Nee ik geloof dat degene die Boor naar het asiel heeft gebracht uit de omgeving Zwolle kwam, maar die mensen niet. Ik zal even kijken of Remco daar iets over schreef in zijn mailtjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Een maandje verschil.. Wordt wel spannend zo
Misschien woonden Nemo's eigenaren ook wel ergens rond Zwolle? Niet dat Boris daar per sé uit de buurt moet komen maar toch
quote:Een kennis heeft hem destijds trouwens gebracht i.o.v. de eigenaar, aangezien deze aan de andere kant van het land woonde en de kat zolang bij zijn dochter in Zwolle "logeerde"....
Tijdens het afstandsgesprek heeft deze kennis nog telefonisch contact gehad met de eigenaar om een aantal vragen te beantwoorden. Maar dat hij nu niet terugbelt :-s ...
Sommige mensen..... ppff.....
Ah nee jammer, da's Boris nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef bengaal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de enige foto die ik nog heb van Nemo, mijn computer is gecrast geweest en deze stond op mijn laptop.
groetjes Anneke
Ja he?quote:
Die zijn nog veel kleffer met elkaar dan Boor en Bink!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef bengaal het volgende:
Cheetah spelend met Chipie
[ afbeelding ]
Chipie is trouwens een kruizing tussen een york en een shih tsu.
Anneke
Ach wat een lieverd ook, wat sneu dat hij weg moet, ook vier jaartjes oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens; http://link.marktplaats.nl/221034388 en gisteren stond er nog één op, ook voor 100¤
Hoe is t moglich
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef bengaal het volgende:
Hoi Hoi,
Het is niet aan te raden een Bengaal bij een oudere kat te plaatsen,
de Bengaal is nogal dominant en een oudere kat zou geen leven hebben,
Hier een foto van Cheetah met Poema (Siamees) die echt wel van zich afbijt.
[ afbeelding ]
Anneke.
Nee hoor, het is nog steeds het "Bengalen bewonderen" topic dus niet alleen Boris.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef bengaal het volgende:
Maar nu stop ik er mee,
het is tenslotte het Boristopic.
Groetjes Anneke
Nee nee nee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef bengaal het volgende:
Maar nu stop ik er mee,
het is tenslotte het Boristopic.
Groetjes Anneke
Dan kan ik van meer Bengalen genieten, al geniet ik al enorm van Borisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Kijk maar naar de topictitel 'Bengalen bewonderen'!
Dus het is net zo goed het Cheetah topic als het Boris topic!
Het is alleen door Boris gekomen dat er aparte Bengalentopics kwamen, maar de bedoeling is juist dat er ook andere Bengaleneigenaren meedoen
Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan kan ik van meer Bengalen genieten, als geniet ik al enorm van Boris
Ik was er al, wat een ongelofelijk mooie foto's. En dan heb ik het niet alleen over de kwalitiet, mar natuurlijk ook over de kattenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat een práchtige foto's van prachtige Cheetah en Poema!
Juup, kom eens, je kunt je hart weer ophalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |