Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende keer even op tijd melden, okay?
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.
Ik heb Giel eerlijk gezegd ook wel een beetje gehoord, maar goed we moeten het er mee doen. Denk dat ik het nog wel even vol hou maar niet heel lang. Ben ook vandaag al om 5:40 opgestaan dus begin al een klein beetje gaar te worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanMaar blijf toch standaard wakker op de vrijdagnacht.
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Mm, ik vind Boris altijd wel lekkere muziek
Hehe ik zit al een uur te inetten, maar was eerste even "snel" andere forums aan het lezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vind 't altijd zo lullig dat ik ga als jij 't topic binnenwandelt
![]()
.
Nu toch pitten gaat.
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschotenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.
Yo dat is 'mquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |