Oe, die moet ik ook hebben. Wist niet dat ze een nieuwe hadden..quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb Era - Reborn 2008 opgezet. Toevallig van het net geplukt.
Heel kortaf zijn is soms zo leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Heb nu geen tijd. Echt, rot op met die onzin.![]()
Over mij hebben is wat overdreven ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Avond
Veel plezier, Borisz !![]()
"Mag ik je wat vragen?" Dat ligt er aan waar het over gaat. Wilde hij het over God hebben. Pffff.
Verstandige jongen. Maar wat wil je ook met zo'n naamquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond hem vanochtend zulke goede muziek draaien (Beatles, Bowie, oude U2), kwam ik er na een tijdje achter dat Marc (onze jongste) de radio naar een andere zender had gezet
Je ziet ook altijd van 10 meter afstand dat ze je in het vizier hebben. In Amsterdam weet ik precies waar je ze kunt verwachten. 1 locatie is wat moeilijk te omzeilen omdat ik daar nog wel eens op de tram stap (koningsplein), maar daar kun je wel weer heel makkelijk een sprintje erin gooien om nog net met een tram mee te gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Was vandaag weer prima te doen in de stad. Wel druk, maar echt prima weer!. Irritant zijn de mensen die je dan even wat willen vragen.. Zit ik totaal niet op te wachten. Loop je door de Herestraat en dan loopt er weer zo'n (leuke-) jonge dame je kant op die je wat wil vragen. "Mag ik je wat vragen voor... " Nee, een andere keer misschien. Heb nu geen tijd. Echt, rot op met die onzin.
![]()
"Mag ik je wat vragen?" Dat ligt er aan waar het over gaat. Wilde hij het over God hebben. Pffff.
Yo ! Ja, dat is zeker leuk op zijn tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Hallo meneer Ekdom
En de mensen hier natuurlijk![]()
Heel kortaf zijn is soms zo leuk![]()
![]()
Hahaquote:
Ik ging al expres wat meer naar rechts lopen maar dat bleek net niet voldoende te zijn. De gasten die over god wilde praten waren zelfs helemaal niet opvallend. Erg irritant maar het schijnt er tegenwoordig een beetje bij te horen. Zeker op de zaterdag..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je ziet ook altijd van 10 meter afstand dat ze je in het vizier hebben. In Amsterdam weet ik precies waar je ze kunt verwachten. 1 locatie is wat moeilijk te omzeilen omdat ik daar nog wel eens op de tram stap (koningsplein), maar daar kun je wel weer heel makkelijk een sprintje erin gooien om nog net met een tram mee te gaan.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn sarcasmedetector is zojuist ontploft.
Beetje jammer inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Dan noem je jezelf Miss Montreal, maar je weet niet waar het ligt...
Okay.
Sterkte vind hem een kwal bij DWDDquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:45 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond trouwens naar Marc-Marie Huijbregts.
Theoretisch kan iedereen het onder controle krijgen met de juiste therapie waarbij ze de middenrif onder controle krijgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad![]()
Ze heeft een leuke plaat gemaakt maar als ze echt doorbreekt dan hoop ik wel voor haar dat ze het stotteren onder controle krijgt. Tijdens interviews is het af en toe wat lastig om te volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |