Mijn UI!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maakt niet uit, maar dan denk je wel aan Family Guy wanneer je ooit Oceans Eleven gaat kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb oceans eleven nooit gezien...Waarschijnlijk snap ik de helft van de referenties niet.
Dat had ik inderdaad laatst met Indiana Jones. Wat een hoop verwijzingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar dan denk je wel aan Family Guy wanneer je ooit Oceans Eleven gaat kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BasementDweller op 16-02-2009 13:25:55 ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Leuke aflevering.
Christian Bale en Peter vond ik het hoogtepunt hoewel Stewie en zijn videoclip ook wel amusant was. Those goose bumps will go away in about twenty minutes.
Het ging om het geluidsfragmentquote:Op maandag 16 februari 2009 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 minuten lang naar een taperecorder kijken
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ging om het geluidsfragment.
die videoclip kon me niet lang genoeg duren!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zaten een paar mooie moment in zoals:
-Stewie: I'm editing this music video for suzy.
Brian (steeds hogere stem): Oh really? Workin' on ehh little video there? Workin' on a little music video? A little compilation of visual images to go with the song? Little formatted movie that tells the story of a..
Stewie: Yea that only works when I do it.![]()
En het liedje van Stewie over je begint met een G-akkoord etc.
Heel het Peter en de rest verhaal kon me weinig boeien. En die videoclip was ook te veel tijdrovend vond ik. Stukje met Bale was wel weer geinig gedaan.
Volgens was het meer een compilatie... Zag ieder geval videoclip van Fell in love with a girl van The White Stripes voorbij komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef Flaccid het volgende:
Ik snapte de videoclip nauwelijks. Voor de rest wel aardig.
Was idd meer een compilatie van bekende clips en videoclip cliché's.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens was het meer een compilatie... Zag ieder geval videoclip van Fell in love with a girl van The White Stripes voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |