Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat ook alweer.
Believe It or Not, Joe's Walking on Airquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebben![]()
.
Dat is hem inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Believe It or Not, Joe's Walking on Air
ohh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tv.comWat je vindt, ...
Zal wel te maken hebben gehad met de Oscar uitreiking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.quote:
Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Ad_rem het volgende:
paul sorvino is trouwens [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.
Wat was de deal met die geluidstape vorige keer? Ik snapte er niks van.
quote:Op internet is een geluidsfragment te beluisteren van een drie minuten durende woedeaanval van acteur Christian Bale (Batman Begins, The Dark Knight). Op de set van Terminator Salvation gaat Bale volledig door het lint als cinematograaf Shane Hurlbut per ongeluk door een opname heen loopt. "Als je dat nog één keer doet, kom ik niet terug op deze set totdat jij ontslagen bent", schreeuwt de acteur. "Wil je dat ik jouw lampen verniel? Wil je dat ik ze helemaal sloop? Waarom verpest je mijn scène dan?"
Het incident vond afgelopen juli plaats. Een paar dagen voordat Bale in een Britse cel belandde nadat hij zijn moeder en zus te lijf zou zijn gegaan in een Londense hotelkamer. Dat was een dag voor de Europese première van The Dark Knight. Hij werd, mede op verzoek van de familie, niet vervolgd voor het incident.
Sinds kort is de hele tirade op TMZ.com te beluisteren. En op Youtube.com staan al de nodige remixes. Woordvoerders van de acteur willen niet reageren op de uitgelekte tirade.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele Christian Bale rel gemist hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet meer. Bij elkaar heb je zo al 5 minuten van de aflevering. Vind ik zonde.
Wat was de deal met die geluidstape vorige keer? Ik snapte er niks van.
ik vond de eerste 2 seizoenen juist beduidend minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
tvp
hopen dat t ooit weer net zo leuk wordt als de eerste 3 seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |