Las het op je Twitter. Precies een van de redenen waarom ik vaker in de Martiniplaza (basketball) ben te vinden dan in de Euroborg. Heb het een keer meegemaakt dat ik in de Oosterparkwijk werd achtervolgd door de ME (waren met een charge bezig) terwijl ik gewoon richting huis wilde.. Beetje jammer.quote:
Ik ook ja. Dat komt er zo toch nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie FC Limburg met angst en beven tegemoet...
Tsja, blijft lastig onderscheid maken tussen supporters en 'supporters'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het op je Twitter. Precies een van de redenen waarom ik vaker in de Martiniplaza (basketball) ben te vinden dan in de Euroborg. Heb het een keer meegemaakt dat ik in de Oosterparkwijk werd achtervolgd door de ME (waren met een charge bezig) terwijl ik gewoon richting huis wilde.. Beetje jammer.
Milow. briljant
![]()
Tja, ben bang dat er toch een soort van sanering aan zit te komen in die regio. Net als hier met Telstar en Haarlem, die zouden voor het goede ook samen moeten gaan, maar da's water en vuur.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Dat komt er zo toch niet.
MVV-supporters zongen ook 'Fortuna is verliefd ole ole.' verwijzend naar de uitspraken van Roda.
is wel slordig...quote:doordat een poort van het gastenvak open was gebroken
Ja, psies... Dat merkte je ook... Toen waren er nog wat meer geluiden van vallende dingen te horenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"doordat een poort van het gastenvak open was gebroken"
Oei...
De stadionspeaker probeerde de supporters op een bepaald moment wel naar huis te 'sturen', maarja, onbegonnen werk natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat er toch een soort van sanering aan zit te komen in die regio. Net als hier met Telstar en Haarlem, die zouden voor het goede ook samen moeten gaan, maar da's water en vuur.
En dit
[..]
is wel slordig...
Klopt, die gasten (ME) hebben dan echt een waas voor hun ogen. Ze laten je er dan ook niet langs maar je wordt gewoon gedwongen om een bepaalde kant op te gaan. Het is al jaren geleden maar het heeft wel indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, blijft lastig onderscheid maken tussen supporters en 'supporters'.
(overigens is de parkeergarage onder Euroborg ook van 'ons' dus daar krijg je nog wle es wat van mee).
Eindelijk Megahit, maar wel een hele vette. Nu nog MGMT ? Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh ik zie nu pas dat The Killers volgende week de megahit zijn!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, die gasten (ME) hebben dan echt een waas voor hun ogen. Ze laten je er dan ook niet langs maar je wordt gewoon gedwongen om een bepaalde kant op te gaan. Het is al jaren geleden maar het heeft wel indruk gemaakt.
Wat doen jullie dan precies met de parkeergarage onder de Euroborg, beheren jullie die?
Echt wel ! dan kunnen ze bij wijze van spreken de rest van het jaar Britney Spears Megahit maken. Alhoewel, dat gaat wel een beetje ver.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Brennel het volgende:
Dan maakt 3FM zich in ieder geval bij de FOK!kers onsterfelijk
Ah, heel vervelende gasten (NOT!)quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
O, en aangaande de TT: over een paar minuten begint op BBC2 Later... with Jools Holland, met de niet geheel toonvaste Killers,Fleet Foxes
en überheld en levende legende
Al Green
![]()
Dus ik ben zo weg
Nou geen rare dingen gaan zeggen, Hans!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! dan kunnen ze bij wijze van spreken de rest van het jaar Britney Spears Megahit maken. Alhoewel, dat gaat wel een beetje ver.
En terecht. Fantastisch programma, zit altijd wel wat leuks bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ben Jools ook aan het tapen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/article/20081108/VTMVV01/548027714/1030
Ik wou net zeggen, er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! dan kunnen ze bij wijze van spreken de rest van het jaar Britney Spears Megahit maken. Alhoewel, dat gaat wel een beetje ver.
Ik verwacht dat de eersten dan na hooguit een paar dagen alweer beginnen te zeiken over Gabriella Cilmi en consorten...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Brennel het volgende:
Dan maakt 3FM zich in ieder geval bij de FOK!kers onsterfelijk
Hej tof ja ! Jullie opereren dus in heel Nederland? In de parkeergarage ben ik nog niet geweest maar als ik klachten heb dan mag ik dat dus bij jou melden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zetten er personeel neer en leveren advies over 't runnen van de garage
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de eersten dan na hooguit een paar dagen alweer beginnen te zeiken over Gabriella Cilmi en consorten...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em![]()
Fijne avond nacht verder!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de eersten dan na hooguit een paar dagen alweer beginnen te zeiken over Gabriella Cilmi en consorten...
Enjoy!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em![]()
Fijne avond nacht verder!
Wij en de muziek? Waarschijnlijk als laatste plaat Mr. Brightsidequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Brennel het volgende:
Oioioi, biertjes hakken erin.
* Brennel doet de grootste moeite om tot 1.00 wakker te blijven
Wie helpt me?
Trusten Sersjeequote:A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
Snow Patrol - Take Back The City
Live Request: 100%NL
- Doe Maar - Pa (live)
- Spinvis - Bagagedrager (live)
- Brainpower - Dansplaat (live)
Mark Ronson - Stop Me
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej tof ja ! Jullie opereren dus in heel Nederland? In de parkeergarage ben ik nog niet geweest maar als ik klachten heb dan mag ik dat dus bij jou melden?![]()
Vooruit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wij en de muziek? Waarschijnlijk als laatste plaat Mr. Brightside
[..]
Trusten Sersjee
Je wekt wel hoge verwachtingen! binnenkort maar even checken. Zal ze de groeten doen.quote:
Buitenkant van de Euroborg is trouwens bijzonder lelijk, maar alles wat er verder inzit ziet er wel leuk uit. Kom vast wel een keer in de parkeergarage. 11 landen in Europa? Damn, groot ja!quote:We zitten inmiddels in 11 landen in Europa. Werk zelf voor Nederland. De garage in Euroborg zit onder de tribunes. Ben er zelf een paar keer geweest. Erg mooi
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je wekt wel hoge verwachtingen! binnenkort maar even checken. Zal ze de groeten doen.![]()
quote:[..]
Buitenkant van de Euroborg is trouwens bijzonder lelijk, maar alles wat er verder inzit ziet er wel leuk uit. Kom vast wel een keer in de parkeergarage. 11 landen in Europa? Damn, groot ja!![]()
Holy shit dat is nog eens een explosieve groeiquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]. Nog steeds flink groeiende (en dat houdt 't leuk
. Nog geen 10 jaar geleden hier in Maastricht begonnen met een paar garages en nu meer dan 800.000 plekken door half Europa
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wholy shit dat is nog eens een explosieve groei!. Pfff netjes.
![]()
Tja, als je het elke week weer moet doen, dan kan ik Mr. Brightside ook wel met mn ogen dicht klaar zettenquote:
En er is ook steeds meer vraag naar want Nederland wordt voller en voller. In Groningen zijn ze nu bezig met het bouwen van een ondergrondse parkeergarage. Een business wat de komende jaren nog wel zal groeien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En voor veel mensen lijkt een garage niet meer dan een betonnen bak, maar heb zelf de laatste bijna 4 jaar gemerkt dat er meer achter zit. Interessant
.
Wat zit er nog meer achter dan? Naast beveiliging en onderhoud heb je er weinig te doen lijkt me...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En voor veel mensen lijkt een garage niet meer dan een betonnen bak, maar heb zelf de laatste bijna 4 jaar gemerkt dat er meer achter zit. Interessant
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En er is ook steeds meer vraag naar want Nederland wordt voller en voller. In Groningen zijn ze nu bezig met het bouwen aan een ondergronds parkeergarage. Een business wat de komende jaren nog wel zal groeien.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we zijn er weer klaar mee! tot volgende week! (ik ben er 2 weken niet, maar dan zal Bette jullie entertainen)
Heeft ze al een account? Of mag ze je wachtwoord weten?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we zijn er weer klaar mee! tot volgende week! (ik ben er 2 weken niet, maar dan zal Bette jullie entertainen)
Werkt Robert-Jan Glasman nog bij jullie? volgens mij heb ik hem al een tijd niet gehoord/gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ze al een account? Of mag ze je wachtwoord weten?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
Pik nog lekker een stukje Mr Brightside mee
Klopt! Fiets er elke dag langs.. Schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Damsterdiep is dat toch
![]()
Eens kijken hoeveel we nog kunnen groeien. Andere partijen zien ook potentieel, dus concurrentie en dus uitdaging genoeg.
Volgende keer even op tijd melden, okay?quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
Damn ik zit nu nog ff de playlist van de afgelopen 3 uur te bekijken, jammer dat ik dat heb moeten missen zeg
Geloof dat er wat bouwproblemen waren etc. (maar is niet van 'ons'). Blijft soms ook lastigquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! Fiets er elke dag langs.. Schiet niet echt op.
Trustenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft vast de ratten gevoerd, d'r satijnen pyjama aangetrokken en d'r overvolle blaas geleegd.
Zo alleen nog m'n bekkie poetsen en ik kan m'n bed in
Jups, scheuren in huizen waardoor het e.e.a. weer opnieuw moest worden bekeken/berekend. Ze zijn nu weer begonnen na een paar maanden stil te hebben gelegen. Ben benieuwd hoe het er straks zal uitzien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geloof dat er wat bouwproblemen waren etc. Blijft soms ook lastig.
Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende keer even op tijd melden, okay?
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.
Ik heb Giel eerlijk gezegd ook wel een beetje gehoord, maar goed we moeten het er mee doen. Denk dat ik het nog wel even vol hou maar niet heel lang. Ben ook vandaag al om 5:40 opgestaan dus begin al een klein beetje gaar te worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanMaar blijf toch standaard wakker op de vrijdagnacht.
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Mm, ik vind Boris altijd wel lekkere muziek
Hehe ik zit al een uur te inetten, maar was eerste even "snel" andere forums aan het lezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vind 't altijd zo lullig dat ik ga als jij 't topic binnenwandelt
![]()
.
Nu toch pitten gaat.
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschotenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.
Yo dat is 'mquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschoten
Ik ben er nogquote:
Mooiquote:
Wederom een verrassende megahitquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh ik zie nu pas dat The Killers volgende week de megahit zijn!
Ik vind 't een goede megahit, alleen een week of 3 te laat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wederom een verrassende megahit![]()
En waarom geen ACDCinplaats van the killers
Dat zijn ze altijd bij 3fmquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't een goede megahit, alleen een week of 3 te laat.
Ze hebben alle 3 wel pluspuntenquote:
Ik heb een rare smaakquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van die buurmeisjes of de DJ? Dat blonde buurmeisje vind ik juist het lelijkste van de 3...
Mwah, ze hebben alle 3 wel watquote:
Trustenquote:
Dankquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Mm, ik vind Boris altijd wel lekkere muziek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:49 schreef gerbenp het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Gefeliquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Sprouts het volgende:
Yay! Zonet kaartjes voor ´Burn after reading´ gewonnen! En nog wat dvd´s + het Guiness book of records.
Mijn dag kan niet meer stuk hehe.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Sprouts het volgende:
Yay! Zonet kaartjes voor ´Burn after reading´ gewonnen! En nog wat dvd´s + het Guiness book of records.
Mijn dag kan niet meer stuk hehe.
Oh Timur neemt over, dat is helemaal een reden om niet naar 3 te luisteren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Timur niet een poliep van iemand anders overnemen?Wat een kneus is 't toch. Met z'n schaapachtige geblaat.
En komende twee weken vervangt kneusje ook nog es C&Squote:Op zaterdag 8 november 2008 12:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh Timur neemt over, dat is helemaal een reden om niet naar 3 te luisteren.
Timur =
Eddy is wel leuker dan Timur maar Eddy vind ik ook niet veel op de radio, die kan beter tv doen.
Guis doet dan hopelijk wel de ochtendshow's in het weekendquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En komende twee weken vervangt kneusje ook nog es C&S.
Vind je dat erger dan de C&S show danquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt hey. Wilde mezelf al verzuipen in de douche toen ie erop wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:09 schreef Litton-Lane het volgende:
zap.... Nu weer blof met Oktober in November...
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezetquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of misschien moet de zanger eens een laxeermiddel proberen, want het klinkt altijd alsof hij niet kan poepenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een schijt band is die Nickelback toch![]()
Altijd zo'n boze stem opzettenleer eerst eens gewoon zingen....
Goed aangeleerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezet
Oe, die moet ik ook hebben. Wist niet dat ze een nieuwe hadden..quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb Era - Reborn 2008 opgezet. Toevallig van het net geplukt.
Heel kortaf zijn is soms zo leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Heb nu geen tijd. Echt, rot op met die onzin.![]()
Over mij hebben is wat overdreven ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Avond
Veel plezier, Borisz !![]()
"Mag ik je wat vragen?" Dat ligt er aan waar het over gaat. Wilde hij het over God hebben. Pffff.
Verstandige jongen. Maar wat wil je ook met zo'n naamquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezet
Je ziet ook altijd van 10 meter afstand dat ze je in het vizier hebben. In Amsterdam weet ik precies waar je ze kunt verwachten. 1 locatie is wat moeilijk te omzeilen omdat ik daar nog wel eens op de tram stap (koningsplein), maar daar kun je wel weer heel makkelijk een sprintje erin gooien om nog net met een tram mee te gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Was vandaag weer prima te doen in de stad. Wel druk, maar echt prima weer!. Irritant zijn de mensen die je dan even wat willen vragen.. Zit ik totaal niet op te wachten. Loop je door de Herestraat en dan loopt er weer zo'n (leuke-) jonge dame je kant op die je wat wil vragen. "Mag ik je wat vragen voor... " Nee, een andere keer misschien. Heb nu geen tijd. Echt, rot op met die onzin.
![]()
"Mag ik je wat vragen?" Dat ligt er aan waar het over gaat. Wilde hij het over God hebben. Pffff.
Yo ! Ja, dat is zeker leuk op zijn tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Hallo meneer Ekdom
En de mensen hier natuurlijk![]()
Heel kortaf zijn is soms zo leuk![]()
![]()
Hahaquote:
Ik ging al expres wat meer naar rechts lopen maar dat bleek net niet voldoende te zijn. De gasten die over god wilde praten waren zelfs helemaal niet opvallend. Erg irritant maar het schijnt er tegenwoordig een beetje bij te horen. Zeker op de zaterdag..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je ziet ook altijd van 10 meter afstand dat ze je in het vizier hebben. In Amsterdam weet ik precies waar je ze kunt verwachten. 1 locatie is wat moeilijk te omzeilen omdat ik daar nog wel eens op de tram stap (koningsplein), maar daar kun je wel weer heel makkelijk een sprintje erin gooien om nog net met een tram mee te gaan.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn sarcasmedetector is zojuist ontploft.
Beetje jammer inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Dan noem je jezelf Miss Montreal, maar je weet niet waar het ligt...
Okay.
Sterkte vind hem een kwal bij DWDDquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:45 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond trouwens naar Marc-Marie Huijbregts.
Theoretisch kan iedereen het onder controle krijgen met de juiste therapie waarbij ze de middenrif onder controle krijgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad![]()
Ze heeft een leuke plaat gemaakt maar als ze echt doorbreekt dan hoop ik wel voor haar dat ze het stotteren onder controle krijgt. Tijdens interviews is het af en toe wat lastig om te volgen..
Ik hoop dat het voor haar ook geldt/zal gelden want zingen kan ze erg goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Theoretisch kan iedereen het onder controle krijgen met de juiste therapie waarbij ze de middenrif onder controle krijgen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sterkte vind hem een kwal bij DWDD
Ze is nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef gieliskut het volgende:
kunnen we haar licentie niet gewoon in trekken![]()
![]()
![]()
Sommige mensen kunnen er vanaf komen, maar anderen zullen er hun hele leven last van hebben. Je kunt er begrip voor hebben dat iemand stottert, maar het went nooit. Misschien een idee om haar interviews zingend te doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Ze heeft een leuke plaat gemaakt maar als ze echt doorbreekt dan hoop ik wel voor haar dat ze het stotteren onder controle krijgt. Tijdens interviews is het af en toe wat lastig om te volgen..
Misschien is dat laatste wel een aardige optie want het zingen gaat haar prima af. Creatief is het zeker.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er vanaf komen, maar anderen zullen er hun hele leven last van hebben. Je kunt er begrip voor hebben dat iemand stottert, maar het went nooit. Misschien een idee om haar interviews zingend te doen
dan hadden we dat al eerder gedaan bij gielquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef gieliskut het volgende:
kunnen we haar licentie niet gewoon in trekken![]()
![]()
![]()
VInd hem er beter uitzien dan dat hij kan zingen, dus je collega zal net zo zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Een oud-teamgenoot van me bij basketbal leek veel op de zanger van Nickleback.
Over basketball gesproken... morgen tegen de Giants en de bekendmaking wie de nieuwe hoofdsponsor zal worden van de Capitals. De naam van Gasterra is al gelekt. De toekomst van het Groningse basketball zal er vanaf morgenavond misschien wel eens heel goed kunnen uitzien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Een oud-teamgenoot van me bij basketbal leek veel op de zanger van Nickleback.
Nog steeds echt een fantastische plaat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:Novastar
het is een avondje oude megahits draaien
Dan is er nog genoeg muziek om te draaien vanavond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:Novastar
het is een avondje oude megahits draaien
Jemig het wordt nog bijgehouden ook, zou het niets zijn om het ook bij te houden op de 3fmfan sitequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is er nog genoeg muziek om te draaien vanavond.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Megahit maar eens.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoop dat feijenoord morgen hard op zijn bek gaat tegen utrecht
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig het wordt nog bijgehouden ook, zou het niets zijn om het ook bij te houden op de 3fmfan site
Script je toch ff watquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.
zeg me wat ik kan doen , dan lever ik het aan je aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.
Daar heb ik atm geen tijd voor, ben druk bezig met een groot schoolproject en op dit moment het voorbereiden van een stage-sollicitatiegesprek.quote:
Ja, dat las ik een paar uur geleden alquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik atm geen tijd voor, ben druk bezig met een groot schoolproject en op dit moment het voorbereiden van een stage-sollicitatiegesprek.
Ga ik misschien volgende week zien in de Oosterpoort.. Ik wacht nog even af wie de mystery guest is want opquote:
Afgelopen week gingen we met een stel huisgenoten samen eten en iemand zou ook een mysterie guest meenemen. Ze had me al verteld dat het om een Zweedse vriendin ging. Misschien dat mn beeld van Zweedse vrouwen een beetje was vertekend door die foto's van Roel, maar die mysterie guest viel behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik misschien volgende week zien in de Oosterpoort.. Ik wacht nog even af wie de mystery guest is want op
Ali B zit ik niet echt te wachten
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgelopen week gingen we met een stel huisgenoten samen eten en iemand zou ook een mysterie guest meenemen. Ze had me al verteld dat het om een Zweedse vriendin ging. Misschien dat mn beeld van Zweedse vrouwen een beetje was vertekend door die foto's van Roel, maar die mysterie guest viel behoorlijk tegen
Misschien kan je Eliza's voeten en kuiten masserenquote:
nou ik ben best schoon op mezelf maar na de hele dag op mn poten gestaan te hebben wil ik niet weten hoe mn voeten zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Misschien kan je Eliza's voeten en kuiten masseren
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik ben best schoon op mezelf maar na de hele dag op mn poten gestaan te hebben wil ik niet weten hoe mn voeten zijn![]()
Maar een lekkere nek en rugmassage![]()
Bren doe je nogssteeds die naalden in je been
dat zou handig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?
Die hoorde ik vanmiddag op radio 1 of 2, weet niet waar die op stond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Livevolgende week LIVE bij That's Live. Althans, in elk geval de zanger..
All Over You. TOP !
Heheh, nee, ik liet het doen en legde er per uur 40 euro voor neerquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?
Ik las:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt groeten terug
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las:
* muisje-eliza krijgt groeten terug
dacht al dat is linkquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heheh, nee, ik liet het doen en legde er per uur 40 euro voor neer
Maar ik doe dat al een hele poos niet meer.
Gewoon simpel slootwater (lees: Heineken). Jij zorgt voor de bitterballen? Prima !quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat hebben we vanavond in de aanbieding, zorg wel voor bitterballen
Bijna de hele show gelachen, hij was echt geweldigquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan hij toch grappig zijn
de echte dance zullen ze niet zo heel snel draaien, tenzij dat hij ook de programmas doet op tussen zaterdag 23:00 en 06:00quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
Bij het zien van Tjibbe's lijstjes van favoriete platen vraag ik me wel eens af waarom hij naar 3FM gegaan is, maar bij Weekend DnA komt zijn voorkeur voor dance volgens mij wel van pas.
Daarom is ie natuurlijk nog niet echt doorgebroken in Nederland. Hier worden hogere eisen gesteld en daardoor komen er natuurlijk weer zulke goeie dj's uit Nederlandquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Wat een slechte danceplaat zeg. Damn..
zolang het geen oranje boom is kan ik alles drinken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon simpel slootwater (lees: Heineken). Jij zorgt voor de bitterballen? Prima !
oh in dat geval zit je goed. Proost !quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zolang het geen oranje boom is kan ik alles drinken.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom is ie natuurlijk nog niet echt doorgebroken in Nederland. Hier worden hogere eisen gesteld en daardoor komen er natuurlijk weer zulke goeie dj's uit NederlandBeautiful Day
Dat niet, maar ik hoor bij DJ2DJ regelmatig dj's waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik denk ook wel dat Tjibbe beter op de hoogte is van de dance-scene dan Domien en Annemieke.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de echte dance zullen ze niet zo heel snel draaien, tenzij dat hij ook de programmas doet op tussen zaterdag 23:00 en 06:00
Van begin oktober of die showcase in (wat was het ook alweer...) juni?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens het Coldplay concert opgenomen door BNN @ ned 3.
En Timur met Domien. Das ook een verbeteringquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Bring it on morgen met Annemieke. Tof !
Geheim concert (showcase, denk ik). Is wel een herhaling en ik heb 'm al gezien maar het is wel gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van begin oktober of die showcase in (wat was het ook alweer...) juni?
Jups, maar dan lig ik toch nog te pitten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Timur met Domien. Das ook een verbetering
Saaaaaai dat bnr..quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
Dan wil ik morgen ochtend wel de radio op 3 zetten.
Anders heb ik hem op bnr op de zondagmorgen.
Wie-oh-wie? Ekdom ?quote:Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan.
MWah soms ook best lollig, alleen in het weekend is die zender maar twee uur in de week luisterbaar met in de ban van de week en dat is een samenvatting van de hele week bnr. Verder hebben ze niet veelquote:
Die geruchten slaan nergens opquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op Radio.nl
[..]
Wie-oh-wie? Ekdom ?
quote:- Edwin Evers krijgt een eigen radio programma in de ochtend op Skyradio.
Laat het Giel zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op Radio.nl
[..]
Wie-oh-wie? Ekdom ?
Dat klinkt inderdaad niet heel erg boeiendquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
MWah soms ook best lollig, alleen in het weekend is die zender maar twee uur in de week luisterbaar met in de ban van de week en dat is een samenvatting van de hele week bnr. Verder hebben ze niet veel. Dan herhalen ze het alleen maar
.
Die is goed ja !quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die geruchten slaan nergens op.
[..]
Van mij mag het hoor.. was eerst wel blij dat hij niet naar 538 was gegaan maar achteraf was het misschien beter geweest als hij wel was gegaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat het Giel zijn![]()
Goh, Giel enin 1 zin, het kan dus wel
Radio 1 luister ik voor het nieuws, oog, LDL, Casa Luna, Martin Simek & Bommel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet heel erg boeiend. dan zou ik toch maar kiezen voor radio 1 of 3FM
Misschien wel Giel (hopelijk Giel...).quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op Radio.nl
[..]
Wie-oh-wie? Ekdom ?
Ik ook vanwege het nieuws en Langs de Laan. Casa Luna en Martin Simek hoor ik eigenlijk zelden maar zijn ook best wel leuke programma's.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1 luister ik voor het nieuws, oog, LDL, Casa Luna, Martin Simek & Bommel.
Ohja ik vergeet radio kassa, vaak wel intressant.
Ik vindquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die geruchten slaan nergens op.
[..]
dan wel weer erg geloofwaardig. Wat mij betreft kunnen ze radio wel weglaten, want ik vind TMF echt zo'n slechte zender geworden. Renate Verbaan is de enige goeie vj die daar de laatste jaren heeft rondgelopen. Het niveau van de vj's die ze in het begin hadden zal waarschijnlijk nooit meer geëvenaard worden.quote:MTV Networks vreest naamsbeschadiging in de branche door kwakkelend TMF radio.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook vanwege het nieuws en Langs de Laan. Casa Luna en Martin Simek hoor ik eigenlijk zelden maar zijn ook best wel leuke programma's.
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat Ekdom zou kiezen voor Q-music. Dacht wel dat hij goed overweg kan met Wouter van der Goes (zijn buren?), maar dan nog zie ik heb echt niet vertrekken bij 3FM. En Giel Beelen zou tot 2010 bij de VARA blijven dus daar zie ik ook weinig gebeuren. Stenders? Kan ik me ook niet echt voorstellen..quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien wel Giel (hopelijk Giel...).
Bij Ekdom heb ik mn twijfels, omdat ie in zn boek aangeeft waarom ie zo graag bij 3FM zit. Volgens mij gaat hij er aan kapot als ie volgens het commerciele concept platen moet gaan draaien. Ik denk dat eerst Giel, Michiel, Rob en Roosmarijn (allemaal of een aantal daarvan) weg moeten zijn bij 3FM voordat Gerard ook weg gaat.
Ik luister bijna nooit Radio1, maar volgens mij klopt er iets niet. Of ze moeten 2 programma's hebben met bijna dezelfde naam.quote:
Okay danquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
kom nog even helpen met vol posten
Als deze dag om is en de zondag begintquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke nacht is simec ook alweer te horen ?
Volgens mij wonen Wouter en Gerard idd bij elkaar in de buurt. Ze gaan ook samen op vakantie (zoals die keer dat Gerard naar een - naar eigen zeggen - pornovilla in Spanje ging).quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat Ekdom zou kiezen voor Q-music. Dacht wel dat hij goed overweg kan met Wouter van der Goes (zijn buren?), maar dan nog zie ik heb echt niet vertrekken bij 3FM. En Giel Beelen zou tot 2010 bij de VARA blijven dus daar zie ik ook weinig gebeuren. Stenders? Kan ik me ook niet echt voorstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |