Jemig het wordt nog bijgehouden ook, zou het niets zijn om het ook bij te houden op de 3fmfan sitequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is er nog genoeg muziek om te draaien vanavond.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Megahit maar eens.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoop dat feijenoord morgen hard op zijn bek gaat tegen utrecht
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig het wordt nog bijgehouden ook, zou het niets zijn om het ook bij te houden op de 3fmfan site
Script je toch ff watquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.
zeg me wat ik kan doen , dan lever ik het aan je aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het kost me iets teveel tijd om die hele lijst over te nemen.
Daar heb ik atm geen tijd voor, ben druk bezig met een groot schoolproject en op dit moment het voorbereiden van een stage-sollicitatiegesprek.quote:
Ja, dat las ik een paar uur geleden alquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik atm geen tijd voor, ben druk bezig met een groot schoolproject en op dit moment het voorbereiden van een stage-sollicitatiegesprek.
Ga ik misschien volgende week zien in de Oosterpoort.. Ik wacht nog even af wie de mystery guest is want opquote:
Afgelopen week gingen we met een stel huisgenoten samen eten en iemand zou ook een mysterie guest meenemen. Ze had me al verteld dat het om een Zweedse vriendin ging. Misschien dat mn beeld van Zweedse vrouwen een beetje was vertekend door die foto's van Roel, maar die mysterie guest viel behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik misschien volgende week zien in de Oosterpoort.. Ik wacht nog even af wie de mystery guest is want op
Ali B zit ik niet echt te wachten
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgelopen week gingen we met een stel huisgenoten samen eten en iemand zou ook een mysterie guest meenemen. Ze had me al verteld dat het om een Zweedse vriendin ging. Misschien dat mn beeld van Zweedse vrouwen een beetje was vertekend door die foto's van Roel, maar die mysterie guest viel behoorlijk tegen
Misschien kan je Eliza's voeten en kuiten masserenquote:
nou ik ben best schoon op mezelf maar na de hele dag op mn poten gestaan te hebben wil ik niet weten hoe mn voeten zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Misschien kan je Eliza's voeten en kuiten masseren
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik ben best schoon op mezelf maar na de hele dag op mn poten gestaan te hebben wil ik niet weten hoe mn voeten zijn![]()
Maar een lekkere nek en rugmassage![]()
Bren doe je nogssteeds die naalden in je been
dat zou handig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?
Die hoorde ik vanmiddag op radio 1 of 2, weet niet waar die op stond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Livevolgende week LIVE bij That's Live. Althans, in elk geval de zanger..
All Over You. TOP !
Heheh, nee, ik liet het doen en legde er per uur 40 euro voor neerquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet brenda accepentuur bij zich zelf ?
Ik las:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt groeten terug
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las:
* muisje-eliza krijgt groeten terug
dacht al dat is linkquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heheh, nee, ik liet het doen en legde er per uur 40 euro voor neer
Maar ik doe dat al een hele poos niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |