Bink is breder (dikkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Whehehe die laatste.
Is ie groter dan Bink?
Subtiel doet ie dat he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Jeumig die trekt even een scheur open in die ren![]()
Als ik naar binnen ga en me niet voor het raam laat zien, dan is hij stilquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou 'm d'r niet te lang alleen in laten als je op goede voet met je buren wilt blijven
Dan moet je wel even wachten tot het morgen is, want hij ligt nu te ronken op zijn vensterbankiequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil een filmpje van het sirene-effect
*kijkt lief naar Greys*
Morgen pas?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je wel even wachten tot het morgen is, want hij ligt nu te ronken op zijn vensterbankie
Nog even en je trekt hem luiers aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
Hij ligt nu weer heel lieflijk te knorren op zijn kussentje
Dat gebrul is alleen maar show. Ik hield hem net omgekeerd in mijn armen, als een soort baby zeg maar, en ik deed 'prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt' met mijn gezicht op zijn buik, vond ie leuk! Een andere kat zou je dan al lang je ogen uitgekrabt hebben volgens mij. En dat was net na het blèren
Nee hoor! Dit soort momenten weerhouden mij daarvan:quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog even en je trekt hem luiers aan.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
MissBliss, gisteren had Boris geen blèrbui, maar ik presenteer u vandaag....
Borie Blèr die net uit de ren is gehaald en liever weer naar buiten gaat. Mopperdemopper![]()
Slechte kwaliteit, sorry, met fototoestel gedaan.
[ link | afbeelding ]
Niet álle katten. Janneke lag op de monitor toen ik net het filmpje bekeek en ze gaf geen kikquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Alle Fok!-user katten overstuur, Borie in de bocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |