quote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeps, dit is wel offtopic dus doe wel een spoilertjeSorry Greys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat 'n prachtbeest is die Boris tochen geweldig hoe die andere dieren wel of niet reageren
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Het is hetzelfde filmpje als op het Bengalenforum he?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Radyhyn het volgende:
Ohhh... ik ga dat filmpje vanavond thuis eens afspelen, kijken wat Mythos en Troy ervan vinden!
Oh!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Aapje? Ik weet van nietsMaar keek het filmpje lekker wel
Zijn plaatsen zijn alleen maar UITgebreid! Zijn venterbankplekje is nog geheel in standquote:Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
mag ie niet meer in de vensterbank omdat de kerststerren er weer in moeten?
O jaaaaa, met twee kleuren lampjes die niet goed verdeeld zijn, wat niet uitmaakt omdat Mr. Greys kleurenblind isquote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn plaatsen zijn alleen maar UITgebreid! Zijn venterbankplekje is nog geheel in stand![]()
Alleen ligt ie dan voor het enige raam in het huis (achterin bij de tuin) waar het geen dubbel glas is en dan voelde hij aan de onderkant heel warm vanwege de verwarming maar aan de zijkant heel koud en dat vond ik zieligDus nu kan hij ook aan de verwarming hangend liggen.
Ik doe alleen voorin het huis aan de straatkant aan ordinaire kerstachtige nucleair-look-a-like verlichtingen!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O jaaaaa, met twee kleuren lampjes die niet goed verdeeld zijn, wat niet uitmaakt omdat Mr. Greys kleurenblind is
Hoop dat Boor dat ook is, want anders gaat ie nog meer lawaai maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De kans zit er in dat we er volgend weekend weer eentje moeten gaan kopen ja, die naast deze ene komt te hangen, omdat mejuffrouw Bink er zonodig ook eentje moetquote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
wil bink trouwens niet in dat ding, of heeft ie de kans nog niet gehad?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]Is dat een jeugdige Herr Greys op de schoorsteenmantel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Die ze dan niet wil want ze wil bij Booohooooor.quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
De kans zit er in dat we er volgend weekend weer eentje moeten gaan kopen ja, die naast deze ene komt te hangen, omdat mejuffrouw Bink er zonodig ook eentje moet
Ja!quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat een jeugdige Herr Greys op de schoorsteenmantel?
Dat hebben wij ook, een boxspring met twee matrassen en dan dus een dekmatrasje omdat niemand in de kier wil liggenquote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die ze dan niet wil want ze wil bij Booohooooor.
Of je moet ze wel naast elkaar hangen met een dekmatrasje erin. Net als een boxspring met twee eenpersoons matrassen
quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]Whoeha! Wat een boom! En dat verhaal erbij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Tof he?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef MissBliss het volgende:
Whaaa, Boor op een kalender, wat gaaf!
Nee, anders zouden ze het toch niet vragen?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he?Ik weet het nog niet zeker, maar waarom zouden ze me anders een bericht sturen om de grote versie te vragen?
Ik hou je op de hoogte! En deze foto zou het worden dan:
[afbeelding]
Die hoer lijkt op een knapperend haardvuurtje op die foto. Die warmte, die voel je bijna. Het is een waanzinnige mooie foto. Het voelt zo comfy. Het zou mij verbazen als die niet op die kalender zou komen. Ik wil ook een Boris zijn als ik die foto zie.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Noek!Boor is ook nogal hoerig en uitsloverig
Lijkt totáál niet op het vrouwtjeEn een castingbureau? Ik hoop het mezelf nooit meer aan te hoeven doen om Borie in een auto te vervoeren. Dus nee, leuk idee, maar dank je
MB, het is niet eens een goede foto, onscherp pootje enzo Vandaar dat het me nogal verbaast
Ik vind de foto wél mooi en dat onscherpe heet DOF en dat is helemaal fotografisch verantwoordquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:41 schreef Greys het volgende:
Noek!Boor is ook nogal hoerig en uitsloverig
Lijkt totáál niet op het vrouwtjeEn een castingbureau? Ik hoop het mezelf nooit meer aan te hoeven doen om Borie in een auto te vervoeren. Dus nee, leuk idee, maar dank je
MB, het is niet eens een goede foto, onscherp pootje enzo Vandaar dat het me nogal verbaast
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Oké, tis officieel, mijn twee htk katten zijn stoer.![]()
Ik heb net de Boris tape op volle sterkte aangezet terwijl ze op de bank lagen te slapen. Er gingen twee verstoorde kopjes omhoog en de oorradars draaiden rondjes, maar verder![]()
Dus tijdens het typen van dit bericht zijn de hoofdjes alweer gezakt.
![]()
Maar ik het niet echt anders verwacht van twee katten die elke oudjaarsavond zeer geïnteresseerd naar het vuurwerk staan te kijken.![]()
Boris is wel goed bij stem zeg, daar kan mijn Naartjie met zijn sopraanstemmetje nog een puntje aan zuigen!
- Ik heb hem zelf gemaaktquote:Wat is er trouwens mis met die pootje-lik foto? Volgens mij is die zeeeer kalender-waardig.![]()
Die aaifoto!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ten eerste: ik had voor de gein ook een foto ingezonden voor de Bengalenkalender, die binnenkort gemaakt gaat worden. Die foto dat Boris zich wast, uit de OP. En vandaag kreeg ik een mailtje of ik die foto in een zo hoog mogelijke resolutie wil mailen!Zou Borie Blèr gewoon op de kalender komen?
Vanavond had Bink een kluif gekregen en Boris een kleiner hapje.
En Boor ging heel irritant het uit de mond van Bink zitten kijken
Gimme some!
[ afbeelding ]
Whehe, néé!![]()
[ afbeelding ]
Dammit![]()
[ afbeelding ]
Oh, en zó wordt Boor het liefst rondgezeuld.
Teentjes strekken, rondkijken en op de buik gekriebeld worden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |