Wil je dat na bovenstaande bovenste foto nog steeds?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Als je Boris zat bent, mag ik hem dan?
Nou fine, zet me dan maar in je testamentquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je dat na bovenstaande bovenste foto nog steeds?
Maar sorry, ik ben bang dat we hem houden
(En ik vergeet nooit dat ik hem eigenlijk aan jou te danken heb, met je gedram destijds![]()
)
Ik mocht Boris lekker wel op de armquote:Op donderdag 13 november 2008 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou fine, zet me dan maar in je testament
Ooooh, zo zie ik het niet maar I like itNah, in het asiel was het toch al gelijk liefde op het eerste gezicht. Ik wilde m nog een beetje aaien terwijl je m vast had maar je was zo
Boris
dat ik weing kans kreeg
![]()
Was gelijk duidelijk dat dat wel goed zat
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik mocht Boris lekker wel op de arm![]()
Maar dat kwam omdat ik em eerder zag zitten![]()
Dat zeggen Heer G en ik ook vaak genoeg tegen elkaar, dat laatste!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zei het hier al ergens anders eerder, maar zeker met zijn beschrijving was het zo gek. Dat was ineens gelijk![]()
van beide kanten. In huis ook gewoon geen enkel ongeluk
Je zou bijna denken dat het gewoon meant to be was
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
De koekjes bovenop de kast bewaren is ook geen optie meer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
De koekjes bovenop de kast bewaren is ook geen optie meer!
[ afbeelding ]
Ach ja joh, van een krasje meer of minder gaat het alleen maar léven!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Adelante het volgende:
gelukkig heb je al antieke/oudlijkende meubels
Nee hoor, zo bedoel ik het ook niet. Alleen de redenen waarom hij daar zat lijken helemaal nergens op te slaanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen enkele kat hoort in het asiel...geen enkel dier trouwens![]()
Maar Boor en Bink = idd meant to be
Zo was Baloe te aanhankelijk...de sukkelsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoel ik het ook niet. Alleen de redenen waarom hij daar zat lijken helemaal nergens op te slaan
Volgens mij hebben ze per ongeluk (quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap sowieso nog steeds niet wat ie daar moest. Hij zat met andere katten, geen één keer naast de pot gepiest
Slaat werkelijk nergens op
Daar snap ik ook nog steeds NIETS van. Hoe kan een kat nou té lief zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo was Baloe te aanhankelijk...de sukkels![]()
Tis zo'n scheet van een kat...maar goed, geen Bengaal...dus ik heb niets gezegd
Dat zeggen wij idd ook altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar snap ik ook nog steeds NIETS van. Hoe kan een kat nou té lief zijn?
Maar goed, door dat soort rare en domme mensen hebben wij nu wereldkatten
Oh ja, tuin vergat ik nogquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze per ongeluk () de verkeerde kat aan het asiel gegeven, want ook die grote tuin die hij nodig had lijkt hem niet te boeien. Hell, hij wil veel liever binnen zijn en heeft nog niet een keer bij de deur zitten miepen dat ie naar buiten wil. Hij wil amper naar boven
Die tekst op de site idd. Kan absoluut niet bij andere katten. Heeft plasproblemen. Heeft een grote tuin nodig en moet altijd naar buiten kunnen. Zoiets was het toch?
Ik praat ook wel over Jazzquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo was Baloe te aanhankelijk...de sukkels![]()
Tis zo'n scheet van een kat...maar goed, geen Bengaal...dus ik heb niets gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |