerste aan de beurt. Hij kwam wel zijn mand uit, nieuwsgierig als ie is. Maar na de eerste inenting was het klaar. Met moeite ook de tweede kunnen geven. Vervolgens was Moshi aan de beurt. Die kwam er al bijna niet uit. Gelukkig na een tijdje wel. Intussen vond Pulan het allemaal wel best en besloot hij de behandelkamer eens te gaan verkennen. Over de vensterbank, op de behandeltafel, rondje toetsenbord... Moshi sprong onder een bank. Stelletje monsters zijn het ook

Ik kreeg trouwens het advies om Pulan zijn tanden te laten schoonmaken, hij had wat tandsteen. Best vreemd want hij krijgt bij ons op een enkele keer na alleen brokken. Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n behandeling? Want lijkt mij dat dat onder een roesje/narose moet plaatsvinden...
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:20:54 #97
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63242583
Bij mijn dierenarts kost het tussen de 121 en 150 euro.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 13:57:01 #98
163650 Greys
pi_63243240
Buttercup, wat een monsters Maar gelijk hebben ze, het IS ook helemaal niet leuk bij de DA, met die enge lucht daar! Ik ben benieuwd hoe Boris zich zou gedragen daar

Boris is net aan zijn tuigje de tuin in geweest, wandelen oefenen aan een riempje. En vanmorgen was hij al lekker in de ren geweest (hij vond er weer geen bal aan ) dus lekker frisse neus gehaald. Zal zo even wat foto's plaatsen van Boor buiten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 14:47:38 #99
163650 Greys
pi_63244150
DE BELEVENISSEN VAN OUTDOOR-BOOR

's Ochtends in de ren. De eerste vijf minuten zijn nog wel leuk...

... maar dan... LET ME OUTTTTTTTT!

Dan het tuigje proberen? Tuigje? TUIGJE??? Ik wil geen tuigje!

Oh maar wacht, met het hondje samen is het wel gezellig zo!

Wat zou er in die spannende bosjes te zien zijn? Monsters?

Boris checkt tha parktuin. Baiiiii!

Heuj! Dat lijkt die doos wel waar ik anderhalve maand geleden in gepropt werd!

Haasje spelen

Ik kan HIER op klimmen....

... maar dit is nog veel kewler! Gewoon aan de buitenkant de ren op klimmen!

En nadat ik hem met veel moeite weer van dat dak af had geplukt, ligt ie nu weer lekker veilig en warm binnen op de vensterbank boven de verwarming te grillen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:55:04 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63244267
.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:07:52 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63244490
Whehehe die laatste.

Is ie groter dan Bink?
pi_63244792
Jeumig die trekt even een scheur open in die ren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 15:33:04 #103
163650 Greys
pi_63244932
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Whehehe die laatste.

Is ie groter dan Bink?
Bink is breder (dikker ) maar Boris is hoger, met zijn lange stelten!
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Jeumig die trekt even een scheur open in die ren
Subtiel doet ie dat he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:36:43 #104
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63244995
Heel subtiel ja, ik hoor het hier bijna
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 15:38:59 #105
163650 Greys
pi_63245050
Ik zal er een keer een filmpje met geluid van maken.
Het lijkt wel een sirene
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63245069
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
Subtiel doet ie dat he?
Je kan dr zo OM NOM NOM bij schrijven
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:41:02 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63245090
Ugh, die Bengalensite

Ik mocht al niets bekijken zonder aan te melden, dus vooruit, ik registreer me met pijn en moeite, moet ik eerst nog wachten op een andere mail

Heb ik die mail, plaats ik een bericht bij Greys en Boris Krijg ik PM dat ik eerst mezelf moet voorstellen eer ik op anderen mag reageren

Good gawd! En dat alleen omdat ik nog meer mee wilde KIJKEN
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 15:44:10 #108
163650 Greys
pi_63245129
Ja ze zijn wel een beetje streng wat dat betreft.
Maar (nadat je jezelf hebt voorgesteld ) zijn ze wel heel aardig! Heus!
Ik had daar dezelfde foto's als hier geplakt hoor, trouwens. Maar de smileys van hier werken daar niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:08:55 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63245495
Nee, zag ik wel maar geen
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:09:42 #110
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63245508
Oh god, die tweede foto
Subtiel inderdaad!
Ziggy played guitar
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:20:26 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_63246805
Ik zou 'm d'r niet te lang alleen in laten als je op goede voet met je buren wilt blijven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 17:57:13 #112
163650 Greys
pi_63247630
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou 'm d'r niet te lang alleen in laten als je op goede voet met je buren wilt blijven
Als ik naar binnen ga en me niet voor het raam laat zien, dan is hij stil
Zodra hij me weer in het vizier krijgt gaat de sirene aan, dat hij er uit wil.
(Maar sowieso laat ik hem niet zomaar alleen daar hoor, hij is nogal onhandig en voor je het weet hangt ie op zijn kop in de ren aan een boomtak te bungelen ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:14:12 #113
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63248007
Ik wil een filmpje van het sirene-effect
*kijkt lief naar Greys *
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:29:14 #114
163650 Greys
pi_63248303
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil een filmpje van het sirene-effect
*kijkt lief naar Greys *
Dan moet je wel even wachten tot het morgen is, want hij ligt nu te ronken op zijn vensterbankie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:50:08 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63248718
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 18:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan moet je wel even wachten tot het morgen is, want hij ligt nu te ronken op zijn vensterbankie
Morgen pas?!

Dat is goed hoor, laat hem maar lekker ronken
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 16:22:00 #116
163650 Greys
pi_63319612
Paar fotootjes van net in de ren. Hij werd ongeduldig, want het regende en dan mag hij niet naar buiten

En zometeen een filmpje van Borie Blèr.
Speciaal voor MissBliss heeft ie éxtra zijn best gedaan qua blèren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 16:35:01 #117
163650 Greys
pi_63319918
MissBliss, gisteren had Boris geen blèrbui, maar ik presenteer u vandaag....
Borie Blèr die net uit de ren is gehaald en liever weer naar buiten gaat. Mopperdemopper

Slechte kwaliteit, sorry, met fototoestel gedaan.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:39:21 #118
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63320020
Op het laatst krijg je voor de laatste brul een geruststellende knipoog

Mooi diep geluid, mijn oosterse korthaartjes waren onder de indruk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 16:44:08 #119
163650 Greys
pi_63320139

Hij ligt nu weer heel lieflijk te knorren op zijn kussentje
Dat gebrul is alleen maar show. Ik hield hem net omgekeerd in mijn armen, als een soort baby zeg maar, en ik deed 'prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt' met mijn gezicht op zijn buik, vond ie leuk! Een andere kat zou je dan al lang je ogen uitgekrabt hebben volgens mij. En dat was net na het blèren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:45:28 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63320182
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Greys het volgende:

Hij ligt nu weer heel lieflijk te knorren op zijn kussentje
Dat gebrul is alleen maar show. Ik hield hem net omgekeerd in mijn armen, als een soort baby zeg maar, en ik deed 'prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt' met mijn gezicht op zijn buik, vond ie leuk! Een andere kat zou je dan al lang je ogen uitgekrabt hebben volgens mij. En dat was net na het blèren
Nog even en je trekt hem luiers aan .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 16:49:21 #121
163650 Greys
pi_63320287
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nog even en je trekt hem luiers aan .
Nee hoor! Dit soort momenten weerhouden mij daarvan:

Borie Bruut

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 18-11-2008 17:00:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63320380
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
Borie Blèr die net uit de ren is gehaald en liever weer naar buiten gaat. Mopperdemopper

[ link | afbeelding ]

Mijn Sasha is nu helemaal in de stress

O en die brute foto Wat een minipanter!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 16:59:49 #123
163650 Greys
pi_63320567
Alle Fok!-user katten overstuur, Borie in de bocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:03:29 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63320666
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Alle Fok!-user katten overstuur, Borie in de bocht
Niet álle katten. Janneke lag op de monitor toen ik net het filmpje bekeek en ze gaf geen kik .
Not impressed .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:05:44 #125
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 17:09:04 #126
163650 Greys
pi_63320796
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet álle katten. Janneke lag op de monitor toen ik net het filmpje bekeek en ze gaf geen kik .
Not impressed .
Stoer!
Haal nu die oordoppen maar weer uit de oren van Janneke en dan nog een keer afspelen graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 17:10:24 #127
163650 Greys
pi_63320839
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:05 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Prachtig
Boris dankt je hartelijk!
Nog even en hij gaat naast zijn schoenenkussentjes lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:10:56 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63320859
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Stoer!
Haal nu die oordoppen maar weer uit de oren van Janneke en dan nog een keer afspelen graag
Gij ongelovige! .
Ik heb een filmpje van haar gemaakt als bewijs. Je hoort Boris blèren op de achtergrond en Janneke kijkt onverschrokken naar buiten .

Even uploaden .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:11:11 #129
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63320867
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Boris dankt je hartelijk!
Nog even en hij gaat naast zijn schoenenkussentjes lopen
Poezenkussentjes
pi_63321028
Ook hier twee heul stoere Boskatten. Onder de bank. Thnx Boor wat een geluid zeg! Ik had er vanmiddag een klem zitten in het rekje van de vaatwasmachine (... tijdens het uitpakken, niet tijdens het wassen) en die deed alleen maar zachtjes piep
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:18:56 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63321071
Bekijk deze YouTube-video

Nou vooruit: het kan ook nog zijn dat ze wat moeite heeft met richtinghoren en dat ze denkt dat Boris' gemiauw van links komt, want ze kijkt wel érg gefascineerd die kant op .
Niet meer actief op Fok!
pi_63321075
deze stoere schreeuwlelijk was ook niet onder de indruk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:24:59 #133
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_63321208
Dankzij Borie Blèr uit lurkstand gekomen:
Ook onze katten vertrouwden het maar niets en kwamen verschrikt overeind. Muts vertrouwt het nog steeds niet helemaal en tuurt nog steeds naar buiten op zoek naar de veroorzaker van dat geblèr.

En nu ik dan toch reageer: prachtige beesten, die Bengalen!!
Those who try to be different, are all the same.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 17:27:17 #134
163650 Greys
pi_63321274
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Nou vooruit: het kan ook nog zijn dat ze wat moeite heeft met richtinghoren en dat ze denkt dat Boris' gemiauw van links komt, want ze kijkt wel érg gefascineerd die kant op .
Ja, ik denk dat ze het wel hoort, maar inderdaad niet erg onder de indruk is.
Stoere Janneke!
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
deze stoere schreeuwlelijk was ook niet onder de indruk
Wat een toffe foto!
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:24 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Dankzij Borie Blèr uit lurkstand gekomen:
Ook onze katten vertrouwden het maar niets en kwamen verschrikt overeind. Muts vertrouwt het nog steeds niet helemaal en tuurt nog steeds naar buiten op zoek naar de veroorzaker van dat geblèr.

En nu ik dan toch reageer: prachtige beesten, die Bengalen!!
Sorry aan Muts, namens Boris!
En tof dat je uit de lurkstand bent gekomen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63321391
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een toffe foto!
[..]
leuk is die he? Das onze eigen schreeuwlelijk.. altijd gezellig dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:38:29 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63321572
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor! Dit soort momenten weerhouden mij daarvan:

Borie Bruut

[ afbeelding ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:43:20 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63321708
Dat filmpje! !

Ziggy hoorde niks en sliep onverstoorbaar door Spider daarentegen ging heel wantrouwig om zich heen kijken

Borrie Bler heeft goed zn best gedaan
Ziggy played guitar
pi_63321822
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:

En Sasha zat wederom in de stress.

Poeslief houdt niet zo van andere katten, muv haar eigen dochter. Ik denk ook dat ik er nooit een ander bij kan nemen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:59:28 #139
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63322067
Het horen van andere katten heeft een merkwaardig effect op Harry, het wakkert zijn dekdrang aan. Loes is nu dus bezig Harry van zich af te meppen. Harry is het er luidkeels niet mee eens. Kan het helaas niet opnemen.
pi_63323284
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:59 schreef tonja het volgende:
Het horen van andere katten heeft een merkwaardig effect op Harry, het wakkert zijn dekdrang aan. Loes is nu dus bezig Harry van zich af te meppen. Harry is het er luidkeels niet mee eens. Kan het helaas niet opnemen.
Die twee van jou hebben de mafste fetishes

Hier deze keer alleen Bijoux die aan kwam lopen en even raar keek. EW draaide echter zijn bureaustoel om met een WTF-gezicht
Zo mauwen de krolse buurtkaters hier ook. Weet je heel zeker dat ie een jeweetwel kater is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 18:51:34 #141
163650 Greys
pi_63323369
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die twee van jou hebben de mafste fetishes

Hier deze keer alleen Bijoux die aan kwam lopen en even raar keek. EW draaide echter zijn bureaustoel om met een WTF-gezicht
Zo mauwen de krolse buurtkaters hier ook. Weet je heel zeker dat ie een jeweetwel kater is?
Euh, dat staat in zijn paspoort en dat zeiden ze in het asiel van wel
Verder weet ik zo weinig van katten dat ik het zelf niet zou kunnen zeggen. Er zit niets aan de achterkant in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63323641
Hij mauwt iig als een tomcat with Bullocks.

Dat als een baby pakken en in zijn buik kroelen mag hier trouwens ook bij alle 7 monsters. Merlijn laat zich zelfs in die positie vallen, al dan niet op schoot .Alleen Chip was daar nogal streng op, hoewel Morretje en Ravage haar aardig hebben kunnen overreden om het toe te staan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:12:41 #143
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63324086
Zo kan Baileys ook gillen
Baloe en Melvin kwamen hier wel ff kijken....maar echt impressed waren ze niet van Boris
pi_63325583
Wat een geweldige kat heb je ook Greys!
Chip ligt hier in d'r radiatormandje, en kwam eerst 1 oor deze kant op gedraaid, daarna ging het hoofd omhoog.. Maar eigenlijk is ze sooo not impressed..
quote:
Dat als een baby pakken en in zijn buik kroelen mag hier trouwens ook bij alle 7 monsters. Merlijn laat zich zelfs in die positie vallen, al dan niet op schoot .Alleen Chip was daar nogal streng op, hoewel Morretje en Ravage haar aardig hebben kunnen overreden om het toe te staan.
Niet te vaak per dag, maar 1 keertje kan het net... Ze accepteert steeds meer.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63325956
Faruq en Ash keken ff achterom, zagen geen andere kat en gingen gewoon door met kattekwaad uit halen...

Ash kan ook zo jammeren als hij naar buiten wil, Faruq heeft een heel lieftallig en zacht stemmetje voor een kater.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_63327035
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Greys het volgende:

[ link | afbeelding ]
Wat een gaaf beest! Hij kijkt ook echt narrig terwijl die zo mooi is!
Go hard or go home
  woensdag 19 november 2008 @ 10:39:17 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63339226
Terug-vind-Boris

die foto's in de OP! Geweldig.

F&F is sowieso een te leuk lurk forum.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 november 2008 @ 10:59:25 #148
163650 Greys
pi_63339778
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat een gaaf beest! Hij kijkt ook echt narrig terwijl die zo mooi is!
Ja he? Hij kijkt bijna overtuigend gevaarlijk!
Maar het is een softie eerste klas

Oh enneh... pssst... F&F, iets met een topic van Qwea over een meeting.
Melden jij! Nu!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63341088
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug-vind-Boris

die foto's in de OP! Geweldig.

F&F is sowieso een te leuk lurk forum.
Inderdaad, maar gezellig meeposten is minstens zo leuk. De dames hier (mezelf incluis) rellen weleens, maar meestal zijn ze wel lief.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 19 november 2008 @ 12:06:13 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63341577
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gezellig meeposten is minstens zo leuk. De dames hier (mezelf incluis) rellen weleens, maar meestal zijn ze wel lief.
Woeps, dit is wel offtopic dus doe wel een spoilertje Sorry Greys!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63342535
Ophemelen van andermans beestjes mag.
En daarmee zijn we weer geheel ontopic.

Het ophemelen der Bengalen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 16:01:25 #152
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63348128
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Woeps, dit is wel offtopic dus doe wel een spoilertje Sorry Greys!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Wat 'n prachtbeest is die Boris toch en geweldig hoe die andere dieren wel of niet reageren
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 20 november 2008 @ 11:22:21 #153
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63369239
Ohhh... ik ga dat filmpje vanavond thuis eens afspelen, kijken wat Mythos en Troy ervan vinden!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 11:35:47 #154
163650 Greys
pi_63369604
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Radyhyn het volgende:
Ohhh... ik ga dat filmpje vanavond thuis eens afspelen, kijken wat Mythos en Troy ervan vinden!
Het is hetzelfde filmpje als op het Bengalenforum he?
Niet dat je twee keer hetzelfde filmpje gaat loslaten op Troy en Mythos
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 november 2008 @ 11:42:26 #155
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63369781
I know

Heb nog niet de kans gehad het filmpje te bekijken thuis. (Ik zit overdag bij m'n werk en heb hier geen geluid op m'n pc, dus dat heeft ook geen zin)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 17:34:46 #156
163650 Greys
pi_63379286
Bink is Borie Blèr aan het opvoeden!
Het enige stoute dat Boris doet is aan één van de (oude en aan vervanging toezijnde) eetkamerstoelen krabben. En dan roep ik steeds 'Uh!!!!!'. Nu hoef ik dat niet meer te roepen, want als Borie krabt en Bink ziet of hoort dat, rent ze er luid blaffend op af Go Bink!

En voor Hara, het filmpje duurt maar vijf seconden èn je moet je hoofd kantelen, maar aangezien jij 'Aapje ' zei... Borie is idd net een aapje als hij klautert! Kijk maar!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 november 2008 @ 17:35:48 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63379307
Aapje? Ik weet van niets Maar keek het filmpje lekker wel
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 17:39:09 #158
163650 Greys
pi_63379372
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Aapje? Ik weet van niets Maar keek het filmpje lekker wel
Oh!
Ik dacht dat jij dat zei, Aapje! Even terugzoeken wie het dan was.
Of dat ik het gedroomd heb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:17:27 #159
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_63396162
Ik heb de katjes gisteren avond het filmpje Boris laten horen..

Het is wel een beetje een donker filmpje.. maar je kan wel zien dat ze om de monitor heen draaien om te kijken waar die kat nou verstopt zit
Op een gegeven moment was Troy ook tegen de monitor aan het tikken

Staat niet op het filmpje.. maar nadat ik het filmpje had afgezet en de camera had gestopt, ging Troytje ook mauwen, zo van.. waar ben je dan, ik hoor je niet meer?

Filmpje Mythos enTroy zoeken Boris

Later.. toen dit filmpje geupload was en ik hem ff testte.. kwam Troy ook meteen weer aanrennen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 november 2008 @ 09:24:13 #160
163650 Greys
pi_63396279
Ik ga vanmiddag even kijken!
Zit nu op het werk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63396900
Ik speelde het hier net weer af en had gelijk Purrr en haar kindjes op mijn bureau. Helaas nam de camera niet op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:51:20 #162
163650 Greys
pi_63456354
Radyhyn! Ik heb gekeken hoor! Ik was vrijdagavond naar Amsterdam gegaan en zaterdag weer terug, maar daarna ben ik vergeten het hier te zeggen dat ik het gezien heb! Wat tof, Borie heeft contact met jouw Bengalen

Vanmiddag zijn we naar de Intratuin gegaan door de sneeuw (glad! ) om een radiatormandje voor Boris te gaan kopen. Onze moeite werd beloond, want het mandje wordt bijzonder gewaardeerd!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63456416
1 Tevreden kat!

Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 18:57:00 #164
163650 Greys
pi_63456483
Hij ligt er nu al bijna drie uur in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63456692
Money well spend!
  zondag 23 november 2008 @ 20:24:49 #166
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63458786
Hij ziet er bijzonder tevreden uit!
Alsof het altijd zo geweest is.
  zondag 23 november 2008 @ 21:38:03 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_63461364
mag ie niet meer in de vensterbank omdat de kerststerren er weer in moeten?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 21:41:16 #168
163650 Greys
pi_63461456
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
mag ie niet meer in de vensterbank omdat de kerststerren er weer in moeten?
Zijn plaatsen zijn alleen maar UITgebreid! Zijn venterbankplekje is nog geheel in stand
Alleen ligt ie dan voor het enige raam in het huis (achterin bij de tuin) waar het geen dubbel glas is en dan voelde hij aan de onderkant heel warm vanwege de verwarming maar aan de zijkant heel koud en dat vond ik zielig Dus nu kan hij ook aan de verwarming hangend liggen.

Ik doe alleen voorin het huis aan de straatkant aan ordinaire kerstachtige nucleair-look-a-like verlichtingen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63462488
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn plaatsen zijn alleen maar UITgebreid! Zijn venterbankplekje is nog geheel in stand
Alleen ligt ie dan voor het enige raam in het huis (achterin bij de tuin) waar het geen dubbel glas is en dan voelde hij aan de onderkant heel warm vanwege de verwarming maar aan de zijkant heel koud en dat vond ik zielig Dus nu kan hij ook aan de verwarming hangend liggen.

Ik doe alleen voorin het huis aan de straatkant aan ordinaire kerstachtige nucleair-look-a-like verlichtingen!
O jaaaaa, met twee kleuren lampjes die niet goed verdeeld zijn, wat niet uitmaakt omdat Mr. Greys kleurenblind is
Hoop dat Boor dat ook is, want anders gaat ie nog meer lawaai maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 23 november 2008 @ 22:13:54 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_63462688
wil bink trouwens niet in dat ding, of heeft ie de kans nog niet gehad?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:15:03 #171
163650 Greys
pi_63462727
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

O jaaaaa, met twee kleuren lampjes die niet goed verdeeld zijn, wat niet uitmaakt omdat Mr. Greys kleurenblind is
Hoop dat Boor dat ook is, want anders gaat ie nog meer lawaai maken.
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:16:26 #172
163650 Greys
pi_63462780
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
wil bink trouwens niet in dat ding, of heeft ie de kans nog niet gehad?
De kans zit er in dat we er volgend weekend weer eentje moeten gaan kopen ja, die naast deze ene komt te hangen, omdat mejuffrouw Bink er zonodig ook eentje moet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63462806
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
Is dat een jeugdige Herr Greys op de schoorsteenmantel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63462855
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

De kans zit er in dat we er volgend weekend weer eentje moeten gaan kopen ja, die naast deze ene komt te hangen, omdat mejuffrouw Bink er zonodig ook eentje moet
Die ze dan niet wil want ze wil bij Booohooooor.
Of je moet ze wel naast elkaar hangen met een dekmatrasje erin. Net als een boxspring met twee eenpersoons matrassen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 22:23:54 #175
163650 Greys
pi_63463066
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is dat een jeugdige Herr Greys op de schoorsteenmantel?
Ja!
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die ze dan niet wil want ze wil bij Booohooooor.
Of je moet ze wel naast elkaar hangen met een dekmatrasje erin. Net als een boxspring met twee eenpersoons matrassen
Dat hebben wij ook, een boxspring met twee matrassen en dan dus een dekmatrasje omdat niemand in de kier wil liggen Boor en Bink hebben het van geen vreemde!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63463410
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
Whoeha! Wat een boom! En dat verhaal erbij...
  woensdag 26 november 2008 @ 08:33:17 #177
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63527924
Hierbij even een schaamteloze oproep: word lid van de enige officiële Dutchykitten Hyve en blijf op de hoogte van al het nieuws en de projecten die worden gesteund door dit officiële zusje van Dutchypuppy! http://dutchykitten.hyves.nl/

Ehm, dat was het. Mag geen reclame maken, weet ik, maar het is voor een heel goed doel!!
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 09:52:21 #178
163650 Greys
pi_63529553
Wat mij betreft mag het hoor, oproepjes voor goede doelen
Maar ik heb natuurlijk geen moer te vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 21:18:25 #179
163650 Greys
pi_63547076
Ten eerste: ik had voor de gein ook een foto ingezonden voor de Bengalenkalender, die binnenkort gemaakt gaat worden. Die foto dat Boris zich wast, uit de OP. En vandaag kreeg ik een mailtje of ik die foto in een zo hoog mogelijke resolutie wil mailen! Zou Borie Blèr gewoon op de kalender komen?

Vanavond had Bink een kluif gekregen en Boris een kleiner hapje.
En Boor ging heel irritant het uit de mond van Bink zitten kijken

Gimme some!

Whehe, néé!

Dammit

Oh, en zó wordt Boor het liefst rondgezeuld.
Teentjes strekken, rondkijken en op de buik gekriebeld worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 november 2008 @ 21:24:50 #180
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63547278
Whaaa, Boor op een kalender, wat gaaf!
En de foto's ook weer, het uit-de-mond-kijken Heel herkenbaar!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 21:30:32 #181
163650 Greys
pi_63547509
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef MissBliss het volgende:
Whaaa, Boor op een kalender, wat gaaf!
Tof he? Ik weet het nog niet zeker, maar waarom zouden ze me anders een bericht sturen om de grote versie te vragen? Ik hou je op de hoogte! En deze foto zou het worden dan:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63547529
Je maakt er ook wel een hoer van hoor. God, wat is die mooi. Ben je al wel naar een castingbureau geweest?
Go hard or go home
  woensdag 26 november 2008 @ 21:35:14 #183
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63547665
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof he? Ik weet het nog niet zeker, maar waarom zouden ze me anders een bericht sturen om de grote versie te vragen? Ik hou je op de hoogte! En deze foto zou het worden dan:

[afbeelding]
Nee, anders zouden ze het toch niet vragen? Tuurlijk komt ie erin
Oooh, zijn kleur is echt zo mooi!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 21:41:36 #184
163650 Greys
pi_63547904
Noek! Boor is ook nogal hoerig en uitsloverig
Lijkt totáál niet op het vrouwtje En een castingbureau? Ik hoop het mezelf nooit meer aan te hoeven doen om Borie in een auto te vervoeren. Dus nee, leuk idee, maar dank je

MB, het is niet eens een goede foto, onscherp pootje enzo Vandaar dat het me nogal verbaast
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63548227
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Lijkt totáál niet op het vrouwtje En een castingbureau? Ik hoop het mezelf nooit meer aan te hoeven doen om Borie in een auto te vervoeren. Dus nee, leuk idee, maar dank je

MB, het is niet eens een goede foto, onscherp pootje enzo Vandaar dat het me nogal verbaast
Die hoer lijkt op een knapperend haardvuurtje op die foto. Die warmte, die voel je bijna. Het is een waanzinnige mooie foto. Het voelt zo comfy. Het zou mij verbazen als die niet op die kalender zou komen. Ik wil ook een Boris zijn als ik die foto zie.
Go hard or go home
pi_63548653
Ohh, Greys, op die foto waar je hem draagt zie je op zijn achterpoot zijn vacht zo mooi glanzen. Dan kun je je gewoon voorstellen dat je er met je vinger overheen gaat en het voelt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 22:18:56 #187
163650 Greys
pi_63549390
Hij houdt ook echt van borstelen, het is een beetje een homo
We hebben een borsteltje voor hem gekocht (dat bij de kassa een knaagdierenborsteltje bleek ) en hij gaat er dan helemaal voor zitten, de ijdeltuit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 november 2008 @ 22:24:37 #188
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63549587
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 21:41 schreef Greys het volgende:

Ik vind de foto wél mooi en dat onscherpe heet DOF en dat is helemaal fotografisch verantwoord
Ziggy played guitar
  donderdag 27 november 2008 @ 05:18:45 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63555799
Is Boris van satijn
pi_63568314
Oké, tis officieel, mijn twee htk katten zijn stoer.

Ik heb net de Boris tape op volle sterkte aangezet terwijl ze op de bank lagen te slapen. Er gingen twee verstoorde kopjes omhoog en de oorradars draaiden rondjes, maar verder Dus tijdens het typen van dit bericht zijn de hoofdjes alweer gezakt.

Maar ik het niet echt anders verwacht van twee katten die elke oudjaarsavond zeer geïnteresseerd naar het vuurwerk staan te kijken.

Boris is wel goed bij stem zeg, daar kan mijn Naartjie met zijn sopraanstemmetje nog een puntje aan zuigen!

Wat is er trouwens mis met die pootje-lik foto? Volgens mij is die zeeeer kalender-waardig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 november 2008 @ 16:16:45 #191
163650 Greys
pi_63568657
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Oké, tis officieel, mijn twee htk katten zijn stoer.

Ik heb net de Boris tape op volle sterkte aangezet terwijl ze op de bank lagen te slapen. Er gingen twee verstoorde kopjes omhoog en de oorradars draaiden rondjes, maar verder Dus tijdens het typen van dit bericht zijn de hoofdjes alweer gezakt.

Maar ik het niet echt anders verwacht van twee katten die elke oudjaarsavond zeer geïnteresseerd naar het vuurwerk staan te kijken.

Boris is wel goed bij stem zeg, daar kan mijn Naartjie met zijn sopraanstemmetje nog een puntje aan zuigen!
Wat stoer!
Maar ik begin steeds meer te denken dat ie eigenlijk roept Doe me nu naar buiten of ik sla je met mijn tasje!
quote:
Wat is er trouwens mis met die pootje-lik foto? Volgens mij is die zeeeer kalender-waardig.
- Ik heb hem zelf gemaakt
- Hij is scheef
- Zijn pootje is onscherp

Maar volgens MissBliss istie háske fotografisch verantwoord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63570236
En als MissBliss het zegt!
Ziggy played guitar
pi_63570595
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ten eerste: ik had voor de gein ook een foto ingezonden voor de Bengalenkalender, die binnenkort gemaakt gaat worden. Die foto dat Boris zich wast, uit de OP. En vandaag kreeg ik een mailtje of ik die foto in een zo hoog mogelijke resolutie wil mailen! Zou Borie Blèr gewoon op de kalender komen?

Vanavond had Bink een kluif gekregen en Boris een kleiner hapje.
En Boor ging heel irritant het uit de mond van Bink zitten kijken

Gimme some!
[ afbeelding ]

Whehe, néé!
[ afbeelding ]

Dammit
[ afbeelding ]

Oh, en zó wordt Boor het liefst rondgezeuld.
Teentjes strekken, rondkijken en op de buik gekriebeld worden
[ afbeelding ]
Die aaifoto!
  donderdag 27 november 2008 @ 22:58:14 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63581287
Hahaha dat foto-verhaal Die sjaggo kop aan het eind zou niet misstaan op Lolcats

En yay, Borie-kalender! Boris wordt wereldberoemd, jeweets
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 12:38:19 #195
163650 Greys
pi_63617237
Zeg, Bengalen-blikopeners, het wordt weer eens tijd voor verse Andere-Bengalen-Dan-Boris foto's!

En tot die tijd doe ik gewoon nog even een schaamteloze Luie Zaterdag Boris spam

En toen nog even in de ren, maar dat vond ie te koud

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:40:39 #196
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_63618238
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 13:47:28 #197
163650 Greys
pi_63618330
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Buttercup het volgende:
Heb jij nog nieuwe fotootjes? Ah? Ah? Toe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 23:02:18 #198
163650 Greys
pi_63892724
Borie is een beetje een heaumeau

En ze lagen vanavond samen op de bank te ronken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:14:43 #199
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63893044
Ik vind het nog steeds fantastisch hoe goed dat gegaan is met Boris en Bink. Dit is echt gewoon het best denkbare scenario.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 december 2008 @ 23:20:48 #200
163650 Greys
pi_63893226
Wij kunnen het ook nog amper geloven hoor tonja!
En dat ook met een hondje dat twaalf jaar geen kat in huis heeft gehad.
We zijn nu bijna drie maanden na het asiel en nog niet één keer geblazen, gekrab of wat dan ook.
Net hebben ze samen een plakje kip en een plakje rosbief gedeeld, verwende nesten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 december 2008 @ 05:45:12 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64078327
Ik zie geen homo
pi_64080084
Wat een prachtige beesies
pi_64085998
Je geeft m goed te eten zeker?
  donderdag 18 december 2008 @ 22:10:24 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64132833
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
Charmant he?

[ afbeelding ]
invisible Australia .
KuikenGuppy
  donderdag 18 december 2008 @ 22:13:53 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64132922
Nieuwe foto's
  donderdag 18 december 2008 @ 22:23:48 #206
3185 Adelante
To let it go now
pi_64133326
Ja, dat ie op schoot ligt en greys verder niets aan heeft ofzo.

[ Bericht 49% gewijzigd door Adelante op 19-12-2008 16:28:04 ]
pi_64658257
Waar blijven de verse Bengalenfoto's?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 20:36:05 #208
163650 Greys
pi_64661513
Ga er van de week weer een paar maken!
Beloofd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 20:38:07 #209
163650 Greys
pi_64661633
Overigens heeft Heer Greys afgelopen vrijdag onverwachts bezoek gekregen van de Dierenbescherming!
Als nacontrole! Omdat we Boris uit het asiel hebben! Goed he, dat ze dat doen?
Ik was aan het werk, maar Heer G heeft alles laten zien, de ren enzo. En Boris zelf zette ook zijn beste beentje voor, want toen de dame aan tafel haar papieren ging invullen wandelde Boris daar dwars doorheen

Ik vind het zó goed dat ze dit doen! Gewoon onverwachts ook! Tadaaaaaa, verrassing!
Voor hetzelfde geld waren wij een stel bedriegers natuurlijk die Boris voor weinig uit het asiel hebben gehaald en daarna hebben doorverkocht op Marktplaats ofzo, als Bengaal zijnde...
Was lastig geweest zonder papieren, maar toch
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 20:50:05 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64662281
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft Heer Greys afgelopen vrijdag onverwachts bezoek gekregen van de Dierenbescherming!
Als nacontrole! Omdat we Boris uit het asiel hebben! Goed he, dat ze dat doen?
Ik was aan het werk, maar Heer G heeft alles laten zien, de ren enzo. En Boris zelf zette ook zijn beste beentje voor, want toen de dame aan tafel haar papieren ging invullen wandelde Boris daar dwars doorheen

Ik vind het zó goed dat ze dit doen! Gewoon onverwachts ook! Tadaaaaaa, verrassing!
Voor hetzelfde geld waren wij een stel bedriegers natuurlijk die Boris voor weinig uit het asiel hebben gehaald en daarna hebben doorverkocht op Marktplaats ofzo, als Bengaal zijnde...
Was lastig geweest zonder papieren, maar toch
Oh dat is wel netjes ja
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_64665138
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Beloofd
Yay!

En wat goed dat ze langskomen! Bij mijn opvangkatje hielden ze het eerste jaar wel mailcontact. Maar feitelijk kun je ze dan van alles wijsmaken. Dat ik hem veel kroelde en knuffelde en zo heb ik dus maar niet verteld. Ze zouden eens gaan denken dat hij verwend werd.
pi_64665603
Dat doen ze dus echt niet van alle asiels hoor. Het asiel in Vlaardingen heeft verder nooit navraag gedaan naar Merlijn. Ik heb hen een keer een foto gestuurd van zijn vooruitgang, maar daar hoorde ik ook verder niks op terug.
Grappig is dat ik er nu regelmatig in de buurt ben, terwijl dat toen zo'n takke-eind weg was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 22:15:50 #213
163650 Greys
pi_64667097
Ze zeiden het toen meteen al in het asiel in Zwolle, dat ze dat altijd doen! Alleen weten ze nooit wanneer. En aangezien wij ver van Zwolle wonen kwam er een dame die toch in Den Haag moest zijn die dag
Ik vind het echt héél goed! En ze vond Boris er heel goed uit zien
Dat asiel in Zwolle is sowieso super, want ik heb natuurlijk nog heel leuk contact gehad daarna per mail, waar elke keer supersnel op gereageerd werd en ze hebben zelfs foto's van Bink en Boris samen op hun site gezet. En een van de medewerkers is nu ook een Hyvesvriendje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 23:04:08 #214
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_64669476
Toen mijn pa een huis-tuin-en-keukenkat uit het asiel haalde (polderweg amsterdam destijds) kwamen ze ook bij hem langs. Erg goed idd.

Fotoooooooos!!!!!!
pi_64670388
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Beloofd

maandag 5 januari 2009 @ 12:36:59 #216
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_64681937
Wat goe dat ze langsgekomen zijn
En helemaal onverwacht...
Hebben ze dus met eigen ogen kunnen zien hoe Boris tegenwoordig als een ware prins leeft

Nog een gelukkig nieuwjaar trouwens Greysie
  maandag 5 januari 2009 @ 12:39:36 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64682027
Ja ja, en ondertussen woont Boris gewoon weer stiekem in t asiel nu
SPOILER
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:41:25 #218
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_64806526
Owww.. ik wist helemaal niet dat ze dat deden. Inderdaad erg goed!
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:44:23 #219
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_64806634
Bengaaltjes in de sneeuw (deze week)
Rond 2.20 probeert Troy in de kweekbak te komen.. 't ziet er niet uit hehehe.

Bengaaltjes in de zomer in het babybadje (speciaal voor hun gekocht )

[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 08-01-2009 16:51:13 ]
pi_64810421
Wehehe, de frustratie van Troy als hij de bak niet openkrijgt....
Leuke filmpjes!
pi_64990709
Hoi Creys,

Per toeval kwam ik via Google op deze site op jouw topic terecht en heb alle drie met veel plezier gelezen,
wil ten eerste mijn complimenten over de foto's maken , ze zijn prachtig,
Boris is ook een prachtig beestje en doet mij vreselijk denken aan onze 4 jarige Bengaal Cheetah,
het zouden foto's van hem kunnen zijn, ook omdat hij zo goed met ons hondje Chipie omgaat,
ik voeg een paar foto's bij zodat je het kunt zien.

groetjes Anneke.

dinsdag 13 januari 2009 @ 15:11:09 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64991206
Die lijkt echt net op Boris, en ook nog met een hondje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:27:03 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_64991908
Greys heeft een rel-kloon!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:27:47 #224
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_64991941
Mooie kat trouwens....een nepBoris en een nepBink
pi_64993891
Verse bengalen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 17:40:34 #226
163650 Greys
pi_64997818
Ohhhhhhhhhhhhhh! Bengaal en hondje!

Anneke, jouw bengaal heeft meer spots dan Boris, maar verder lijken ze erg op elkaar zeg!
De foto van het hoofd, jeetje, alsof ik Boris echt zelf zie! En met het hondje, wat enórm schattig!
Ik hoop van harte dat je meer wilt posten hier en ons wilt verblijden met meer foto's van Cheetah en Chipie!
Ontzettend leuk dat je hier beland bent!!!

Radyhyn, wat een toffe filmpjes!

Ik had nog nieuwe foto's beloofd, maar Boor doet momenteel niets anders dan grillen op de verwarming
Ik ga even een foto zoeken van het hoofd van Boor, om te vergelijken met Cheetah!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 13-01-2009 17:45:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 17:54:42 #227
163650 Greys
pi_64998282
Bengaal Cheetah

... en dan Boris, twee druppels water die hoofden!

[ Bericht 16% gewijzigd door Harajuku. op 13-01-2009 17:59:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:55:39 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64998321
Ik dacht ook vooral bij die laatste foto Booorriss
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 17:57:16 #229
163650 Greys
pi_64998384
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht ook vooral bij die laatste foto Booorriss
Ik krijg haar laatste foto niet in mijn post!
Hij staat in mijn post, maar ik zie hem niet? Jij wel?

En ik heb mijn foto aangepast, vooral op deze foto lijken ze!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:00:16 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64998476
Ik heb m aangepast voor je. Er stond .jpg[afbeelding[/img] DAt moet je ook weghalen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:02:46 #231
163650 Greys
pi_64998560
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb m aangepast voor je. Er stond .jpg[afbeelding[/img] DAt moet je ook weghalen
Oh ja Thanks, je bent een schat!

En ohhhhhh die laatste foto van Cheetah, het is ECHT alsof dat een foto van Boor is!
Ik kan er maar niet over uit! En dan nog met dat hondje! Wat een toeval!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:04:02 #232
163650 Greys
pi_64998596
Kijk dan ook naar de wangen! Die twee zwarte strepen met dat tussenboogje!
Allebei precies hetzelfde!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:05:47 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64998652
Misschien is t wel familie

Wel jammer dat je daar nooit achter kunt komen, had je nog wat gehoord over de stamboom?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:08:39 #234
163650 Greys
pi_64998747
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is t wel familie

Wel jammer dat je daar nooit achter kunt komen, had je nog wat gehoord over de stamboom?
Remco heeft die mensen gestalkt. Gebeld, nogmaals gebeld, aangeschreven.
Nooit iets terug gehoord. Hij vindt het aso, ik ook!
Maar Boris blijft toch wel Boris, ook zonder stamboom. Wel jammer dat we er nooit achter komen zo waar hij vanaf stamt enzo ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:11:07 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64998817
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Remco heeft die mensen gestalkt. Gebeld, nogmaals gebeld, aangeschreven.
Nooit iets terug gehoord. Hij vindt het aso, ik ook!
Maar Boris blijft toch wel Boris, ook zonder stamboom. Wel jammer dat we er nooit achter komen zo waar hij vanaf stamt enzo ja
Boris was toch ook 4?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:15:05 #236
163650 Greys
pi_64998921
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Boris was toch ook 4?
Ja! Misschien komen ze wel uit hetzelfde nest!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64999504
Hoi Greys,

leuk dat je ook de gelijkenis ziet,
Cheetah heeft één broertje, had voor twee jaar terug een leuk contact met de eigenaars en ineens kwamen mijn mailtjes terug, nooit meer iets gehoort,
de fokster van Cheetah gemailt en die kon me vertellen dat de blikopeners van Nemo ( zo hete het broertje van Cheetah) waren gescheiden maar zij kon me ook niet vertellen waar Nemo was gebleven,
dus wie weet.

Groetjes Anneke
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:36:19 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64999575
Omg, straks is het nog echt zo

Zou die fokker dat ook niet kunnen checken op de een of andere manier of zo?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:36:46 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64999591
Bloedtest
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:41:22 #240
163650 Greys
pi_64999753
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef bengaal het volgende:
Hoi Greys,

leuk dat je ook de gelijkenis ziet,
Cheetah heeft één broertje, had voor twee jaar terug een leuk contact met de eigenaars en ineens kwamen mijn mailtjes terug, nooit meer iets gehoort,
de fokster van Cheetah gemailt en die kon me vertellen dat de blikopeners van Nemo ( zo hete het broertje van Cheetah) waren gescheiden maar zij kon me ook niet vertellen waar Nemo was gebleven,
dus wie weet.

Groetjes Anneke
Oh wat leuk dat je er weer bent, ik had het al gehoopt!
Je maakt het wel spannend, want het zou dus ECHT kunnen!
Vooral omdat jij dus ook nooit meer wat van de eigenaars hebt gehoord! En het asiel ook helemaal geen contact kan krijgen met die mensen. En zo héél veel Bengalen zijn er niet (ik bedoel, als 'gewone' katten op elkaar lijken en even oud zijn enzo dan is de kans klein, maar nu...!).

Het asiel dacht dat hij uit februari 2004 kwam.
Misschien hebben ze het wel gegokt hoor, die februari. Is de Cheetah toevállig ook uit februari?

Overigens gaat het mij totaal niet om papieren of wat dan ook hoor! We hebben Boris, zoals je gelezen hebt, gekozen omdat hij bij een klein hondje kan. En we wisten niets over Bengalen, dat zijn we later pas op gaan zoeken toen iemand hier op Fok zei dat het wel eens een echte Bengaal kon zijn. En elders las ik weer dat eigenaars nooit de papieren mogen achterhouden, vandaar dat het asiel er achteraan is gegaan. Maar nooit meer gevonden, die mensen (en echt hun best gedaan hoor, want met de jongen van het asiel heb ik nog erg leuk contact). Overigens hebben ze een ander hun kat naar het asiel laten brengen... gek verhaal he?

Maar de kopjes zijn echt enorm hetzelfde joh. Leuk om te zien! Vooral die tekening aan de zijkant, op de wangen.

Ik ben helemaal een beetje hyper
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:43:07 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64999803
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal een beetje hyper
Ik ook en t is niet eens mijn kat

Maar je hebt verder ook heeeeeeeeeleeeemaaaaaal geen info hè? Dat is dan wel weer vervelend
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:43:42 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64999826
Zie, je post stond er nog niet of ik heb alweer gepost
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:45:12 #243
163650 Greys
pi_64999886
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, straks is het nog echt zo

Zou die fokker dat ook niet kunnen checken op de een of andere manier of zo?
Ik had stiekem gehoopt dat er iemand op het Bengalenforum zou zijn die Boris zou herkennen (daar zitten ook wat fokkers) maar da's best moeilijk natuurlijk omdat die de katten alleen klein hebben gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:46:18 #244
163650 Greys
pi_64999934
Hara! !
Maar ze lijken ook wel bizar op elkaar he en jij bent natuurlijk mede-moeder van Boris, aangezien ik hem aan jou te danken heb, dus ik snap je mede-hyperheid
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:47:50 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64999988
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had stiekem gehoopt dat er iemand op het Bengalenforum zou zijn die Boris zou herkennen (daar zitten ook wat fokkers) maar da's best moeilijk natuurlijk omdat die de katten alleen klein hebben gezien.
Hmm, ik stuur every now and then nog wel foto's naar de fokker "kijk hoe ie is gegroeid", misschien hebben zij dat ook wel gedaan? Foto's vergelijken
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:51:08 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65000104
En dan een heel verslag schrijven en foto's maken van de fokker die eindelijk Boris weer ziet en niet meer 's nachts wakker ligt van wat er misschien wel is gebeurt met hem, voor in de krant
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 18:53:37 #247
163650 Greys
pi_65000200
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
En dan een heel verslag schrijven en foto's maken van de fokker die eindelijk Boris weer ziet en niet meer 's nachts wakker ligt van wat er misschien wel is gebeurt met hem, voor in de krant
Je draaft door!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65000851
Hoi Hoi,

Cheetah is van 5 maart 2004.

groetjes Anneke
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:17:46 #249
163650 Greys
pi_65001089
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef bengaal het volgende:
Hoi Hoi,

Cheetah is van 5 maart 2004.

groetjes Anneke
Heb jij heel misschien nog ergens foto's van Nemo?
Om te vergelijken qua spots enzo met Boris?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:11 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65001140
Een maandje verschil.. Wordt wel spannend zo

Misschien woonden Nemo's eigenaren ook wel ergens rond Zwolle? Niet dat Boris daar per sé uit de buurt moet komen maar toch
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:23:07 #251
163650 Greys
pi_65001274
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Een maandje verschil.. Wordt wel spannend zo

Misschien woonden Nemo's eigenaren ook wel ergens rond Zwolle? Niet dat Boris daar per sé uit de buurt moet komen maar toch
Nee ik geloof dat degene die Boor naar het asiel heeft gebracht uit de omgeving Zwolle kwam, maar die mensen niet. Ik zal even kijken of Remco daar iets over schreef in zijn mailtjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65001389

dit is de enige foto die ik nog heb van Nemo, mijn computer is gecrast geweest en deze stond op mijn laptop.

groetjes Anneke
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:27:32 #253
163650 Greys
pi_65001436
Uit een Hyveskrabbel van Remco van het asiel:
quote:
Een kennis heeft hem destijds trouwens gebracht i.o.v. de eigenaar, aangezien deze aan de andere kant van het land woonde en de kat zolang bij zijn dochter in Zwolle "logeerde"....
Tijdens het afstandsgesprek heeft deze kennis nog telefonisch contact gehad met de eigenaar om een aantal vragen te beantwoorden. Maar dat hij nu niet terugbelt :-s ...
Sommige mensen..... ppff.....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:28:45 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65001495
Edit: Niet dus
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:28:58 #255
163650 Greys
pi_65001507
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef bengaal het volgende:
[ afbeelding ]

dit is de enige foto die ik nog heb van Nemo, mijn computer is gecrast geweest en deze stond op mijn laptop.

groetjes Anneke
Ah nee jammer, da's Boris niet
Want die heeft maar 1 zwarte 'ketting' om zijn hals!

Maar wel superleuk dat je me er op hebt geattendeerd en ik hoop echt dat je vaker een foto van Cheetah en Chipie wilt plaatsen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:29:46 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65001540
Oh

Zou ook te leuk geweest zijn hè
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:33:04 #257
163650 Greys
pi_65001699
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Oh

Zou ook te leuk geweest zijn hè
Ja he?
Ik heb net Boris nog even wakker gepord om te kijken hoe die strepen nou precies zitten bij hem
Maar Nemo heeft ook een bredere neus dan Boris volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:43:57 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65002171
Waarom heeft ie nu maar één streep Nu ja, misschien vindt iemand anders je hier wel weer

En inderdaad, hoop ook dat ze blijft posten hier
pi_65002218
Cheetah spelend met Chipie

Chipie is trouwens een kruizing tussen een york en een shih tsu.

Anneke
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:47:58 #260
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65002337
Wat leuk, die gelijkenis

En ook al een hondjesvriend, grappig zeg
Ziggy played guitar
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:53:00 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65002543
Trouwens; http://link.marktplaats.nl/221034388 en gisteren stond er nog één op, ook voor 100¤

Hoe is t moglich
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:41 #262
163650 Greys
pi_65003011
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef bengaal het volgende:
Cheetah spelend met Chipie

[ afbeelding ]

Chipie is trouwens een kruizing tussen een york en een shih tsu.

Anneke
Die zijn nog veel kleffer met elkaar dan Boor en Bink!
Boris is hier pas een paar maandjes natuurlijk en ze worden steeds hechter met elkaar!

Bink een kruising York-Malthezer!

Mocht je nog meer foto's kwijt willen, laat maar komen hoor Anneke!
We zijn er dol op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:43 #263
163650 Greys
pi_65003104
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens; http://link.marktplaats.nl/221034388 en gisteren stond er nog één op, ook voor 100¤

Hoe is t moglich
Ach wat een lieverd ook, wat sneu dat hij weg moet, ook vier jaartjes oud

Het lijkt er wel op dat Bengalen niet graag met andere katten samenwonen he? Liever met hondjes zeker
Hoewel op het Bengalenforum zitten weer heel veel mensen die meerdere Bengalen hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65003646
Hoi Hoi,

Het is niet aan te raden een Bengaal bij een oudere kat te plaatsen,
de Bengaal is nogal dominant en een oudere kat zou geen leven hebben,
Hier een foto van Cheetah met Poema (Siamees) die echt wel van zich afbijt.

Anneke.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 20:24:38 #265
163650 Greys
pi_65003910
Ahhhhhh die foto, wat doe je met me?Wat liggen ze daar ultiem lief!
Ik ben erg blij dat je dit topic gevonden hebt hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:25:30 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65003950
Inderdaad! Wat een foto
pi_65003973
Maar nu stop ik er mee,
het is tenslotte het Boristopic.

Groetjes Anneke
pi_65003988
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef bengaal het volgende:
Hoi Hoi,

Het is niet aan te raden een Bengaal bij een oudere kat te plaatsen,
de Bengaal is nogal dominant en een oudere kat zou geen leven hebben,
Hier een foto van Cheetah met Poema (Siamees) die echt wel van zich afbijt.

[ afbeelding ]

Anneke.
pi_65004023
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef bengaal het volgende:
Maar nu stop ik er mee,

Groetjes Anneke
Nee hoor, het is nog steeds het "Bengalen bewonderen" topic dus niet alleen Boris.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 20:27:51 #270
163650 Greys
pi_65004066
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef bengaal het volgende:
Maar nu stop ik er mee,

Groetjes Anneke
Nee nee nee!
Kijk maar naar de topictitel 'Bengalen bewonderen'!
Dus het is net zo goed het Cheetah topic als het Boris topic!

Het is alleen door Boris gekomen dat er aparte Bengalentopics kwamen, maar de bedoeling is juist dat er ook andere Bengaleneigenaren meedoen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65004110
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee nee nee!
Kijk maar naar de topictitel 'Bengalen bewonderen'!
Dus het is net zo goed het Cheetah topic als het Boris topic!

Het is alleen door Boris gekomen dat er aparte Bengalentopics kwamen, maar de bedoeling is juist dat er ook andere Bengaleneigenaren meedoen
Dan kan ik van meer Bengalen genieten, al geniet ik al enorm van Boris

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 13-01-2009 20:41:45 (Typefoutje verwijderd) ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 20:38:08 #272
163650 Greys
pi_65004488
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan kan ik van meer Bengalen genieten, als geniet ik al enorm van Boris
Thanks
En ik wil OOK van meer Bengalen genieten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65005765
Bedankt,
okee nog een paar foto's,

twee zielen één gedachten.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:12:39 #274
163650 Greys
pi_65005863

Wat een práchtige foto's van prachtige Cheetah en Poema!

Juup, kom eens, je kunt je hart weer ophalen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65005996
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Greys het volgende:

Wat een práchtige foto's van prachtige Cheetah en Poema!

Juup, kom eens, je kunt je hart weer ophalen!
Ik was er al, wat een ongelofelijk mooie foto's. En dan heb ik het niet alleen over de kwalitiet, mar natuurlijk ook over de katten

Wat ik mij afvraag, een Siamees is best eigenzinnig en dominant, en een Bengaal ook. Maar zo te zien gaat het goed tussen die twee. Is er al eens echt ruzie geweest tussen hun?
pi_65006969
Wauw, wat een opvallende gelijkenis tussen Boor en Cheetah..

Mooie foto's heur
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_65007270
Hoi Juup,

Het gaat goed omdat Poema hier eerder was,
de Bengaal is een roedeldier en accepteerd dat Poema de baas is,
maar soms wil Cheetah toch de baas spelen en grijpt hij Poema in zijn nekvel en gaat bovenop hem liggen,
dan moet ik tussenbeide komen, Cheetah weegt 9 kilo en Poema 6 kilo dus kan Poema nooit winnen,
Cheetah zal nooit uit een bakje van Poema eten, andersomwel, dan gaat Cheetah een stapje opzij,
Cheeta zal ook niet bij Poema in een mandje kruipen, andersom wel, al hangt hij dan half uit de mand.

pi_65007366
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef bengaal het volgende:
Hoi Juup,

Het gaat goed omdat Poema hier eerder was,
de Bengaal is een roedeldier en accepteerd dat Poema de baas is,
maar soms wil Cheetah toch de baas spelen en grijpt hij Poema in zijn nekvel en gaat bovenop hem liggen,
dan moet ik tussenbeide komen, Cheetah weegt 9 kilo en Poema 6 kilo dus kan Poema nooit winnen,
Cheetah zal nooit uit een bakje van Poema eten, andersomwel, dan gaat Cheetah een stapje opzij,
Cheeta zal ook niet bij Poema in een mandje kruipen, andersom wel, al hangt hij dan half uit de mand.

[ afbeelding ]
Mooi geregeld dus tussen die 2

Ik vind de deken of wat het ook is onder het kattenhuis toepasselijk, die Bengalse tijgers erop
pi_65007445
Wat heeft die siamees trouwens een mooie neus, met die kromming erin. Ik val eigenlijk helemaal niet zo op siamezen.
Keep 'em coming, those pics.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:59:12 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65007911
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef bengaal het volgende:
Bedankt,
okee nog een paar foto's,

twee zielen één gedachten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste foto is echt geniaal
pi_65007913
Poema is het ouderwetse type Siamees wat ze nu Thai noemen,
ben ook niet gecharmeerd van die moderne Siamezen.

Anneke
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:06:29 #282
163650 Greys
pi_65008244
Anneke mag ik nog iets aan je vragen? Mag ook morgen hoor, als het te laat wordt
Maar mogen jouw katten los buiten? Of is de tuin afgezet? Of kunnen ze ook de tuin uit?
Want ze liggen daar zo lekker op het bankje (buiten toch?) dus ik vroeg me dat af

Boris mag van ons niet naar buiten namelijk. Nou, wel naar buiten, maar dan in de ren en die is vrij groot, daar kan hij klimmen enzo. Ik durf hem alleen niet los buiten te laten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65008882
Hoi Greys,

Dat was ik vergeten te zeggen,
Boris heeft bij jou echt een gouden mandje, wat jij in die korte tijd allemaal gerealiseerd hebt, mijn petje af,
Nee, ik heb helaas geen tuin maar een plaats die helemaal ingebouwt is dus kunnen ze geen kant op,
dat je Boris niet buiten laat vind ik een goed ding,
er worden veels te veel katten dagelijks vermist,
ik heb wel plankjes op de plaats gemaakt en kunnen ze in een soort poort.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 23:16:33 #284
163650 Greys
pi_65011653
Dank je Anneke! Wat lief van je om te zeggen!

Jij heb het ook mooi opgelost zeg!
Zeker voor als je geen tuin hebt, hebben ze toch een plekje waar ze lekker kunnen springen en klimmen en hoog zitten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:03:53 #285
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_65013699
Wat een prachtkatten heb je daar Anneke
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:05:05 #286
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65013746
Wat leuk die plankjes! Zoiets wil ik ook maken voor Spider
Ziggy played guitar
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:17:15 #287
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_65014173
Wat een pracht exemplaren bengaal!

Poema lijkt erg op mijn in 2004 overleden crockett
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 10:14:25 #288
163650 Greys
pi_65020446
Tonja, wat een vreselijk mooie foto!
Dat ga ik ook eens proberen, vanuit zo'n laag standpunt. Echt prachtig!
En die dromerige blik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:25:42 #289
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_65022909
Dank je Greys.
Het is een van de laatste foto's die ik van hem heb. Ben er zelf ook erg tevreden mee.
Ik ben benieuwd naar jouw laag standpunt pogingen.
pi_65028636
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:17 schreef tonja het volgende:
Wat een pracht exemplaren bengaal!

Poema lijkt erg op mijn in 2004 overleden crockett
[ afbeelding ]
Wat een mooi koppie heeft Crockett, is het een burmees?
mooie kleur ook en ja hij heeft wel wat weg van Poema.

Groetjes Anneke

[ Bericht 2% gewijzigd door bengaal op 14-01-2009 16:26:42 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 22:15:08 #291
163650 Greys
pi_65089208
Samen op het baasje wachten, kijken of hij er al aan komt!

En hoe mooi Boris ook is, hij is niet altijd even fotogeniek

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65090304
Die laatste foto is een beetje verwarrend:
zijn koppie is best guitig en maar de klauwen van zijn achterpoten zijn

Schizopoes!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:03 #293
163650 Greys
pi_65090523
Boor heeft bijna altijd zijn klauwen uit, juist op de momenten dat hij het 't allermeest naar zijn zin heeft.
Hij zal er dan ook nooit iets mee doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:00:00 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65093505
Die laatste foto Wat een kat is het toch!

Ik heb ook een laag standpuntfoto van Lucky, gewoon de camera op de grond gelegd

Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 00:07:45 #295
163650 Greys
pi_65093752
Ohhhhhhh kijk die ouwe mopperkont!

Ik ga het echt ook eens proberen, zo laag is echt tof!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 januari 2009 @ 01:13:25 #296
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65095079
Wat zijn het toch beauties!

Ik zou graag een bengaal hebben. Maar wij zijn niet zo van de 'kat kopen', maar meer van de 'zielige kat opvangen'. Dus het wordt vast geen bengaal voor ons

Greys; tis een stuk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65098277
heerlijk topic

Ik hoop stiekem al een tijd op een Lucky topic. Lucky is de grappigste kat ooit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:37 #298
163650 Greys
pi_65098456
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn het toch beauties!

Ik zou graag een bengaal hebben. Maar wij zijn niet zo van de 'kat kopen', maar meer van de 'zielige kat opvangen'. Dus het wordt vast geen bengaal voor ons

Greys; tis een stuk
Dat zeg je nu... maar Boris was natuurlijk ook geen kwestie van 'kat kopen' en toch echt van de 'zielige kat uit het asiel halen' Oke, het zal niet al te vaak voorkomen dat er eentje in het asiel zit, maar je weet maar nooit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 09:23:15 #299
163650 Greys
pi_65098470
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:15 schreef Dipkip het volgende:
heerlijk topic

Ik hoop stiekem al een tijd op een Lucky topic. Lucky is de grappigste kat ooit
Lucky is tha bomb!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:01 #300
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65099319
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
Dat zeg je nu... maar Boris was natuurlijk ook geen kwestie van 'kat kopen' en toch echt van de 'zielige kat uit het asiel halen' Oke, het zal niet al te vaak voorkomen dat er eentje in het asiel zit, maar je weet maar nooit!
Nah, dabedoelik! Jij en je bengaal uit het asiel; een unicum! Top!

Ik bedoelde het eigenlijk veel vriendelijker dan het op sommigen misschien overkomt (niet op Greys, want die kent me vast beter).

Ik heb helemaal niets tegen mensen die een (ras-)kat kopen. Integendeel; helemaal prima. En als ik het kon, dan nam ik een bengaal. Maar het zit er niet heel erg in, want ik ben gedoemd om de plek die we hebben (letterlijk en figuurlijk) beschikbaar te hebben en te houden voor een katje dat ergens anders niet terecht kan.

Ik geloof niet dat ik het helemaal goed uitgelegd krijg

Over tot de orde van de dag: bengalen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 09:55:32 #301
163650 Greys
pi_65099390
Jawel hoor Elies, ik begrijp het helemaal!
Je hebt een hartje van goud en ik ben nu al benieuwd welke lucky cat er bij terecht gaat komen!

Mijn collega wees me gister op een Marktplaats adv. van mensen die geeveedee hun 14-jarig (!!!!) hondje weg doen, omdat het baasje is gaan samenwonen en de twee honden van de samenwoner 'dulden het kleine oude hondje niet'. Dus pleuren ze het hondje maar het huis uit Ik werd er misselijk van toen ik het las!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')