Oh dat is wel netjes jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft Heer Greys afgelopen vrijdag onverwachts bezoek gekregen van de Dierenbescherming!
Als nacontrole! Omdat we Boris uit het asiel hebben! Goed he, dat ze dat doen?
Ik was aan het werk, maar Heer G heeft alles laten zien, de ren enzo. En Boris zelf zette ook zijn beste beentje voor, want toen de dame aan tafel haar papieren ging invullen wandelde Boris daar dwars doorheen
Ik vind het zó goed dat ze dit doen! Gewoon onverwachts ook! Tadaaaaaa, verrassing!
Voor hetzelfde geld waren wij een stel bedriegers natuurlijk die Boris voor weinig uit het asiel hebben gehaald en daarna hebben doorverkocht op Marktplaats ofzo, als Bengaal zijnde...
Was lastig geweest zonder papieren, maar toch
Yay!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ga er van de week weer een paar maken!
Beloofd
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ga er van de week weer een paar maken!
Beloofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik krijg haar laatste foto niet in mijn post!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht ook vooral bij die laatste foto Booorriss
Oh jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb m aangepast voor je. Er stond .jpg[afbeelding[/img] DAt moet je ook weghalen
Remco heeft die mensen gestalkt. Gebeld, nogmaals gebeld, aangeschreven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is t wel familie
Wel jammer dat je daar nooit achter kunt komen, had je nog wat gehoord over de stamboom?
Boris was toch ook 4?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Remco heeft die mensen gestalkt. Gebeld, nogmaals gebeld, aangeschreven.
Nooit iets terug gehoord. Hij vindt het aso, ik ook!
Maar Boris blijft toch wel Boris, ook zonder stamboom. Wel jammer dat we er nooit achter komen zo waar hij vanaf stamt enzo ja
Oh wat leuk dat je er weer bent, ik had het al gehoopt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef bengaal het volgende:
Hoi Greys,
leuk dat je ook de gelijkenis ziet,
Cheetah heeft één broertje, had voor twee jaar terug een leuk contact met de eigenaars en ineens kwamen mijn mailtjes terug, nooit meer iets gehoort,
de fokster van Cheetah gemailt en die kon me vertellen dat de blikopeners van Nemo ( zo hete het broertje van Cheetah) waren gescheiden maar zij kon me ook niet vertellen waar Nemo was gebleven,
dus wie weet.
Groetjes Anneke
Ik ook en t is niet eens mijn katquote:
Ik had stiekem gehoopt dat er iemand op het Bengalenforum zou zijn die Boris zou herkennen (daar zitten ook wat fokkers) maar da's best moeilijk natuurlijk omdat die de katten alleen klein hebben gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, straks is het nog echt zo
Zou die fokker dat ook niet kunnen checken op de een of andere manier of zo?
Hmm, ik stuur every now and then nog wel foto's naar de fokker "kijk hoe ie is gegroeid", misschien hebben zij dat ook wel gedaan? Foto's vergelijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat er iemand op het Bengalenforum zou zijn die Boris zou herkennen (daar zitten ook wat fokkers) maar da's best moeilijk natuurlijk omdat die de katten alleen klein hebben gezien.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
En dan een heel verslag schrijven en foto's maken van de fokker die eindelijk Boris weer ziet en niet meer 's nachts wakker ligt van wat er misschien wel is gebeurt met hem, voor in de krant
Heb jij heel misschien nog ergens foto's van Nemo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef bengaal het volgende:
Hoi Hoi,
Cheetah is van 5 maart 2004.
groetjes Anneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |