Mooi geregeld dus tussen die 2quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef bengaal het volgende:
Hoi Juup,
Het gaat goed omdat Poema hier eerder was,
de Bengaal is een roedeldier en accepteerd dat Poema de baas is,
maar soms wil Cheetah toch de baas spelen en grijpt hij Poema in zijn nekvel en gaat bovenop hem liggen,
dan moet ik tussenbeide komen, Cheetah weegt 9 kilo en Poema 6 kilo dus kan Poema nooit winnen,
Cheetah zal nooit uit een bakje van Poema eten, andersomwel, dan gaat Cheetah een stapje opzij,
Cheeta zal ook niet bij Poema in een mandje kruipen, andersom wel, al hangt hij dan half uit de mand.
[ afbeelding ]
Die eerste foto is echt geniaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef bengaal het volgende:
Bedankt,
okee nog een paar foto's,
twee zielen één gedachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi koppie heeft Crockett, is het een burmees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:17 schreef tonja het volgende:
Wat een pracht exemplaren bengaal!
Poema lijkt erg op mijn in 2004 overleden crockett
[ afbeelding ]
Dat zeg je nu... maar Boris was natuurlijk ook geen kwestie van 'kat kopen' en toch echt van de 'zielige kat uit het asiel halen'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn het toch beauties!
Ik zou graag een bengaal hebben. Maar wij zijn niet zo van de 'kat kopen', maar meer van de 'zielige kat opvangen'. Dus het wordt vast geen bengaal voor ons
Greys; tis een stuk
Lucky is tha bomb!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:15 schreef Dipkip het volgende:
heerlijk topic
![]()
Ik hoop stiekem al een tijd op een Lucky topic. Lucky is de grappigste kat ooit
Nah, dabedoelik! Jij en je bengaal uit het asiel; een unicum! Top!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
Dat zeg je nu... maar Boris was natuurlijk ook geen kwestie van 'kat kopen' en toch echt van de 'zielige kat uit het asiel halen'Oke, het zal niet al te vaak voorkomen dat er eentje in het asiel zit, maar je weet maar nooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |