zerosecquote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef nsfw het volgende:
Waar kan ik die nieuwe aflevering vinden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Safety Dance is altijd cool. Maar dat Christian Bale gedoe was alweer te oud en te vaak gedaan. Ze kunnen nou eenmaal niet zo topical blijven als bijvoorbeeld South Park, dus probeer het dan ook niet.
Die audio is afgelopen maand pas gereleased hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar dat Christian Bale gedoe was alweer te oud en te vaak gedaan.
En daar zijn dus al weken allerlei parodieën van verschenen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die audio is afgelopen maand pas gereleased hoor..
SHame on you dat je dat niet kentquote:
Dat bestaat al. Weet je hoe die serie heet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Of een Stewie & Brian show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
allemaal flauwe kut parodieën ja. deze was zeer geinig (wellicht wat te lang).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En daar zijn dus al weken allerlei parodieën van verschenen...
Dit nummer is volgens mij al in elke satirische tekenfilm gebruiktquote:
Die dokter is zo geniaal met zijn verkeerde interpretaties. Welke afleveringen bevat 10 van die dingen achter elkaar, weet iemand dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef MaxC het volgende:
Lach wel dubbel met die dokter weer: O my god, she's dying
in He's too Sexy for his Fat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Die dokter is zo geniaal met zijn verkeerde interpretaties. Welke afleveringen bevat 10 van die dingen achter elkaar, weet iemand dat?
Jaa klopt. Eigenlijk wil ik hier een database voor makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
in He's too Sexy for his Fat?
Nope.
Het is The Fat Guy Strangler, denk ik.
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jaa klopt. Eigenlijk wil ik hier een database voor maken. Iemand meedoen?
Protip: die database heet google.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.
Kwam helaas niet verder dan wikipedia...
Maar ik heb inderdaad ook vaak van die momenten dat ik denk: "welke was ook alweer die aflevering dat-ie blablabla".
Dus, ik wil wel meedoen aan het bouwen van zo'n database. [geek alert].
imdbtvquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ben ooit echt op zoek geweest naar zo'n website waar je makkelijk van die shit kan opzoeken.
Kwam helaas niet verder dan wikipedia...
Maar ik heb inderdaad ook vaak van die momenten dat ik denk: "welke was ook alweer die aflevering dat-ie blablabla".
Dus, ik wil wel meedoen aan het bouwen van zo'n database. [geek alert].
Tv.com kan je niet zoeken op fragmenten.quote:
Google... Hmm... Bedankt voor de tip man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Protip: die database heet google.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodesquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tv.com kan je niet zoeken op fragmenten.
FGDB (family guy database). Per aflevering waar je de aflevering aan kan kennen enzo. Bestaan zulke scripts kant en klaar?
Site moet wel in engels uiteraard.
Daar kan je idd al een hoop vandaan halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodes
Exactly.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Daar kan je idd al een hoop vandaan halen.
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef MaxC het volgende:
Lach wel dubbel met die dokter weer: O my god, she's dying
Welke aflevering is dat ook alweer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebben![]()
.
Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat ook alweer.
Believe It or Not, Joe's Walking on Airquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die dokter is de shit. Altijd lachen als hij weer mag opdraven in een aflevering. Er is ook zo'n aflevering waarin hij en de vader van Lois erachter komen dat ze dezelfde stem hebben![]()
.
Dat is hem inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Believe It or Not, Joe's Walking on Air
ohh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |