quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de eersten dan na hooguit een paar dagen alweer beginnen te zeiken over Gabriella Cilmi en consorten...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em![]()
Fijne avond nacht verder!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de eersten dan na hooguit een paar dagen alweer beginnen te zeiken over Gabriella Cilmi en consorten...
Enjoy!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em![]()
Fijne avond nacht verder!
Wij en de muziek? Waarschijnlijk als laatste plaat Mr. Brightsidequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Brennel het volgende:
Oioioi, biertjes hakken erin.
* Brennel doet de grootste moeite om tot 1.00 wakker te blijven
Wie helpt me?
Trusten Sersjeequote:A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
Snow Patrol - Take Back The City
Live Request: 100%NL
- Doe Maar - Pa (live)
- Spinvis - Bagagedrager (live)
- Brainpower - Dansplaat (live)
Mark Ronson - Stop Me
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej tof ja ! Jullie opereren dus in heel Nederland? In de parkeergarage ben ik nog niet geweest maar als ik klachten heb dan mag ik dat dus bij jou melden?![]()
Vooruit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wij en de muziek? Waarschijnlijk als laatste plaat Mr. Brightside
[..]
Trusten Sersjee
Je wekt wel hoge verwachtingen! binnenkort maar even checken. Zal ze de groeten doen.quote:
Buitenkant van de Euroborg is trouwens bijzonder lelijk, maar alles wat er verder inzit ziet er wel leuk uit. Kom vast wel een keer in de parkeergarage. 11 landen in Europa? Damn, groot ja!quote:We zitten inmiddels in 11 landen in Europa. Werk zelf voor Nederland. De garage in Euroborg zit onder de tribunes. Ben er zelf een paar keer geweest. Erg mooi
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je wekt wel hoge verwachtingen! binnenkort maar even checken. Zal ze de groeten doen.![]()
quote:[..]
Buitenkant van de Euroborg is trouwens bijzonder lelijk, maar alles wat er verder inzit ziet er wel leuk uit. Kom vast wel een keer in de parkeergarage. 11 landen in Europa? Damn, groot ja!![]()
Holy shit dat is nog eens een explosieve groeiquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]. Nog steeds flink groeiende (en dat houdt 't leuk
. Nog geen 10 jaar geleden hier in Maastricht begonnen met een paar garages en nu meer dan 800.000 plekken door half Europa
.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wholy shit dat is nog eens een explosieve groei!. Pfff netjes.
![]()
Tja, als je het elke week weer moet doen, dan kan ik Mr. Brightside ook wel met mn ogen dicht klaar zettenquote:
En er is ook steeds meer vraag naar want Nederland wordt voller en voller. In Groningen zijn ze nu bezig met het bouwen van een ondergrondse parkeergarage. Een business wat de komende jaren nog wel zal groeien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En voor veel mensen lijkt een garage niet meer dan een betonnen bak, maar heb zelf de laatste bijna 4 jaar gemerkt dat er meer achter zit. Interessant
.
Wat zit er nog meer achter dan? Naast beveiliging en onderhoud heb je er weinig te doen lijkt me...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En voor veel mensen lijkt een garage niet meer dan een betonnen bak, maar heb zelf de laatste bijna 4 jaar gemerkt dat er meer achter zit. Interessant
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |