Heb geen hyves....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet om t één of ander, maar gaat niet iedereen zich nu aanmelden op die hyve?
23 -> 63 leden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet om t één of ander, maar gaat niet iedereen zich nu aanmelden op die hyve?
Klopt, dat was echt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
...
Krezip @ Pinkpop was echt heel goed. Heb het toen gezien via een 3voor12-stream. Grote klasse wat ze toen lieten zien.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zit daar straks iedereen in de stu-stu-studio... niet dat t mij wat uitmaakt hoor
Ik ga in december naar de kerstmarkt in Oldenburg, schijnt heel gezellig te zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Tsja... Brievenbussen nu al beschermd tegen vuurwerk
De Praxis in Groningen maakt al 3 a 4 weken reclame voor de kerstmarkt en nu worden de brievenbussen al beschermd. Het wordt steeds vroeger..
Ekdom modus: Eine Deutsche Schallplate !!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar de kerstmarkt in Oldenburg, schijnt heel gezellig te zijn.
Tussen al die DUITS-ers!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je het plaatje niet gewoon linken...vind Michiel wel leuk denk ik
Ik had vandaag een seminar op m'n opleiding en de spreker was een DEUTSCHER die Engels sprak. Hij gebruikte het woord 'Schallplatte' in zijn verhaal, waarna ik toch m'n lach moest onderdrukken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom modus: Eine Deutsche Schallplate !!
Moest dat nou...?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort werk dus
Eejquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:30 schreef Againzender het volgende:Then Jerico
Wat een plaat
Hallo trouwens
Blijft verwarrend. de band heet volgens mij Then Jerico, zonder de H dus. Maar de 3FM computer heeft over Jericho, en het Top40 overzicht ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |