Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.quote:
Heb jij dan nog buren in een straal van 2 kilometer? Ik dacht dat die allang gevlucht waren vanwege de geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.![]()
Wat 'n track !!
Welke buren?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.![]()
Wat 'n track !!
Het is 'Wakker worden!' wat er geschreeuwd wordt hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke buren?![]()
Jammer dat dat 'lekker neuken' hier doorheen moet...
Volgens mij werd er "Wakker worden!" geschreeuwd...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke buren?![]()
Jammer dat dat 'lekker neuken' hier doorheen moet...
...is a joy for lifequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij werd er "Wakker worden!" geschreeuwd...
A dirty mind...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij dan nog buren in een straal van 2 kilometer? Ik dacht dat die allang gevlucht waren vanwege de geluidsoverlast.
1e is Lou Reed, 4e is Bones.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
2 is iig Las Vegas, de anderen weet ik zo niet...
Levend thuis weten te komen?quote:
Hmjahquote:
Ik zie FC Limburg met angst en beven tegemoet...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmjah. Gewoon lekker rustig van een paar biertjes genieten. Toen was de oorlog wel weer voorbij
. Schandalig gedrag van sommige 'suppporters'
. Je zag aan de overkant van 't veld de wc-brillen en alles wat ze konden gooien over en weer vliegen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |