Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.
Dus, als Gerard blijft beweren dat het een soundalike is, is een studioconfrontatie wel de enige manier om dat te bewijzen inderdaad!
Heul soms kwam hij akelig dicht bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
Eerlijk gezegd vond ik de eerste paar seconden wel aardig maar daarna werd het toch wel snel een stuk minder overtuigend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw das juist goed, vond hem ook niet echt lijken..zou m niet inhuren Michiel
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uitingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Ik zeg tijd voor de wisseling van de wacht!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:31 schreef Roumen het volgende:
Er is toch maar één echte Veenstra! Veenstra!
Sowieso veel gebeurd de laatste tijd...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uiting
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was 3FM voor vandaag
Morgen maar eens de rest luisteren
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
Dank uquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebt
Tv kijkenquote:
Hoe kun je dat nou denkenquote:houw je niemeer van me
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Tv kijken
Nieuw seizoen Ranking the Stars
[..]
Hoe kun je dat nou denken![]()
Ik zie altijd Broekhuizen transport voorbij komen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Belachelijk toch dat jullie die dingen niet krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in maarsenbroek hebben ze nog bril-schoon, ik laat er 1tje voor je komen
Nieuwe arbeidsovereenkomst, eindelijk...quote:
Met kerst met een foto van tjibbe in kerstslipjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Tjibbe zegt t pakket niet vergeten te zijn... wanneer zou ik t pakketje krijgen?
Hij ligt op bed, maar kzal t kusje vanavond doorgevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Geef 'm een voorzichtig kusje van me.
Jammer dat ze nu net stoppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Krezip valt me niet tegen trouwens.
Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hè, ikke dus nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh dat kijk ik ook, Sander Lantinga komt net t podium op-olifanten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in maarsenbroek hebben ze nog bril-schoon, ik laat er 1tje voor je komen
Beginnen ze eindelijk goeie platen te maken, gaan ze stoppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Krezip valt me niet tegen trouwens.
Tjibsema in kerstslipje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met kerst met een foto van tjibbe in kerstslipje
Ho ho ho, er zijn aardig wat platen van Krezip die ik leuk vind, alleen zijn dat net de platen die nooit gedraaid worden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu net stoppen, Sersjee gaat ze nu net leuk vinden.
ik sms je wel ffquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Krijg ik dan een seintje wanneer ik hem bij je op kan halen?
nou veel plezier lieffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hè, ikke dus niet
Dus 3FM komt morgenavond wel weer
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Weer die vlammende sex!
Nu moet ik ineens aan LL denken bij dit nummer
Welke plaat? Bagger bagger!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
SNoop Dogg. Dit is zo'nplaat.
[ afbeelding ]
* Brennel sluit zich hierbij aan, want zit wel mee te wiebelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een ruk plaat qua rap, qua beat is hij lekker
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
SNoop Dogg. Dit is zo'nplaat.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
jullie hebben geen smaakquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel sluit zich hierbij aan, want zit wel mee te wiebelen
er zou toch geen gast aanwezig zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]. dit is zo'n fijne basketball plaat.
![]()
Inderdaad, wie was die chick net? Volgens mij was het niet Marike Jager die straks te gast is.
Nee, jij niet! Zo'n uit de pc gestampte plaat zonder zang kan je toch geen muziek noemenquote:
In ieder geval niet Rudy, want de persoon had haarquote:
Klopt, bedoelde eigenlijk te gast bij MoveYourAss..quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er zou toch geen gast aanwezig zijn
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Zo'n uit de pc gestampte plaat zonder zang kan je toch geen muziek noemen je heb helemaal gelijk Eliza![]()
Kan ook Rudy met zn Milk Inc pruik zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
In ieder geval niet Rudy, want de persoon had haar
Nee, zo in een flits zag de persoon er vrouwelijk uit, maar 't ging zo snel dat ik er niet zeker van kan zijn.
Ze gaan rolstoel crossen met Marc de Hond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
WTF Rudy in een rolstoel ?!?!
welke hond? kennik niequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Marc de Hond komt langs bij Rudy, vandaar die rolstoel gok ik zo.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
hij kwam toch echt net lopend binnen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Marc de Hond komt langs bij Rudy, vandaar die rolstoel gok ik zo.
Aha, vandaar...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ze gaan rolstoel crossen met Marc de Hond.
Als ik het net goed zag heeft Rudy een donker t-shirt aan en de onbekende van daarnet had iets lichts aan. Oh well.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ook Rudy met zn Milk Inc pruik zijn
Die ene die de poot optilt als ie plast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
DJ, presentator bij Llink, AFC-er, zoon van Maurice...quote:
Detective Broekie, vanaf vandaag op FOK-forum!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ik het net goed zag heeft Rudy een donker t-shirt aan en de onbekende van daarnet had iets lichts aan. Oh well.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww...ik werk al 12 jaar op zaterdagenen straks in december elke zondag ivm die stomme koopzondagen omdat Sint en de kerstman weer inkopen moeten doen
![]()
Geen idee. Z'n vader is wel een goede scheidsrechterquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net zo'n gladjakkes als zijn pa
Alsof mensen dan met een bril bezig zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
awww...ik werk al 12 jaar op zaterdagenen straks in december elke zondag ivm die stomme koopzondagen omdat Sint en de kerstman weer inkopen moeten doen
hoop dat hij het beter doet dan een moord denken op te lossenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Z'n vader is wel een goede scheidsrechter
Iemand beoordelen op z'n vaderquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
serieus?...oh dan wil ik m niet kennen
that sucksquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Maik de Boer doet 'm uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Rob Geus laat zn onderbroek zien op tv![]()
Dat wil echt he-le-maal niemand zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
dat is lekker frisquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Wil je George W. niet zo ophemelen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hadden we bij Bush ook moeten doen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil je George W. niet zo ophemelen?
Ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Stukje jingle er door..
Als het goed is moet ie nu toch wel zo langzaam maar zeker zichtbaar zijn aan de horizonquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de stoomboot-edit is weer uit de kast getrokken!
It`s that time againquote:
quote:Freak 11 van vrijdag 7 november 2008
Door Gerard Ekdom, vrijdag 7 november om 17 03
Daar istie dan weer: de lijst met de leukste liedjes van dit moment volgens Giel en Gerard.
1 ) Love Lockdown - Kanye West (Freakandel Speciaal!)
2 ) You Are The Best Thing - Ray La Montagne
3 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones
4 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
5 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
6 ) Boyfriend - Alphabeat![]()
7 ) Why Do You Let Me Stay Here? - She & Him
8 ) Move - CSS
9 ) ID Engager - Of Montreal
10) Paris - Friendly Fires
11) Big Jumps - Emiliana Torrini
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, en gewoon ook dezelfde badeend posten
Owww, versie met stoomboot!
hij is ook zo knapquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Brammetje, voor mij de enige echte Sint.
Daar ben ik mee opgegroeid.
En nu ben ik 15.
Met 24 is het voor mij ook de enige echte sintquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Brammetje, voor mij de enige echte Sint.
Daar ben ik mee opgegroeid.
En nu ben ik 15.
Bel Roosmarijn dan maar voor de Truckerskaraoke.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Nog een week en dan mag ik weer Pepernoten en Appels zingen![]()
Haha, was alweer vergeten dat Pepernoten en Appels vorig jaar in de Truckerskaraoke zat. Moest Webhawk em niet zingen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel Roosmarijn dan maar voor de Truckerskaraoke.
Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 24 is het voor mij ook de enige echte sint
Hij doet het dan ook al vanaf '86. Voor mij is het dus Adrie van Oorschotquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 24 is het voor mij ook de enige echte sint
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
wanneer wordt die plaat nou eens bij wet verboden??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!
Brammetje is de echte.
Deze Keane??quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
wanneer wordt die plaat nou eens bij wet verboden??![]()
![]()
quote:
Loopje erop, afgalmen, afmixen en klaar....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Pjanoo is wel een makkelijke plaat qua mixen
Had je de Stenders-versie van een paar dagen terug nog gehoord? Die hebben het hele nummer lang 'la la la la la la la' mee zitten zingen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Maakt niet uit wat je er in gooit, Pjanoo wil er altijd bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Dat was vrij hilarisch, jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je de Stenders-versie van een paar dagen terug nog gehoord? Die hebben het hele nummer lang 'la la la la la la la' mee zitten zingen...
Samen met erik van muiswinkel en aart staartjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!
Brammetje is de echte.
Nee niet gehoordquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je de Stenders-versie van een paar dagen terug nog gehoord? Die hebben het hele nummer lang 'la la la la la la la' mee zitten zingen...
te flauw echtquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Het Hyves adres van Sandstorm genoemd door Michiel !
dus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet om t één of ander, maar gaat niet iedereen zich nu aanmelden op die hyve?
Heb geen hyves....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
23 -> 63 leden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Klopt, dat was echt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
...
Krezip @ Pinkpop was echt heel goed. Heb het toen gezien via een 3voor12-stream. Grote klasse wat ze toen lieten zien.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zit daar straks iedereen in de stu-stu-studio... niet dat t mij wat uitmaakt hoor
Ik ga in december naar de kerstmarkt in Oldenburg, schijnt heel gezellig te zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Tsja... Brievenbussen nu al beschermd tegen vuurwerk
De Praxis in Groningen maakt al 3 a 4 weken reclame voor de kerstmarkt en nu worden de brievenbussen al beschermd. Het wordt steeds vroeger..
Ekdom modus: Eine Deutsche Schallplate !!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar de kerstmarkt in Oldenburg, schijnt heel gezellig te zijn.
Tussen al die DUITS-ers!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je het plaatje niet gewoon linken...vind Michiel wel leuk denk ik
Ik had vandaag een seminar op m'n opleiding en de spreker was een DEUTSCHER die Engels sprak. Hij gebruikte het woord 'Schallplatte' in zijn verhaal, waarna ik toch m'n lach moest onderdrukken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom modus: Eine Deutsche Schallplate !!
Moest dat nou...?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort werk dus
Eejquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:30 schreef Againzender het volgende:Then Jerico
Wat een plaat
Hallo trouwens
Blijft verwarrend. de band heet volgens mij Then Jerico, zonder de H dus. Maar de 3FM computer heeft over Jericho, en het Top40 overzicht ookquote:
Ja, want hij is de koning van de naakte mevrouwenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
mag alleen R-J naakte wiefen neerzetten dan?
Dr is een verschil tussen naaktfoto's en naaktfoto'squote:Op vrijdag 7 november 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
mag alleen R-J naakte wiefen neerzetten dan?
Zo te lezen heb je gelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Blijft verwarrend. de band heet volgens mij Then Jerico, zonder de H dus. Maar de 3FM computer heeft over Jericho, en het Top40 overzicht ook
haha prachtig !quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had vandaag een seminar op m'n opleiding en de spreker was een DEUTSCHER die Engels sprak. Hij gebruikte het woord 'Schallplatte' in zijn verhaal, waarna ik toch m'n lach moest onderdrukken...![]()
Zie heel vaak die verwarring. Maar wat een plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je gelijk.
*mp3 hernoemen gaat*
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had vandaag een seminar op m'n opleiding en de spreker was een DEUTSCHER die Engels sprak. Hij gebruikte het woord 'Schallplatte' in zijn verhaal, waarna ik toch m'n lach moest onderdrukken...![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
moest vandaag met een collega (die oorspronkelijk uit Duitsland komt maar al jaren hier woont) een pallet dozen naar de dialyse afdeling brengen. Zeg ik zo:" hey kijk, die dozen komen uit DEUTSCHLAND!!"![]()
briljantquote:
In het dampende en tevens stampende Goes?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
aanstaande zaterdag kan je DJ Sandstorm horen EN zien in Eric's bar in Goes
Lekker in de buurt ook...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
geen idee hoe Goes is...das toch in t buitenlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het dampende en tevens stampende Goes?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het altijd dampende en tevens stampende Goes?
Heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier wat mensen met vertraging...
Vlakbij dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Zeeland is buitenlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee hoe Goes is...das toch in t buitenland
Marike Jagerquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
De Rudy Gaste in de stu stu studio gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |