quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Sprouts het volgende:
Yay! Zonet kaartjes voor ´Burn after reading´ gewonnen! En nog wat dvd´s + het Guiness book of records.
Mijn dag kan niet meer stuk hehe.
Oh Timur neemt over, dat is helemaal een reden om niet naar 3 te luisteren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Timur niet een poliep van iemand anders overnemen?Wat een kneus is 't toch. Met z'n schaapachtige geblaat.
En komende twee weken vervangt kneusje ook nog es C&Squote:Op zaterdag 8 november 2008 12:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh Timur neemt over, dat is helemaal een reden om niet naar 3 te luisteren.
Timur =
Eddy is wel leuker dan Timur maar Eddy vind ik ook niet veel op de radio, die kan beter tv doen.
Guis doet dan hopelijk wel de ochtendshow's in het weekendquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En komende twee weken vervangt kneusje ook nog es C&S.
Vind je dat erger dan de C&S show danquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt hey. Wilde mezelf al verzuipen in de douche toen ie erop wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:09 schreef Litton-Lane het volgende:
zap.... Nu weer blof met Oktober in November...
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezetquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of misschien moet de zanger eens een laxeermiddel proberen, want het klinkt altijd alsof hij niet kan poepenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een schijt band is die Nickelback toch![]()
Altijd zo'n boze stem opzettenleer eerst eens gewoon zingen....
Goed aangeleerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |