Zie heel vaak die verwarring. Maar wat een plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je gelijk.
*mp3 hernoemen gaat*
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had vandaag een seminar op m'n opleiding en de spreker was een DEUTSCHER die Engels sprak. Hij gebruikte het woord 'Schallplatte' in zijn verhaal, waarna ik toch m'n lach moest onderdrukken...![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
moest vandaag met een collega (die oorspronkelijk uit Duitsland komt maar al jaren hier woont) een pallet dozen naar de dialyse afdeling brengen. Zeg ik zo:" hey kijk, die dozen komen uit DEUTSCHLAND!!"![]()
briljantquote:
In het dampende en tevens stampende Goes?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
aanstaande zaterdag kan je DJ Sandstorm horen EN zien in Eric's bar in Goes
Lekker in de buurt ook...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
geen idee hoe Goes is...das toch in t buitenlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het dampende en tevens stampende Goes?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het altijd dampende en tevens stampende Goes?
Heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier wat mensen met vertraging...
Vlakbij dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Zeeland is buitenlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee hoe Goes is...das toch in t buitenland
Marike Jagerquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
De Rudy Gaste in de stu stu studio gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |