quote:The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Episode Number: 107
Season Num: 6
First Aired: Sunday April 27, 2008
Prod Code: 6ACX04
Watch now!
quote:Next episode: Long John Peter
When Peter gets a pet parrot, he begins acting like a pirate. Peter accidentally kills the bird after raising hell through all of Quahog. Meanwhile, when Brian is visiting the vet, Chris falls in love with the intern, Anna.
Episode Number: 108
Season Num: 6
Prod Code: 6ACX06
Airs: Sunday May 4, 2008
quote:
Road to Germany was veel beter imo..quote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Sharolo het volgende:
Nieuwe aflevering is tot nu toe beste van het seizoen. Het laatste stukje met Stewie in de douche![]()
Eensquote:Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Road to Germany was veel beter imo..
Jep, gelukkig dat we nog 100.. ehh 99 ballonnen overhebbenquote:
Prachtig inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lincoln en zijn buurman.
[ afbeelding ]
I used to have a guy for that.....dick!.
wikipediaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lincoln en zijn buurman.
[ afbeelding ]
I used to have a guy for that.....dick!.
Season 7 Episode 6: Tales of a Third Grade Nothingquote:
Ik ga de filmpjes dit keer niet kijken. Scheelt weer een halve aflevering.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Season 7 Episode 6: Tales of a Third Grade Nothing
[ afbeelding ]
Peter must repeat the third grade to qualify for a promotion at work.
Vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef Mike het volgende:
Het stukje met de robot was een van de grappigste stukjes Family Guy die ik ooit gezien heb.
Schitterend jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Joesse het volgende:
dat ze deze nadedenzeer pijnlijk, maar ik moest lachen
Auw, auw...aaauw. Auw, auw. Auw auw auwquote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Joesse het volgende:
Ik dacht al.. het kwam me al zo bekend voorquote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Joesse het volgende:
Ik merkte hetzelfde.quote:Op maandag 24 november 2008 11:25 schreef LasTeR het volgende:
Ik wilde al zeggen, alleen californication wat ik volg vandaag? Geen king of the hill, simpsons, FG, American Dad.
Beter dan Southpark, nog 100+ dagenquote:Op maandag 24 november 2008 09:55 schreef Mirel het volgende:
http://eztv.it/index.php?main=airs
30ste komen family guy en simpsons dus terug
South park kan sowieso wel even wachtenquote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Beter dan Southpark, nog 100+ dagen
Komende zondag voggesmij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Roi het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering eigenlijk? (volgens de OP 4 mei)
Idd. Met Californication, Heroes en Chuck heb ik het niet heel zwaar. Had True Blood ook te kijken, maar dat is weer de season finale dus mja... Ik wil mijn cartoon voor bij het ontbijt.quote:Op maandag 24 november 2008 11:25 schreef LasTeR het volgende:
Ik wilde al zeggen, alleen californication wat ik volg vandaag? Geen king of the hill, simpsons, FG, American Dad.
Vreselijk jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
Fox heeft echt een kut programmering...
quote:Next episode:
Sorry, no information is available about the next episode of Family Guy. The show is either in vacation or waiting to start their new season.
Als je er op Fox.com in de schedule op klikt krijg je deze omschrijvingquote:Op zondag 18 januari 2009 12:45 schreef DaFan het volgende:
Maar ze zenden ook Peter meets the Almighty en volgens http://nl.wikipedia.org/w(...)ingen_van_Family_Guy is dat geen bestaande aflevering.
quote:FAMILY GUY
"I Dream Of Jesus" - 9:30 \ 8:30c
-- "FAMILY GUY" -- (9:30-10:00 PM ET/PT)
PETER FINDS THE WORD ON "FAMILY GUY" SUNDAY, JANUARY 18, ON FOX - AIRING AT A SPECIAL TIME
When Peter re-discovers his love for the painfully annoying yet seductively catchy tune "The Bird's the Word," Brian and Stewie decide to take matters into their own hands to ensure that the song will never be heard again! On the verge of tears, Peter goes to every record store in Quahog to track down his beloved jingle, when he runs into a familiar face. Realizing that it is the one and only Jesus Christ, Peter wants the world to know that he and J.C. are BFFs in the "I Dream of Jesus" episode of FAMILY GUY airing Sunday, Jan. 18 (9:30-10:00 PM ET/PT) on FOX. (FG-605) (TV-14; D, L, S, V) CC PA: Viewer discretion is advised. [VIEWER NOTE: AMERICAN DAD is preempted tonight]
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef DaFan het volgende:
Oh die kennen we natuurlijk wel![]()
Heerlijke aflevering
Vandaag dus, voor zover bij mij bekend...quote:Upcoming Family Guy Episode
Ocean's Three and a Half
Season 7 Episode 7
Airdate:
2009-01-18
Production #:
6ACX11
Nondeju, dan pasquote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
8 februari pas weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat over de volgende aflevering, eindelijk begint het weer!!!
Volgens tv.com ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Joesse het volgende:
volgens wikipedia begint t 15 februari pas
Damn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, THE HORROR!!!!!!!!!!!!Nog een week langer wachten???
Of zoals ik het doe, RSS feed. Dan downloadt ie het automatisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef EdmondDantes het volgende:
Wellicht handig voor als je bepaalde series volgt zoals family guy: het programma TED (Torrent Episode Downloader). Geef aan welke series je volgt en het programma geeft een melding als er een nieuwe aflevering is en zoekt automatisch het torrent bestand op. Echt een aanrader!
Voor de NZB gebruikers: MyTVNZB. Family guy stroomt hier altijd automatisch binne.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef EdmondDantes het volgende:
Wellicht handig voor als je bepaalde series volgt zoals family guy: het programma TED (Torrent Episode Downloader). Geef aan welke series je volgt en het programma geeft een melding als er een nieuwe aflevering is en zoekt automatisch het torrent bestand op. Echt een aanrader!
Mijn UI!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maakt niet uit, maar dan denk je wel aan Family Guy wanneer je ooit Oceans Eleven gaat kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb oceans eleven nooit gezien...Waarschijnlijk snap ik de helft van de referenties niet.
Dat had ik inderdaad laatst met Indiana Jones. Wat een hoop verwijzingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar dan denk je wel aan Family Guy wanneer je ooit Oceans Eleven gaat kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BasementDweller op 16-02-2009 13:25:55 ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Leuke aflevering.
Christian Bale en Peter vond ik het hoogtepunt hoewel Stewie en zijn videoclip ook wel amusant was. Those goose bumps will go away in about twenty minutes.
Het ging om het geluidsfragmentquote:Op maandag 16 februari 2009 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 minuten lang naar een taperecorder kijken
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ging om het geluidsfragment.
die videoclip kon me niet lang genoeg duren!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zaten een paar mooie moment in zoals:
-Stewie: I'm editing this music video for suzy.
Brian (steeds hogere stem): Oh really? Workin' on ehh little video there? Workin' on a little music video? A little compilation of visual images to go with the song? Little formatted movie that tells the story of a..
Stewie: Yea that only works when I do it.![]()
En het liedje van Stewie over je begint met een G-akkoord etc.
Heel het Peter en de rest verhaal kon me weinig boeien. En die videoclip was ook te veel tijdrovend vond ik. Stukje met Bale was wel weer geinig gedaan.
Volgens was het meer een compilatie... Zag ieder geval videoclip van Fell in love with a girl van The White Stripes voorbij komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef Flaccid het volgende:
Ik snapte de videoclip nauwelijks. Voor de rest wel aardig.
Was idd meer een compilatie van bekende clips en videoclip cliché's.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens was het meer een compilatie... Zag ieder geval videoclip van Fell in love with a girl van The White Stripes voorbij komen.
zerosecquote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef nsfw het volgende:
Waar kan ik die nieuwe aflevering vinden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Safety Dance is altijd cool. Maar dat Christian Bale gedoe was alweer te oud en te vaak gedaan. Ze kunnen nou eenmaal niet zo topical blijven als bijvoorbeeld South Park, dus probeer het dan ook niet.
Die audio is afgelopen maand pas gereleased hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar dat Christian Bale gedoe was alweer te oud en te vaak gedaan.
En daar zijn dus al weken allerlei parodieën van verschenen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die audio is afgelopen maand pas gereleased hoor..
SHame on you dat je dat niet kentquote:
Dat bestaat al. Weet je hoe die serie heet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Of een Stewie & Brian show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
allemaal flauwe kut parodieën ja. deze was zeer geinig (wellicht wat te lang).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En daar zijn dus al weken allerlei parodieën van verschenen...
Dit nummer is volgens mij al in elke satirische tekenfilm gebruiktquote:
Die dokter is zo geniaal met zijn verkeerde interpretaties. Welke afleveringen bevat 10 van die dingen achter elkaar, weet iemand dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef MaxC het volgende:
Lach wel dubbel met die dokter weer: O my god, she's dying
in He's too Sexy for his Fat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Die dokter is zo geniaal met zijn verkeerde interpretaties. Welke afleveringen bevat 10 van die dingen achter elkaar, weet iemand dat?
Jaa klopt. Eigenlijk wil ik hier een database voor makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
in He's too Sexy for his Fat?
Nope.
Het is The Fat Guy Strangler, denk ik.
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jaa klopt. Eigenlijk wil ik hier een database voor maken. Iemand meedoen?
Protip: die database heet google.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.
Kwam helaas niet verder dan wikipedia...
Maar ik heb inderdaad ook vaak van die momenten dat ik denk: "welke was ook alweer die aflevering dat-ie blablabla".
Dus, ik wil wel meedoen aan het bouwen van zo'n database. [geek alert].
imdbtvquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.
Kwam helaas niet verder dan wikipedia...
Maar ik heb inderdaad ook vaak van die momenten dat ik denk: "welke was ook alweer die aflevering dat-ie blablabla".
Dus, ik wil wel meedoen aan het bouwen van zo'n database. [geek alert].
Tv.com kan je niet zoeken op fragmenten.quote:
Google... Hmm... Bedankt voor de tip man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Protip: die database heet google.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodesquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tv.com kan je niet zoeken op fragmenten.
FGDB (family guy database). Per aflevering waar je de aflevering aan kan kennen enzo. Bestaan zulke scripts kant en klaar?
Site moet wel in engels uiteraard.
Daar kan je idd al een hoop vandaan halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodes
Exactly.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Daar kan je idd al een hoop vandaan halen.
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef MaxC het volgende:
Lach wel dubbel met die dokter weer: O my god, she's dying
Welke aflevering is dat ook alweer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebben![]()
.
Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat ook alweer.
Believe It or Not, Joe's Walking on Airquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebben![]()
.
Dat is hem inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Believe It or Not, Joe's Walking on Air
ohh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tv.comWat je vindt, ...
Zal wel te maken hebben gehad met de Oscar uitreiking.quote:
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.quote:
Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Ad_rem het volgende:
paul sorvino is trouwens [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.
Wat was de deal met die geluidstape vorige keer? Ik snapte er niks van.
quote:Op internet is een geluidsfragment te beluisteren van een drie minuten durende woedeaanval van acteur Christian Bale (Batman Begins, The Dark Knight). Op de set van Terminator Salvation gaat Bale volledig door het lint als cinematograaf Shane Hurlbut per ongeluk door een opname heen loopt. "Als je dat nog één keer doet, kom ik niet terug op deze set totdat jij ontslagen bent", schreeuwt de acteur. "Wil je dat ik jouw lampen verniel? Wil je dat ik ze helemaal sloop? Waarom verpest je mijn scène dan?"
Het incident vond afgelopen juli plaats. Een paar dagen voordat Bale in een Britse cel belandde nadat hij zijn moeder en zus te lijf zou zijn gegaan in een Londense hotelkamer. Dat was een dag voor de Europese première van The Dark Knight. Hij werd, mede op verzoek van de familie, niet vervolgd voor het incident.
Sinds kort is de hele tirade op TMZ.com te beluisteren. En op Youtube.com staan al de nodige remixes. Woordvoerders van de acteur willen niet reageren op de uitgelekte tirade.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele Christian Bale rel gemist hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.
Wat was de deal met die geluidstape vorige keer? Ik snapte er niks van.
ik vond de eerste 2 seizoenen juist beduidend minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
tvp
hopen dat t ooit weer net zo leuk wordt als de eerste 3 seizoenen.
Vooral de eerste!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Ad_rem het volgende:
Eerste twee waren niks aan juist. Ook zeer lelijk getekend trouwens.
'Tis toch nog altijd zeer lelijk getekend?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Ad_rem het volgende:
Eerste twee waren niks aan juist. Ook zeer lelijk getekend trouwens.
Echt niet!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
'Tis toch nog altijd zeer lelijk getekend?
Twee geweldige quotesquote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vond hem erg leuk.
Altijd mooi die referenties naar de Amerikaanse samenleving.
We now return to that-black-guy-must-be-doing-well-because-everything-he-owns-is-white.
Your judgmentally quoting bible verses and you don’t even know how to read. Welcome to America Brian.
.![]()
.
Ik kan mij herinneren met die tank.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens mij de 4e keer dat Cleveland uit z'n bad flikkert.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh no no no NO NO NOOO NOOOOOOOOOO!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Terugkerend iets wat exact gaat zoals altijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat was inderdaad echt TE grappig.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef MoltiSanti het volgende:
die toeter bij die chica die was misbruikt door een clown
Heerlijk jaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat was op het omslagpunt van de aflevering, dus de helft die daarna kwam vond je niks...homofoob toevalligquote:Op maandag 9 maart 2009 21:08 schreef Mirel het volgende:
Leuk totdat het paard doodging. Beetje matig voor de rest.
Miss voorstander van homo rechten ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat was op het omslagpunt van de aflevering, dus de helft die daarna kwam vond je niks...homofoob toevallig?
"You doctor yet? Talk to me when you doctor!"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef Mani89 het volgende:
"Were tighter then an Asian family" en dan dat filmpje daarna ging echt stuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Inderdaad, The Simpsons hebben al een keer zo'n aflevering gemaakt.
Ja ik weet dat ze moeilijk uit elkaar te houden zijn, en als ze dan ook nog "Simpsons" in de titel verwerken wordt het allemaal nog moeilijkerquote:
Ik kijk ook geen previews meer. Ik snap niet dat ze die dingen geven btw. Maar gelukkig hebben we weer een aflevering deze zondag. Ik lees niet eens meer waar de aflevering over gaat, want dan weet je ook al 3/4 van het verhaal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Damn, was vergete te poste .... idd helden-ep![]()
Maar ik ga geen previews meer kijken![]()
Peter's shannanigens met Cleveland in bad![]()
Ik heb gelukkig nog nooit een preview gekeken. Dat ga ik zo houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen previews meer. Ik snap niet dat ze die dingen geven btw. Maar gelukkig hebben we weer een aflevering deze zondag. Ik lees niet eens meer waar de aflevering over gaat, want dan weet je ook al 3/4 van het verhaal.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef MoltiSanti het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ly_guy_walgelij.html
Lekker hypocriet weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef MoltiSanti het volgende:
Doet me denken aan die Special 100th Episode, dat ze zo'n focus group laten zien. En dan die dikkige soort van Latino die ze de hele tijd vragen stellen als "If Jesus came back to earth and he saw family guy, what do you think he whould think of it?"quote:
Alleen de container is iets anders. mkv dus. Ik blijf gewoon de xvidjes verzamelen, maar nu SP ook al in 720p zit, kan Family Guy niet achter blijven bij deze groep. (Simpsons zijn ook 720p)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef slindenau het volgende:
Er zijn blijkbaar ook HDTV rips van Family guy...heb ze zelf nog niet bekeken, maar ze staan in de queue.
7x07: http://binsearch.info/?q=family.guy.707.hr&max=25&adv_age=50&server=
7x08: http://binsearch.info/?q=family.guy.708.hr&max=25&adv_age=50&server=
Kijken of het echt HD is...
edit: hmm mijn newsserver heeft ze niet (meer)...maar vergelijkbare "HR" afleveringen op torrents zijn nog steeds niet echt HD.
Wel iets hogere resolutie (720x512 tov 512x384 avi).
Nouja, ze zijn wel x264 encoded en een iets hogere resolutie, dus niet alleen een andere containerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Alleen de container is iets anders. mkv dus. Ik blijf gewoon de xvidjes verzamelen, maar nu SP ook al in 720p zit, kan Family Guy niet achter blijven bij deze groep. (Simpsons zijn ook 720p)
Ze werden zelf opgewonden toen ze dachten aan een horsie-rimjobquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen bestialiteit? Heb ik niet echt kunnen ontdekken. Of bedoelen ze dat stukje waarbij het paard aan Peter's bil likt en hij denkt dat het Lois is?.
Haha, tsja als je het zo opsomtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef MoltiSanti het volgende:
Als je het op die manier opsomt lijkt het nogal serieus ja. Family Guy is echter alles behalve dat... maar dat weten die 'christenen' niet. Deze manier van publiciteit zoeken werkt eigenlijk alleen maar averechts gezien vanuit hun standpunt; ze maken op deze manier alleen maar reclame voor de show.quote:
Dat jaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Omg beste aflevering in tijden.
"The black guy that must be doing well, cause everything he owns is white".
"No! Don't use the bats like that, just put them down and use your fists. No! not like that!"![]()
.
Hihi, ze praten alsof ze vastgebonden zitten op een stoel en gedwongen worden om te kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef MoltiSanti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |