Ik hoop dat het voor haar ook geldt/zal gelden want zingen kan ze erg goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Theoretisch kan iedereen het onder controle krijgen met de juiste therapie waarbij ze de middenrif onder controle krijgen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sterkte vind hem een kwal bij DWDD
Ze is nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef gieliskut het volgende:
kunnen we haar licentie niet gewoon in trekken![]()
![]()
![]()
Sommige mensen kunnen er vanaf komen, maar anderen zullen er hun hele leven last van hebben. Je kunt er begrip voor hebben dat iemand stottert, maar het went nooit. Misschien een idee om haar interviews zingend te doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Ze heeft een leuke plaat gemaakt maar als ze echt doorbreekt dan hoop ik wel voor haar dat ze het stotteren onder controle krijgt. Tijdens interviews is het af en toe wat lastig om te volgen..
Misschien is dat laatste wel een aardige optie want het zingen gaat haar prima af. Creatief is het zeker.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er vanaf komen, maar anderen zullen er hun hele leven last van hebben. Je kunt er begrip voor hebben dat iemand stottert, maar het went nooit. Misschien een idee om haar interviews zingend te doen
dan hadden we dat al eerder gedaan bij gielquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef gieliskut het volgende:
kunnen we haar licentie niet gewoon in trekken![]()
![]()
![]()
VInd hem er beter uitzien dan dat hij kan zingen, dus je collega zal net zo zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Een oud-teamgenoot van me bij basketbal leek veel op de zanger van Nickleback.
Over basketball gesproken... morgen tegen de Giants en de bekendmaking wie de nieuwe hoofdsponsor zal worden van de Capitals. De naam van Gasterra is al gelekt. De toekomst van het Groningse basketball zal er vanaf morgenavond misschien wel eens heel goed kunnen uitzien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Een oud-teamgenoot van me bij basketbal leek veel op de zanger van Nickleback.
Nog steeds echt een fantastische plaat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:Novastar
het is een avondje oude megahits draaien
Dan is er nog genoeg muziek om te draaien vanavond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:Novastar
het is een avondje oude megahits draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |